Uchwała Nr 25/88/2015
Zarządu Powiatu w Kluczborku
z dnia 18 sierpnia 2015 r.
w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków
Działając na podstawie art. 32 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r.o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2013r.poz.595, z późn. zm.) oraz § 8 Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2015 Nr III/29/2014 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 30 grudnia 2014r.Zarząd Powiatu w Kluczborku uchwala co następuje:
§ 1. Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami:
w dziale 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa
rozdział 75411– Komendy powiatowe Państwowej Straży Pożarnej:
z:
§ 4300 kwotę 8.968 zł.
na:
§ 4170 kwotę 8.968 zł.
W dziale 801 – Oświata i wychowanie
Rozdział 80130 – Szkoły zawodowe
z:
§ 4040 kwotę 11.475 zł.
na:
§ 3020 kwotę 11.475 zł
Rozdział 80140 - Centra kształcenia ustawicznego i praktycznego oraz ośrodki dokształcania zawodowego
z:
§ 4170 kwotę 3.000 zł.
na:
§ 4300 kwotę 3.000 zł
W dziale 854 - Edukacyjna opieka wychowawcza
Rozdział 85407 - Placówki wychowania pozaszkolnego
z:
§ 4010 kwotę 20.500 zł.
§ 4110 kwotę 5.000 zł.
§ 4120 kwotę 4.000 zł.
na:
§ 4210 kwotę 12.000 zł
§ 4270 kwotę 15.000 zł
§ 4300 kwotę 1.500 zł
§ 4410 kwotę 1.000 zł
§ 2.Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Zarząd Powiatu:
- Przewodniczący...............................................
Piotr Pośpiech
- Członek ...........................................................
Urszula Pękala-Duda
- Członek ...........................................................
Jakub Goliński
Uzasadnienie
Zmiany objęte niniejszą uchwałą wprowadza się na wniosek Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku w celu zapewnienia wydatków z tytułu umowy zlecenie, na wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kluczborku w celu zabezpieczenia wydatków z tytułu wypłaty nauczycielowi odprawy kompensacyjnej, na wniosek Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w celu zabezpieczenia wydatków związanych z BHP oraz na wniosek Dyrektora Młodzieżowego Domu Kultury w celu zabezpieczenia wydatków bieżących w tym zakupu opału , a także na osuszenie , izolację oraz ocieplenie fundamentu budynku zgodnie z zaleceniami pokontrolnymi powiatowego nadzoru budowlanego.