Protokół Nr  2/2015

z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku

w dniu 13 stycznia 2015 r.

 

            Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu

 

Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad:

1.Otwarcie posiedzenia.

2.Projekty uchwał Zarządu Powiatu:

-w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków,

-w sprawie upoważnienia kierowników jednostek organizacyjnych powiatu kluczborskiego do udzielania jednorazowych zaliczek na pokrycie drobnych wydatków,

-w sprawie upoważnienia kierowników jednostek organizacyjnych powiatu kluczborskiego do dokonywania przeniesień w planie wydatków,

-w sprawie zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego,

-w sprawie podziału nadzoru nad powiatowymi jednostkami organizacyjnymi, inspekcjami i strażą,

-w sprawie powołania i określenia regulaminu pracy komisji konkursowej do opiniowania ofert  złożonych w otwartych konkursach ofert na dotacje wspierające realizację zadań publicznych w 2015 roku,

-w sprawie zgody na nieodpłatne nabycie w formie darowizny nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa Agencji Nieruchomości Rolnych.

3.Pismo Spółki Wodnej Gminy Kluczbork dotyczące udzielenia dotacji dla Spółki na 2015 rok z przeznaczeniem na konserwację urządzeń melioracyjnych na terenie Gminy Kluczbork.

4.Protokół komisji ds.rozpatrzenia wniosków o przyznanie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, ze środków budżetu powiatu kluczborskiego.

5.Umowa pomiędzy Gminą Byczyna a Powiatem Kluczborskim w sprawie przekazania dotacji celowej dla Powiatu Kluczborskiego w kwocie 8.101,00 zł. na realizację zadań określonych w § 1 porozumienia z dnia 01 kwietnia 2004 r. zawartego pomiędzy Gminą Byczyna i Powiatem Kluczborskim w sprawie organizacji doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli zatrudnionych w oświatowych jednostkach organizacyjnych Gminy Byczyna.

6.Odpowiedź na rozstrzygnięcie Zarządu Powiatu z dnia 30 grudnia 2014 r. w sprawie dofinansowania zakupu lekkiego samochodu ratowniczego dla OSP w Biadaczu.

7.Pismo pracowników ZSP Nr 2 CKU w Kluczborku w sprawie utworzenia etatu sprzątaczki-robotnika gospodarczego.

8.Decyzja o umorzeniu należności z tytułu nienależnie pobranego świadczenia na kontynuowanie nauki 

9.Pismo Kierownika Biura Funduszy pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie zbycia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Kluczborskiego (stacja paliw, działki Smardy Górne) 

10.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie przeprowadzenia postępowania przetargowego na zadanie pn:,, Remont budynku przy ul.Jagiellońskiej 3 wraz z przebudową budynku gospodarczo-garażowego”.

11.Zatwierdzenie materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku.

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie określenia kryteriów rekrutacji na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego, na zajęcia organizowane w publicznej placówce oświatowo-wychowawczej,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie przyznawania stypendiów Starosty Kluczborskiego dla uczniów i absolwentów szkół, dla których organem prowadzącym jest Powiat Kluczborski,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie ustalenia Regulaminu przyznawania nagród Starosty Kluczborskiego dla uczniów i absolwentów szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Kluczborski,

12.Ustalenie sposobu realizacji uchwał Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 30 grudnia 2014r.  

13.Wolne wnioski.

14.Zamknięcie posiedzenia.

 

 

Następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu, które odbyło się w dniu 30.12.2014 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do protokołu

Nr 1/2014 i w drodze głosowania jednogłośnie go przyjęli.

  

Do punktu 2 porządku

 

Starosta przedstawił projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

W przedmiotowym projekcie dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami:  w dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa, rozdział 70005– Gospodarka gruntami i nieruchomościami: z § 4300 kwotę 48.377 zł. na: § 4010 kwotę  37.296 zł. § 4040 kwotę  3.170 zł. § 4110 kwotę 6.920 zł. § 4120 kwotę  991 zł.

Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Naczelnika Wydziału Geodezji , Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto Uchwałę Nr 2/3/2015.

Kolejnym projektem był projekt uchwały w sprawie upoważnienia kierowników jednostek organizacyjnych powiatu kluczborskiego do udzielania jednorazowych zaliczek na pokrycie drobnych wydatków.

Projekt przedmiotowej uchwały upoważnia kierowników jednostek organizacyjnych powiatu kluczborskiego do udzielania jednorazowych zaliczek na pokrycie drobnych wydatków.

