Protokół Nr 50/2012

z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku

w dniu  22 marca 2012 r.

 

 

            Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu

 

Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad:

 

1.Otwarcie posiedzenia.

2.Projekty uchwał Zarządu Powiatu w sprawach:

-przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2011 rok oraz sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kluczborku za 2011 rok, informacja o stanie Mienia Powiatu Kluczborskiego,

-zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego,

3.Pismo Z-cy Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie wyboru procedury przetargowej na zadanie: ,,Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, kosiarki bijakowej i pługa do odśnieżania” oraz:

-projekt uchwały w sprawie powołania do składu osobowego Komisji Przetargowej pracowników merytorycznie właściwych ze względu na przedmiot zamówienia,

4.Pismo dotyczące II przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Kluczborskiego położonej w Kluczborku przy ulicy Byczyńskiej 120 zabudowanej stacją paliw wraz z budynkami i budowlami towarzyszącymi,

5.Umowa dotycząca przekazywania przez Gminę Wołczyn dotacji celowej przeznaczonej na realizację zadań w zakresie doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli zatrudnionych w jednostkach oświatowych Gminy Wołczyn, 

6.Prośba Dyrektora WODiDZ w Kluczborku w sprawie utrzymania turnusu dokształcającego w zawodzie rzeźnik wędliniarz III stopnia,

7.Pismo Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w sprawie zwiększenia planu finansowego wydatków budżetowych

z przeznaczeniem na usługi remontowe tj. wykonanie pokrycia dachu na sali gimnastycznej

8.Pismo Z-cy Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie zlecenia wyceny działki nr 29/3 w Kluczborku w celu ustalenia podstawy negocjacji odszkodowania pomiędzy PKP Spółka Akcyjna, a Powiatem Kluczborskim oraz wyceny nieruchomości nr 169/4 i 169/7 k.m.12 obręb Kluczbork,      

9.Porozumienie pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Powiatem Zgorzeleckim w sprawie wydatków ponoszonych przez Powiat Zgorzelecki z tytułu pobytu dzieci pochodzących

z Powiatu Zgorzeleckiego a przebywającego w placówce opiekuńczo-wychowawczej

10.Podpisanie umów na realizację zadań publicznych.

11.Zatwierdzenie materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku.

-autopoprawka Zarządu Powiatu do projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2012 Nr XV/104/2011 Rady Powiatu

w Kluczborku,

12.Wolne wnioski.

13.Zamknięcie posiedzenia.

 

 

Następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu, które odbyło się w dniu 13 marca 2012 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do protokołu Nr 49/2012 i w drodze głosowania jednogłośnie go przyjęli.

 

 

Do punktu 2 porządku

 

 

Członkowie Zarządu zapoznali się z przygotowanym projektem uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2011 rok oraz sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kluczborku za 2011 rok, informacja o stanie Mienia Powiatu Kluczborskiego.

Pan Starosta poinformował, że zgodnie z zapisami ustawy o finansach publicznych-tryb zatwierdzania wykonywania budżetu jednostki samorządu terytorialnego Zarząd jednostki samorządu terytorialnego przedstawia sprawozdanie roczne z wykonania budżetu tej jednostki, zawierające zestawienie dochodów i wydatków wynikające z zamknięć rachunków budżetu jednostki samorządu terytorialnego w terminie do 31 marca następującego po roku budżetowym: regionalnej izbie obrachunkowej oraz organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego.

W związku z tym zostało przygotowane przedmiotowe sprawozdanie.

Do sprawozdania załączono także sprawozdanie roczne p.o. Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Opieki Zdrowotnej Kluczbork z wykonania planu finansowo-rzeczowego. Sprawozdanie to zawiera informację ogólną o jednostce, wykonanie sprzedaży (planu dochodów), wykonanie kosztów (plan wydatków) w okresie

I-XII 2011r., wynik finansowy (na działalności operacyjnej), stan należności i zobowiązań

(w tym wymagalnych) w okresie sprawozdawczym oraz informację dodatkową.

