Kluczbork, 2025-09-19
KD.2110.8.2025.AT
Starosta Kluczborski
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze –
Podinspektor w Wydziale Funduszy i Mienia Powiatu - 2 etaty
I Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Kluczborku,
ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork
II Określenie stanowiska: Podinspektor w Wydziale Funduszy i Mienia Powiatu – 2 etaty
III Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:
- wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
- co najmniej roczny staż pracy,
- obywatelstwo polskie,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
IV Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów:
- Znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie wykonywanych zadań, w szczególności:
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o finansach publicznych,
- Kodeks postępowania administracyjnego.
- Znajomość zagadnień z zakresu wnioskowania, realizacji i rozliczania projektów współfinasowanych ze środków zewnętrznych, w tym ze środków UE.
- Doświadczenie w zakresie wykonywania zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, gospodarką nieruchomościami lub pozyskiwaniem środków zewnętrznych będzie dodatkowym atutem.
- Cechy osobowości: komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność i obowiązkowość, odporność na stres, utrzymywanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy.
- umiejętność logicznego myślenia i analizy, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność pracy w zespole, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, pakietu MS Office.
V Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych komórek organizacyjnych, stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych,
- udzielanie zamówień publicznych,
- ogłaszanie, organizowanie i przeprowadzanie przetargów na zbycie mienia Powiatu,
- prowadzenie rejestru mienia Powiatu,
- przygotowanie decyzji o ustanowieniu trwałego zarządu,
- przygotowanie projektów uchwał Rady i Zarządu w sprawach związanych z gospodarowaniem nieruchomościami powiatu,
- rozliczanie i ocena realizowanych projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych,
- przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
- prowadzenie dla projektów niezbędnych działań promocyjnych oraz innych działań wynikających z podpisanych umów o dofinansowanie,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Starostwa, partnerami społecznymi, podmiotami zewnętrznymi zaangażowanymi w realizację projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych.
VI Warunki pracy na stanowisku:
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- umowa o pracę,
- praca administracyjno – biurowa, praca przy pomocy komputera,
- praca na III piętrze budynku wielokondygnacyjnego z windą.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Kluczborku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi więcej niż 6%.
VII Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej - podpisany własnoręcznie,
- List motywacyjny podpisany własnoręcznie,
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (do pobrania ze strony BIP Starostwa Powiatowego w Kluczborku),
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganego stażu pracy (świadectw pracy, zaświadczeń – w przypadku aktualnego zatrudnienia),
- Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
- Własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
1) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
2) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
3) braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowanej opinii,
5) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w dokumentach złożonych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Podinspektora w Wydziale Funduszy i Mienia Powiatu, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
VIII Termin i miejsce składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Starostwa pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Kluczborku,
ul. Katowicka 1,
46-200 Kluczbork
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Funduszy i Mienia Powiatu”
Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 października 2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data i godzina wpływu do Sekretariatu Starostwa)
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
IX Dodatkowe informacje:
- I etap naboru - otwarcie ofert nastąpi komisyjne w dniu 7 października 2025 r. o godz. 9.00 w sali nr 213 Starostwa Powiatowego w Kluczborku, w celu sprawdzenia spełnienia wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu.
- II etap naboru – rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 8 października 2025 r. o godz. 9.00 w sali nr 213 Starostwa Powiatowego w Kluczborku. W przypadku dużej liczby kandydatów w celu zakwalifikowania do rozmowy odbędzie się test ze znajomości przepisów prawa.
- Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni o tym fakcie telefonicznie.
Wszelkie informacje związane z przedmiotowym naborem będą umieszczane na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń, znajdującej się w siedzibie Starostwa na II piętrze obok pokoju nr 201. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 77 418 52 18 wew. 121
Starosta Kluczborski
Mirosław Birecki
Klauzula informacyjna dla osób biorących udział w procesie naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Funduszy i Mienia Powiatu
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane w skrócie RODO) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Starosta Kluczborski, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, tel. 77 418 52 18, e-mail: starostwo@powiatkluczborski.pl.
- W Starostwie powołano Inspektora Ochrony Danych Osobowych; kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: nr tel. 77 418 65 20, e-mail: starostwo@powiatkluczborski.pl.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko podane w ogłoszeniu.
- Odbiorcą danych osobowych jest Komisja rekrutacyjna powołana w celu wyłonienia kandydatów na stanowisko Podinspektora w Wydziale Funduszy i Mienia Powiatu,
- Po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru m.in. w zakresie imienia i nazwiska wybranego kandydata/kandydatów oraz jego/ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Kluczborku oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa przez okres 3 miesięcy.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U z 2020, poz. 164 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
- Przysługują Państwu prawa: do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, do przenoszenia danych.
- Jeśli uważają Państwo, że przetwarzanie przez administratora danych osobowych jest niezgodne z RODO, wówczas przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który jest organem nadzorczym.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru.