Protokół Nr 91/2013

z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku

w dniu 21 marca 2013 r.

 

 

            Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu

 

Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad:

1.Otwarcie posiedzenia.

2.Projekt uchwały Zarządu Powiatu:

-przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2012 rok oraz informacji o stanie mienia Powiatu Kluczborskiego.

-przyjęcia Zasad Przyznawania Dofinansowań w Ramach Programu „Aktywny Samorząd” w 2013r. w Powiecie Kluczborskim

-zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego.

3.Umowa pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Wołczyn w sprawie przekazywania przez Gminę Wołczyn dotacji celowej przeznaczonej na realizację zadań w zakresie doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli zatrudnionych w jednostkach oświatowych Gminy Wołczyn.

4.Wniosek Burmistrza Byczyny w sprawie nieodpłatnego przekazania na rzecz Gminy Byczyna nieruchomości zabudowanej budynkiem dydaktycznym położonym na działcenr 581/93, k.m.1 położonej w Polanowicach 82, o pow.0,0688 ha,

5.Pismo Burmistrza Byczyny w sprawie wyrażenia opinii w sprawie zaliczenia do kategorii dróg gminnych publicznych w mieście Byczyna następujących dróg: ul.Kwiasowskiego, Lazara, ulicę łączącą ul.Kwiasowskiego z ul.Polanowicką (przy moście polanowickim),

6.Sprawozdanie z realizacji Uchwały Nr XI/75/2011 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia29 września 2011 roku w sprawie uchwalenia ,,Rocznego programu współpracy powiatu kluczborskiego z organizacjami pozarządowymi na 2012 rok”,

7.Porozumienie pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Powiatem Pszczyńskim w sprawie kształcenia w Wojewódzkim Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku uczniów klas wielozawodowych, dla których Powiat Pszczyński jest organem prowadzącym.

8.Pismo Dyrektora WODiDZ w Kluczborku w sprawie kalkulacji na wyżywienie i pobytz zakwaterowaniem uczestników XL Międzynarodowego Wyścigu Kolarskiego Juniorów Młodszych ,,Po Ziemi Kluczborskiej i Oleskiej”.

9.Prośba Stowarzyszenia ,,Artis Actiones”o przydzielenie lokalu niezbędnego do prowadzenia aktywnej działalności na rzecz miasta oraz powiatu kluczborskiego w ramach statutowych celów.

10.Informacja Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych dotycząca pisma Rady Sołeckiej wsi Jamy w sprawie remontu drogi powiatowej Nr 1314 O Bąków-Jamy.

11.Porozumienie pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Powiatem Wieluńskim w sprawie wydatków ponoszonych przez Powiat Wieluński z tytułu pobytu dziecka w placówce opiekuńczo-wychowawczej w Powiecie Kluczborskim,

12.Porozumienie pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Powiatem Wieluńskim w sprawie wydatków ponoszonych przez Powiat Wieluński z tytułu pobytu dziecka w placówce opiekuńczo-wychowawczej w Powiecie Kluczborskim

13.Pismo Polskich Kolei Państwowych –Oddział Gospodarowania Nieruchomościami we Wrocławiu dot. współpracy w zakresie zagospodarowania majątku i zmianami w spółce PKP S.A.

14.Umowa pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Ochotniczą Strażą Pożarną w Jasieniu na przekazanie dotacji celowej w kwocie 30.000,-zł na zakup samochodu ratowniczego.

15.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie odstąpienia od realizacji umowy na realizację zadania publicznego pod nazwą ,,Rozwój futbolu stołowego na Ziemi Kluczborskiej”  

16.Porozumienie w sprawie założenia i   prowadzenia przedszkola specjalnego przez Powiat Kluczborski  .

17.Zatwierdzenie materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku.

-projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie przyjęcia do realizacji projektu konkursowego pod nazwą ,,Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu kluczborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5.Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

18.Wolne wnioski.

19.Zamknięcie posiedzenia.

 

            Następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu, które odbyło się w dniu 11.03.2013 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do protokołuNr 90/2013 i w drodze głosowania jednogłośnie go przyjęli.

 

 

Do punktu 2 porządku

 

Pan Starosta przedstawił projekt uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania rocznegoz wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2012 rok oraz informacji o stanie mienia Powiatu Kluczborskiego.

