Uchwała Nr 25/56/2011

Zarządu Powiatu w Kluczborku

z dnia 22 sierpnia 2011r.

W sprawie określenia działań Przewodniczącego Zarządu Powiatu w Kluczborku związanych z funkcjonowaniem i oceną systemu kontroli zarządczej w jednostkach podległych i nadzorowanych Powiatu Kluczborskiego.

 

 

Działając na podstawie art. 69 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r.
o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240), w związku z art. 32 ust.2 ustawy
z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz,1592 z późn. zm.)

 

Zarząd Powiatu w Kluczborku uchwala co następuje:

 

§1. Zobowiązuje się Przewodniczącego Zarządu Powiatu w Kluczborku do:

1)    opracowania i wdrożenia szczegółowych zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Powiecie Kluczborskim wobec podległych i nadzorowanych jednostek organizacyjnych,

2)    przekazywania Zarządowi Powiatu na bieżąco informacji z przeprowadzanych analiz, przeglądów i kontroli w ramach funkcjonującego systemu kontroli zarządczej,

3)    Przeprowadzania oceny funkcjonowania kontroli zarządczej na poziomie podstawowym w podległych i nadzorowanych jednostkach organizacyjnych,

4)    Przedstawiania corocznie Zarządowi Powiatu sprawozdania z realizacji kontroli zarządczej za dany rok kalendarzowy w terminie do 31 marca następnego roku kalendarzowego.

 

§2. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu.

 

§3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

 

 

 1…………………………………………………………………

Piotr Pośpiech – Przewodniczący Zarządu

 

2………………………………………………………………..

Mieczysław Czapliński – Wicestarosta

 

3………………………………………………………………..

Maciej Tomaszczyk – Członek Zarządu

 

4..……………………………………………………………..

Artur Nowak – Członek Zarządu