Szczegółowe zasady udzielania zaliczek na pokrycie w/w wydatków oraz sposobów ich rozliczania określają Kierownicy jednostek organizacyjnych powiatu kluczborskiego na podstawie upoważnienia, wydając w tym zakresie stosowne zarządzenie w ramach planów finansowych jednostek.

Do projektu nie wniesiono żadnych zapytań w związku z czym podjęto uchwałę Nr 2/4/2015.

Następnie zapoznano się z projektem uchwały w sprawie upoważnienia kierowników jednostek organizacyjnych powiatu kluczborskiego do dokonywania przeniesień w planie wydatków.

Projekt przedmiotowej uchwały upoważnia kierowników jednostek organizacyjnych powiatu kluczborskiego do dokonywania przeniesień środków finansowych w planie wydatków, między paragrafami w obrębie jednego rozdziału klasyfikacji budżetowej z zastrzeżeniem zmian powodujących zwiększenia planowanych wydatków na wynagrodzenia osobowe pracowników oraz zmian powodujących zwiększenia lub zmniejszenia wydatków majątkowych. Kierownicy jednostek organizacyjnych powiatu kluczborskiego dokonują przeniesień planowanych wydatków na podstawie upoważnienia, wydając w tym zakresie stosowne zarządzenie. Do projektu nie wniesiono żadnych uwag w związku z czym podjęto jednogłośnie uchwałę Nr 2/5/2015.

Następnie Zarząd zapoznał się z kolejnym projektem uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego.

Pan Starosta poinformował, że ustawa o finansach publicznych zezwala jednostce samorządu terytorialnego na zaciąganie kredytów i pożyczek oraz emisje papierów wartościowych zarówno w celu sfinansowania deficytu budżetowego jak i w wypadku powstania przejściowych trudności finansowych w toku wykonywania budżetu. Ostatni z wymienionych celów kredytowania został określony w art. 89 ust. 1, pkt. 1 ustawy i dotyczy deficytu budżetu j.s.t. występującego w ciągu roku. Zaciągnięte zobowiązanie ma charakter krótkoterminowy, ponieważ podlega spłacie w tym samym roku, w którym zostało zaciągnięte, czyli nie później niż do 31 grudnia. Możliwość zaciągnięcia przedmiotowego kredytu przez organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego wynika z upoważnień organu stanowiącego zawartych w uchwale budżetowej. W budżecie na 2015 rok zawarto w § 10 upoważnienie dla Zarządu Powiatu do zaciągania kredytów i pożyczek krótkoterminowych na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetowego do maksymalnej wysokości 5.000.000,00 zł. Wobec powyższego Zarząd Powiatu w Kluczborku został właściwie umocowany do zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym Zarząd jednogłośnie 3 głosami za, przy braku głosów przeciw podjął uchwałę Nr 2/6/2015.

Członkowie Zarządu przystąpili do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie podziału nadzoru nad powiatowymi jednostkami organizacyjnymi, inspekcjami i strażą.

Przedmiotowy projekt uchwały został przygotowany w celu prawidłowego wykonywania zadań powiatu realizowanych w podległych jednostkach organizacyjnych, inspekcjach i straży.

Podział przedstawia się następująco:

Starosta nadzoruje:

a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kluczborku

b) Dom Pomocy Społecznej w Kluczborku

c) Dom Pomocy Społecznej w Gierałcicach

d) Dom Dziecka w Bogacicy

e) Dom Dziecka w Bąkowie

f)Centrum Administracyjnej Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych

Wicestarosta nadzoruje:

a) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku

b) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego

c) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kluczborku

Członek Zarządu nadzoruje:

a) Młodzieżowy Dom Kultury w Kluczborku

b) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kluczborku

c) Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kluczborku

d) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kluczborku

e) Wojewódzki Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku

f) Zespół Szkół Licealno-Technicznych w Kluczborku

g) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku

h) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Kluczborku

i) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Kluczborku

j) Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości

Ponadto zgodnie z pełnionym nadzorem nad komórkami organizacyjnymi w Starostwie

Powiatowym w Kluczborku Sekretarz nadzoruje:

a) Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku

b) Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku.

Do projektu Zarząd nie wniósł uwag w związku z czym postanowił podjąć jednogłośnie uchwałę Nr 2/7/2015 w przedmiotowej sprawie.

