Zarządzenie Nr 36/2010

Starosty Kluczborskiego

z dnia 8 września 2010r.

 

 

w sprawie likwidacji gospodarstwa pomocniczego pod nazwą Zakład Obsługi Technicznej Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przy Starostwie Powiatowym w Kluczborku.

 

 

Na podstawie art. 89 ust.1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1241 ) oraz § 13 ust. 2 pkt.2 lit.a Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Kluczborku  stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXVIII/163/2008r. Rady Powiatu w Kluczborku     z dnia 19 grudnia 2008r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Kluczborku, zarządza się co następuje:

 

§1. 1. Likwiduje się po uzyskaniu pozytywnej opinii Zarządu Powiatu w Kluczborku         z  dniem 31 grudnia 2010r  gospodarstwo pomocnicze pod nazwą Zakład Obsługi Technicznej Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przy Starostwie Powiatowym w Kluczborku.

2. Ustala się termin rozpoczęcia likwidacji na dzień 9 września 2010r.

 

§2. 1.Czynności związane z likwidacją gospodarstwa pomocniczego przeprowadzić należy w terminie od 9 września 2010r. do 31 grudnia 2010r. Czynności likwidacyjnych dokona Kierownik Zakładu Obsługi Technicznej Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przy Starostwie Powiatowym w Kluczborku zwany dalej „Likwidatorem”.

2. Kierownik Zakładu Obsługi Technicznej Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przy Starostwie Powiatowym w Kluczborku jest obowiązany do przedłożenia Staroście Kluczborskiemu harmonogramu czynności likwidacyjnych        w terminie do dnia 24 września 2010r. celem jego zatwierdzenia.

 

§3. Likwidator jest obowiązany do podejmowania wszelkich niezbędnych czynności do przeprowadzenia likwidacji gospodarstwa pomocniczego, a w szczególności do:

1)  sporządzenia wykazów spraw dotyczących działalności gospodarstwa pomocniczego    w zakresie:

     a) spraw nie zakończonych – przygotowanie dokumentów w celu przekazania tych spraw do Starostwa,

     b) spraw zakończonych – dokonania archiwizacji dokumentów gospodarstwa pomocniczego i przekazania dokumentów archiwalnych do archiwum Starostwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami,

2) przeprowadzenia inwentaryzacji rozliczenia majątku gospodarstwa pomocniczego,

3) sporządzenia dokumentacji niezbędnej do nieodpłatnego przekazania składników majątkowych gospodarstwa pomocniczego do Starostwa,

4) egzekucji należności oraz uregulowania zobowiązań gospodarstwa pomocniczego,

5) niezwłocznego zawiadomienia kontrahentów gospodarstwa pomocniczego o jego likwidacji,

6) sporządzenia wykazów umów cywilnoprawnych, celem rozważenia konieczności ich rozwiązania,

7) sporządzenia wszelkich sprawozdań w tym budżetowych, wymaganych przepisami prawa,

8) dokonania zamknięcia ksiąg rachunkowych i sporządzenia bilansu w terminie nie później niż trzy miesiące po dniu likwidacji gospodarstwa pomocniczego, zgodnie            z przepisami ustawy o rachunkowości,

9) dokonania niezbędnych czynności urzędowych związanych z zakończeniem działalności gospodarstwa pomocniczego,  w szczególności podjęcia czynności wymaganych do wyrejestrowania z:

    a) Krajowego Rejestru Urzędowego Podmiotów Gospodarczych – REGON,

    b) Ewidencji i identyfikacji podatników i płatników – NIP,

    c) Rejestru płatników składek z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,

10) zamknięcia rachunków bankowych gospodarstwa pomocniczego do dnia likwidacji,

11) podjęcia innych czynności koniecznych do likwidacji gospodarstwa pomocniczego.

 

§4.1.Kierownik Zakładu Obsługi Technicznej Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przy Starostwie Powiatowym w Kluczborku pełni swoją funkcję do dnia 31 grudnia 2010r.

2. Likwidator w terminie do 15 września 2010r. przekaże Staroście Kluczborskiemu imienny wykaz pracowników gospodarstwa pomocniczego, z uwzględnieniem stanowiska pracy, posiadanego wykształcenia, uprawnień oraz dotychczasowych wynagrodzeń.

3. Starosta Kluczborski w terminie do 25 września 2010r. przekaże Likwidatorowi wykaz pracowników gospodarstwa pomocniczego, którym zaproponuje nowe warunki pracy i płacy na dalszy okres.

4. Likwidator w terminie do 31 października 2010r. poinformuje na piśmie pracowników  o zmianach, jakie mają nastąpić w zakresie ich stosunków pracy.

5. Starosta Kluczborski w terminie do 30 listopada 2010r. zaproponuje pracownikom gospodarstwa pomocniczego nowe warunki pracy i płacy na dalszy okres.

§5. Wykonanie Zarządzenia powierza się Likwidatorowi oraz kierownikom komórek organizacyjnych i pracownikom na samodzielnych stanowiskach tut. Starostwa odpowiedzialnych za:

1) przejecie majątku i jego ewidencję – Skarbnik Powiatu,

2) sprawy kadrowe – Główny Specjalista ds. Kadr,

3) archiwizowanie dokumentów likwidowanego gospodarstwa pomocniczego – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego.

 

§6. Z dniem 31 grudnia 2010r. tracą moc:

1) Zarządzenie Nr  8/99 z dnia 17 marca 1999r. w sprawie utworzenia Zakładu Obsługi Technicznej w Kluczborku,

2) Zarządzenie Nr 10/99 z dnia 15 maja 1999r. zmieniające zarządzenie Nr 8/99           w sprawie utworzenia Zakładu Obsługi Technicznej w Kluczborku.

 

§7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.