Protokół z posiedzenia Zarzadu Powiatu w dniu 22.03.2012r.
Protokół Nr 50/2012
z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku
w dniu 22 marca 2012 r.
Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu
Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad:
1.Otwarcie posiedzenia.
2.Projekty uchwał Zarządu Powiatu w sprawach:
-przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2011 rok oraz sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kluczborku za 2011 rok, informacja o stanie Mienia Powiatu Kluczborskiego,
-zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego,
3.Pismo Z-cy Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie wyboru procedury przetargowej na zadanie: ,,Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, kosiarki bijakowej i pługa do odśnieżania” oraz:
-projekt uchwały w sprawie powołania do składu osobowego Komisji Przetargowej pracowników merytorycznie właściwych ze względu na przedmiot zamówienia,
4.Pismo dotyczące II przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Kluczborskiego położonej w Kluczborku przy ulicy Byczyńskiej 120 zabudowanej stacją paliw wraz z budynkami i budowlami towarzyszącymi,
5.Umowa dotycząca przekazywania przez Gminę Wołczyn dotacji celowej przeznaczonej na realizację zadań w zakresie doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli zatrudnionych w jednostkach oświatowych Gminy Wołczyn,
6.Prośba Dyrektora WODiDZ w Kluczborku w sprawie utrzymania turnusu dokształcającego w zawodzie rzeźnik wędliniarz III stopnia,
7.Pismo Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w sprawie zwiększenia planu finansowego wydatków budżetowych
z przeznaczeniem na usługi remontowe tj. wykonanie pokrycia dachu na sali gimnastycznej
8.Pismo Z-cy Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie zlecenia wyceny działki nr 29/3 w Kluczborku w celu ustalenia podstawy negocjacji odszkodowania pomiędzy PKP Spółka Akcyjna, a Powiatem Kluczborskim oraz wyceny nieruchomości nr 169/4 i 169/7 k.m.12 obręb Kluczbork,
9.Porozumienie pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Powiatem Zgorzeleckim w sprawie wydatków ponoszonych przez Powiat Zgorzelecki z tytułu pobytu dzieci pochodzących
z Powiatu Zgorzeleckiego a przebywającego w placówce opiekuńczo-wychowawczej
10.Podpisanie umów na realizację zadań publicznych.
11.Zatwierdzenie materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku.
-autopoprawka Zarządu Powiatu do projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2012 Nr XV/104/2011 Rady Powiatu
w Kluczborku,
12.Wolne wnioski.
13.Zamknięcie posiedzenia.
Następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu, które odbyło się w dniu 13 marca 2012 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do protokołu Nr 49/2012 i w drodze głosowania jednogłośnie go przyjęli.
Do punktu 2 porządku
Członkowie Zarządu zapoznali się z przygotowanym projektem uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2011 rok oraz sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kluczborku za 2011 rok, informacja o stanie Mienia Powiatu Kluczborskiego.
Pan Starosta poinformował, że zgodnie z zapisami ustawy o finansach publicznych-tryb zatwierdzania wykonywania budżetu jednostki samorządu terytorialnego Zarząd jednostki samorządu terytorialnego przedstawia sprawozdanie roczne z wykonania budżetu tej jednostki, zawierające zestawienie dochodów i wydatków wynikające z zamknięć rachunków budżetu jednostki samorządu terytorialnego w terminie do 31 marca następującego po roku budżetowym: regionalnej izbie obrachunkowej oraz organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego.
W związku z tym zostało przygotowane przedmiotowe sprawozdanie.
Do sprawozdania załączono także sprawozdanie roczne p.o. Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Opieki Zdrowotnej Kluczbork z wykonania planu finansowo-rzeczowego. Sprawozdanie to zawiera informację ogólną o jednostce, wykonanie sprzedaży (planu dochodów), wykonanie kosztów (plan wydatków) w okresie
I-XII 2011r., wynik finansowy (na działalności operacyjnej), stan należności i zobowiązań
(w tym wymagalnych) w okresie sprawozdawczym oraz informację dodatkową.
