Uchwała Nr  XXXII / 192 / 2009

Rady Powiatu w Kluczborku

z dnia 28 maja 2009r.

 

                w sprawie przyjęcia: sprawozdania Likwidatora SPZOZ ZOZ w Kluczborku
w likwidacji z działalności jednostki za 2008 rok oraz sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej ZOZ w Kluczborku              w likwidacji za 2008 rok.  

 

Na podstawie art. 12 pkt 11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.), art. 53 ust. 1 ustawy
z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002r. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.), § 6 ust. 1, pkt  4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 listopada 1999r.
w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru nad samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej i nad jednostkami transportu sanitarnego (Dz. U. z 1999r. Nr 94, poz. 1097), uchwały Nr XX / 134 / 2000 Rady Powiatu
w Kluczborku z dnia 31 sierpnia 2000r. w sprawie upoważnienia Zarządu Powiatu
w Kluczborku do sprawowania nadzoru nad SPZOZ ZOZ w Kluczborku, Rada Powiatu uchwala co następuje:

 

 

§ 1. Przyjmuje się po analizie sprawozdanie Likwidatora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej ZOZ w Kluczborku w likwidacji z działalności jednostki
w 2008 roku (załącznik nr 1).

 

 

§ 2. Przyjmuje się po analizie sprawozdanie finansowe Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej ZOZ w Kluczborku w likwidacji za okres od 01.01.2008r. do 31.12.2008r. obejmujące:

1)     Wprowadzenie do sprawozdania finansowego (załącznik nr 2).

2)     Bilans sporządzony na dzień 31.12.2008r. wykazujący po stronie aktywów
i pasywów sumę: 186 784,78 zł (załącznik nr 3).

3)     Rachunek zysków i strat za okres od 01.01.2008r. do 31.12.2008r. wykazujący stratę netto w wysokości  2  575 993,21 zł (załącznik nr 4).

4)     Zestawienie zmian w funduszu jednostki sporządzone na dzień 31 grudnia 2008r. (załącznik nr 5).

5)     Informację dodatkową (załącznik nr 6).

 

§ 3. Z  uwagi  na  brak  źródła  pokrycia  straty  netto  pozostawia  się  kwotę            2  575 993,21 zł jako nierozliczony wynik finansowy do czasu wpływu środków na pokrycie starty. 

 

 

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

                                                                                                          Przewodniczący Rady

                                                                                                            Mariusz Pieńkowski