Protokół Nr 25/2015

z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku

w dniu  18 sierpnia 2015 r.

 

 

Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli także: członek Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu.

 

Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad:

1.Otwarcie posiedzenia.

2.Projekty uchwał Zarządu:  

-projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków,

-projekt uchwały  w sprawie przedstawienia Radzie Powiatu w Kluczborku oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za I półrocze 2015 roku,

-projekt uchwały w sprawie udzielenia Pełnomocnictwa Dyrektorowi Powiatowego Urzędu Pracy w Kluczborku do reprezentowania Powiatu kluczborskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020, Oś priorytetowa VII Konkurencyjny rynek pracy, Działanie 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy realizowana przez PUP.

-projekt uchwały w sprawie udzielenia Pełnomocnictwa Zastępcy Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Kluczborku do reprezentowania Powiatu kluczborskiego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020, Oś priorytetowa VII Konkurencyjny rynek pracy, Działanie 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy realizowana przez PUP.

3.Pismo Dyrektora ZSO w Kluczborku dot. wdrożenia innowacji w zakresie piłki siatkowej dziewcząt w I Liceum Ogólnokształcącym.

4.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dot. przeprowadzenia kontroli w Młodzieżowym Domu Kultury w Kluczborku.

5.Pismo Dyrektora ZSLT w Kluczborku dot. przyznania trzech godzin tygodniowo dla klas „Mundurowych” na zajęcia z samoobrony i technik interwencji.

6.Pismo właścicieli działek dot. wykupu działek nr 713/284 i 714/282.

7.Pismo Dyrektora Centrum Administracyjnej Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych dot. zestawienia sprzętów i wyposażenia do standaryzacji placówki w Lasowicach Małych.

8.Pismo Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Opolu ,,Radio Opole” w sprawie zawarcia kolejnej umowy dzierżawy lokalu przy ul.Jagiellońskiej 1 na okres 3 lat na dotychczasowych warunkach.

9.Porozumienie pomiędzy Powiatem Lublinieckim a Powiatem Kluczborskim w sprawie powierzenia Powiatowi Kluczborskiemu prowadzenia zadania Powiatu Lublinieckiego z zakresu edukacji publicznej.

10.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie wniosku Szulc-Efekt sp. z.o.o o udzielenie informacji publicznej na temat informatyzacji procesu edukacji w prowadzonych przez Powiat szkołach.

11. Zatwierdzenie materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku.

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2015 Nr III/29/2014 Rady Powiatu w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat, po umowie zawartej na czas oznaczony do 3 lat, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość lokalowa stanowiąca własność Powiatu na rzecz Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu "RADIO OPOLE" S.A.

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany Uchwały w sprawie określenia zadań do realizacji ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na 2015 rok.

11.Wolne wnioski.

-pismo Dyrektora ZSP Nr 1 w Kluczborku w sprawie wyrażenia zgody na utrzymanie oddziałów, które mają liczebność mniejszą niż 28.

-umowa pomiędzy Powiatem Kluczborskim a Wojewodą Opolskim dotycząca projektu pn:,,Remont drogi powiatowej Nr 13060 (Byczyna-granica województwa łódzkiego/Łubnice) na odcinku o długości 6,174 km w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych-Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój.

-sprawa dot. uporządkowania terenu nieruchomości szpitalnej położonej na działce nr 91/25 z k.m.12.

12.Zamknięcie posiedzenia.

 

 

            Następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu, które odbyło się w dniu 30 lipca i 6 sierpnia 2015 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do protokołu Nr 23/2015 i 24/2015 i w drodze głosowania jednogłośnie je przyjęli.

  

Do punktu 2 porządku

  

Kolejno Zarząd zapoznał się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa, rozdział 75411– Komendy powiatowe Państwowej Straży Pożarnej: z § 4300 kwotę 8.968 zł na § 4170 kwotę  8.968 zł.

W dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdział 80130 – Szkoły zawodowe z § 4040 kwotę 11.475 zł na § 3020 kwotę 11.475 zł

Rozdział 80140 - Centra kształcenia ustawicznego i praktycznego oraz ośrodki dokształcania zawodowego z § 4170 kwotę 3.000 zł na § 4300 kwotę 3.000 zł.

