Uchwała Nr XIII/93/2011 z dnia 24 listopada 2011 r. w sprawie okreslenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację ...
Uchwała Nr XIII/93/2011
Rady Powiatu w Kluczborku
z dnia 24 listopada 2011 r.
w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
Na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 22 i art. 12 pkt 11 Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) oraz art. 19c ust. 1 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.) Rada Powiatu w Kluczborku uchwala, co następuje:
§ 1. Ustala się tryb i szczegółowe kryteria oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
§ 2. 1. Wnioskodawca może składać wniosek o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej do Starostwa Powiatowego w Kluczborku na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.
2. Wnioski, o których mowa w ust. 1, można składać do Starostwa Powiatowego w Kluczborku przez cały rok.
§ 3. 1. Wniosek o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej rozpatruje Zarząd Powiatu w Kluczborku.
2. Ustala się następujące szczegółowe kryteria oceny wniosku:
1) rodzaj zadania publicznego realizowanego w ramach inicjatywy lokalnej, z uwzględnieniem jego celowości z punktu widzenia potrzeb społeczności lokalnej;
2) zakres i rodzaj zobowiązania wnioskodawcy w przeprowadzenie inicjatywy lokalnej:
- wkład pracy społecznej zadeklarowany przez wnioskodawcę;
- wkład rzeczowy wnioskodawcy w realizację inicjatywy lokalnej;
- wysokość udziału finansowego wnioskodawcy w łącznych kosztach realizacji inicjatywy lokalnej;
3) zaawansowanie przygotowań do realizacji przedsięwzięcia będącego przedmiotem wniosku;
4) rodzaj pomocy oczekiwany przez wnioskodawcę.
§ 4. Warunkiem realizacji zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej jest zawarcie umowy na czas określony pomiędzy Zarządem Powiatu w Kluczborku a wnioskodawcą.
§ 5. Zarząd może odstąpić od wykonania umowy, jeżeli po jej zawarciu zostaną ujawnione nowe okoliczności uniemożliwiające realizację inicjatywy lokalnej bądź Wnioskodawca nie wywiąże się z zadeklarowanego wkładu finansowego, rzeczowego lub wkładu pracy społecznej.
§ 6. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu w Kluczborku.
§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Powiatu
w Kluczborku
Władysław Zawadzki
Załącznik nr 1 do Uchwały Nr XIII/93/2011
Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 24 listopada 2011 r.
w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
Starostwo Powiatowe
w Kluczborku
ul. Katowicka 1
46-200 Kluczbork
Wniosek o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej w zakresie *):
¨ Działalności wspomagającej rozwój wspólnot i społeczności lokalnych
¨ Działalności charytatywnej
¨ Upowszechniania tradycji, kultury i turystyki
¨ Promocji i organizacji wolontariatu
¨ Edukacji, oświaty, wychowania i kultury fizycznej
¨ Ochrony przyrody
¨ Porządku bezpieczeństwa publicznego
1. Nazwa wnioskodawcy, adres oraz informacje o wnioskodawcy ………….……………………………………………………………………………………………………………………………...
………………………………………………………………………………………………………………………………….……...
………………………………………………………………………………………....………..…………………………………..
……………………………………………………………………………………………….………………………………………...
2. Nazwa i opis zadania publicznego przeznaczonego do realizacji w ramach inicjatywy lokalnej ………………………………………….…………………………………………………………………………..……
…………………………………………………………………………………………………………………………………….…...
…………………………………………………………………………………………………………………………………….…...
…………………………………………………………………………………………………….................................
3. Termin realizacji zadania ……..……………………………………………………….……………………………….
4. Miejsce realizacji zadania ……..…………………………………………………………………………………………
5. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania wraz z propozycją harmonogramu realizacji zadania publicznego ………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………….…................................
…………………………………………………………………………………………………….................................
………………………………………………………………………………………………….…................................
6. Opis kolejnych działań planowanych przy realizacji zadania ………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………….................................
………………………………………………………………………………………………….…................................
…………………………………………………………………………………………………….................................
………………………………………………………………………………………………….…................................
…………………………………………………………………………………………………….................................
7. Szacunkowa kalkulacja przewidzianych kosztów realizacji zadania publicznego realizowanego w ramach inicjatywy lokalnej:
1) Całkowity koszt …………………………………………………………………………………………………………
2) Wkład własny w tym:
a) wkład pracy społecznej (robocizna świadczona przez grupę inicjatywną / organizację):
- rodzaj pracy (zakres rzeczowy zadania): …………………………………………………………
………………………………………………………………………………………..…………………………………….
- wartość pracy:……… ……………………………………………………………….………………………….
b) środki finansowe zgromadzone przez grupę inicjatywną / organizację:
- wnioskodawca: ………………………………………………………………………………………………….
- z innych źródeł: …………………………………………………………………………………………………
c) świadczenia rzeczowe np. usługi transportowe, lokalowe, szkoleniowe materiały itp.:
- rodzaj świadczeń: ………………………………………………………………………………………………
- wartość świadczeń: ………………………………………………………………….…………………………
3) Oczekiwany rodzaj pomocy ze strony powiatu w zakresie wnioskowanego zadania.
8. Korzyści wynikające z realizacji zadania publicznego realizowanego w ramach inicjatywy lokalnej dla społeczności lokalnej (tj. np.: określenie liczby osób, którym służyć będzie inicjatywa lokalna) ..………….…………………………………………….……………………….
..………….………………………………………………………………………………………................................
..………….…………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………….................................
9. Zaawansowanie przygotowań do realizacji przedsięwzięcia będącego przedmiotem wniosku ……………………………………………………….………………………………………………………...……...
…………………………………………………………………………………………………………….…………………..………..
10. Opis dotychczas wykonywanych prac oraz informacje na temat zadań realizowanych we współpracy z administracją publiczną
..………….……………………………………………………………………………………….................................
……………………………………………………………………………………………………..................................
11. Imię i nazwisko osób reprezentujących grupę inicjatywną / organizację
..………….……………………………………………………………………………………………………………………………..
..………….……………………………………………………………………………………….................................
12. Osoba upoważniona do kontaktu, adres, nr telefonu
..………….……………………………………………………………………………………….................................
……………………………………………………………………………………………………..................................
……………….………………………………………
Podpis osoby upoważnionej do reprezentowania grupy inicjatywnej / organizacji
*) – właściwe zaznaczyć
Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 24 listopada 2011 r.
w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Katarzyna Hołdys |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Katarzyna Hołdys |
Data wprowadzenia: | 2011-11-29 12:14:46 |
Opublikował: | Radom Adam |
Data publikacji: | 2011-11-30 09:09:40 |
Ostatnia zmiana: | 2011-11-30 09:09:47 |
Ilość wyświetleń: | 988 |