Zarządzenie Nr 10/2010
Starosty Kluczborskiego

z dnia 23 lutego 2010 r.

 

 

w sprawie przyjęcia Polityki Jakości w Starostwie Powiatowym w Kluczborku

  

 

Na podstawie art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) oraz § 13 ust. 2 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Kluczborku stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XXVIII/163/2008 Rady Powiatu  w  Kluczborku z dnia                    19 grudnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Kluczborku, zarządzam, co następuje:

 

 

  § 1.  1.  W związku z ustanowieniem, wdrożeniem i doskonaleniem Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO 9001:2009 w Starostwie Powiatowym                             w Kluczborku przyjmuje się Politykę Jakości Starostwa Powiatowego w Kluczborku                  o treści określonej w Załączniku Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

2. Celem Polityki Jakości jest zaspokojenie wymagań i oczekiwań interesantów oraz stałe podnoszenie poziomu usług.

 

  § 2.  Zobowiązuję  Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością w Starostwie Powiatowym w Kluczborku do:

1)      upowszechnienia Polityki Jakości wśród pracowników Starostwa oraz podania jej do publicznej wiadomości,

2)      aktualizacji i nadzorowania Polityki Jakości.

 

  § 3.  Zobowiązuję pracowników Starostwa Powiatowego w Kluczborku do realizowania Polityki Jakości.

 

 § 4. Traci moc Zarządzenie Nr 22/2008 Starosty Kluczborskiego z dnia 25 kwietnia              2008 r. w sprawie przyjęcia Polityki Jakości w Starostwie Powiatowym w Kluczborku.

 

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 marca 2010 r.

  

 

 

 

 

 

 

Załącznik

do Zarządzenia nr 10/2010

Starosty Kluczborskiego

z dnia 23 lutego 2010 r.

P
O
L
I
T
Y
K
A

J
A
K
O
Ś
C
I

 

POLITYKA JAKOŚCI

STAROSTWA POWIATOWEGO

W KLUCZBORKU

 

 

Naszym priorytetem jest świadczenie wysokiej jakości usług ukierunkowane na spełnienie oczekiwań i wymagań Klientów, doskonalenie procesów obsługi, przejrzystość funkcjonowania i współpracę.

 

Określamy główne cele Starostwa Powiatowego w Kluczborku:

1.       Tworzenie przyjaznej i sprawnej obsługi Klienta oraz rzetelne, kompetentne obiektywne załatwianie Jego spraw.

2.       Przejrzyste funkcjonowanie Urzędu i racjonalne gospodarowanie środkami publicznymi.

3.       Realizacja zadań Urzędu przez kompetentnych, wykwalifikowanych i nieustannie szkolących się pracowników.

 

Zrealizujemy je poprzez:

1.       Załatwianie spraw bezstronnie, terminowo, kompetentnie dążąc do skracania czasu ich realizacji.

2.       Analizowanie potrzeb naszych Klientów i kształtowanie na ich podstawie standardów naszej pracy.

3.       Udzielanie rzeczowej informacji o naszych usługach poprzez prowadzoną politykę promocyjną.

4.       Stałe nadzorowanie i monitorowanie środków na wydatki.

5.       Zatrudnianie wysokowykwalifikowanej kadry.

6.       Stwarzanie pracownikom możliwości systematycznego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności.

7.       Budowanie atmosfery współpracy i zaangażowania w wykonywanie zadań.

8.       Przestrzeganie obowiązujących procedur, przepisów prawa, aktów wewnętrznych.

9.       Gwarancją spełnienia powyższych zamierzeń będzie wdrożenie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością opartego na wymaganiach normy PN - EN ISO 9001:2009 i przestrzeganie jego zasad przez wszystkich pracowników.

 

 

 

 

 

Starosta Kluczborski

 

      Piotr Pośpiech

 

 

 

 

 

 

 

Kluczbork, 1 marca 2010 r.