Protokół Nr 8/2015

z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku

w dniu 16 marca 2015 r.

 

            Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu

 

Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad:

1.Otwarcie posiedzenia.

2.Projekty uchwał Zarządu Powiatu w sprawie:

-przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2014 rok oraz informacji o stanie mienia Powiatu Kluczborskiego,

-upoważnienia dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Kluczborku do zawarcia umowy w ramach realizacji projektu Warsztaty Kulinarne ,,Gotuj Lokalnie” Edycja 2015,

-zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków,

-zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

3.Porozumienie pomiędzy Powiatem Kluczborskim a Powiatem Oleskim oraz Powiatem Strzeleckim w sprawie organizacji nauki religii Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego.

4.Pismo dotyczące zaopiniowania przyznania dodatków funkcyjnych i motywacyjnych dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres od 1 kwietnia do 31 sierpnia 2015 r.

5.Odpowiedź Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu na rozstrzygnięcie Zarządu Powiatu z dnia 03.03.2015r. dotyczące kwoty subwencji przypadającej na uczestników kwalifikacyjnych kursów zawodowych.

6.Skorygowane sprawozdanie złożone przez Spółdzielnię Socjalną Usługowo-Handlowo-Produkcyjną w Byczynie z wykonania zadania publicznego w obszarze kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego o nazwie: ,,Każdy o tym wie, że tańczyć nam się chce”.

7.Aneks Nr 2 do Porozumienia Nr ZP.0119.3.1.42.2012 w sprawie przyjęcia dziecka z Powiatu Kluczborskiego do rodziny zastępczej w Powiecie Częstochowskim.

8.Aneks Nr 1 do Porozumienia nr 9/2012 zawartego w dniu 28.08.2012 r. pomiędzy Powiatem Kluczborskim a Powiatem Opolskim w sprawie umieszczenia 2 dzieci w Domu Dziecka w  Bogacicy. 

9.Pismo Dyrektora ZDP w Kluczborku dotyczące stanu technicznego drogi powiatowej nr 1307 O o przebiegu:,,DP 1306-Borek-Sierosławice-DW 478” oraz orientacyjnego kosztu remontu tej drogi.

10.Pismo Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku w sprawie dofinansowania do zakupu sprzętu ratowniczego.  

11.Umowa dotacji na zadania związane z realizacją doradztwa metodycznego i doskonalenia zawodowego nauczycieli.

12.Odpowiedź Naczelnika Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa na rozstrzygnięcie Zarządu Powiatu z dnia 03 marca 2015 r.

13.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie podziału geodezyjnego nieruchomości pod drogę powiatową nr 1326 O-Stare Olesno-Jasienie.

14.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie podjęcia decyzji odnośnie wyboru wykonawcy na świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nad realizacją inwestycji pod nazwą: ,,Remont budynku przy ul.Jagiellońskiej 3 wraz z przebudową budynku gospodarczo-garażowego”.

15.Aneks Nr 3 do umowy partnerskiej z dnia 14.01.2013r.na rzecz realizacji projektu ,,Lepsze praktyki dla nauczycieli kształcenia zawodowego”.

16.Aneksy:

-do Umowy z dnia 28.04.2008r. o dofinansowanie przez PFRON kosztów działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Opolskiej,

-do Umowy z dnia 26.03.2007r. w sprawie dofinansowania przez Powiat Kluczborski kosztów działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Opolskiej

17.Pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjnego w sprawie aukcji dotyczącej sprzedaży samochodu służbowego Starostwa Powiatowego w Kluczborku.

18.Zatwierdzenie materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku.

-projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2015 Nr III/29/2014 Rady Powiatu w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej,

-projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie określenia zadań do realizacji ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na 2015 rok,

-projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Powiatu Kluczborskiego, których właścicielem zarządzającym jest Powiat Kluczborski, udostępnionych dla operatorów publicznego transportu zbiorowego i przewoźników drogowych oraz ustalenia warunków i zasad korzystania z tych obiektów,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie przyjęcia stanowiska Rady Powiatu w Kluczborku dotyczącego poparcia ,,Apelu Sejmiku Województwa Opolskiego w sprawie utworzenia na terenie województwa opolskiego bazy Lotniczego Pogotowia Ratunkowego”,

-projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kluczborku za rok 2014,

-projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany Uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie przesunięcia terminu wykupu obligacji.

-Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Powiatu Kluczborskiego z organizacjami pozarządowymi w 2014 roku.