Przedmiotowe sprawozdanie zawiera wykonanie planu dochodów budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2012r., wydatków, wykonanie planu dochodów i wydatków zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych przez powiat za 2012 rok, wykonanie dochodów i wydatków związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie porozumień z organami tej administracji realizowanych przez powiat w 2012 roku, wykonanie dochodów i wydatków budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2012 rok związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie umów lub porozumień z jednostkami samorządu terytorialnego, wykonanie planu przychodów i rozchodów budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2012 rok.,stan realizacji planu wydatków inwestycyjnych, zakres zadań i kwoty dotacji celowych w 2012r., informację o stanie zadłużenia Powiatu Kluczborskiego, informację o dokonanych zmianach budżetu powiatu w okresie sprawozdawczym, informację o dokonanych umorzeniach i ulgach w spłatach. Ponadto w sprawozdaniu została zawarta informacja opisowa o zrealizowanych dochodach i przychodach oraz wydatkach i rozchodach.

Pani Skarbnik poinformowała omawiając przedmiotowe sprawozdanie, że dochody zostały wykonane na poziomie 93,54% co daje kwotę 70.749.994,64,-zł. Plan dochodów na 2012 rok wg.stanu na dzień 31 grudnia 2012 roku zakładał uzyskanie dochodów w wysokości 75.632.764,-zł.

Zestawienie wykonania dochodów budżetu Powiatu Kluczborskiego między innymi uwzględnia: wypracowane przez jednostki budżetowe powiatu dochody własne, 97,22% to wykonanie dochodów z tytułu 10,25% udziału w podatku dochodowym od osób fizycznych(plan-7.650.920,-zł, wykonano-7.438.566,-zł), zakładane na dzień 31 grudnia wykonanie dochodów z tytułu 1,40% udziału w podatku dochodowym od osób prawnych (plan-250.000,-zł, wykonano-255.379,57,-zł.), wykonanie dochodów z tytułu opłat komunikacyjnych (wykonanie-1.231.165,29,-zł, co daje 93,56% planu), wykonanie dochodów z tytułu najmu i dzierżawy składników majątkowych Powiatu Kluczborskiego (wykonanie-375.260,24,-zł, co daje 95,61%), wykonanie dochodów Funduszu Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym  (wykonanie-442.152,-zł, co daje 98,26%), wykonanie dochodów z tytułu gospodarowania mieniem Skarbu Państwa (wykonanie 305.694,47,-zł, co daje 100,23%), wykonanie dochodów z tytułu sprzedaży składników majątkowych (wykonanie-2.440.115,00,-zł, co daje 98,68%).

Pani Skarbnik kolejno omówiła przychody budżetu powiatu kluczborskiego, które wg.planu wynosiły 8.512.900,-zł, a zostały wykonane w kwocie 9.713.986,70,-zł.

Kolejno omówiono wykonanie planu wydatków i rozchodów.

Plan wydatków Budżetu Powiatu Kluczborskiego zostało wykonane na poziomie 93,67%, co daje kwotę 73.619.026,61,-zł , gdzie plan zakładał 78.593.387,-zł.

Rozchody budżetu zostały wykonane na poziomie 5.417.277,24,-zł.

W ramach rozchodów budżetowych dokonano także spłaty zaciągniętych kredytów obciążających budżet powiatu.

Analizie poddano wykaz zdań inwestycyjnych realizowanych w 2012 roku, zakres zadań i kwoty dotacji celowych w 2012 roku.

Ponadto członkowie Zarządu zapoznali się informacją o stanie zadłużenia Powiatu Kluczborskiego, które na dzień 31.12.2012r. wynosi 39.942.798,-zł z tytułu podjętych kredytów i wyemitowanych obligacji komunalnych.

Zapoznano się również z informacją o dokonanych w 2012 roku umorzeniach i ulgach w spłatach.

Zarząd zapoznał się także z informacją dotyczącą stanu posiadania nieruchomości oraz innych składników majątkowych, która została sporządzona za okres od 01.01.2012r. do 31.12.2012r.            

W informacji zostały zawarte wykazy nieruchomości w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych, nieruchomości zajęte pod drogi powiatowe w trwałym zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku, nieruchomości gruntowe w użytkowaniu wieczystym, nieruchomości będące w bezpośrednim władaniu powiatu (w dzierżawie, najmie i użyczeniu), nieruchomości przeznaczone do zbycia.

Ponadto informacja ta przedstawia dane o zmianach w stanie mienia, dane o dochodach uzyskanych z tytułu wykonywania praw własności majątkowych oraz posiadania, wykaz transakcji sprzedaży nieruchomości stanowiących własność powiatu dokonanych w 2012 roku.