Następnie Pan Starosta poprosił Panią Skarbnik o krótkie przedstawienie informacji

o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2011r.

Pani Skarbnik poinformowała, że plan dochodów budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2011 rok, wg stanu na dzień 31 grudnia 2011 roku zakładał uzyskanie dochodów w wysokości 67.551.024,-zł. w okresie sprawozdawczym uzyskano dochody w wysokości

64.242.781,03,-zł, co stanowi 95,10% założonego planu. 

Zestawienie wykonania dochodów  budżetu Powiatu Kluczborskiego między innymi  uwzględnia: wypracowane przez jednostki budżetowe powiatu dochody własne.

-101,70 % to wykonanie dochodów z tytułu 10,25% udziału w podatku dochodowym od osób fizycznych. Na plan w kwocie 6.888.273,-zł, dochody wykonano w wysokości 7.005.714,-zł

-zakładane na dzień 31 grudnia wykonanie dochodów z tytułu 1,40% udziału w podatku dochodowym od osób prawnych. Na plan 250.000,-zł, dochody wykonano w wysokości 287.949,64,-zł, co stanowi 115,18,-zł planu.

-wykonanie dochodów z tytułu opłat komunikacyjnych, w wysokości 1.280.699,56,-zł, co w ujęciu procentowym stanowi 84,19 % założonego planu.

-wykonanie dochodów z tytułu najmu i dzierżawy składników majątkowych Powiatu Kluczborskiego w wysokości 395.989,65,-zł co stanowi 76,33 % dochodów planowanych

-wykonanie dochodów Funduszu Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym

w wysokości 435.917, 61,-zł co stanowi 88,96 % planu.

-wykonanie dochodów z tytułu gospodarowania mieniem Skarbu Państwa w wysokości 311.215,91,-zł w co stanowi 141,95%.

Przychody budżetu powiatu kluczborskiego na 2011 rok, wg.stanu na dzień 31.12.2011r.wynosiły:

plan-7.919.827,-zł,

wykonanie-9.198.412,11,-zł.

Na łączną kwotę wykonanych przychodów składają się: przychody z zaciągniętych pożyczek i kredytów na wartość 7.226.969,00,-zł, wolne środki, o których mowa w art.217 ust.2 pkt.6 ustawy o finansach publicznych w wysokości 692.858,79,-zł, inne źródła- 1.278.585.11,-zł.

Ponadto Pani Skarbnik poinformowała, że od 2004 r. sprawy związane z dochodami budżetowymi jednostek samorządu terytorialnego reguluje ustawa z dnia 13 listopada 2003 roku o dochodach jednostek samorządu terytorialnego.

Ustawa ta określa: źródła dochodów oraz zasady ustalania i gromadzenia tych dochodów, zasady ustalania i przekazywania subwencji ogólnej oraz dotacji celowych z budżetu państwa.

Źródła dochodów zostały w ustawie sklasyfikowane zgodnie z Konstytucją RP i są nimi: dochody własne, subwencja ogólna, dotacje celowe z budżetu państwa.

Powiat ponadto uzyskuje dochody z tytułu dotacji celowych uzyskiwanych na podstawie umów i porozumień zawartych między jednostkami samorządu terytorialnego oraz organami administracji rządowej.

Zasadnicze zmiany w systemie finansowania samorządów, a w szczególności powiatów to:

-zwiększone udziały w podatkach bezpośrednich PIT w powiatach z 1,0% w 2003 roku- do 8,42% w 2004r. i 10,25% w 2005r. i następnych latach co w powiecie kluczborskim wg.prognozy na 2011 rok, daje kwotę 6.888.273,-zł. Wykonanie to kwota 7.005.714,00,-zł, co stanowi 101,70% planu na dzień 31.12.2011r.,

-CIT w powiatach z 0% w 2003r.-do 1,40% od 2004r. co w powiecie kluczborskim daje wg.prognozy kwotę 250.000,-zł. Wykonanie to kwota 287.949.64,-zł, co stanowi 115,18% planu na dzień 31.12.2011r.

