Uchwała Nr XXXVII/258/2006

Rady Powiatu w Kluczborku

z dnia 13 kwietnia 2006 roku.

 

 

w sprawie ustalenia zakresu i szczegółowości informacji o przebiegu

wykonania budżetu powiatu kluczborskiego za I półrocze.

 

Działając na podstawie art. 12, pkt.6 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz.U z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.), art. 198 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz U.z 2005r. Nr 249 poz. 2104),

Rada Powiatu w Kluczborku, uchwala co następuje:

§ 1

Informacja o przebiegu wykonania budżetu powiatu kluczborskiego za I półrocze powinna zawierać następujące elementy obligatoryjne:

  1. Plan i wykonanie dochodów budżetowych w układzie tabelarycznym, według przedstawionego poniżej wzoru.

    Dział

    Wyszczególnienie

    Plan

    Plan po zmianach

    Wykonanie

    %

    wykonania

    1

    2

    3

    4

    5

    6

  2. Plan i wykonanie wydatków budżetowych w układzie tabelarycznym, według przedstawionego poniżej wzoru.

    Dział

    Rozdział

    Wyszczególnienie

    Plan

    Plan po zmianach

    Wykonanie

    %

    wykonania

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

  3. Plan i wykonanie dochodów i wydatków budżetowych przeznaczonych na realizację zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych przez powiat w układzie tabelarycznych, według przedstawionego poniżej wzoru.

    Dział

    Rozdział

    Wyszczególnienie

    Plan

    Plan po zmianach

    Wykonanie

    %

    wykonania

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

  4. Plan i wykonanie przychodów i rozchodów budżetowych w układzie tabelarycznym, według przedstawionego poniżej wzoru:

    §

    Przychody

    Wykonanie

    % wykonania

    Rozchody

    Wykonanie

    % wykonania

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

  5. Zestawienie wykonanych wydatków majątkowych w układzie tabelarycznym, według przedstawionego poniżej wzoru.

    Lp

    Rozdział

    Nazwa jednostki

    Nazwa zadania

    Nakłady planowane

    Wykonanie wydatków w zł

    ogółem

    w tym dotacje z budżetu państwa / inne rodzaje dofinansowania

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

  6. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego jednostek, o których mowa w art.4 ust.1, pkt.7, 8 i 12 ustawy o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz. 2104), z uwzględnieniem stanu należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.

  7. Prognozy finansowe powiatu sporządzone na okres spłaty zaciągniętych zobowiązań finansowych oraz harmonogram spłat zaciągniętych zobowiązań.

  8. Zestawienie wykonania planu przychodów i wydatków gospodarstwa pomocniczych, dochodów własnych i funduszy celowych.

  9. Informacja o dokonanych umorzeniach i ulgach w spłatach.

§ 2

Informacja o przebiegu wykonania budżetu powiatu kluczborskiego za I półrocze może zawierać następujące elementy fakultatywne:

  1. Wyszczególnienie uchwał Rady i Zarządu Powiatu wprowadzających zmiany w budżecie w okresie sprawozdawczym.

  2. Informacja opisowa dotycząca planu i wykonania dochodów budżetowych.

  3. Informacja opisowa dotycząca planu i wykonania wydatków budżetowych.

  4. Analiza dokonanych wydatków majątkowych.

  5. Zestawienie wydatków o charakterze remontowym.

§ 3

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu Kluczborskiego.

§ 4

Traci moc Uchwała Nr XXXVIII/286/2002 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 28 czerwca 2002 roku, w sprawie ustalenia zakresu i szczegółowości informacji o przebiegu wykonania budżetu powiatu kluczborskiego za I półrocze.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodniczący Rady

Maciej Mularczyk