Następnie Pan Starosta poprosił Panią Skarbnik o krótkie przedstawienie informacji
o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2011r.
Pani Skarbnik poinformowała, że plan dochodów budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2011 rok, wg stanu na dzień 31 grudnia 2011 roku zakładał uzyskanie dochodów w wysokości 67.551.024,-zł. w okresie sprawozdawczym uzyskano dochody w wysokości
64.242.781,03,-zł, co stanowi 95,10% założonego planu.
Zestawienie wykonania dochodów budżetu Powiatu Kluczborskiego między innymi uwzględnia: wypracowane przez jednostki budżetowe powiatu dochody własne.
-101,70 % to wykonanie dochodów z tytułu 10,25% udziału w podatku dochodowym od osób fizycznych. Na plan w kwocie 6.888.273,-zł, dochody wykonano w wysokości 7.005.714,-zł
-zakładane na dzień 31 grudnia wykonanie dochodów z tytułu 1,40% udziału w podatku dochodowym od osób prawnych. Na plan 250.000,-zł, dochody wykonano w wysokości 287.949,64,-zł, co stanowi 115,18,-zł planu.
-wykonanie dochodów z tytułu opłat komunikacyjnych, w wysokości 1.280.699,56,-zł, co w ujęciu procentowym stanowi 84,19 % założonego planu.
-wykonanie dochodów z tytułu najmu i dzierżawy składników majątkowych Powiatu Kluczborskiego w wysokości 395.989,65,-zł co stanowi 76,33 % dochodów planowanych
-wykonanie dochodów Funduszu Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym
w wysokości 435.917, 61,-zł co stanowi 88,96 % planu.
-wykonanie dochodów z tytułu gospodarowania mieniem Skarbu Państwa w wysokości 311.215,91,-zł w co stanowi 141,95%.
Przychody budżetu powiatu kluczborskiego na 2011 rok, wg.stanu na dzień 31.12.2011r.wynosiły:
plan-7.919.827,-zł,
wykonanie-9.198.412,11,-zł.
Na łączną kwotę wykonanych przychodów składają się: przychody z zaciągniętych pożyczek i kredytów na wartość 7.226.969,00,-zł, wolne środki, o których mowa w art.217 ust.2 pkt.6 ustawy o finansach publicznych w wysokości 692.858,79,-zł, inne źródła- 1.278.585.11,-zł.
Ponadto Pani Skarbnik poinformowała, że od 2004 r. sprawy związane z dochodami budżetowymi jednostek samorządu terytorialnego reguluje ustawa z dnia 13 listopada 2003 roku o dochodach jednostek samorządu terytorialnego.
Ustawa ta określa: źródła dochodów oraz zasady ustalania i gromadzenia tych dochodów, zasady ustalania i przekazywania subwencji ogólnej oraz dotacji celowych z budżetu państwa.
Źródła dochodów zostały w ustawie sklasyfikowane zgodnie z Konstytucją RP i są nimi: dochody własne, subwencja ogólna, dotacje celowe z budżetu państwa.
Powiat ponadto uzyskuje dochody z tytułu dotacji celowych uzyskiwanych na podstawie umów i porozumień zawartych między jednostkami samorządu terytorialnego oraz organami administracji rządowej.
Zasadnicze zmiany w systemie finansowania samorządów, a w szczególności powiatów to:
-zwiększone udziały w podatkach bezpośrednich PIT w powiatach z 1,0% w 2003 roku- do 8,42% w 2004r. i 10,25% w 2005r. i następnych latach co w powiecie kluczborskim wg.prognozy na 2011 rok, daje kwotę 6.888.273,-zł. Wykonanie to kwota 7.005.714,00,-zł, co stanowi 101,70% planu na dzień 31.12.2011r.,
-CIT w powiatach z 0% w 2003r.-do 1,40% od 2004r. co w powiecie kluczborskim daje wg.prognozy kwotę 250.000,-zł. Wykonanie to kwota 287.949.64,-zł, co stanowi 115,18% planu na dzień 31.12.2011r.