19.Wolne wnioski.

20.Zamknięcie posiedzenia.

 

            Następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu, które odbyło się w dniu 3.03.2015 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do protokołu Nr 7/2015 i w drodze głosowania jednogłośnie go przyjęli.

 

Do punktu 2 porządku

 

Pan Starosta przedstawił projekt uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2014 rok oraz informacji o stanie mienia Powiatu Kluczborskiego.

Przedmiotowe sprawozdanie zawiera wykonanie za 2014 rok planu dochodów budżetu Powiatu Kluczborskiego ., wykonanie planu wydatków, wykonanie planu dochodów i wydatków zadań z zakresu administracji rządowej. Wykonanie dochodów i wydatków związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie porozumień z organami tej administracji realizowanych przez powiat w 2014 roku, wykonanie dochodów i wydatków budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2014  rok związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie umów lub porozumień z jednostkami samorządu terytorialnego, wykonanie planu przychodów i rozchodów budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2014 rok, stan realizacji planu wydatków inwestycyjnych, zakres zadań i kwoty dotacji celowych w 2014 roku, informację o stanie zadłużenia Powiatu Kluczborskiego, informację o dokonanych zmianach budżetu powiatu w okresie sprawozdawczym, informację o dokonanych umorzeniach i ulgach w spłatach. 

Ponadto w sprawozdaniu została zawarta informacja opisowa o zrealizowanych dochodach i przychodach oraz wydatkach i rozchodach.

Zarząd zapoznał się także z informacją dotyczącą stanu posiadania nieruchomości oraz innych składników majątkowych, która została sporządzona za okres od 01.01.2014r do 31.12.2014r.

Zarząd po szczegółowej analizie ww.sprawozdań wraz z informacją o stanie mienia Powiatu Kluczborskiego postanowił jednogłośnie 3 głosami za podjąć uchwałę Nr 8/24/2015 w sprawie przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2014 rok oraz informacji o stanie mienia Powiatu Kluczborskiego i przekazać je w terminie do 31.03.2015r.  Radzie Powiatu oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej.

Kolejnym projektem uchwały był projekt uchwały w sprawie upoważnienia dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Kluczborku do zawarcia umowy w ramach realizacji projektu Warsztaty Kulinarne ,,Gotuj Lokalnie” Edycja 2015.

Pan Starosta poinformował, że w związku z przystąpieniem do Projektu-Warsztaty kulinarne ,,Gotuj Lokalnie” Dyrektor ZSP Nr 1 w Kluczborku zwrócił się z prośbą o upoważnienie go do podpisania umowy dotyczącej ww.projektu.

W związku z powyższym został przygotowany przedmiotowy projekt uchwały upoważniający Dyrektora ZSP Nr 1 w Kluczborku do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją projektu, w tym rozliczeń finansowych.

Do przedmiotowego projektu uchwały nie wniesiono zapytań w związku z czym podjęto jednogłośnie uchwałę nr 8/25/2015 w przedmiotowej sprawie.

Następnie członkowie Zarządu zapoznali się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

W przedmiotowym projekcie uchwały dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 750 – Administracja Publiczna, rozdział 75045– Kwalifikacja wojskowa z: § 4400 kwotę 271 zł § 4210 kwotę 95 zł na: § 4120 kwotę 98 zł § 4110 kwotę 268 zł.

Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia.

Do przedmiotowego projektu nie wniesiono uwag w związku z tym podjęto uchwałę Nr 8/26/2015.

Kolejnym projektem uchwały z jakim zapoznali się członkowie Zarządu był projekt w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

W przedłożonym projekcie dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa rozdział 75411– Komendy powiatowe Państwowej Straży Pożarnej:

z § 4210 kwotę 6.000 zł na: § 4170 kwotę  6.000 zł.

Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto jednogłośnie uchwałę Nr 8/27/2015.

  

Do punktu 3 porządku

 

Kolejno Zarząd zapoznał się z treścią Porozumienia pomiędzy Powiatem Kluczborskim a Powiatem Oleskim oraz Powiatem Strzeleckim w sprawie organizacji nauki religii Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego. Do treści Porozumienia nie wniesiono uwag w związku z czym postanowiono o upoważnieniu dwóch członków Zarządu Powiatu w osobie Starosty Kluczborskiego Pana Piotra Pośpiecha oraz członka Zarządu Jakuba Golińskiego do podpisania przedmiotowego Porozumienia.

