Zarządzenie Nr 10/2010 z dnia 23 lutego 2010 r. w sprawie przyjęcia Polityki Jakości w Starostwie Powiatowym w Kl;uczborku
Zarządzenie Nr 10/2010
z dnia 23 lutego 2010 r. w sprawie przyjęcia Polityki Jakości w Starostwie Powiatowym w Kluczborku Na podstawie art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) oraz § 13 ust. 2 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Kluczborku stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XXVIII/163/2008 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 19 grudnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Kluczborku, zarządzam, co następuje: § 1. 1. W związku z ustanowieniem, wdrożeniem i doskonaleniem Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO 9001:2009 w Starostwie Powiatowym w Kluczborku przyjmuje się Politykę Jakości Starostwa Powiatowego w Kluczborku o treści określonej w Załączniku Nr 1 do niniejszego Zarządzenia. 2. Celem Polityki Jakości jest zaspokojenie wymagań i oczekiwań interesantów oraz stałe podnoszenie poziomu usług. § 2. Zobowiązuję Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością w Starostwie Powiatowym w Kluczborku do: 1) upowszechnienia Polityki Jakości wśród pracowników Starostwa oraz podania jej do publicznej wiadomości, 2) aktualizacji i nadzorowania Polityki Jakości. § 3. Zobowiązuję pracowników Starostwa Powiatowego w Kluczborku do realizowania Polityki Jakości. § 4. Traci moc Zarządzenie Nr 22/2008 Starosty Kluczborskiego z dnia 25 kwietnia 2008 r. w sprawie przyjęcia Polityki Jakości w Starostwie Powiatowym w Kluczborku. § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 marca 2010 r. Załącznik do Zarządzenia nr 10/2010 Starosty Kluczborskiego z dnia 23 lutego 2010 r. P POLITYKA JAKOŚCI STAROSTWA POWIATOWEGO W KLUCZBORKU Naszym priorytetem jest świadczenie wysokiej jakości usług ukierunkowane na spełnienie oczekiwań i wymagań Klientów, doskonalenie procesów obsługi, przejrzystość funkcjonowania i współpracę. Określamy główne cele Starostwa Powiatowego w Kluczborku: 1. Tworzenie przyjaznej i sprawnej obsługi Klienta oraz rzetelne, kompetentne obiektywne załatwianie Jego spraw. 2. Przejrzyste funkcjonowanie Urzędu i racjonalne gospodarowanie środkami publicznymi. 3. Realizacja zadań Urzędu przez kompetentnych, wykwalifikowanych i nieustannie szkolących się pracowników. Zrealizujemy je poprzez: 1. Załatwianie spraw bezstronnie, terminowo, kompetentnie dążąc do skracania czasu ich realizacji. 2. Analizowanie potrzeb naszych Klientów i kształtowanie na ich podstawie standardów naszej pracy. 3. Udzielanie rzeczowej informacji o naszych usługach poprzez prowadzoną politykę promocyjną. 4. Stałe nadzorowanie i monitorowanie środków na wydatki. 5. Zatrudnianie wysokowykwalifikowanej kadry. 6. Stwarzanie pracownikom możliwości systematycznego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności. 7. Budowanie atmosfery współpracy i zaangażowania w wykonywanie zadań. 8. Przestrzeganie obowiązujących procedur, przepisów prawa, aktów wewnętrznych. 9. Gwarancją spełnienia powyższych zamierzeń będzie wdrożenie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością opartego na wymaganiach normy PN - EN ISO 9001:2009 i przestrzeganie jego zasad przez wszystkich pracowników. Starosta Kluczborski Piotr Pośpiech Kluczbork, 1 marca 2010 r.
Starosty Kluczborskiego
O
L
I
T
Y
K
A
J
A
K
O
Ś
C
I
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Danuta Oziembłowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Danuta Oziembłowska |
Data wprowadzenia: | 2010-03-08 14:19:14 |
Opublikował: | Więcek Gabriela |
Data publikacji: | 2010-04-21 09:25:56 |
Ostatnia zmiana: | 2010-04-21 09:26:54 |
Ilość wyświetleń: | 1251 |