Kolejnym projektem uchwały z jakim zapoznali się członkowie Zarządu był projekt w sprawie powołania i określenia regulaminu pracy komisji konkursowej do opiniowania ofert złożonych w otwartych konkursach ofert na dotacje wspierające realizację zadań publicznych w 2015 roku.

W przedmiotowym projekcie powołuje się komisję konkursową, której celem jest zaopiniowanie ofert złożonych do otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych zleconych przez powiat organizacjom pozarządowym w 2015 roku oraz przyjmuje się również Regulamin pracy komisji konkursowej do opiniowania ofert złożonych w otwartych konkursach ofert na realizację zadań publicznych zleconych przez powiat kluczborski organizacjom pozarządowym.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 2/8/2015 w przedmiotowej sprawie.

Zarząd Powiatu zapoznał się z kolejnym projektem uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie w formie darowizny nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa Agencji Nieruchomości Rolnych.

W przedmiotowym projekcie wyraża się zgodę na nieodpłatne nabycie w formie darowizny nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych oznaczonej w ewidencji gruntów jako dz. nr 98 k.m. 14 o pow. 6,6919 ha, obręb Kluczbork położonej przy ul.Jagiellońskiej.

Zgodnie z § 3 ustęp 2 uchwały Nr XXXI/185/2009 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 23 kwietnia 2009 roku w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania na czas dłuższy niż trzy lata lub na czas nieoznaczony nabywanie nieruchomości na rzecz Powiatu Kluczborskiego następuje w oparciu o uchwałę Zarządu Powiatu w Kluczborku, która określa cel oraz formę nabycia (odpłatnie, nieodpłatnie, zamiana).

Przedmiotowa nieruchomość zostanie przeznaczona na utworzenie miejsca umożliwiającego świadczenie usług centrotwórczych w ramach zadań własnych powiatu w zakresie ochrony zdrowia, pomocy społecznej, edukacji publicznej, kultury i kultury fizycznej.

Pan Jakub Goliński zabierając głos wyjaśnił, że funkcje usługowe centrotwórcze są to prestiżowe i unikatowe funkcje usługowe ogólnomiejskie, wysoce wyspecjalizowane, współistniejące z mieszkalnictwem, o znaczeniu regionalnym lub krajowym. Ze względu na swą rangę skupiają się w przewadze w centrum miasta.

Jak poinformował Pan Starosta przedmiotowy teren jest bardzo duży i w przypadku przejęcia będzie można coś ciekawego na nim utworzyć z korzyścią dla wszystkich, a w szczególności dla powiatu. Ponadto jak stwierdził Pan Starosta na realizację złożonego przez powiat wniosku na mocy, którego zostanie przekazana nieruchomość jest 10 lat.

Pan Starosta poinformował również, że zgodnie z art.24 ust.5 pkt 1 ustawy z dnia 19 października 1991 roku o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa ,,nieruchomości wchodzące w skład Zasobu, Agencja może w drodze umowy, nieodpłatnie przekazać na własność jednostce samorządu terytorialnego jeżeli są one przeznaczone w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań

i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy na cele związane z realizacją inwestycji infrastrukturalnych służących wykonywaniu zadań własnych.

Jak stwierdził Pan Starosta wszczęciem postępowania jest przedmiotowa uchwała Zarządu, która zostanie wraz z pismem przesłana do Agencji.

Do projektu uchwały nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 2/9/2015

 

Do punktu 3 porządku 

 

Kolejną sprawą było pismo Spółki Wodnej Gminy Kluczbork dotyczące udzielenia dotacji dla Spółki na 2015 rok z przeznaczeniem na konserwację urządzeń melioracyjnych na terenie Gminy Kluczbork.

Zarząd zapoznał się także z opinią Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa w powyższej sprawie i uznał, że istnieje formalno-prawna możliwość przyznania pomocy finansowej z budżetu powiatu spółkom wodnym jednakże na chwilę obecną nie funkcjonuje stosowna uchwała Rady Powiatu  w tym zakresie oraz nie zostały zaplanowane w budżecie powiatu kluczborskiego na 2015 rok środki finansowe, które mogłyby być przeznaczone na ten cel.  Ponadto Zarząd stwierdził, że ewentualne środki jakie uda się zaoszczędzić w budżecie powiatu zostaną przeznaczone na poprawę drożności oraz remont przepustów znajdujących się w ciągu dróg powiatowych. Zarząd ponadto zobowiązał Wydział do udzielenia odpowiedzi Spółce Wodnej Gminy Kluczbork w powyższej sprawie.