 

Do punktu 4 porządku

 

Kolejno członkowie Zarządu zapoznali się z pismem Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczącym zaopiniowania przyznania dodatków funkcyjnych i motywacyjnych dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres od 1 kwietnia do 31 sierpnia 2015 r.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z przedłożonymi propozycjami dodatków funkcyjnych i motywacyjnych dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych Powiatu Kluczborskiego na okres od 1 kwietnia 2015r. do 31 sierpnia 2015r., postanowił zaopiniować pozytywnie wysokości dodatków funkcyjnych i motywacyjnych w następujących wysokościach:

 

Lp.

 

Imię i nazwisko dyrektora

 

Nazwa szkoły/placówki

 

Decyzja  

o wysokości dodatku funkcyjnego

 

Decyzja

o wysokości dodatku motywacyjnego

 

1.

 

Mariusz Kaczmarski

Zespół Szkół
Ogólnokształcących

w Kluczborku

 

45%

 

30%

 

2.

 

 

Piotr Sitnik

Zespół Szkół

Licealno-Technicznych

w Kluczborku

 

45%

 

30%

 

 

3.

 

 

Ewa Sygulla

Zespół Szkół

Ponadgimnazjalnych Nr 1

w Kluczborku

 

45%

 

30%

 

4.

 

 

Marzena Perucka

Zespół Szkół

Ponadgimnazjalnych Nr 2 – CKU w Kluczborku

 

45%

 

30%

 

5.

 

 

Ewa Poręba

Specjalny Ośrodek
Szkolno-Wychowawczy

w Kluczborku

 

45%

 

30%

 

6.

 

 

Wiesław Solarewicz

Wojewódzki Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku

 

45%

 

30%

 

7.

 

 

Anna Dzierżan

Powiatowy Ośrodek

Doskonalenia Nauczycieli

w Kluczborku

 

45%

 

30%

 

8.

 

 

Tadeusz Michałkiewicz

 

 

Młodzieżowy Dom Kultury

w Kluczborku

 

 

 

30%

 

30%

 

9.

 

 

Anita Kielich

Poradnia

Psychologiczno-Pedagogiczna

w Kluczborku 

 

30%

 

30%

 

Powyższe wysokości przyznanych dodatków zostały również przyjęte decyzją Starosty Kluczborskiego.

Ponadto pozytywnie zaopiniowano przyznanie dodatku funkcyjnego dla nauczyciela

–konsultanta Pani Anny Dzierżan–Dyrektorce PODN w Kluczborku w wysokości 10% pobieranego wynagrodzenia zasadniczego, na okres od 1 kwietnia 2015 r. do 31 sierpnia 2015r.

Do punktu 5 porządku

 

Następnie Zarząd zapoznał się z odpowiedzią Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu na rozstrzygnięcie Zarządu Powiatu z dnia 03.03.2015r. dotyczące kwoty subwencji przypadającej na uczestników kwalifikacyjnych kursów zawodowych przyjmując ją do wiadomości. 

 

Do punktu 6 porządku

 

Członkowie Zarządu przystąpili do analizy skorygowanego sprawozdania złożonego przez Spółdzielnię Socjalną Usługowo-Handlowo-Produkcyjną w Byczynie z wykonania zadania publicznego w obszarze kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego o nazwie: ,,Każdy o tym wie, że tańczyć nam się chce”. Do przedłożonego sprawozdania nie wniesiono uwag. W związku z powyższym Zarząd zatwierdził przedłożone sprawozdanie.

 

Do punktu 7 porządku

 

Kolejno Zarząd zapoznał się z treścią Aneksu Nr 2 do Porozumienia Nr ZP.0119.3.1.42.2012 w sprawie przyjęcia dziecka z Powiatu Kluczborskiego do rodziny zastępczej w Powiecie Częstochowskim. Zarząd do treści Aneksu nie wniósł uwag w związku z czym postanowił upoważnić Starostę i Wicestarostę do jego podpisania.

 

Do punktu 8 porządku

 

Następnie Zarząd przystąpił do zapoznania się z treścią Aneksu Nr 1 do Porozumienia nr 9/2012 zawartego w dniu 28.08.2012 r. pomiędzy Powiatem Kluczborskim a Powiatem Opolskim w sprawie umieszczenia 2 dzieci z Powiatu Opolskiego w Domu Dziecka w  Bogacicy. 

Zarząd do podpisania Aneksu upoważnił Starostę i Wicestarostę Kluczborskiego.

