Uchwała Nr XXXI/243/2013

Rady Powiatu w Kluczborku

z dnia 29 maja 2013 r.

 

w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2013

Nr XXVII/209/2012 Rady Powiatu w Kluczborku

 

Na podstawie art. 211, art. 212,art.214, art.215, art.222 ,art.235, art.236 , art.237 ,art.239, art.242 , art. 258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz.1240 z późn.zm.) w związku z art. 121 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r.  – Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych ( Dz. U. z 2009r. Nr 157 poz.1241 z późn.zm.) oraz art. 12 ust 5 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz,1592 z późn. zm.) Rada Powiatu w Kluczborku uchwala , co następuje:

 

§1. Wprowadza się zmiany w planie dochodów budżetu powiatu, powodujące zwiększenie planowanych dochodów o kwotę 485.946 zł w tym:

  1. zwiększenie dochodów bieżących w kwocie 485.946 zł

zgodnie w załącznikiem nr 1

 

§2. Wprowadza się zmiany w planie wydatków budżetu powiatu, powodujące zwiększenie  planowanych wydatków o kwotę 485.946 zł w tym:

1.    zwiększenie wydatków bieżących jednostek budżetowych o kwotę 481.946 zł

2.    zwiększenie wydatków majątkowych jednostek budżetowych o kwotę 4.000 zł

zgodnie z załącznikiem nr 2

 

§3. Wprowadza się zmiany w planie wydatków inwestycyjnych na 2013 rok zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszej uchwały

 

 

§4. Wprowadza się do uchwały budżetowej następujący rozdział klasyfikacji budżetowej:

         - w dziale 754–Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa

           Rozdział 75495 – Pozostała działalność

 

§5. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu w Kluczborku.

 

§6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia

 

 

 

 

 

Wiceprzewodniczący Rady Powiatu

Mariusz Pieńkowski

 

 

 

 

Wysoka Rado!

Przedkładany projekt uchwały jest czwartą zmianą uchwały budżetowej powiatu kluczborskiego na 2013 rok dokonywaną w bieżącym roku. Uchwała składa się z jej części normatywnej oraz z trzech załączników stanowiących integralną część uchwały.

 

Załącznik Nr 1- Dochody

Zmiany dokonane w planie dochodów spowodują ich zwiększenie w budżecie na 2013 rok o kwotę 485.946 zł

Zwiększenia:

1.    1.418 zł – zwiększenie dochodów z tytułu kosztów zastępstwa procesowego

2.    51.209 zł  - zwiększenie dochodów w związku z otrzymaniem decyzji Wojewody Opolskiego Nr FBC-I.3111.128.2013.AS z dnia 09.05.2013 na realizację projektu „Wiem , więc jestem bezpieczny” realizowanego w ramach rządowego programu „Razem bezpieczniej”

3.    439 zł – zwiększenie dochodów na wniosek Dyrektora Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kluczborku.

4.    23.480 zł – zwiększenie dochodów na wniosek Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w związku przeprowadzonymi kursami w zakresie teoretycznych przedmiotów zawodowych

5.    9.000 zł – zwiększenie dochodów w związku z zawarciem porozumienia z Gminą Byczyna na szczepienia przeciwko meningokokom

6.    6.200 zł – zwiększenie dochodów na wniosek Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Gierałcicach

7.    364.409 zł – zwiększenie dochodów na wniosek Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w związku z realizacją projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. „Dobry Start”

8.    5.000 zł – zwiększenie dochodów na wniosek Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Kluczborku

9.    35.100 zł – zwiększenie dochodów na wniosek Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kluczborku

10. 40.900 zł –zwiększenie dochodów na wniosek Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego

Zmniejszenia:

 

1.    51.209 zł – zmniejszenie dochodów budżetowych w celu zastosowania prawidłowej klasyfikacji budżetowej

 

Załącznik Nr 2 – Wydatki

 

Zmiany dokonane w planie wydatków spowodują ich zwiększenie w budżecie na 2012 rok o kwotę  485.946 zł

 

Zwiększenia:

 

1.    30.000 zł – zwiększenie wydatków na bieżące remonty dróg

2.    10.000 zł – zwiększenie wydatków na wniosek Naczelnika Wydziału Geodezji , Kartografii , Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

3.    1.418 zł – zwiększenie wydatków z tytułu kosztów zastępstwa procesowego

4.    51.209 zł  - zwiększenie wydatków w związku z otrzymaniem decyzji Wojewody Opolskiego Nr FBC-I.3111.128.2013.AS z dnia 09.05.2013 na realizację projektu „Wiem , więc jestem bezpieczny” realizowanego w ramach rządowego programu „Razem bezpieczniej”

5.    46.439 zł – zwiększenie wydatków na wniosek Dyrektora Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kluczborku w tym na zakup samochodu przeznaczonego do wożenia posiłków oraz Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kluczborku

6.    9.000 zł - zwiększenie wydatków w związku z zawarciem porozumienia z Gminą Byczyna na szczepienia przeciwko meningokokom

7.    6.200 zł - zwiększenie wydatków na wniosek Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Gierałcicach

8.    364.409 zł – zwiększenie wydatków na wniosek Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w związku z realizacją projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. „Dobry Start”

9.    5.000 zł - zwiększenie wydatków na wniosek Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Kluczborku

10. 83.480 zł - zwiększenie wydatków na wniosek Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kluczborku oraz na wniosek Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego

 

Zmniejszenia:

 

1.    30.000 zł – zmniejszenie wydatków na zadaniu inwestycyjnym pn. Remont drogi 1329 ( Oś – Lasowice Wielkie DK 45) długość odcinka 2844 m

2.    10.000 zł – zmniejszenie wydatków na wniosek Naczelnika Wydziału Geodezji , Kartografii , Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

3.    30.000 zł – zmniejszenie wydatków z tytułu rezerwy oświatowej na zakup samochodu do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 przeznaczonego do  przewożenie posiłków

4.    51.209 zł – zmniejszenie wydatków budżetowych w celu zastosowania prawidłowej klasyfikacji budżetowej

 

 

 

Załącznik Nr 3 –Plan wydatków inwestycyjnych na 2013 rok – zwiększono plan wydatków na zadaniu inwestycyjnym pn. Zakup oprogramowania Geo-info 6 Mapa”. Zmieniono nazwę zadania realizowanego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 z „ Modernizacji Pracowni Budowlanej” na „Modernizację Pomieszczeń Szkolnych”. Wprowadzono nowe zadanie inwestycyjne pn. „Zakup samochodu do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kluczborku” przeznaczonego do przewożenia posiłków.