Protokół Nr 130/2014
z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku
w dniu 28 kwietnia 2014 r.
Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu.
Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad:
1.Otwarcie posiedzenia.
2.Projekty uchwał Zarządu Powiatu:
-w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących im.Adama Mickiewicza w Kluczborku,
-w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora Powiatowego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Kluczborku,
-w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku,
3.Kwartalna informacja o wykonaniu budżetu Powiatu Kluczborskiego za I kwartał 2014 roku sporządzona według stanu na dzień 31.03.2014r.
4.Opinia RIO w Opolu do sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2013r.
5.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie wyrażenia zgody na utrzymanie oddziału kl.III (semestr V i VI) w II LO dla Dorosłych,
6.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie organizacji kształcenia w klasach licealnych i gimnazjalnych w roku szkolnym 2014/2015,
7.Umowa pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Radłów w sprawie udzielenia dotacji celowej na realizację zadań z zakresu organizacji doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli z gminy Radłów w 2014r.
8.Pismo Burmistrza Wołczyna w sprawie zawiadomienia o przystąpieniu do zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Wołczyn oraz wsi Ligota Wołczyńska i Gierałcice,
9.Pismo Burmistrza Miasta Kluczborka w sprawie zawiadomienia o przystąpieniu do zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego terenów zainwestowanych wsi Borkowice.
10.Pismo podinspektora ds.Ochrony Zabytków informujące o rezygnacji proboszcza Parafii pw.św.Jacka w Wierzbicy Górnej z dotacji przyznanej na prace przy wieży kościoła szkieletowego w Wierzbicy Górnej (dotacja 24.850,00,-zł),
11.Informacja Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia na temat podjętych działań w celu usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych podczas kontroli przeprowadzonych przez Oddział Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Opolu w 2013r.
12.Aneksy do umowy nr FP.273.2.10.2013 z dnia 22.11.2013r.,FP.273.2.7.2013 z dnia 22.11.2013r., FP.273.2.9.2013 z dnia 26.11.2013r. na wykonanie zadania pn:,,Unowocześnienie bazy ZSP Nr 2 CKU w Kluczborku poprzez zakup sprzętu i wyposażenia”-część II, III i IV zamówienia.
13.Umowy pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Byczyna oraz pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Praszka na udzielenie dotacji celowej na realizację zadań z zakresu organizacji doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli z ww.Gminami.
14.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie uzgodnienia projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów wsi: Gortatów, Kujakowice Dolne, Krzywizna, Łowkowice, Smardy Dolne, Smardy Górne i Unieszów.
15.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie zatwierdzenia wykonania robót w związku z realizacją inwestycji pn:,,Budowa Kluczborskiego Inkubatora Przedsiębiorczości – etap II , budowa przy ul.Moniuszki 11-zaprojektuj i wybuduj”,
16.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie zbycia działki nr 1107 z k.m.3 o pow.0,1858 ha położonej w Bogacicy w celu polepszenia warunków zagospodarowania działek sąsiadujących.
17.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie wyrażenia zgody na wykonanie robót uzupełniających i dodatkowych oraz przesunięcia terminu wykonania inwestycji pn:,,Remont i przebudowa części budynku warsztatów szkolnych ZSP Nr 2 na pracownie specjalistyczne Centrum Kształcenia Ustawicznego”.
18.Aneks nr 1/2014 do Porozumienia nr 16/2012 z dnia 14.01.2013r. pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Powiatem Tarnobrzeskim w sprawie wydatków ponoszonych przez Powiat Kluczborski z tytułu pobytu małoletniego rodzeństwa z Powiatu Kluczborskiego w placówce opiekuńczo-wychowawczej.
19.Pismo wspólnoty mieszkaniowej dotyczące zakupu działki nr 88/19 (dot.pisma nr FP.7021.6.2014.MK).
20.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie opinii PKS w Kluczborku dot.działki 9/81 przy ul.Byczyńskiej.
21.Ustalenie sposobu realizacji uchwał Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 24.04.2014r.
22.Wolne wnioski.
23.Zamknięcie posiedzenia.
Następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu, które odbyło się w dniu 14.04.2014 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do protokołu
Nr 129/2014 i w drodze głosowania jednogłośnie go przyjęli.
Do punktu 2 porządku
Pan Starosta przedstawił projekty uchwał w sprawie powierzenia stanowiska:
-dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących im.Adama Mickiewicza w Kluczborku,
-dyrektora Powiatowego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Kluczborku,
-dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku.
Projekty zostały przygotowane w związku z rozstrzygniętymi konkursami na ww.stanowiska
Do projektów nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwały nr 130/353/2014, 130/354/2014, 130/355/2014.
Do punktu 3 porządku
Zarząd zapoznał się z przedstawiona przez Panią Skarbnik kwartalną informacją o wykonaniu budżetu Powiatu Kluczborskiego za I kwartał 2014 roku sporządzoną według stanu na dzień 31.03.2014r.
Pani Skarbnik poinformowała, że dochody wynoszą ogółem :
plan-69.115.798,00,-zł wykonanie-19.538.093,90,-zł co stanowi 28,27%,
Dochody bieżące: plan-62.273.970,00,-zł, wykonanie-19.431.012,87,-zł, co stanowi 31,20%,
Dochody majątkowe: plan-6.841.828,00,-zł, wykonanie-107.081,03,zł, co stanowi 1,57%,
Przychody wynoszą: plan-13.764.859,00,-zł, wykonanie-8.264.859,00,-zł, co stanowi 60,04%,
-kredyty i pożyczki: plan-5.500.000,00,-zł, wykonanie-0,00,-zł, co stanowi 0,00%,
-nadwyżki z lat ubiegłych: plan-8.264.859,00,-zł, wykonanie-8.264.859,00,-zł, co stanowi 100,00%,
Wydatki: plan-78.254.393,00,-zł, wykonanie-19.996.389,12,-zł, co stanowi 25,55 %,
Wydatki bieżące: plan-66.479.382,00,-zł, wykonanie 17.299.550,21,-zł, co stanowi 26,02%,
Wydatki majątkowe: plan-11.775.011,00,-zł, wykonanie-2.696.838,91,-zł, co stanowi 22,90%,
Rozchody: plan-4.626.264,00,-zł, wykonanie-1.566.550,40,-zł, co stanowi 33,86%.
Kwota deficytu za I kwartał 2014 roku wyniosła 458.295,22,-zł.
Zarząd przyjął powyższą informację za I kwartał 2014r. i postanowił o umieszczeniu jej na stronie internetowej bip oraz tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego.
Do punktu 4 porządku
Członkowie Zarządu kolejno zapoznali się z opinią RIO w Opolu do sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2013r. –uchwała nr 72/2014 z dnia 22 kwietnia 2014r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu.
Zarząd po zapoznaniu postanowił o przekazaniu przedmiotowej opinii Radzie Powiatu.
Do punktu 5 porządku
Kolejną sprawą było pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie wyrażenia zgody na utrzymanie w ZSP Nr 2-CKU oddziału kl.III w II LO dla Dorosłych.
Zarząd po zapoznaniu się z pismem postanowił wyrazić zgodę na utrzymanie w roku szkolnym 2014/2015 w ZSP Nr 2 –CKU w Kluczborku oddziału kl.III (semestr V i VI) w II Liceum Ogólnokształcącym dla Dorosłych z liczbą słuchaczy wynoszącą 21 uczniów.
Do punktu 6 porządku
Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie organizacji kształcenia w klasach licealnych i gimnazjalnych w roku szkolnym 2014/2015 oraz wyrażenia zgody na kontynuację nauczania języka niemieckiego jako języka mniejszości narodowej w przyszłorocznych klasach drugich gimnazjum pomimo zmniejszenia liczebności grupy z siedmiu osób do pięciu osób.
Zarząd po zapoznaniu się z pismem Dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku oraz wyjaśnieniami Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu postanowił wyrazić zgodę na kontynuację nauczania języka niemieckiego jako języka mniejszości narodowej w przyszłorocznych klasach drugich gimnazjum pomimo zmniejszenia liczebności grupy z siedmiu osób do pięciu osób.
