FP.6844.1.2017.MW                                                                        Kluczbork, 16.01.2017r.

 

 

DECYZJA

 

 

       Na podstawie art. 44 i 45 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r. poz. 2147 z późn. zm.), art. 104 Kodeks postępowania  administracyjnego (Dz.U. z 2016 r. poz. 23 z późn. zm.).

    Po rozpatrzeniu wniosku Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku nr ZDP-4.6870.1.2017.MB z 12 stycznia 2017 roku o ustanowienie trwałego zarządu dla nieruchomości stanowiących drogę powiatową Zarząd Powiatu w Kluczborku w składzie:

Piotr Pośpiech - Przewodniczący Zarządu

Urszula Pękala-Duda – Członek Zarządu

Jakub Goliński - Członek Zarządu

 

o r z e k a

 

ustanowić   trwały  zarząd  na  rzecz  Zarządu  Dróg  Powiatowych  w   Kluczborku   z   siedzibą w Kluczborku ul. Jagiellońska 3, dla nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka:

zajęta pod drogę powiatową nr 1325 O Bogacka Szklarnia – Zawiść

 

Lp.

Numer działki

Arkusz mapy

Obręb

Powierzchnia działki w ha

Księga wieczysta

1

477/67

2

Bogacka Szklarnia

0,0014

OP1U/00003382/2

 

1. Wartość gruntu 437,00

2. Łączna powierzchnia gruntu wynosi 0,0014 ha,

3. Nie uiszcza się opłat z tytułu trwałego zarządu,

4. Trwały zarząd zostaje ustanowiony na czas nieokreślony,

5. Odstępuje się od protokolarnego przekazania nieruchomości o którym mowa w art. 45 ust. 3  cytowanej ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ponieważ znajdują się one we władaniu trwałego zarządcy ustanowionego niniejszą decyzją.

        Zgodnie z art. 107 §4 i 130 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego decyzja nie wymaga uzasadnienia bowiem uwzględnia ona w całości wniosek strony i podlega wykonaniu przed terminem do wniesienia odwołania jako zgodna z żądaniem stron.

           Od  niniejszej  decyzji  służy  odwołanie  do  Samorządowego  Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Zarządu Powiatu w Kluczborku w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

        Decyzja ta stanowi podstawę do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów Starostwa Powiatowego  w  Kluczborku  oraz  w   Wydziale   Ksiąg   Wieczystych   w   Sądzie   Rejonowym w Kluczborku.

 

 

1.........................................................

 Piotr Pośpiech - Przewodniczący Zarządu

 

 

2........................................................

 Urszula Pękala – Duda

 

 

3........................................................

Jakub Goliński - Członek Zarządu

 

 

 

 

 

 

Otrzymują :

1. Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku ulica Jagiellońska 3,

2. Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Kluczborku,

3. Sąd Rejonowy w Kluczborku – Wydział Ksiąg Wieczystych,

4. Zarząd Powiatu w Kluczborku

5. a/a.