Protokół Nr 134/2014

z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku

w dniu  04 czerwca 2014 r.

 

            Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu

 

Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad:

1.Otwarcie posiedzenia.

2.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie wyboru wykonawcy na świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na ,,Termomodernizacji budynku Domu Dziecka-Nasz Dom Bogacica-Bąków w Bogacicy przy ul.Wiejskiej 2”.

3.Ustalenie sposobu realizacji uchwał Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 29.05.2014 r.  

4.Wolne wnioski.

5.Zamknięcie posiedzenia.

 

            Następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu, które odbyło się w dniu 28.05.2014 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do protokołu

Nr 133/2014 i w drodze głosowania jednogłośnie go przyjęli.

 

Do punktu 2 porządku

 

Zarząd zapoznał się z pismem Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie wyboru wykonawcy na świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na ,,Termomodernizacji budynku Domu Dziecka-Nasz Dom Bogacica-Bąków w Bogacicy przy ul.Wiejskiej 2”.

Zarząd Powiatu postanowił o wyborze oferty Biura Usług Inwestycyjnych–Eugeniusz Kinas  na świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją ww.inwestycji. Ponadto Zarząd upoważnił dwóch członków Zarządu w osobie Starosty i Wicestarosty do podpisania umowy lub ewentualnych aneksów z wykonawcą.

 

Do punktu 3 porządku

 

Przystąpiono do ustalenia sposobu realizacji uchwał Rady Powiatu w Kluczborku z dnia

29.05.2014r.

  1. Uchwałę Nr XLI/310/2014 w sprawie zatwierdzenia Sprawozdania z wykonania budżetu wraz ze sprawozdaniem finansowym Powiatu Kluczborskiego za 2013 rok-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu,
  2. Uchwałę Nr XLI/311/2014 w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu
    z tytułu wykonania budżetu za 2013 rok-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu,
  3. Uchwałę Nr XLI/312/2014  w sprawie zatwierdzenia skonsolidowanego sprawozdania finansowego Powiatu Kluczborskiego-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu,
  4. Uchwałę Nr XLI/313/2014 w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2014 Nr XXXVIII/288/2013 Rady Powiatu w Kluczborku-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu,
  5. Uchwałę Nr XLI/314/2014 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu,
  6. Uchwałę Nr XLI/315/2014 w sprawie przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Policji-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu,

  1. Uchwałę Nr XLI/316/2014 w sprawie zasad trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami powiatu kluczborskiego-postanowiono przekazać Kierownikowi Referatu Promocji Powiatu, Turystyki i Kultury,
  2. Uchwałę Nr XLI/317/2014 w sprawie nawiązania współpracy pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a gminą Radłów w zakresie publicznego transportu zbiorowego-postanowiono przekazać Dyrektorowi PKS oraz Naczelnikowi Wydziału Komunikacji i Transportu,
  3. Uchwałę Nr XLI/318/2014 w sprawie przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu oraz Podinspektorowi ds.Ochrony Zabytków.

 

Do punktu 4 porządku

 

Innych spraw nie poruszano.

 

Do punktu 5 porządku

 

W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 134 posiedzenie Zarządu Powiatu.

Na tym protokół zakończono.

 

                                                                                  Zarząd Powiatu:

 

 

                                                           1.Piotr Pośpiech               ………………………………

 

 

                                                           2.Mieczysław Czapliński ………………………………

 

 

                                                           3.Artur Nowak                  ………………………………

 

 

                                                           4.Maciej Tomaszczyk       ……………………………….

 

 

      Protokołowała:

 

   Joanna Strzelczyk