Są również inne zmiany w grupie dochodów własnych:
-powiaty otrzymają 25% dochodów z tytułu gospodarowania mieniem Skarbu Państwa, Na rok 2011 przyjęto plan w wysokości 219.250,-zł, wykonanie dochodów z tego tytułu na koniec okresu sprawozdawczego wyniosło 311.215,91,-zł, co stanowi 141,91 % planu.
dochody z mienia Powiatu w szczególności z umów najmu i dzierżawy .
Na rok 2011 przyjęto plan w wysokości 518.784,-zł , wykonanie dochodów z tego tytułu na koniec okresu sprawozdawczego wyniosło 395.989,65,-zł co stanowi 76,33 %.
Jak wyjaśniła Pani Skarbnik zgodnie z art. 7 ustawy, dochodem jednostek samorządu terytorialnego będzie subwencja ogólna. Powiaty będą otrzymywały subwencję ogólną składającą się z części: wyrównawczej, równoważącej (gminy i powiaty), oświatowej.
Z uwagi na duże zróżnicowanie dochodów w gminach, powiatach i województwach wprowadzony został system wyrównawczy, który ma za zadanie ochronę jednostek najsłabszych ekonomicznie. Różnice w dochodach będą wyrównywane w postaci części wyrównawczej oraz części równoważącej subwencji ogólnej. Powiat kluczborski otrzymuje część wyrównawczą subwencji ogólnej, która w 2011 roku wyniosła 4.536.492-zł, wykonanie na dzień 31.12.2011 roku to 100% planu.
Pani Skarbnik poinformowała, że część równoważącą otrzymują powiaty w celu wyrównywania ewentualnych różnic w dochodach w związku z wprowadzeniem zmian w systemie finansowania zadań. W 2004 roku sposób podziału części równoważącej dla powiatów został określony ustawowo. Od roku 2005 minister właściwy do spraw finansów publicznych, po zasięgnięciu opinii reprezentacji jednostek samorządu terytorialnego, określił w drodze rozporządzenia szczegółowy sposób podziału części równoważącej subwencji ogólnej dla gmin i powiatów, z uwzględnieniem między innymi sytuacji finansowej tych jednostek.
W 2011 roku na dzień 31.12 część równoważąca w powiecie kluczborskim wyniosła 1.566.741-zł, wykonanie to 100% planu.
Zgodnie z art.27 i 28 ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, kwotę przeznaczoną na część oświatową subwencji ogólnej dla wszystkich jednostek samorządu terytorialnego, ustala się corocznie w ustawie budżetowej w wysokości łącznej kwoty części oświatowej subwencji ogólnej, nie mniej niż przyjęta w ustawie budżetowej w roku bazowym, skorygowana o kwotę innych wydatków z tytułu zmiany realizowanych zadań oświatowych.
W 2011 roku wysokość tej części subwencji dla powiatu kluczborskiego wyniosła 23.538.314,-zł, wykonanie na dzień 31.12.2011 r. to 100 % planu.
Ponadto jak stwierdziła Pani Skarbnik zgodnie z ustawą o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, jednostki samorządu terytorialnego mogą otrzymywać dotacje celowe z budżetu państwa na: zadania z zakresu administracji rządowej oraz inne zadania zlecone ustawami. W powiecie kluczborskim w 2011 roku plan wynosił – 6.058.150,-zł, wykonanie na dzień 31.12.2011 roku 99,74 % planu, finansowanie lub dofinansowanie zadań własnych dotacjami z budżetu państwa oraz budżetów innych samorządów. W powiecie kluczborskim w 2011 roku plan wynosi – 11.581.209,-zł, wykonanie to 95,38 % planu.
Kolejno przystąpiono do omówienia planu wydatków i rozchodów.