 

Do punktu 9 porządku

 

Członkowie Zarządu zapoznali się z pismem Dyrektora ZDP w Kluczborku dotyczącym stanu technicznego drogi powiatowej nr 1307 O o przebiegu:,,DP 1306-Borek-Sierosławice-DW 478” oraz orientacyjnego kosztu remontu tej drogi.

Zarząd po zapoznaniu się postanowił, że decyzja w powyższej sprawie zostanie podjęta w późniejszym terminie.

 

Do punktu 10 porządku

 

Kolejną sprawą było pismo Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku w sprawie dofinansowania do zakupu sprzętu ratowniczego w kwocie 10.000,-zł. Kwota ta stanowiłaby dofinansowanie do projektu pn.,, Zakup sprzętu do likwidacji nadzwyczajnych zagrożeń środowiska w 2015 r.”. Projekt ten jest współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu w ramach umowy podpisanej z Komendą Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Opolu.  

W ramach środków zostaną zakupione: podhełmowe systemy łączności, kombinezony do pracy w wodzie, kaski ratownicze, kamizelki asekuracyjne, rzutki ratownicze, sprzęt ABC.

Zarząd postanowił wyrazić zgodę na dofinansowanie do ww.projektu w kwocie 10.000,-zł. Ponadto postanowił, że przedmiotowa kwota zostanie ujęta w projekcie uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2015 Nr III/29/2014 Rady Powiatu w Kluczborku.

 

Do punktu 11 porządku

 

Zarząd zapoznał się z treścią Umowy pomiędzy Gminą Olesno a Powiatem Kluczborskim w sprawie udzielenia Powiatowi Kluczborskiemu dotacji w kwocie 16.000,-zł na zadania związane z realizacją doradztwa metodycznego i doskonalenia zawodowego nauczycieli zatrudnionych w oświatowych jednostkach organizacyjnych Gminy Olesno.

Do treści umowy Zarząd nie wniósł uwag w związku z czym postanowił upoważnić dwóch członków Zarządu w osobie Starosty Kluczborskiego Piotra Pośpiecha oraz członka Zarządu Jakuba Golińskiego do jej podpisania.  

 

Do punktu 12 porządku

 

Kolejno członkowie Zarządu zapoznali się przedłożoną odpowiedzią Naczelnika Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa na rozstrzygnięcie Zarządu Powiatu z dnia 03 marca 2015 r.dotyczące dochodów gmin z opłat za korzystanie ze środowiska oraz odpłatnością ZDP w Kluczborku na rzecz gmin z tytułu odprowadzania wód opadowych.

Zarząd ponadto zwraca się z prośbą o uzupełnienie pozostałych informacji na temat długości odcinków rowów przydrożnych przy drogach powiatowych stanowiących rowy melioracyjne oraz informacji o innych urządzeniach z tym związanych i przedłożenie ich Zarządowi Powiatu.

 

Do punktu 13 porządku

 

Zarząd zapoznał się z informacją Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu dotyczącą podziału geodezyjnego w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości pod drogę powiatową nr 1326 O-Stare Olesno-Jasienie działek stanowiących własność : Gminy Lasowice Wielkie-dz.nr 708/294, 665/81 k.m.2 obręb Jasienie oraz dz.nr 23/2 k.m 2 obręb Lasowice Małe, Parafii Ewangelicko-Augsburskiej w Lasowicach Wielkich –dz.nr 23/3 k.m.2 Lasowice Małe oraz dz.nr 332/281 oraz 333/282 k.m.2 obręb Jasienie.

Decyzje zatwierdzające podziały ww.nieruchomości nie uwzględniły zapisu ustawy o gospodarce nieruchomościami, które mówią, że działki wydzielone pod drogi publiczne z nieruchomości, której podział został dokonany na wniosek właściciela, przechodzą odpowiednio na własność jednostki samorządu powiatowego, który zarządza przedmiotową drogą lub Skarbu Państwa (za odszkodowaniem) z chwilą kiedy decyzja zatwierdzająca podział staje się prawomocna.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z przedłożoną informacją postanowił zobowiązać Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu do podjęcia czynności związanych z wszczęciem procedury ujawnienia podziału w księgach wieczystych oraz zwrócenie się po ujawnieniu przedmiotowych podziałów do właścicieli o nabycie nieruchomości wydzielonych pod drogę powiatową.