Są również inne zmiany w grupie dochodów własnych:

-powiaty otrzymają 25% dochodów z tytułu gospodarowania mieniem Skarbu Państwa,             Na rok 2011 przyjęto  plan w wysokości  219.250,-zł, wykonanie dochodów z tego tytułu na koniec okresu sprawozdawczego wyniosło 311.215,91,-zł,  co stanowi 141,91 % planu.

dochody z mienia Powiatu w szczególności z umów najmu i dzierżawy .

Na rok 2011 przyjęto plan w wysokości 518.784,-zł , wykonanie dochodów z tego tytułu na koniec okresu sprawozdawczego wyniosło 395.989,65,-zł co stanowi 76,33 %.

Jak wyjaśniła Pani Skarbnik zgodnie z art. 7 ustawy, dochodem jednostek samorządu terytorialnego będzie subwencja ogólna. Powiaty będą otrzymywały subwencję ogólną składającą się z części: wyrównawczej, równoważącej (gminy i powiaty), oświatowej.

Z uwagi na duże zróżnicowanie dochodów w gminach, powiatach i województwach wprowadzony został system wyrównawczy, który ma za zadanie ochronę jednostek najsłabszych ekonomicznie. Różnice w dochodach będą wyrównywane w postaci części wyrównawczej oraz części równoważącej subwencji ogólnej. Powiat kluczborski otrzymuje część wyrównawczą subwencji ogólnej, która w 2011 roku wyniosła 4.536.492-zł, wykonanie na dzień 31.12.2011 roku to 100% planu.

Pani Skarbnik poinformowała, że część równoważącą otrzymują powiaty w celu wyrównywania ewentualnych różnic w dochodach w związku z wprowadzeniem zmian w systemie finansowania zadań. W 2004 roku sposób podziału części równoważącej dla powiatów został określony ustawowo. Od roku 2005 minister właściwy do spraw finansów publicznych, po zasięgnięciu opinii reprezentacji jednostek samorządu terytorialnego, określił w drodze rozporządzenia szczegółowy sposób podziału części równoważącej subwencji ogólnej dla gmin i powiatów, z uwzględnieniem między innymi sytuacji finansowej tych jednostek.

W 2011 roku na dzień 31.12 część równoważąca w powiecie kluczborskim wyniosła 1.566.741-, wykonanie to 100% planu.

Zgodnie z art.27 i 28 ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, kwotę przeznaczoną na część oświatową subwencji ogólnej dla wszystkich jednostek samorządu terytorialnego, ustala się corocznie w ustawie budżetowej w wysokości łącznej kwoty części oświatowej subwencji ogólnej, nie mniej niż przyjęta w ustawie budżetowej w roku bazowym, skorygowana o kwotę innych wydatków z tytułu zmiany realizowanych zadań oświatowych.

W  2011 roku wysokość tej części subwencji dla powiatu kluczborskiego wyniosła 23.538.314,-zł, wykonanie na dzień 31.12.2011 r. to 100 % planu.

Ponadto jak stwierdziła Pani Skarbnik zgodnie z ustawą o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, jednostki samorządu terytorialnego mogą otrzymywać dotacje celowe z budżetu państwa na: zadania z zakresu administracji rządowej oraz inne zadania zlecone ustawami. W powiecie kluczborskim w 2011 roku plan wynosił 6.058.150,-zł, wykonanie na dzień  31.12.2011 roku 99,74 % planu, finansowanie lub dofinansowanie zadań własnych dotacjami z budżetu państwa oraz budżetów innych samorządów. W powiecie kluczborskim w 2011 roku plan wynosi 11.581.209,-zł, wykonanie to 95,38 % planu.

Kolejno przystąpiono do omówienia planu wydatków i rozchodów.