Zarząd po szczegółowej analizie ww. sprawozdań wraz z informacją o stanie mienia Powiatu Kluczborskiego postanowił jednogłośnie 4 głosami za podjąć uchwałę Nr 91/237/2013 w sprawie przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2012 rok oraz informacji o stanie mienia Powiatu Kluczborskiego i przekazać je w terminie do 31 marca 2013r. Radzie Powiatu oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej.   

Następnie Zarząd zapoznał się z projektem uchwały w sprawie przyjęcia Zasad Przyznawania Dofinansowań w Ramach Programu „Aktywny Samorząd” w 2013r. w Powiecie Kluczborskim.

Projekt ten został przygotowany w związku z realizacją Porozumienia nr O-08/07/AS/2012 z dnia 20 czerwca 2012r. zawartego pomiędzy Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, a Powiatem Kluczborskim w sprawie programu skoordynowania działań realizowanych w ramach pilotażowego programu ,,Aktywny Samorząd”.

W roku bieżącym Zarząd PFRON uchwałą w sprawie realizacji pilotażowego programu ,,Aktywny Samorząd” wprowadził Zasady dotyczące wyboru, dofinansowania i rozliczania wniosków o dofinansowanie w ramach modułu I i II programu. W związku z powyższym konieczne jest przyjęcie nowych Zasad przyznawania dofinansowań w ramach w/w programu, opracowanych na podstawie kierunków działań i warunków brzegowych oraz zasad zatwierdzonych przez Zarząd PFRON, które będą obowiązywały w 2013 roku w Powiecie Kluczborskim. 

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym Zarząd podjął jednogłośnie uchwałę nr 91/238/2013 w powyższej sprawie.

Kolejno Pan Starosta przedstawił projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego.

Pan Starosta wyjaśnił, że zaciągane zobowiązanie ma charakter krótkoterminowy, ponieważ podlega spłacie w tym samym roku, w którym zostało zaciągnięte, czyli nie później niż do 31 grudnia.

Ponadto ustawa o finansach publicznych zezwala jednostce samorządu terytorialnego na zaciąganie kredytów i pożyczek oraz emisje papierów wartościowych zarówno w celu sfinansowania deficytu budżetowego jak i w wypadku powstania przejściowych trudności finansowych w toku wykonywania budżetu. Ostatni z wymienionych celów kredytowania został określony w art. 89 ust. 1, pkt. 1 ustawy i dotyczy deficytu budżetu j.s.t. występującego w ciągu roku. 

Możliwość zaciągnięcia przedmiotowego kredytu przez organ wykonawczy jednostki musi wynikać z upoważnień organu stanowiącego zawartych w uchwale budżetowej. W uchwale budżetowej na 2013 rok zawarto w § 10 upoważnienie dla Zarządu Powiatu do zaciągania kredytów i pożyczek krótkoterminowych na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetowego do maksymalnej wysokości 5.000.000,00 zł.

W związku z powyższym Zarząd Powiatu w Kluczborku został właściwie umocowany do zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego.

Przyjęcie takiego rozwiązania pozwoli na prawidłowe i terminowe wywiązywanie się z bieżących zobowiązań oraz znacznie poprawi płynność budżetu powiatu. W przypadku braku możliwości pełnej realizacji planu dochodów budżetowych organy powiatu będą musiały zdecydować o ograniczeniu wydatków do poziomu umożliwiającego zrównoważenie budżetu lub o zaciągnięciu kredytu długoterminowego jeśli zapisy ustawy o finansach publicznych na to pozwolą (wskaźnik zadłużenia).

Do przedmiotowego projektu uchwały członkowie Zarządu nie wnieśli uwag w związku z czym podjęli jednogłośnie w drodze głosowania 4 głosami za, przy braku głosów przeciw i wstrzymujących się uchwałę nr 91/239/2013 w powyższej sprawie.

 

Do punktu 3 porządku

 

Następnie zapoznano się z treścią umowy pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Wołczyn w sprawie przekazywania przez Gminę Wołczyn dotacji celowej przeznaczonej na realizację zadań w zakresie doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli zatrudnionych w jednostkach oświatowych Gminy Wołczyn.

Zarząd postanowił o podpisaniu przedmiotowej umowy do czego upoważnił Starostę i Wicestarostę.

 

Do punktu 4 porządku

 

Zapoznano się z wnioskiem Burmistrza Byczyny w sprawie nieodpłatnego przekazania na rzecz Gminy Byczyna nieruchomości zabudowanej budynkiem dydaktycznym położonym na działce nr 581/93, k.m.1 położonej w Polanowicach 82, o pow.0,0688 ha.