Ponadto w sprawie ustalenia przedmiotów, które będą realizowane przez uczniów w zakresie rozszerzonym w roku szkolnym 2014/2015 kompetencje takie posiada dyrektor szkoły, które wynikają z zapisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7.02.2012r.
w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (zał. Nr 7 pkt.3 do Rozporządzenia). Zarząd na tym etapie nie podejmuje takich decyzji.
Do punktu 7 porządku
Zarząd postanowił o podpisaniu Umowy pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Radłów w sprawie udzielenia dotacji celowej na realizację zadań z zakresu organizacji doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli z gminy Radłów w 2014r. Do podpisania umowy upoważnił Starostę i Wicestarostę.
Do punktu 8 porządku
Kolejno Zarząd zapoznał się z pismem Burmistrza Wołczyna w sprawie zawiadomienia o przystąpieniu do zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Wołczyn oraz wsi Ligota Wołczyńska i Gierałcice
Zarząd Powiatu postanowił pozytywnie zaopiniować przystąpienie do zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Wołczyn oraz wsi Ligota Wołczyńska i Gierałcice nie wnosząc do niego uwag.
Do punktu 9 porządku
Następnie Zarząd zapoznał się z pismem Burmistrza Miasta Kluczborka w sprawie zawiadomienia o przystąpieniu do zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego terenów zainwestowanych wsi Borkowice.
Zarząd Powiatu po zapoznaniu się postanowił pozytywnie zaopiniować projekt zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego terenów zainwestowanych wsi Borkowice nie wnosząc do niego uwag.
Do punktu 10 porządku
Członkowie Zarządu zapoznali się z pismem podinspektora ds.Ochrony Zabytków informującym o rezygnacji proboszcza Parafii pw.św.Jacka w Wierzbicy Górnej z dotacji przyznanej na prace przy wieży kościoła szkieletowego w Wierzbicy Górnej.
Powyższa dotacja została przyznana w kwocie 24.850,00,-zł.
Zarząd po zapoznaniu się postanowił o przygotowaniu informacji dotyczącej kosztów oznakowania obiektów wpisanych do rejestru zabytków znakiem informującym o tym, że zabytek ten podlega ochronie.
Do punktu 11 porządku
Zarząd zapoznał się z informacja Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia na temat podjętych działań w celu usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych podczas kontroli przeprowadzonych przez Oddział Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Opolu w 2013r.
Do punktu 12 porządku
Zarząd postanowił o podpisaniu Aneksów do umowy nr FP.273.2.10.2013 z dnia 22.11.2013r.,FP.273.2.7.2013 z dnia 22.11.2013r., FP.273.2.9.2013 z dnia 26.11.2013r. na wykonanie zadania pn:,,Unowocześnienie bazy ZSP Nr 2 CKU w Kluczborku poprzez zakup sprzętu i wyposażenia”-część II, III i IV zamówienia. Do podpisania Aneksów Zarząd upoważnił Starostę i Wicestarostę.
Do punktu 13 porządku
Następnie Zarząd zapoznał się z treścią umów pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Byczyna oraz pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Praszka na udzielenie dotacji celowej dla Powiatu Kluczborskiego na realizację zadań z zakresu organizacji doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli z ww. Gminami. Do podpisania Umów Zarząd upoważnił Starostę i Wicestarostę.
Do punktu 14 porządku
Zarząd zapoznał się z pismem Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie uzgodnienia projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów wsi: Gortatów, Kujakowice Dolne, Krzywizna, Łowkowice, Smardy Dolne, Smardy Górne i Unieszów.
Zarząd po zapoznaniu się postanowił pozytywnie uzgodnić zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów wsi: Gotartów, Kujakowice Dolne, Krzywizna, Łowkowice, Smardy Dolne, Smardy Górne i Unieszów z przeznaczeniem pod elektrownie wiatrowe.
Do punktu 15 porządku
Członkowie Zarządu zapoznali się z pismem Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie zatwierdzenia wykonania robót w związku z realizacją inwestycji pn:,,Budowa Kluczborskiego Inkubatora Przedsiębiorczości–etap II, budowa przy ul.Moniuszki 11-zaprojektuj i wybuduj”.