Pani Skarbnik poinformowała, że  plan wydatków budżetu Powiatu Kluczborskiego zakładał wg stanu na dzień 31.12.2011 roku kwotę 70.598.341,-zł, co w porównaniu do planu przyjętego na sesji w dniu 30.12.2010 roku w wysokości 66.970.051,-zł, daje wzrost o kwotę 3.628.290,-zł. Faktyczne wykonanie wydatków budżetowych zamknęło się na dzień 31.12.2011 roku kwotą 68.568.683,11,-zł, co w ujęciu procentowym stanowi 97,13% wykonania planu wydatków.

Analiza wydatków wykazuje na dominującą pozycję wydatków bieżących , na które składają się:

-wydatki na wynagrodzenia osobowe pracowników  w kwocie 36.957.013,64,-zł co stanowi 54 % ogółu wydatku ,

-wydatki budżetu w ramach , których udzielono dotacji celowych. na kwotę 1.076.136,00,-zł, co w stosunku do całości wydatków stanowiło ponad 2 % ich wykonania.

-wydatki majątkowe w kwocie 12.653.948,71,-zł stanowią 18% ogółu wydatków.

W ramach rozchodów budżetowych dokonywano spłaty zaciągniętych kredytów obciążających budżet powiatu na kwotę 4.872.510,03 zł .

Do sprawozdania dołączona została także informacja o stanie mienia Powiatu Kluczborskiego (informacja sporządzona jest za okres od 31.12.2010r. do 31 grudnia 2011r.), która zawiera: dane przysługujących praw własności i współwłasności, dane o zmianach w stanie mienia, w zakresie określonym w lit. a i b, od dnia złożenia poprzedniej informacji, dane o dochodach uzyskanych z tytułu wykonywania praw własności majątkowych oraz wykonywaniu posiadania, inne dane o mieniu.

Członkowie Zarządu po szczegółowej analizie sprawozdań jednogłośnie je zatwierdzili

i postanowili o przekazaniu ich w terminie do 31 marca 2012r. Radzie Powiatu oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Opolu.

W związku z powyższym Zarząd Powiatu jednogłośnie 4 głosami za podjął uchwałę Nr 50/122/2012 w sprawie przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2011 rok oraz sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kluczborku za 2011 rok, informacja o stanie mienia Powiatu Kluczborskiego.

Kolejno członkowie Zarządu zapoznali się z projektem uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego.

Pan Starosta poinformował, że możliwość zaciągnięcia przedmiotowego kredytu przez organ wykonawczy j.s.t. musi wynikać z upoważnień organu stanowiącego zawartych w uchwale budżetowej. W uchwale budżetowej na 2012 rok zawarto w § 10 upoważnienie dla Zarządu Powiatu do zaciągania kredytów i pożyczek krótkoterminowych na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetowego do maksymalnej wysokości 4.500.000,00 zł.

Wobec powyższego Zarząd Powiatu w Kluczborku został właściwie umocowany do zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego.

Ponadto Pan Starosta stwierdził, że przyjęcie takiego rozwiązania pozwoli na prawidłowe

i terminowe wywiązywanie się z bieżących zobowiązań oraz znacznie poprawi płynność budżetu powiatu. W przypadku braku możliwości pełnej realizacji planu dochodów budżetowych organy powiatu będą musiały zdecydować o ograniczeniu wydatków do poziomu umożliwiającego zrównoważenie budżetu lub o zaciągnięciu kredytu długoterminowego jeśli zapisy ustawy o finansach publicznych na to pozwolą.

Do przedłożonego projektu uchwały nie zgłoszono zapytań. Zarząd jednogłośnie 4 głosami za, przy braku głosów przeciw i wstrzymujących się podjął uchwałę Nr 50/123/2012

w sprawie zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego.

 

 

Do punktu 3 porządku

 

 

Następnie członkowie Zarządu zapoznali się z pismem Z-cy Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie wyboru procedury przetargowej na zadanie pn:,Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, kosiarki bijakowej i pługa do odśnieżania” oraz projektem uchwały w sprawie powołania do składu osobowego Komisji Przetargowej pracowników merytorycznie właściwych ze względu na przedmiot zamówienia.