 

Do punktu 4 porządku

  

Zarząd kolejno zapoznał się z protokołem komisji ds.rozpatrzenia wniosków o przyznanie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, ze środków budżetu powiatu kluczborskiego.

Przyznano dotacje na prace remontowe:

-związane z wymianą pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem kościoła pw.Nawiedzenia NMP w Łowkowicach w kwocie 15 000,00 zł.

-wymiana pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem aneksów przyległych do prezbiterium kościoła św. Augusta w Kostowie w kwocie 3700,00 zł.

-wykonanie dokumentacji remontu budynku położonego przy ul.Kopernika 3 w Kluczborku w kwocie 5227,50 zł.

-wykonanie dokumentacji remontu drewnianego kościoła położonego w Gierałcicach w kwocie 4612,00 zł.

Zarząd do przedłożonego protokołu nie wniósł uwag w związku z czym przyjął go jednocześnie zobowiązując Samodzielne stanowisko ds.ochrony zabytków do przygotowania projektu uchwały Rady Powiatu na najbliższą sesję.

 

Do punktu 5 porządku

 

Członkowie Zarządu zapoznali się z treścią Umowy pomiędzy Gminą Byczyna a Powiatem Kluczborskim w sprawie przekazania dotacji celowej dla Powiatu Kluczborskiego w kwocie 8.101,00 zł. na realizację zadań określonych w § 1 porozumienia z dnia 01 kwietnia 2004 r. zawartego pomiędzy Gminą Byczyna i Powiatem Kluczborskim w sprawie organizacji doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli zatrudnionych

w oświatowych jednostkach organizacyjnych Gminy Byczyna.

Do treści Umowy Zarząd nie wniósł uwag w związku z czym postanowił upoważnić Starostę i Wicestarostę do jej podpisania.

  

Do punktu 6 porządku

  

Pan Starosta przedstawił członkom Zarządu odpowiedź na rozstrzygnięcie Zarządu Powiatu z dnia 30 grudnia 2014 r. w sprawie dofinansowania zakupu lekkiego samochodu ratowniczego dla OSP w Biadaczu.

Zarząd Powiatu zapoznał się z odpowiedzią i postanowił wstępnie pozytywnie zaopiniować przedmiotowy wniosek jednak stanowisko Zarządu jest uzależnione od przedłożenia dokumentu potwierdzającego otrzymanie promesy z Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu w wysokości 50.000 zł. 

 

Do punktu 7 porządku

  

Kolejno Zarząd zapoznał się z pismem w sprawie utworzenia etatu sprzątaczki-robotnika gospodarczego w ZSP Nr 2 złożonym przez Prezesa ZNP przy ZSP Nr 2 CKU w Kluczborku oraz SIP ZSP Nr 2 CKU w Kluczborku i postanowił, że powróci do sprawy na kolejnym posiedzeniu Zarządu Powiatu.

 

Do punktu 8 porządku

  

Zarząd zapoznał się z Decyzją o umorzeniu należności z tytułu nienależnie pobranego świadczenia na kontynuowanie nauki przygotowaną przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kluczborku i odmówił podpisania przedmiotowej Decyzji ze względu na brak delegacji prawnej dla Zarządu, gdyż z ustawy o pieczy zastępczej wynika, iż osobą właściwą do umarzania tego typu należności jest Starosta w imieniu, którego działa Dyrektor PCPR.

Jednocześnie Zarząd stwierdził, że projekt Decyzji posiada błędy formalno-prawne w swojej treści. Ponadto  Zarząd uznał, że do windykacji tego typu należności należy stosować przepisy kodeksu postępowania administracyjnego.

 

Do punktu 9 porządku

  

Następnie zapoznano się z pismem Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie zbycia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Kluczborskiego (stacja paliw, działki Smardy Górne).

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem postanowił, aby w przypadku:

-nieruchomości zabudowanej stacją paliw położonej w Kluczborku przy ul.Byczyńskiej 120, dz.nr 9/93 k.m.15 o pow.0,3902 ha ogłosić kolejne rokowania cenowe w kwocie 1.300.000 zł.  po wcześniejszym uaktualnieniu operatu szacunkowego,

-nieruchomości położonej w Smardach Górnych-tereny inwestycyjne obejmujące 31 szt.działek niezabudowanych o powierzchni 4,0034 ha przeznaczonych pod budownictwo jednorodzinne ogłosić kolejne rokowania cenowe w kwocie 590.000 zł po wcześniejszym uaktualnieniu operatu szacunkowego,

-nieruchomości położonej przy ul.Żeromskiego 3b, na działce nr 88/18 z k.m.3 o pow.0,13192 ha i działce nr 88/19 z k.m.3 o pow.0,1064 ha stanowiącej współwłasność  części Powiatu Kluczborskiego oraz Skarbu Państwa uaktualnić operat szacunkowy.