W związku z powyższym Zarząd Powiatu postanowił wyrazić zgodę na wykonanie robót polegających na ułożeniu nowej nawierzchni asfaltowej, która nie była uwzględniona w ofercie firmy POLBAU.
Ponadto Zarząd zaakceptował firmę Remonty Dróg Marcinków RDM Grzegorz Marcinków Michałów 23, 49-332 Olszanka jako wykonawcę i w związku z tym upoważnił Starostę i Wicestarostę do podpisania umowy.
Do punktu 16 porządku
Kolejną sprawą było pismo dotyczące zbycia działki nr 1107 z k.m.3 o pow.0,1858 ha położonej w Bogacicy w celu polepszenia warunków zagospodarowania działek sąsiadujących.
Zarząd po zapoznaniu się z pismem postanowił wyrazić zgodę na sprzedaż przedmiotowej działki w Bogacicy w celu polepszenia warunków zagospodarowania działek sąsiadujących.
Ponadto Zarząd zobowiązał Kierownika Biura Funduszy Pomocowych do zlecenia wyceny oraz podziału ww.działki.
Do punktu 17 porządku
Członkowie Zarządu zapoznali się z pismem Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie wyrażenia zgody na wykonanie robót uzupełniających i dodatkowych oraz przesunięcia terminu wykonania inwestycji pn:,,Remont i przebudowa części budynku warsztatów szkolnych ZSP Nr 2 na pracownie specjalistyczne Centrum Kształcenia Ustawicznego”.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na wykonanie robót uzupełniających i dodatkowych w związku z realizacją ww.inwestycji takich jak:
-wykonanie okien w kolorze brąz od strony zewnętrznej,
-kanalizacja deszczowa,
-wykonanie dodatkowych podłączeń grzejników c.o. w dwóch pracowniach,
-dodatkowe roboty elektryczne,
-dodatkowe roboty elektryczne instalacja strukturalna.
Ponadto Zarząd postanowił o przesunięciu terminu do dnia 31.05.2014r.
Zarząd upoważnił dwóch członków Zarządu w osobie Starosty i Wicestarosty do podpisania umowy.
Do punktu 18 porządku
Zarząd postanowił o podpisaniu Aneksu nr 1/2014 do Porozumienia nr 16/2012 z dnia 14.01.2013r. pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Powiatem Tarnobrzeskim w sprawie wydatków ponoszonych przez Powiat Kluczborski z tytułu pobytu małoletniego rodzeństwa z Powiatu Kluczborskiego w placówce opiekuńczo-wychowawczej. Do podpisania Aneksu Zarząd upoważnił Starostę i Wicestarostę.
Do punktu 19 porządku
Pan Starosta przedstawił członkom Zarządu pismo wspólnoty mieszkaniowej dotyczące zakupu działki nr 88/19 (dot.pisma nr FP.7021.6.2014.MK) położonej w Kluczborku przy ul.Żeromskiego 3b stanowiącej własność Powiatu Kluczborskiego.
Powyższa sprawa była tematem posiedzenia w dniu 14.04.2014r., gdzie wspólnota zwróciła się z pismem o przyznanie służebności prawa przejazdu i przechodu przez ww.działkę.
Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem przedstawicieli wspólnoty mieszkaniowej postanowił o:
-ujęciu ustalonego prawa przechodu i przejazdu dla mieszkańców i każdoczesnych właścicieli ww.nieruchomości,
-zbyciu działki nr 88/18, 88/19 uwzględniającej służebność na działce nr 88/19.
Do punktu 20 porządku
Kolejną sprawą było pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu przedkładające opinię PKS w Kluczborku dot.działki 9/81 przy ul.Byczyńskiej.
Pan Starosta przypomniał, że z wnioskiem o dzierżawę ww.działki zwrócił się prywatny dzierżawca w celu wykorzystania przedmiotowej działki pod tor kartingowy. W związku z tym Zarząd zwrócił się do PKS-u o opinię w tej sprawie.
Zarząd po zapoznaniu się z negatywną opinią PKS w Kluczborku w sprawie dzierżawy działki nr 9/82 stanowiącej własność Powiatu Kluczborskiego położonej przy ul.Byczyńskiej postanowił nie wyrażać zgody na ww.dzierżawę działki z przeznaczeniem na tor kartingowy.