Pani Skarbnik poinformowała, że plan wydatków budżetu Powiatu Kluczborskiego zakładał wg stanu na dzień 31.12.2011 roku kwotę 70.598.341,-zł, co w porównaniu do planu przyjętego na sesji w dniu 30.12.2010 roku w wysokości 66.970.051,-zł, daje wzrost o kwotę 3.628.290,-zł. Faktyczne wykonanie wydatków budżetowych zamknęło się na dzień 31.12.2011 roku kwotą 68.568.683,11,-zł, co w ujęciu procentowym stanowi 97,13% wykonania planu wydatków.
Analiza wydatków wykazuje na dominującą pozycję wydatków bieżących , na które składają się:
-wydatki na wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 36.957.013,64,-zł co stanowi 54 % ogółu wydatku ,
-wydatki budżetu w ramach , których udzielono dotacji celowych. na kwotę 1.076.136,00,-zł, co w stosunku do całości wydatków stanowiło ponad 2 % ich wykonania.
-wydatki majątkowe w kwocie 12.653.948,71,-zł stanowią 18% ogółu wydatków.
W ramach rozchodów budżetowych dokonywano spłaty zaciągniętych kredytów obciążających budżet powiatu na kwotę 4.872.510,03 zł .
Do sprawozdania dołączona została także informacja o stanie mienia Powiatu Kluczborskiego (informacja sporządzona jest za okres od 31.12.2010r. do 31 grudnia 2011r.), która zawiera: dane przysługujących praw własności i współwłasności, dane o zmianach w stanie mienia, w zakresie określonym w lit. a i b, od dnia złożenia poprzedniej informacji, dane o dochodach uzyskanych z tytułu wykonywania praw własności majątkowych oraz wykonywaniu posiadania, inne dane o mieniu.
Członkowie Zarządu po szczegółowej analizie sprawozdań jednogłośnie je zatwierdzili
i postanowili o przekazaniu ich w terminie do 31 marca 2012r. Radzie Powiatu oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Opolu.
W związku z powyższym Zarząd Powiatu jednogłośnie 4 głosami za podjął uchwałę Nr 50/122/2012 w sprawie przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2011 rok oraz sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kluczborku za 2011 rok, informacja o stanie mienia Powiatu Kluczborskiego.
Kolejno członkowie Zarządu zapoznali się z projektem uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego.
Pan Starosta poinformował, że możliwość zaciągnięcia przedmiotowego kredytu przez organ wykonawczy j.s.t. musi wynikać z upoważnień organu stanowiącego zawartych w uchwale budżetowej. W uchwale budżetowej na 2012 rok zawarto w § 10 upoważnienie dla Zarządu Powiatu do zaciągania kredytów i pożyczek krótkoterminowych na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetowego do maksymalnej wysokości 4.500.000,00 zł.
Wobec powyższego Zarząd Powiatu w Kluczborku został właściwie umocowany do zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego.
Ponadto Pan Starosta stwierdził, że przyjęcie takiego rozwiązania pozwoli na prawidłowe
i terminowe wywiązywanie się z bieżących zobowiązań oraz znacznie poprawi płynność budżetu powiatu. W przypadku braku możliwości pełnej realizacji planu dochodów budżetowych organy powiatu będą musiały zdecydować o ograniczeniu wydatków do poziomu umożliwiającego zrównoważenie budżetu lub o zaciągnięciu kredytu długoterminowego jeśli zapisy ustawy o finansach publicznych na to pozwolą.
Do przedłożonego projektu uchwały nie zgłoszono zapytań. Zarząd jednogłośnie 4 głosami za, przy braku głosów przeciw i wstrzymujących się podjął uchwałę Nr 50/123/2012
w sprawie zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego.
Do punktu 3 porządku
Następnie członkowie Zarządu zapoznali się z pismem Z-cy Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie wyboru procedury przetargowej na zadanie pn:,Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, kosiarki bijakowej i pługa do odśnieżania” oraz projektem uchwały w sprawie powołania do składu osobowego Komisji Przetargowej pracowników merytorycznie właściwych ze względu na przedmiot zamówienia.
