ZARZĄDZENIE NR 3/2017

Starosty Kluczborskiego

z dnia 19 stycznia 2017 r.

 

 

w sprawie udzielania oraz sposobu rozliczania jednorazowych zaliczek
na pokrycie drobnych wydatków w Starostwie Powiatowym w Kluczborku

 

 

Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
(Dz.U. z 2016r.poz. 1047 t.j.) oraz § 2 uchwały Nr 88/389/2017 Zarządu Powiatu
w Kuczborku z dnia 02 stycznia 2017r. zarządzam co następuje:

 

§1.1. W Starostwie Powiatowym w Kluczborku w 2017 roku udzielane będą zaliczki gotówkowe do rozliczenia pracownikom Starostwa Powiatowego na pokrycie drobnych wydatków do wysokości minimalnego jednorazowego wynagrodzenia za pracę.

2. W szczególnych wypadkach pracownikom Starostwa na pokrycie kosztów podróży służbowych.

 

§2. Zasady rozliczania udzielonych zaliczek:

1) zaliczki powinny być rozliczane w terminie do końca miesiąca w którym zostały udzielone, ostateczny termin rozliczenia winien nastąpić do końca roku budżetowego
oraz przed rozwiązaniem stosunku pracy.

2) zaliczki udzielone pod koniec roku należy rozliczyć do 31 grudnia 2017r.

3) przed udzieleniem zaliczki należy od pracownika pobrać pisemną zgodę na potrącenie
z wynagrodzenia pobranej zaliczki, a nie rozliczonej w terminie określonym w pkt. 1 i 2.

4) jeżeli pobrana zaliczka nie zostanie rozliczona w terminie określonym w pkt. 1 i 2 należy ją potracić z najbliższego wynagrodzenia, a do czasu nie rozliczenia się z pobranej zaliczki pracownikowi nie będą udzielane inne zaliczki.

5) sumy zaliczek udzielonych przed końcem roku, a nie wydatkowanych powinny być wpłacone na rachunek Starostwa najpóźniej w ostatnim dniu 31.12.2017r.

 

§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.