Do punktu 21 porządku
Przystąpiono do ustalenia sposobu realizacji uchwał Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 24.04.2014r.:
1. Uchwałę Nr XL/303/2014 w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2014 Nr XXXVIII/288/2013 Rady Powiatu w Kluczborku-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu,
2. Uchwałę Nr XL/304/2014 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu,
3. Uchwałę Nr XL/305/2014 w sprawie przyjęcia Powiatowego programu wyrównywania szans edukacyjnych-postanowiono przekazać Naczelnikowi Wydziału Edukacji i Sportu, Naczelnikowi Wydziału Komunikacji i Transportu oraz Prezesowi PKS,
4. Uchwałę Nr XL/306/2014 w sprawie przyjęcia Regulaminu Powiatowego programu wyrównywania szans edukacyjnych-postanowiono przekazać Naczelnikowi Wydziału Edukacji i Sportu, Naczelnikowi Wydziału Komunikacji i Transportu oraz Prezesowi PKS,
5. Uchwałę Nr XL/307/2014 w sprawie przekształcenia Domu Dziecka „Nasz Dom Bogacica-Bąków” z siedzibą w Bogacicy w Centrum Opieki nad Dzieckiem w Bogacicy-postanowiono przekazać Dyrektorowi PCPR w Kluczborku, Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego
6. Uchwałę Nr XL/308/2014 w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kluczborku za rok 2013-postanowiono przekazać Dyrektorowi PCPR w Kluczborku,
7. Uchwałę Nr XL/309/2014 w sprawie przyjęcia planów pracy komisji stałych Rady Powiatu w Kluczborku na 2014 rok-postanowiono przekazać Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.
Do punktu 22 porządku
Zarząd Powiatu w świetle otrzymanego projektu Porozumienia Nr 3/2014 pomiędzy Wojewodą Opolskim, a Powiatem Kluczborskim w sprawie realizacji w 2014r. rządowego programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań ,,Razem bezpieczniej” postanowił upoważnić Starostę i Wicestarostę do jego podpisania.
Kolejno Zarząd zapoznał się z pismem Dyrektora Zespołu Szkół Licealno-Technicznych w Kluczborku w sprawie wyrażenia zgody na umieszczenie na działce nr 194/8 i 194/3 przyłącza cieplnego na odcinku około 4 m od istniejącej komory cieplnej ECO.
Zgoda ta jest konieczna do budowy przyłącza cieplnego do Urzędu Skarbowego w Kluczborku. W związku z powyższym Zarząd postanowił wyrazić zgodę na umieszczenie ww.przyłącza.
Zarząd zapoznał się pismem Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie realizacji inwestycji w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych –Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój pn:,,Remont drogi powiatowej Nr 13010 (Byczyna-Bruny-DP1337O) w km 0-K) 59-13+072 o długości 13,013 km oraz drogi gminnej Nr 100504O (Miechowa-Proślice-Brzóska-Polanowice) na odcinku w miejscowości Proślice w km 4+538,25 -5+068,25 o długości 0,530 km”
Pan Starosta wyjaśnił, że przedmiotowa inwestycja została zakwalifikowana do dofinansowania w 2014r. w ramach ww.programu.
W związku z powyższym Zarząd postanowił o przeprowadzeniu przetargu w trybie przetargu nieograniczonego, ustala się zabezpieczenie wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie oraz wadium w wysokości 1,5% szacunkowej wartości inwestycji.
Ponadto Zarząd zobowiązał Kierownika Biura do przygotowania projektu uchwały w sprawie powołania do składu osobowego komisji przetargowej nowego członka, merytorycznie właściwego ze względu na przedmiot zamówienia.
Zarząd również upoważnił dwóch członków Zarządu w osobie Starosty i Wicestarosty do podpisania umowy z wykonawcą oraz ewentualnych aneksów.
Do punktu 23 porządku
W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 130 posiedzenie Zarządu Powiatu.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Powiatu:
1.Piotr Pośpiech ………………………………
2.Mieczysław Czapliński ………………………………
3.Artur Nowak ………………………………
4.Maciej Tomaszczyk ……………………………….
Protokołowała:
Joanna Strzelczyk