Ponadto Zarząd postanowił, aby w przypadku lokalu mieszkalnego wraz z dwoma pomieszczeniami gospodarczymi położonymi w Polanowicach zwrócić się do strony celem rozważenia możliwości zakupu nieruchomości bezprzetargowo przez najemcę zgodnie z posiadanym prawem.

Natomiast jeśli chodzi o dwie działki położone w Bogacicy (polepszenie warunków zagospodarowania ) Zarząd postanowił, aby  zwrócić się ponownie z pismem do stron celem rozważenia możliwości ich zakupu.      

 

Do punktu 10 porządku

  

Zarząd zapoznał się z pismem Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie przeprowadzenia postępowania przetargowego na zadanie pn:,, Remont budynku przy ul.Jagiellońskiej 3 wraz z przebudową budynku gospodarczo-garażowego”.

Zarząd po zapoznaniu się z pismem postanowił, aby postępowanie przetargowe na zadanie pn:,,Remont budynku przy ul.Jagiellońskiej 3 wraz z przebudową budynku gospodarczo-garażowego” zostało przeprowadzone w formie przetargu nieograniczonego.

Ponadto Zarząd ustalił zabezpieczenie służące pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej, natomiast wadium w wysokości 15.000 zł. 

 

Do punktu 11 porządku

 

Kolejno przystąpiono do zatwierdzenia materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku:

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie określenia kryteriów rekrutacji na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego, na zajęcia organizowane w publicznej placówce oświatowo-wychowawczej,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie przyznawania stypendiów Starosty Kluczborskiego dla uczniów i absolwentów szkół, dla których organem prowadzącym jest Powiat Kluczborski,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie ustalenia Regulaminu przyznawania nagród Starosty Kluczborskiego dla uczniów i absolwentów szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Kluczborski.

Zarząd zatwierdził przedłożone projekty uchwał i postanowił przedłożyć je pod obrady Rady Powiatu.

 

Do punktu 12 porządku

 

Następnie przystąpiono do ustalenia sposobu realizacji uchwał Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 30.12.2014 r.:

1.Uchwałę Nr III/23/2014 w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu

Kluczborskiego na rok 2014 Nr XXXVIII/288/2013 Rady Powiatu w Kluczborku-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu,

2.Uchwałę Nr III/24/2014 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu,

3.Uchwałę Nr III/25/2014 w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXIX/295/2014 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 6 marca 2014 r. w sprawie określenia zadań
do realizacji ze środków PFRON na 2014 rok-postanowiono przekazać Dyrektorowi PCPR oraz Skarbnikowi Powiatu,

4.Uchwałę Nr III/26/2014 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat, po umowie zawartej na czas oznaczony 
do 3 lat, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość stanowiąca własność Powiatu Kluczborskiego-postanowiono przekazać
Kierownikowi Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu,

5.Uchwałę Nr III/27/2014 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat, po umowach zawartych na czas oznaczony
do 3 lat, których przedmiotem są te same nieruchomości  położone w Kluczborku
przy ulicy Żeromskiego-postanowiono przekazać Kierownikowi Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu,

6.Uchwałę Nr III/28/2014 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat, po umowach zawartych na czas oznaczony
do 3 lat, których przedmiotem są te same nieruchomości – lokale użytkowe  położone
w budynku administracyjnym w  Kluczborku, przy ulicy Żeromskiego 3b-postanowiono przekazać Kierownikowi biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu,

7.Uchwałę Nr III/29/2014 Uchwała Budżetowa Powiatu Kluczborskiego na 2015 rok-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu,

8.Uchwałę Nr III/30/2014 w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu.

 

Do punktu 13 porządku

 

Innych spraw nie poruszano.

 

Do punktu 14 porządku

  

W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 2 posiedzenie Zarządu Powiatu.

Na tym protokół zakończono.

 

                                                                                  Zarząd Powiatu:

 

 

                                                           1.Piotr Pośpiech               ………………………………

 

 

                                                           2.Urszula Pękala-Duda    ………………………………

 

 

                                                           3.Jakub Goliński                ………………………………

 

                                              

       Protokołowała:

 

     Joanna Strzelczyk