W związku z powyższym Zarząd postanowił o:
-wyborze oferenta na w/w zadanie w trybie przetargu nieograniczonego,
-ustaleniu wadium w wysokości 2.800,-zł,
-nie żądać zabezpieczeniu należytego wykonania umowy.
Zarząd upoważnił dwóch członków w osobie Starosty i Wicestarosty do podpisania umowy
z wykonawcą wyłonionym w ramach przeprowadzonego postępowania przetargowego.
Zarząd w związku z powyższym postanowił o podjęciu uchwały Nr 50/124/2012 w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej pracowników merytorycznie właściwych ze względu na przedmiot zamówienia. W skład tej Komisji powołuje się Pana Wiesława Szczerbę-Z-cę Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku oraz Panią Sylwię Janowską-starszego specjalistę ZDP w Kluczborku.
Do punktu 4 porządku
Pan Starosta przedstawił kolejno pismo dotyczące II przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Kluczborskiego położonej
w Kluczborku przy ulicy Byczyńskiej 120 zabudowanej stacją paliw wraz z budynkami
i budowlami towarzyszącymi.
Pan Starosta wyjaśnił, że odbył się II przetargu na sprzedaż w/w nieruchomości, który zakończył się wynikiem negatywnym ze względu na brak oferentów.
W związku z powyższym Zarząd Powiatu postanowił o ogłoszeniu rokowań cenowych na zbycie przedmiotowej nieruchomości z zachowaniem ceny nieruchomości z II przetargu.
Do punktu 5 porządku
Członkowie Zarządu przystąpili do zapoznania się z przygotowaną treścią umowy dotyczącej przekazywania przez Gminę Wołczyn dotacji celowej w kwocie 16.950,-zł przeznaczonej na realizację zadań w zakresie doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli zatrudnionych w jednostkach oświatowych Gminy Wołczyn.
Do podpisania przedmiotowej umowy Zarząd upoważnił Starostę i Wicestarostę.
Do punktu 6 porządku
Kolejno Pan Starosta przedstawił członkom Zarządu prośbę Dyrektora WODiDZ
w Kluczborku w sprawie utrzymania turnusu dokształcającego w zawodzie rzeźnik wędliniarz III stopnia. Zarząd po zapoznaniu się postanowił o utrzymaniu w terminie od 12.03.2012r. do 13.04.2012r. mniej licznego turnusu dokształcającego w zawodzie rzeźnik wędliniarz III stopnia prowadzonego w Wojewódzkim Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku.
Do punktu 7 porządku
Członkowie Zarządu zapoznali się z pismem Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w sprawie zwiększenia planu finansowego wydatków budżetowych z przeznaczeniem na usługi remontowe tj. wykonanie pokrycia dachu na sali gimnastycznej ze względu na zły stan techniczny dachu i konstrukcji drewnianej, co powoduje zalania sali podczas opadów deszczu.
Zarząd po analizie postanowił rozpatrzeć negatywnie wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w Kluczborku, gdyż nie posiada w budżecie powiatu kwoty wskazanej we wniosku czyli 50.933,75,-zł.
Zdaniem Zarządu przedmiotowe zadanie powinno zostać wykonane w ramach środków własnych szkoły. Ponadto Zarząd zasugerował, aby Dyrektor ZSP Nr 2 CKU zwrócił się
w ramach usług gwarancyjnych do podmiotu, który wykonywał poprzednio usługę.
Do punktu 8 porządku
Następnie Zarząd zapoznał się z pismem Z-cy Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie zlecenia wyceny działki nr 29/3 w Kluczborku w celu ustalenia podstawy negocjacji odszkodowania pomiędzy PKP Spółka Akcyjna,
a Powiatem Kluczborskim oraz wyceny nieruchomości nr 169/4 i 169/7 k.m.12 obręb Kluczbork.
