Uchwała Nr 4/8/2011

Zarządu Powiatu w Kluczborku

z dnia 4.01.2011r.

 

 

w sprawie: wprowadzenia w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kluczborskiego programu do obsługi planowania budżetu, sporządzenia Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz sprawozdawczości budżetowej.

 

Działając na podstawie art. 32 ust 2 pkt.4  ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz,1592 z późn. zm.)

Zarząd Powiatu w Kluczborku uchwala co następuje:

 

§1.1 Wprowadzić do stosowania w  Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Kluczborku program " Budżet JST Plus” tworzący zbiorowe sprawozdania  z jednostkowych sprawozdań przesyłanych z jednostek organizacyjnych , inspekcji i straży.

 

2. Wprowadzić do stosowania program "Budżet JB Plus" przeznaczony do sporządzania jednostkowych sprawozdań  z wykonania budżetu  w następujących  jednostkach organizacyjnych powiatu , inspekcjach i strażach:

 

1.      Starostwo Powiatowe w  Kluczborku

2.      Zespół Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku,

3.      Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Kluczborku,

4.      Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w Kluczborku,

5.      Zespół Szkół Licealno-Technicznych w Kluczborku,

6.       Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego w Kluczborku,

7.       Poradnia Psychologiczno - Pedagogicznej w Kluczborku,

8.       Młodzieżowy Dom Kultury w Kluczborku,

9.       Wojewódzki Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku,

10.   Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kluczborku,

11.   Dom Dziecka  „NASZ-DOM Bogacica – Bąków”,

12.   Dom Pomocy Społecznej w Kluczborku,

13.   Dom Pomocy Społecznej w Gierałcicach,

14.   Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kluczborku,

15.   Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku,

16.   Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku,

17.  Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Kluczborku,

18.   Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku

 

 

3.Programy te tworzą całość systemu informatycznego mającego na celu automatyzujące zbieranie wszystkich wymaganych przepisami sprawozdań i na ich podstawie tworzenie zbiorowych sprawozdań przetransportowywanych do systemu Besti@ a następnie przesyłanych elektronicznie do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu, Wojewody Opolskiego oraz składanie sprawozdań Radzie Powiatu.

 

 

 

 

 

 

 

 

§2. . Wprowadzić do stosowania program służący do obsługi planowania i realizacji budżetu w Powiecie Kluczborskim począwszy od konstrukcji projektu budżetu jednorocznego jak i Wieloletniej Prognozy Finansowej poprzez uchwalenie budżetu, wprowadzania zmian aż po kompleksową analizę z wykonania, z funkcją automatycznego wysyłania planów do systemu sprawozdawczego "Budżet JB Plus" oraz Besti@ pn. " Plan B- WPF"  w następujących  jednostkach organizacyjnych powiatu inspekcjach i strażach:

 

  1. Starostwo Powiatowe w  Kluczborku
  2. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku,
  3. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Kluczborku,
  4. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w Kluczborku,
  5. Zespół Szkół Licealno-Technicznych w Kluczborku,
  6. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego w Kluczborku,
  7. Poradnia Psychologiczno - Pedagogicznej w Kluczborku,
  8. Młodzieżowy Dom Kultury w Kluczborku,
  9. Wojewódzki Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku,
  10. Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kluczborku,
  11. Dom Dziecka  „NASZ-DOM Bogacica – Bąków”,
  12. Dom Pomocy Społecznej w Kluczborku,
  13. Dom Pomocy Społecznej w Gierałcicach,
  14. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kluczborku,
  15. Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku,
  16. Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku,
  17. Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Kluczborku,
  18. Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku

 

2.Program ten służy do automatycznego zbierania wszystkich wymaganych przepisami informacji służących do planowania i realizacji budżetu. Jest również przystosowany do planowania i realizacji budżetu zadaniowego.

 

 

§3 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

Zarząd Powiatu:

 

 

 

                                          1. Przewodniczący      ...................................................

                                                                                                            Piotr Pośpiech

 

 

 

                                          2.  Członek                   ..................................................

                                                                                                Mieczysław Czapliński

 

 

 

                                         3.  Członek                   .................................................

                                                                                                       Artur Nowak

 

 

 

                                        4.  Członek                    ...................................................

                                                                                                    Maciej Tomaszczyk