W dziale 854 - Edukacyjna opieka wychowawcza, rozdział 85407 - Placówki wychowania pozaszkolnego z § 4010 kwotę 20.500 zł , § 4110 kwotę 5.000 zł, § 4120 kwotę      4.000 zł na:

§ 4210 kwotę 12.000 zł, § 4270 kwotę 15.000 zł, § 4300 kwotę 1.500 zł, § 4410 kwotę 1.000 zł.

Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku w celu zapewnienia wydatków z tytułu umowy zlecenia, na wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1w Kluczborku w celu zabezpieczenia wydatków z tytułu wypłaty nauczycielowi odprawy kompensacyjnej, na wniosek Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w celu zabezpieczenia wydatków związanych z BHP oraz na wniosek Dyrektora Młodzieżowego Domu Kultury w celu zabezpieczenia wydatków bieżących w tym zakupu opału , a także na osuszenie , izolację oraz ocieplenie fundamentu budynku zgodnie z zaleceniami pokontrolnymi powiatowego nadzoru budowlanego.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym postanowiono podjąć uchwałę Nr 25/88/2015.

Następnie Starosta przedstawił projekt uchwały  w sprawie przedstawienia Radzie Powiatu w Kluczborku oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za I półrocze 2015 roku.

Powyższa informacja zawiera wykonanie dochodów budżetu Powiatu Kluczborskiego za I półrocze 2015 r., wykonanie planu wydatków budżetu Powiatu Kluczborskiego za I półrocze 2015 r., wykonanie planu dochodów i wydatków zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych przez powiat za I półrocze 2015 r., wykonanie dochodów i wydatków związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie porozumień z organami tej administracji realizowanych przez powiat w 2015 roku -stan na 30.06.2015, wykonanie dochodów i wydatków budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2015 rok związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie umów lub porozumień z jednostkami samorządu terytorialnego, stan realizacji planu wydatków inwestycyjnych na dzień 30.06.2015 roku, wykonanie planu przychodów i rozchodów budżetu Powiatu Kluczborskiego za I półrocze 2015 r., informację o stanie zadłużenia Powiatu Kluczborskiego, informację o dokonanych zmianach budżetu powiatu w okresie sprawozdawczym.

Pan Starosta poinformował, że plan dochodów budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2015 rok, wg.stanu na dzień 30 czerwca 2015 roku zakładał uzyskanie dochodów w wysokości 67.410.108,-zł. Uzyskane dochody w w/w okresie sprawozdawczym wyniosły 33.755.372,13,-zł, co stanowi 50,07% założonego planu.

Wykonanie dochodów budżetu Powiatu Kluczborskiego między innymi uwzględnia:

a) wypracowane przez jednostki budżetowe powiatu dochody własne,

b) 44,86% to wykonanie dochodów z tytułu 10,25% udziału w podatku dochodowym od osób fizycznych. Na plan w kwocie 9.146.601 zł, dochody wykonano w wysokości 4.103.426 zł,

c) zakładane na dzień 31 grudnia wykonanie dochodów z tytułu 1,40% udziału w podatku dochodowym od osób prawnych. Na plan 370.000 zł, dochody wykonano w wysokości 204.613,81 zł, co stanowi 55,30 % planu,

d) wykonanie dochodów z tytułu opłat komunikacyjnych, w wysokości 693.479,30 zł co w ujęciu procentowym stanowi 47,83 % założonego planu,

e) wykonanie dochodów z tytułu najmu i dzierżawy składników majątkowych Powiatu Kluczborskiego w wysokości 217.754,69 zł co stanowi 50,51% dochodów planowanych,

f) wykonanie dochodów Funduszu Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym w wysokości 199.465,48 zł co stanowi 45,33 % planu,

g) wykonanie dochodów z tytułu gospodarowania mieniem Skarbu Państwa w wysokości 241.748,81 zł co stanowi 79,25% planu,

h) wykonanie dochodów z tytułu sprzedaży składników majątkowych wyniosło 72.195,94 zł, co stanowi 5,82 %

W 2015 roku Powiat Kluczborski zaplanował na II połowę roku emisję obligacje komunalnych na kwotę 9.600.000 zł. Wykonane zostały w 100% przychody z tytułu wolnych środków, o których mowa w art.217 ust.2 pkt 6 ustawy o finansach publicznych.

Kwota wykonania to 1.694.840,14 zł.

Wykonanie planu wydatków budżetu Powiatu Kluczborskiego zakładane było na poziomie 73.152.920,-zł.