Pan Starosta poinformował, że została sporządzona przez rzeczoznawcę majątkowego wycena w/w działek i w związku z tym Zarząd postanowił o ustaleniu wartości odszkodowania pomiędzy PKP spółką akcyjną a Powiatem Kluczborskim dla działek:
29/3 k.m.2 –w kwocie 6.550,-zł,
169/4 k.m.12-w kwocie 5.330,-zł,
169/7 k.m.12-w kwocie 1.440,-zł
zgodnie z operatami szacunkowymi.
Ponadto Zarząd postanowił o wystąpieniu z pismem do PKP Spółka Akcyjna
o odstąpienie od odszkodowania ze względu na niską wartość działek.
Do punktu 9 porządku
Zarząd przystąpił do zapoznania się z treścią Porozumienia pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Powiatem Zgorzeleckim w sprawie wydatków ponoszonych przez Powiat Zgorzelecki z tytułu pobytu dzieci w placówce opiekuńczo-wychowawczej prowadzonej przez Powiat Kluczborski.
Zarząd postanowił o podpisaniu w/w Porozumienia i upoważnił do tego Starostę
i Wicestarostę Kluczborskiego.
Do punktu 10 porządku
Zarząd przystąpił do zapoznania się z treścią umów o wsparcie realizacji zadania publicznego pod nazwą:
-,,Rozwój Hokeja stołowego na Ziemi Kluczborskiej”- umowa pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Regionalnym Stowarzyszeniem Kulturalnym Oddział Żyj z Pomysłem w Kluczborku,
-,,Taneczny Kluczbork dzieciom”- umowa pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Stowarzyszeniem Miłośników Tańca ,, SUKCES”,
-,,Organizacja koncertu charytatywnego na rzecz Stowarzyszenia ,,Hospicjum Ziemi Kluczborskiej Św.Ojca Pio”- umowa pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Stowarzyszeniem ,,Hospicjum Ziemi Kluczborskiej Św.Ojca Pio”.
Do podpisania przedmiotowych Zarząd upoważnił dwóch członków Zarządu w osobie Starosty Kluczborskiego Piotra Pośpiecha oraz członka Zarządu Artura Nowaka.
Do punktu 11 porządku
Zarząd przystąpił do zatwierdzenia przygotowanej autopoprawki do projektu uchwały
w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2012
Nr XV/104/2011 Rady Powiatu w Kluczborku.
W przedmiotowej autopoprawce wprowadza się zmiany w planie dochodów budżetu powiatu, powodujące zwiększenie planowanych dochodów o kwotę 36.650,-zł.
Ponadto wprowadza się zmiany w planie wydatków budżetu powiatu, powodujące zwiększenie planowanych wydatków o kwotę 36.650,-zł.
Wprowadza się także do uchwały budżetowej następujący rozdział klasyfikacji budżetowej;
-w dziale 754-Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa, Rozdział 75421-Zarzadzanie kryzysowe.
Zmiany wprowadzone niniejszą autopoprawką wynikają z wniosków złożonych przez Dom Pomocy Społecznej w Gierałcicach oraz Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarzadzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia.
Członkowie Zarządu zatwierdzili przedmiotową autopoprawkę i postanowili o jej przedłożeniu Radzie Powiatu.
Do punktu 11 porządku
Innych spraw nie poruszano.
Do punktu 12 porządku
W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 50 posiedzenie Zarządu Powiatu.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Powiatu:
1.Piotr Pośpiech ………………………………
2.Mieczysław Czapliński ………………………………
3.Artur Nowak ………………………………
4.Maciej Tomaszczyk ……………………………….
Protokołowała:
Joanna Strzelczyk
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Strzelczyk Joanna |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Strzelczyk Joanna |
Data wprowadzenia: | 2012-03-30 14:37:11 |
Opublikował: | Więcek Gabriela |
Data publikacji: | 2012-04-02 11:20:39 |
Ostatnia zmiana: | 2012-04-02 11:20:52 |
Ilość wyświetleń: | 1405 |