Uchwała Nr XIII/93/2011

Rady Powiatu w Kluczborku

z dnia 24 listopada 2011 r.

 

 

w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.

 

 

Na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 22 i art. 12 pkt 11 Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) oraz art. 19c ust. 1 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.) Rada Powiatu w Kluczborku uchwala, co następuje:

 

 

§ 1. Ustala się tryb i szczegółowe kryteria oceny wniosków o realizację  zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.

 

§ 2. 1. Wnioskodawca może składać wniosek o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej do Starostwa Powiatowego w Kluczborku na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.

2. Wnioski, o których mowa w ust. 1, można składać do Starostwa Powiatowego w Kluczborku przez cały rok.

 

§ 3. 1. Wniosek o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej rozpatruje Zarząd Powiatu w Kluczborku.

2. Ustala się następujące szczegółowe kryteria oceny wniosku:

1) rodzaj zadania publicznego realizowanego w ramach inicjatywy lokalnej, z uwzględnieniem jego celowości z punktu widzenia potrzeb społeczności lokalnej;

2) zakres i rodzaj zobowiązania wnioskodawcy w przeprowadzenie inicjatywy lokalnej:

    - wkład pracy społecznej zadeklarowany przez wnioskodawcę;

    - wkład rzeczowy wnioskodawcy w realizację inicjatywy lokalnej;

     - wysokość udziału finansowego wnioskodawcy w łącznych kosztach realizacji inicjatywy lokalnej;

3) zaawansowanie przygotowań do realizacji przedsięwzięcia będącego przedmiotem wniosku;

4) rodzaj pomocy oczekiwany przez wnioskodawcę.

 

§ 4. Warunkiem realizacji zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej jest zawarcie umowy na czas określony pomiędzy Zarządem Powiatu w Kluczborku a wnioskodawcą.

 

§ 5. Zarząd może odstąpić od wykonania umowy, jeżeli po jej zawarciu zostaną ujawnione nowe okoliczności uniemożliwiające realizację inicjatywy lokalnej bądź Wnioskodawca nie wywiąże się z zadeklarowanego wkładu finansowego, rzeczowego lub wkładu pracy społecznej.

 

§ 6. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu w Kluczborku.

 

§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodniczący Rady Powiatu

w Kluczborku

Władysław Zawadzki

 

 

 

Załącznik nr 1 do Uchwały Nr XIII/93/2011
Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 24 listopada 2011 r.
w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów

oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej

 

Starostwo Powiatowe

w Kluczborku

ul. Katowicka 1

46-200 Kluczbork

 

Wniosek o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej w zakresie *):

 

¨       Działalności wspomagającej rozwój wspólnot i społeczności lokalnych

¨       Działalności charytatywnej

¨       Upowszechniania tradycji, kultury i turystyki

¨       Promocji i organizacji wolontariatu

¨       Edukacji, oświaty, wychowania i kultury fizycznej

¨       Ochrony przyrody

¨       Porządku bezpieczeństwa publicznego

 

1.  Nazwa wnioskodawcy, adres oraz informacje o wnioskodawcy ………….……………………………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………………………….……...

………………………………………………………………………………………....………..…………………………………..

……………………………………………………………………………………………….………………………………………...

2.  Nazwa i opis zadania publicznego przeznaczonego do realizacji w ramach inicjatywy lokalnej ………………………………………….…………………………………………………………………………..……

…………………………………………………………………………………………………………………………………….…...

…………………………………………………………………………………………………………………………………….…...

…………………………………………………………………………………………………….................................

3.  Termin realizacji zadania ……..……………………………………………………….……………………………….

4.  Miejsce realizacji zadania ……..…………………………………………………………………………………………

5.  Szczegółowy zakres rzeczowy zadania wraz z propozycją harmonogramu realizacji zadania publicznego ………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………….…................................

…………………………………………………………………………………………………….................................

………………………………………………………………………………………………….…................................

6.  Opis kolejnych działań planowanych przy realizacji zadania ………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………….................................

………………………………………………………………………………………………….…................................

…………………………………………………………………………………………………….................................

………………………………………………………………………………………………….…................................

…………………………………………………………………………………………………….................................

7.  Szacunkowa kalkulacja przewidzianych kosztów realizacji zadania publicznego realizowanego w ramach inicjatywy lokalnej:

1)    Całkowity koszt …………………………………………………………………………………………………………

2)    Wkład własny w tym:

a)  wkład pracy społecznej (robocizna świadczona przez grupę inicjatywną / organizację):

- rodzaj pracy (zakres rzeczowy zadania): …………………………………………………………

………………………………………………………………………………………..…………………………………….

- wartość pracy:……… ……………………………………………………………….………………………….

b)  środki finansowe zgromadzone przez grupę inicjatywną / organizację:

- wnioskodawca: ………………………………………………………………………………………………….

- z innych źródeł: …………………………………………………………………………………………………

c)  świadczenia rzeczowe np. usługi transportowe, lokalowe, szkoleniowe materiały itp.:

- rodzaj świadczeń: ………………………………………………………………………………………………

- wartość świadczeń: ………………………………………………………………….…………………………

3)    Oczekiwany rodzaj pomocy ze strony powiatu w zakresie wnioskowanego zadania.

8.  Korzyści wynikające z realizacji zadania publicznego realizowanego w ramach inicjatywy lokalnej dla społeczności lokalnej (tj. np.: określenie liczby osób, którym służyć będzie inicjatywa lokalna) ..………….…………………………………………….……………………….

..………….………………………………………………………………………………………................................

..………….…………………………………………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………….................................

9.  Zaawansowanie przygotowań do realizacji przedsięwzięcia będącego przedmiotem wniosku ……………………………………………………….………………………………………………………...……...

…………………………………………………………………………………………………………….…………………..………..

10. Opis dotychczas wykonywanych prac oraz informacje na temat zadań realizowanych we współpracy z administracją publiczną

..………….……………………………………………………………………………………….................................

……………………………………………………………………………………………………..................................

11.  Imię i nazwisko osób reprezentujących grupę inicjatywną / organizację

..………….……………………………………………………………………………………………………………………………..

..………….……………………………………………………………………………………….................................

12.  Osoba upoważniona do kontaktu, adres, nr telefonu

..………….……………………………………………………………………………………….................................

……………………………………………………………………………………………………..................................

 

                                                   ……………….………………………………………

    Podpis osoby upoważnionej do     reprezentowania grupy inicjatywnej /                    organizacji

 

*) – właściwe zaznaczyć