Faktyczne wykonanie wydatków budżetowych zamknęło się na dzień 30.06.2015 r. kwotą 68.767.409-zł., daje wzrost o kwotę 4.385.511,-zł.Faktyczne wykonanie wydatków budżetowych zamknęło się kwotą 79.908.598,14,-zł,  co stanowi 50,65% wykonania planu wydatków.

Pan Starosta przedstawił także stan realizacji planu wydatków inwestycyjnych, gdzie planowane nakłady wynoszą 11.175.844,-zł, natomiast zrealizowane 4.386.161,65,-zł.

Zapoznano się także z informacją wykonania planu przychodów i rozchodów budżetu Powiatu Kluczborskiego za I półrocze 2015 roku., z informacją o stanie zadłużenia Powiatu Kluczborskiego na dzień 30.06.2015r. oraz informacją o dokonanych w 2015 roku umorzeniach i ulgach w spłatach.

Zapoznano się także z informacją o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej powiatu kluczborskiego.

Do projektu uchwały nie wniesiono żadnych uwag w związku z czym poddany został pod głosowanie.

Zarząd podjął jednogłośnie 2 głosami za przy braku głosów przeciw uchwałę Nr 25/89/2015 w ww. sprawie.

Przedmiotowe sprawozdanie zostanie przesłane do Regionalnej Izby Obrachunkowej celem zaopiniowania.

Kolejnymi projektami uchwały były projekty w sprawie udzielenia Pełnomocnictwa Dyrektorowi Powiatowego Urzędu Pracy w Kluczborku do reprezentowania Powiatu kluczborskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020, Oś priorytetowa VII Konkurencyjny rynek pracy, Działanie 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy realizowana przez PUP oraz projekt uchwały w sprawie udzielenia Pełnomocnictwa Zastępcy Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Kluczborku do reprezentowania Powiatu kluczborskiego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020, Oś priorytetowa VII Konkurencyjny rynek pracy, Działanie 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy realizowana przez PUP.

Przedmiotowe pełnomocnictwa upoważniają Dyrektora oraz Zastępcę Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Kluczborku do składania w imieniu Powiatu  kluczborskiego wszelkich oświadczeń woli i do podpisywania wszelkich dokumentów związanychz realizacją projektu pozakonkursowego Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych, w tym zwłaszcza znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w powiecie kluczborskim (I)" w ramach Osi priorytetowej VII Konkurencyjny rynek pracy, Działanie 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy realizowana przez PUP, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020.

Do projektów nie wniesiono uwag w związku z czym Zarząd podjął uchwałę Nr 25/90/2015 oraz uchwałę Nr 25/91/2015

  

Do punktu 3 porządku

  

Kolejną sprawą było pismo Dyrektora ZSO w Kluczborku dotyczące wdrożenia innowacji w zakresie piłki siatkowej dziewcząt w I Liceum Ogólnokształcącym.

Zarząd po szczegółowym przeanalizowaniu sprawy postanowił wyrazić zgodę na wdrożenie innowacji w zakresie piłki siatkowej dziewcząt w I Liceum Ogólnokształcącym.

Ponadto środki na sfinansowanie innowacji powinny zostać zabezpieczone w budżecie szkoły na rok 2016.

Jednocześnie Zarząd stwierdził, że w okresie od września do grudnia 2015 roku Zarząd nie przewiduje żadnych dodatkowych środków, które mogłyby być przeznaczone na ten cel.

Zarząd zobowiązał Panią do przygotowania odpowiedzi w powyższej sprawie dla Dyrektora ZSO w Kluczborku.

  

Do punktu 4 porządku

  

Następnie Zarząd zapoznał się z pismem Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczącym przeprowadzenia kontroli w Młodzieżowym Domu Kultury w Kluczborku i postanowił wyrazić zgodę na przeprowadzenie kontroli problemowej w MDK w Kluczborku w wymienionych w piśmie obszarach.

Do przeprowadzenia kontroli Zarząd Powiatu postanowił zobowiązać dwóch pracowników Wydziału Edukacji wyznaczonych przez Naczelnika.

Ponadto Zarząd uznał, że obszar wymieniony w pkt.7 zostanie skontrolowany przez Wydział Finansowy.

Zarząd zobowiązał również Panią Katarzynę Knap-Koordynatora Kontroli Zarządczej Starostwa Powiatowego w Kluczborku do przygotowania ww.pracownikom stosownych upoważnień.