W związku z powyższym Zarząd postanowił o:

-wyborze oferenta na w/w zadanie w trybie przetargu nieograniczonego,

-ustaleniu wadium w wysokości 2.800,-zł,

-nie żądać zabezpieczeniu należytego wykonania umowy.

Zarząd upoważnił dwóch członków w osobie Starosty i Wicestarosty do podpisania umowy

z wykonawcą wyłonionym w ramach przeprowadzonego postępowania przetargowego.

Zarząd w związku z powyższym postanowił o podjęciu uchwały Nr 50/124/2012 w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej pracowników merytorycznie właściwych ze względu na przedmiot zamówienia. W skład tej Komisji powołuje się Pana Wiesława Szczerbę-Z-cę Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku oraz Panią Sylwię Janowską-starszego specjalistę ZDP w Kluczborku.

 

 

Do punktu 4 porządku

 

 

Pan Starosta przedstawił kolejno pismo dotyczące II przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Kluczborskiego położonej

w Kluczborku przy ulicy Byczyńskiej 120 zabudowanej stacją paliw wraz z budynkami

i budowlami towarzyszącymi. 

Pan Starosta wyjaśnił, że odbył się II przetargu na sprzedaż w/w nieruchomości, który zakończył się wynikiem negatywnym ze względu na brak oferentów.

W związku z powyższym Zarząd Powiatu postanowił o ogłoszeniu rokowań cenowych na zbycie przedmiotowej nieruchomości z zachowaniem ceny nieruchomości z II przetargu.

 

 

 

Do punktu 5 porządku

 

 

Członkowie Zarządu przystąpili do zapoznania się z przygotowaną treścią umowy dotyczącej przekazywania przez Gminę Wołczyn dotacji celowej w kwocie 16.950,-zł przeznaczonej na realizację zadań w zakresie doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli zatrudnionych w jednostkach oświatowych Gminy Wołczyn.

Do podpisania przedmiotowej umowy Zarząd upoważnił Starostę i Wicestarostę.

 

Do punktu 6 porządku

 

 

Kolejno Pan Starosta przedstawił członkom Zarządu prośbę Dyrektora WODiDZ

w Kluczborku w sprawie utrzymania turnusu dokształcającego w zawodzie rzeźnik wędliniarz III stopnia. Zarząd po zapoznaniu się postanowił o utrzymaniu w terminie od 12.03.2012r. do 13.04.2012r. mniej licznego turnusu dokształcającego w zawodzie  rzeźnik wędliniarz III stopnia prowadzonego w Wojewódzkim Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku.

 

Do punktu 7 porządku

 

 

Członkowie Zarządu  zapoznali się z pismem Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w sprawie zwiększenia planu finansowego wydatków budżetowych z przeznaczeniem na usługi remontowe tj. wykonanie pokrycia dachu na sali gimnastycznej ze względu na zły stan techniczny dachu i konstrukcji drewnianej, co powoduje zalania sali podczas opadów deszczu.

Zarząd po analizie postanowił rozpatrzeć negatywnie wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w Kluczborku, gdyż nie posiada w budżecie powiatu kwoty wskazanej we wniosku czyli 50.933,75,-zł.

Zdaniem Zarządu przedmiotowe zadanie powinno zostać wykonane w ramach środków własnych szkoły. Ponadto Zarząd zasugerował, aby Dyrektor ZSP Nr 2 CKU zwrócił się

w ramach usług gwarancyjnych do podmiotu, który wykonywał poprzednio usługę.

 

 

Do punktu 8 porządku

 

 

Następnie Zarząd zapoznał się z pismem Z-cy  Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie zlecenia wyceny działki nr 29/3 w Kluczborku w celu ustalenia podstawy negocjacji odszkodowania pomiędzy PKP Spółka Akcyjna,

a Powiatem Kluczborskim oraz wyceny nieruchomości nr 169/4 i 169/7 k.m.12 obręb Kluczbork.

