Uchwała Nr XXVI/190/2005

Rady Powiatu w Kluczborku

z dnia 28 lutego 2005r.

 

w sprawie przejęcia zadań z zakresu administracji rządowej

 

Na podstawie art. 5 ust. 1, art. 12 pkt 8a ustawy z dnia 5 czerwca 1998r.

o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1592, Dz.U. z 2002r. Nr 23,

poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz.1271, Nr 200, poz.1688, Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 102, poz. 1055), Rada Powiatu

w Kluczborku uchwala co następuje:

§ 1

Wyraża się zgodę na zawarcie przez Powiat Kluczborski porozumienia z Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie przejęcia zadań administracji rządowej w zakresie przeprowadzenia konwersji i weryfikacji danych z informatycznej Bazy Danych gromadzonych w procesie rejestracji pojazdów dla celów Centralnej Ewidencji Pojazdów tj.:

1)przeprowadzenia konwersji danych zgromadzonych w Bazie Danych na format XML

wskazany przez MSWiA, przy pomocy dotychczas stosowanego oprogramowania Bazy

Danych, oprogramowania dostarczonego przez dostawcę systemu “Pojazd” oraz programu

konwertującego opracowanego na zlecenie Powiatu.

2)przeniesienia skonwertowanych danych do systemu “Pojazd” a za jego pośrednictwem

do przekazania ich do Centralnej Ewidencji Pojazdów w terminie wynikającym z przepisów

odrębnych.

3)dokonania weryfikacji i uzupełnienia zapisów danych skonwertowanych i zmigrowanych

do systemu “Pojazd”, z danymi zawartymi w aktach pojazdów, jeżeli podczas konwersji

danych lub po jej zakończeniu raport błędów wykaże nieprawidłowości zapisów.

§ 2

Porozumienie, o którym mowa w § 1 określi sposób realizacji zadań, obowiązki stron

oraz zasady finansowania i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego.

§ 3

Wykonanie uchwały powierza się Staroście Kluczborskiemu.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Przewodniczący Rady

Maciej Mularczyk