 

Do punktu 5 porządku

  

Kolejną sprawą było pismo Dyrektora ZSLT w Kluczborku dot. przyznania trzech godzin tygodniowo dla klas „Mundurowych” na zajęcia z samoobrony i technik interwencji.

Zarząd po zapoznaniu się z przedmiotowym pismem postanowił wyrazić zgodę na przyznanie trzech godzin tygodniowo dla klas ,,MUNDUROWYCH” w ZSLT w Kluczborku.

Ponadto Zarząd uznał, że ww.godziny powinny być sfinansowane ze środków budżetowych szkoły.   

 

Do punktu 6 porządku

  

Pan Starosta przedstawił pismo właścicieli działek nr 713/284 i 714/282 k.m.4 obręb Jasienie.

Pismo dotyczy wykupu przedmiotowych działek przez Powiat Kluczborski z przeznaczeniem pod drogi powiatowe.

Zarząd postanowił wyrazić zgodę na wykup  ww.działek zobowiązując Kierownika Biura Funduszy Pomocowych Mienia Powiatu i Promocji Powiatu do przygotowania protokołu ustaleń. Ponadto Zarząd upoważnił dwóch członków Zarządu w osobie Piotra Pośpiecha- Starosty Kluczborskiego oraz Jakuba Golińskiego-członka Zarządu Powiatu do podpisania aktu notarialnego w powyższej sprawie. 

  

Do punktu 7 porządku

  

Następnie Pan Starosta przedstawił pismo Dyrektora Centrum Administracyjnej Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Bogacicy dotyczące zestawienia sprzętów i wyposażenia do standaryzacji placówki w Lasowicach Małych.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem z dnia 10.08.2015 r. stwierdza, że:  

-część wyposażenia domu, w szczególności meble, zostały zakupione i dostarczone do placówki w Lasowicach Małych. Zakup i transport został sfinansowany środkami z poza planu finansowego Centrum, zatem koszty tej części wyposażenia nie obciążą wydatków jednostki,

-pozostałe elementy wyposażenia Dyrekcja Centrum winna zakupić w ramach posiadanego planu finansowego jednostki, uchwalonego na 2015 rok. Środki te zostaną uzupełnione w planie jednostki, po dokładnym wyliczeniu oszczędności lub dochodów związanych z umieszczeniem wychowanków w placówce w okresie od października do grudnia 2015 r.

Ponadto Zarząd Powiatu w Kluczborku zwraca uwagę na konieczność szybkiego działania w zakresie wyposażania jednostki z uwagi na konieczność zgłoszenia i dokonania odbiorów, uprawniających do uruchomienia placówki od miesiąca października br.

Zobowiązuje się Dyrektora Centrum oraz Dyrektora PCPR do bezzwłocznego przygotowania i przedłożenia Zarządowi Powiatu w Kluczborku, wszelkich wymaganych dokumentów umożliwiających uruchomienie placówki. Dokumenty te należy przedłożyć w terminach umożliwiających ich przyjęcie przez uprawnione organy, tj. Radę Powiatu i Zarząd Powiatu w Kluczborku.

Jednocześnie Zarząd informuje, że roboty remontowo-budowlane w obiekcie zostaną zakończone do końca m-ca sierpnia br. Po dokonaniu odbioru budowlanego obiekt zostanie przekazany do użytkowania Centrum. Jedynie element wjazdu z masy bitumicznej zostanie wykonany przez firmę LARIX na początku września br.

 

Do punktu 8 porządku

  

Kolejno Zarząd zapoznał się z pismem Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Opolu ,,Radio Opole” w sprawie zawarcia kolejnej umowy dzierżawy lokalu przy ul.Jagiellońskiej 1 na okres 3 lat na dotychczasowych warunkach.

Zarząd po zapoznaniu się wyraził zgodę na przedłużenie umowy dzierżawy lokalu użytkowego przy ul.Jagiellońskiej 1 w Kluczborku zaadaptowanego na studio terenowe Radia Opole S.A na okres 3 lat na dotychczasowych warunkach.

 

Do punktu 9 porządku

  

Następnie Zarząd zapoznał się z treścią Porozumienia pomiędzy Powiatem Lublinieckim a Powiatem Kluczborskim w sprawie powierzenia Powiatowi Kluczborskiemu prowadzenia zadania Powiatu Lublinieckiego z zakresu edukacji publicznej.