Pan Starosta poinformował, że została sporządzona przez rzeczoznawcę majątkowego wycena w/w działek i w związku z tym Zarząd postanowił o ustaleniu wartości odszkodowania pomiędzy PKP spółką akcyjną a Powiatem Kluczborskim dla działek:

29/3 k.m.2 –w kwocie 6.550,-zł,

169/4 k.m.12-w kwocie 5.330,-zł,

169/7 k.m.12-w kwocie 1.440,-zł

zgodnie z operatami szacunkowymi.

Ponadto Zarząd postanowił o wystąpieniu z pismem do PKP Spółka Akcyjna

o odstąpienie od odszkodowania ze względu na niską wartość działek.

 

 

Do punktu 9 porządku

 

 

Zarząd przystąpił do zapoznania się z treścią Porozumienia pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Powiatem Zgorzeleckim w sprawie wydatków ponoszonych przez Powiat Zgorzelecki z tytułu pobytu dzieci w placówce opiekuńczo-wychowawczej prowadzonej przez Powiat Kluczborski.

Zarząd postanowił o podpisaniu w/w Porozumienia i upoważnił do tego Starostę

i Wicestarostę Kluczborskiego.

 

Do punktu 10 porządku

 

 

Zarząd przystąpił do zapoznania się z treścią umów o wsparcie realizacji zadania publicznego pod nazwą:

-,,Rozwój Hokeja stołowego na Ziemi Kluczborskiej”- umowa pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Regionalnym Stowarzyszeniem Kulturalnym Oddział Żyj z Pomysłem w Kluczborku,

-,,Taneczny Kluczbork dzieciom”- umowa pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Stowarzyszeniem Miłośników Tańca ,, SUKCES”,

-,,Organizacja koncertu charytatywnego na rzecz Stowarzyszenia ,,Hospicjum Ziemi Kluczborskiej Św.Ojca Pio”- umowa pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Stowarzyszeniem ,,Hospicjum Ziemi Kluczborskiej Św.Ojca Pio”.

Do podpisania przedmiotowych Zarząd upoważnił dwóch członków Zarządu w osobie Starosty Kluczborskiego Piotra Pośpiecha oraz członka Zarządu Artura Nowaka. 

 

 

Do punktu 11 porządku

 

 

Zarząd przystąpił do zatwierdzenia przygotowanej autopoprawki do projektu uchwały

w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2012

Nr XV/104/2011 Rady Powiatu w Kluczborku.

W przedmiotowej autopoprawce wprowadza się zmiany w planie dochodów budżetu powiatu, powodujące zwiększenie planowanych dochodów o kwotę 36.650,-zł.

Ponadto wprowadza się zmiany w planie wydatków budżetu powiatu, powodujące zwiększenie planowanych wydatków o kwotę 36.650,-zł.

Wprowadza się także do uchwały budżetowej następujący rozdział klasyfikacji budżetowej;

-w dziale 754-Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa, Rozdział 75421-Zarzadzanie kryzysowe.

Zmiany wprowadzone niniejszą autopoprawką wynikają z wniosków złożonych przez Dom Pomocy Społecznej w Gierałcicach oraz Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarzadzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia.

Członkowie Zarządu zatwierdzili przedmiotową autopoprawkę i postanowili o jej przedłożeniu Radzie Powiatu.

 

Do punktu 11 porządku

 

 

Innych spraw nie poruszano.

 

Do punktu 12 porządku

 

 

W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 50 posiedzenie Zarządu Powiatu.

Na tym protokół zakończono.

 

                                                                                  Zarząd Powiatu:

 

 

                                                           1.Piotr Pośpiech               ………………………………

 

 

                                                           2.Mieczysław Czapliński ………………………………

 

 

                                                           3.Artur Nowak                  ………………………………

 

 

                                                           4.Maciej Tomaszczyk       ……………………………….

 

 

      Protokołowała:

 

   Joanna Strzelczyk