 

Do punktu 14 porządku

 

Kolejną sprawą było pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie podjęcia decyzji odnośnie wyboru wykonawcy na świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nad realizacją inwestycji pod nazwą: ,,Remont budynku przy ul.Jagiellońskiej 3 wraz z przebudową budynku gospodarczo-garażowego”.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z ofertami postanowił o wyborze oferty Biura Usług Inwestycyjnych Eugeniusz Kinas za kwotę brutto 6765,00 zł.

Ponadto Zarząd Powiatu postanowił upoważnić dwóch członków Zarządu w osobie Starosty i Wicestarosty do podpisania umowy z wykonawcą usługi.

  

Do punktu 15 porządku

 

Zarząd zapoznał się z treścią Aneksu Nr 3 do umowy partnerskiej z dnia 14.01.2013r.na rzecz realizacji projektu ,,Lepsze praktyki dla nauczycieli kształcenia zawodowego”.

Do treści umowy nie wniesiono żadnych zapytań i postanowiono upoważnić dwóch członków Zarządu w osobie Starosty Piotra Pośpiecha oraz członka Zarządu Jakuba Golińskiego do jego podpisania.

 

Do punktu 16 porządku

 

Kolejno Zarząd zapoznał się z treścią Aneksów:

-do Umowy pomiędzy Powiatem Kluczborskim a Caritas Diecezji Opolskiej z dnia 26.03.2007r. o dofinansowanie przez PFRON działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Opolskiej oraz

-do Umowy pomiędzy Powiatem Kluczborskim a Caritas Diecezji Opolskiej z dnia 28.04.2008r. w sprawie finansowania przez Powiat Kluczborski kosztów działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Opolskiej ujednoliconej porozumieniem z dnia 21 maja 2013 roku.

Do podpisania Aneksów Zarząd postanowił upoważnić Starostę kluczborskiego oraz Wicestarostę Kluczborskiego.

  

Do punktu 17 porządku

 

Następnie Zarząd zapoznał się z informacją Naczelnika Wydziału Organizacyjnego dotyczącą aukcji na sprzedaż samochodu służbowego Starostwa Powiatowego w Kluczborku-Peugeot 407, która nie odbyła się ze względu na brak ofert.

W związku z powyższym Zarząd postanowił o obniżeniu ceny wywoławczej do kwoty 18.900,-zł i ogłoszeniu kolejnej aukcji zgodnie z zapisami § 31 pkt.2 Regulaminu określającego zasady gospodarowania mieniem ruchomym będącym w posiadaniu Starostwa Powiatowego w Kluczborku oraz powierzonym jednostkom organizacyjnym Powiatu Kluczborskiego. 

 

Do punktu 18 porządku

 

Następnie przystąpiono do zatwierdzenia następujących materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku:

-projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2015 Nr III/29/2014 Rady Powiatu w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej,

-projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie określenia zadań do realizacji ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na 2015 rok,

-projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Powiatu Kluczborskiego, których właścicielem zarządzającym jest Powiat Kluczborski, udostępnionych dla operatorów publicznego transportu zbiorowego i przewoźników drogowych oraz ustalenia warunków i zasad korzystania z tych obiektów,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie przyjęcia stanowiska Rady Powiatu w Kluczborku dotyczącego poparcia ,,Apelu Sejmiku Województwa Opolskiego w sprawie utworzenia na terenie województwa opolskiego bazy Lotniczego Pogotowia Ratunkowego”,

-projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kluczborku za rok 2014,

-projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany Uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie przesunięcia terminu wykupu obligacji.

-Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Powiatu Kluczborskiego z organizacjami pozarządowymi w 2014 roku.

Zarząd po szczegółowym zapoznaniu się zatwierdził przedłożone materiały na sesję i postanowił przedłożyć je pod obrady Rady Powiatu.

  

Do punktu 19 porządku

 

Pan Sekretarz poinformował o propozycji zmiany terminu auditu zewnętrznego, który miałby się odbyć w dniach 9,10 kwietnia 2015 r. Zarząd postanowił zaakceptować proponowany termin jego przeprowadzenia. Innych spraw nie poruszano.

  

Do punktu 20 porządku

  

W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 8 posiedzenie Zarządu Powiatu.

Na tym protokół zakończono.

 

                                                                                  Zarząd Powiatu:

 

 

                                                           1.Piotr Pośpiech               ………………………………

 

 

                                                           2.Urszula Pękala-Duda    ………………………………

 

 

                                                           3.Jakub Goliński                ………………………………

 

 

                                                          

 

       Protokołowała:

 

    Joanna Strzelczyk