Zarządzenie Nr 60/2011
Starosty Kluczborskiego
z dnia 6 grudnia 2011r.
w sprawie utworzenia Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
Na podstawie art. 38a ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym
(Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późniejszymi zmianami) zarządza się co następuje:
§1. Tworzy się Powiatową Komisję Bezpieczeństwa i Porządku zwanej dalej „Komisją” w następującym składzie:
1) Piotr Pośpiech Starosta Kluczborski – Przewodniczący Komisji,
2) Jarosław Kielar Burmistrz Kluczborka,
3) Jan Leszek Wiącek Burmistrz Wołczyna,
4) Ryszard Grüner Burmistrz Byczyny,
5) Wojciech Smolnik przedstawiciel Rady Powiatu w Kluczborku,
6) Mirosław Misiak przedstawiciel Rady Powiatu w Kluczborku,
7) Tadeusz Mucha przedstawiciel Komendy Powiatowej Policji w Kluczborku,
8) Mariusz Łuszczyński przedstawiciel Komendy Powiatowej Policji w Kluczborku,
9) Henryk Nowicki – Zastępca Prokuratora Rejonowego w Kluczborku.
§2. Do udziału w pracach Komisji z głosem doradczym powołuje się:
1) Janusza Krupę Komendanta Państwowej Powiatowej Straży Pożarnej w Kluczborku,
2) Elżbietę Gabryś Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Kluczborku,
3) Iwonę Rudnicką - Hrynyszyn Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Kluczborku,
4) Małgorzatę Zabierowską - Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
w Kluczborku,
5) Kazimierza Sztajglika - Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku,
6) Kazimierza Pękalę - Powiatowego Lekarza Weterynarii w Kluczborku,
7) Piotra Rasztara - Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kluczborku,
8) Renatę Jażdż Zaleską - Prezesa Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. NZOZ Szpital
Powiatowy w Kluczborku,
9) Jolantę Krzysztowczyk - Naczelnika Wydziału Edukacji Starostwa Powiatowego
w Kluczborku,
10) Norberta Barcza - Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu
Starostwa Powiatowego w Kluczborku,
11) Mieczysława Zalecińskiego - Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania
Kryzysowego i Promocji Zdrowia Starostwa Powiatowego w Kluczborku.
§3. Kadencja Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku trwa 3 lata.
§4. Obsługę administracyjno - biurową komisji zapewnia Wydział Spraw Obywatelskich,
Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia Starostwa Powiatowego w Kluczborku.
§5. Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Spraw Obywatelskich,
Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia Starostwa Powiatowego w Kluczborku.
§6. Traci moc Zarządzenie Nr 59/2008 Starosty Kluczborskiego z dnia 04 grudnia 2008r.
w sprawie utworzenia Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
§7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.