Zarząd Powiatu postanowił wyrazić zgodę na nieodpłatne przekazanie na rzecz Gminy Byczyna nieruchomości zabudowanej budynkiem dydaktycznym z przeznaczeniem na mieszkania dla repatriantów oraz mieszkania komunalne.

W związku z powyższym Zarząd zobowiązał Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu do przygotowania stosownej uchwały na  najbliższe posiedzenie Zarządu w miesiącu kwietniu. 

 

Do punktu 5 porządku

 

Zarząd zapoznał się z pismem Burmistrza Byczyny w sprawie wyrażenia opinii w sprawie zaliczenia do kategorii dróg gminnych publicznych w mieście Byczyna następujących dróg: ul.Kwiasowskiego, Lazara, ulicę łączącą ul.Kwiasowskiego z ul.Polanowicką (przy moście polanowickim).

Zarząd pozytywnie zaopiniował zaliczenie ww. ulic do kategorii dróg gminnych publicznychw mieście Byczyna.

 

Do punktu 6 porządku

 

Zapoznano się z przedłożonym sprawozdaniem z realizacji Uchwały Nr XI/75/2011 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 29 września 2011 roku w sprawie uchwalenia ,,Rocznego programu współpracy powiatu kluczborskiego z organizacjami pozarządowymi na 2012 rok” i postanowiono o przekazaniu go pod obrady Rady Powiatu.

 

Do punktu 7 porządku

 

Zarząd zapoznał się z treścią Porozumienia pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Powiatem Pszczyńskim w sprawie kształcenia w Wojewódzkim Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku uczniów klas wielozawodowych, dla których Powiat Pszczyński jest organem prowadzącym. Zarząd postanowił o jego podpisaniu do czego upoważnił Starostę i Wicestarostę Kluczborskiego.

 

Do punktu 8 porządku

 

Pan Starosta przedstawił pismo Dyrektora WODiDZ w Kluczborku w sprawie kalkulacji na wyżywienie i pobyt z zakwaterowaniem uczestników XL Międzynarodowego Wyścigu Kolarskiego Juniorów Młodszych ,,Po Ziemi Kluczborskiej i Oleskiej”.

Zarząd po zapoznaniu się postanowił wyrazić zgodę na warunki zaproponowane przez organizatorów XL Międzynarodowego Wyścigu Kolarskiego Juniorów Młodszych ,,Po Ziemi Kluczborskiej i Oleskiej”. Ponadto postanowił podtrzymać swoją decyzję dotyczącą zwolnienia z kosztów  noclegów dla uczestników wyścigu.

 

Do punktu 9 porządku

 

Kolejną sprawą z jaką Zarząd zapoznał się była prośba Stowarzyszenia ,,Artis Actiones”o przydzielenie lokalu niezbędnego do prowadzenia aktywnej działalności na rzecz miasta oraz powiatu kluczborskiego w ramach statutowych celów.

Zarząd postanowił negatywnie rozpatrzeć prośbę Stowarzyszenia, gdyż nie dysponuje lokalem, który mógłby być przeznaczony na prowadzenie działalności przez Stowarzyszenie. 

 

 

Do punktu 10 porządku

 

Pan Starosta przedstawił członkom Zarządu informację Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych dotyczącą pisma Rady Sołeckiej wsi Jamy w sprawie remontu drogi powiatowej Nr 1314 O Bąków-Jamy.

Zarząd po zapoznaniu się z w/w pismem Rady Sołeckiej wsi Jamy postanowił zobowiązać Naczelnika Wydziału Organizacyjnego do przygotowania odpowiedzi do Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku.

 

Do punktu 11 porządku

 

Postanowiono o podpisaniu Porozumienia pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Powiatem Wieluńskim w sprawie wydatków ponoszonych przez Powiat Wieluński z tytułu pobytu dziecka w placówce opiekuńczo-wychowawczej w Powiecie Kluczborskim.

Do podpisania Porozumienia Zarząd upoważnił Starostę i Wicestarostę.

 

Do punktu 12 porządku

 

Postanowiono o podpisaniu Porozumienia pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Powiatem Wieluńskim w sprawie wydatków ponoszonych przez Powiat Wieluński z tytułu pobytu dziecka w placówce opiekuńczo-wychowawczej w Powiecie Kluczborskim.

Do podpisania Porozumienia Zarząd upoważnił Starostę i Wicestarostę.