Porozumienie dotyczy kształcenia uczniów klas wielozawodowych zasadniczych szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Lubliniecki w zakresie teoretycznych przedmiotów zawodowych.

Zarząd do podpisania Porozumienia postanowił upoważnić Starostę Kluczborskiego-Piotra Pośpiecha oraz członka Zarządu-Jakuba Golińskiego.

 

Do punktu 10 porządku

  

Kolejną sprawą z jaką zapoznał się Zarząd było pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie wniosku Szulc-Efekt sp. z.o.o o udzielenie informacji publicznej na temat informatyzacji procesu edukacji w prowadzonych przez Powiat  szkołach.

Zarząd Powiatu zapoznał się z treścią wniosku Szulc-Efekt sp. z o.o z Warszawy oraz opinią Wydziału Edukacji i Sportu i postanowił podtrzymać stanowisko Dyrektorów szkół stwierdzając jednocześnie, że nie wyraża zainteresowania udziałem w realizacji projektu eTornister.

  

Do punktu 11 porządku

  

Kolejno Zarząd przystąpił do zatwierdzenia materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku:

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2015 Nr III/29/2014 Rady Powiatu w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat, po umowie zawartej na czas oznaczony do 3 lat, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość lokalowa stanowiąca własność Powiatu na rzecz Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu "RADIO OPOLE" S.A.,

Zarząd upoważnił także w przypadku podjęcia przez Radę Powiatu powyższej uchwały dwóch członków Zarządu w osobie Piotra Pośpiecha-Starosty Kluczborskiego oraz Jakuba Golińskiego-członka Zarządu do podpisania kolejnej umowy na dzierżawę pomieszczenia przy niezmiennej stawce.

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany Uchwały w sprawie określenia zadań do realizacji ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na 2015 rok.

Zarząd zatwierdził materiały na kolejną sesję i postanowił o przedłożeniu ich pod obrady Rady Powiatu.

 

Do punktu 12 porządku

  

Zarząd zapoznał się z pismem Dyrektora ZSP Nr 1 w Kluczborku w sprawie wyrażenia zgody na utrzymanie oddziałów, które mają liczebność mniejszą niż 28. 

Utrzymanie oddziałów dotyczy:

Technikum Nr 3

-I oddział kształcący w zawodach: technik hotelarstwa i technik obsługi turystycznej w ilości 18 uczniów,

Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 1

-I oddział kształcący w zawodach: Kucharz i cukiernik w ilości 21 uczniów.

Zarząd po zapoznaniu się z pismem i dokonaniu szczegółowej  analizy postanowił wyrazić zgodę na utrzymanie powyższych oddziałów z mniejszą liczebnością.

Kolejno Zarząd zapoznał się z treścią umowy pomiędzy Powiatem Kluczborskim
a Wojewodą Opolskim dotycząca projektu pn:,,Remont drogi powiatowej Nr 1306 O (Byczyna-granica województwa łódzkiego/Łubnice) na odcinku o długości 6,174 km w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych-Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój.

Do treści umowy Zarząd nie wniósł uwag w związku z czym postanowił upoważnić Piotra Pośpiecha-Starostę Kluczborskiego oraz Jakuba Golińskiego-członka Zarządu do jej podpisania.

Zarząd postanowił o uporządkowaniu terenu nieruchomości szpitalnej położonej na działce nr 91/25 z k.m.12 i zdecydował o wyborze firmy Zakład Usług Leśnych ,,BARTEX” Jan Gizicki z Dobiercic do przeprowadzenia prac na ww.terenie.

Jednocześnie Zarząd postanowił upoważnić dwóch członków Zarządu w osobie Piotra Pośpiecha-Starosty Kluczborskiego oraz Jakuba Golińskiego-członka Zarządu Powiatu do podpisania umowy.

Zarząd zobowiązał Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu do przygotowania umowy w powyższej sprawie.

 

Do punktu 13 porządku

  

W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 25 posiedzenie Zarządu Powiatu.

Na tym protokół zakończono.

                                                                                  Zarząd Powiatu:

 

 

                                                           1.Piotr Pośpiech               ………………………………

 

 

                                                           2.Urszula Pękala-Duda    ………………………………

 

 

                                                           3.Jakub Goliński                ………………………………

                                                          

 

       Protokołowała:

 

    Joanna Strzelczyk