 

Do punktu 13 porządku

 

Członkowie Zarządu zapoznali się z pismem Polskich Kolei Państwowych–Oddział Gospodarowania Nieruchomościami we Wrocławiu dot. współpracy w zakresie zagospodarowania majątku i m.in.przejęcia dworców kolejowych.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z przedmiotowym pismem stwierdził, że nie widzi możliwości przejęcia dworców kolejowych,  które znajdują się na terenie Powiatu Kluczborskiego.

 

Do punktu 14 porządku

 

Zarząd postanowił o przygotowaniu umowy pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Ochotniczą Strażą Pożarną w Jasieniu na przekazanie dotacji celowej w kwocie 30.000,-zł na zakup samochodu ratowniczego. Do podpisania umowy Zarząd upoważnił Starostę i Wicestarostę.

 

Do punktu 15 porządku

 

Kolejna sprawą było pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatui Promocji Powiatu w sprawie odstąpienia od realizacji umowy z Polskim Towarzystwem Kulturalnym na realizację zadania publicznego pod nazwą ,,Rozwój futbolu stołowego na Ziemi Kluczborskiej” .

Zarząd Powiatu zapoznał się z pismem i postanowił  przyjąć wniosek strony, co na mocy §14 ust.1 i 2 umowy skutkuje jej rozwiązaniem. W związku z powyższym Zarząd zobowiązał Skarbnika Powiatu do wstrzymania przekazania środków w wysokości 1.500,00,-zł na realizację przedmiotowego zadania publicznego.  

 

Do punktu 16 porządku

 

Następnie Zarząd zapoznał się z treścią Porozumienia w sprawie założenia i  prowadzenia przedszkola specjalnego przez Powiat Kluczborski.

Postanowiono o podpisaniu przedmiotowego Porozumienia pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Kluczbork do czego Zarząd upoważnił Starostę i Wicestarostę.

 

Do punktu 17 porządku

 

Zarząd przystąpił do zatwierdzenia materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku:

-projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie przyjęcia do realizacji projektu konkursowego pod nazwą ,,Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu kluczborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5.Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Projekt uchwały został zatwierdzony i postanowiono o jego przekazaniu pod obrady Rady Powiatu.

 

Do punktu 18 porządku

 

Postanowiono o podpisaniu umowy partnerskiej pomiędzy Gminą Lasowice Wielkie, a Powiatem Kluczborskim na rzecz realizacji Projektu ,,Nowoczesna edukacja przedmiotów ścisłych i humanistycznych” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Do podpisania umowy Zarząd upoważnił Starostę i Wicestarostę.

W związku z wcześniejszym pismem Kierownika Biura Funduszy Pomocowychnr FP.6840.4.2013 z dnia 25.02.2013r. w sprawie wykupu lokali mieszkalnych położonych:w Polanowicach (lokal położony w Polanowicach 93A o pow.66,38 m2 )  oraz w Bogacicy (ul.Wolności 6 o pow.56,70 m2 ) Zarząd Powiatu postanowił o przeznaczeniu do sprzedaży w/w lokali mieszkalnych z udziałem w działkach gruntu i części wspólnych budynków na zasadach pierwokupu w terminie 2 miesięcy od złożenia wniosku nabywcy do podpisania aktu notarialnego.    

Zarząd Powiatu zapoznał się z wyceną działek: nr 9/92 ark.m.15 o pow.0,0584 ha zabudowanej budynkiem tachografu oraz działki nr 9/93 ark.m.15 o pow.0,3902 ha zabudowanej budynkiem stacji paliw położonych przy ul.Byczyńskiej 120, które powstaływ wyniku podziału geodezyjnego działki 9/77 i postanowił o ogłoszeniu przetargu na zbycie ww.nieruchomości.

Zarząd Powiatu upoważnił Starostę Kluczborskiego do przygotowania i skierowania pisma do Siemens Sp.z o.o w Warszawie w zakresie realizacji warunków umowy dotyczącej utrzymania obiektów za rok 2012 i 2013.

  

Do punktu 19 porządku

 

W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 91 posiedzenie Zarządu Powiatu.

Na tym protokół zakończono.

 

                                                                                  Zarząd Powiatu:

 

 

                                                           1.Piotr Pośpiech               ………………………………

 

 

                                                           2.Mieczysław Czapliński ………………………………

 

 

                                                           3.Artur Nowak                  ………………………………

 

 

                                                           4.Maciej Tomaszczyk       ……………………………….

 

 

      Protokołowała:

 

   Joanna Strzelczyk