Protokół Nr 1/2010

z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku

w dniu 16 grudnia 2010 r.

 

 

            Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu.

 

Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad:

1.Otwarcie posiedzenia.

2.Sprawy finansowe:

a/projekt uchwały Zarządu Powiatu w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków,

b/projekt uchwały Zarządu Powiatu w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków,

c/projekt uchwały Zarządu Powiatu w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków,

d/wniosek Kancelarii Radcy Prawnego ,,LEX”-Zbigniewa Łątki w sprawie ponownego rozłożenia na raty opłaty administracyjnej w formie kary pieniężnej w wysokości 4.800,00,-zł  nałożonej na Pana Huberta Glinkę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą P.U.H. ,,Hugo Trans”ul. Powstańców 31, 48-250 Głogówek decyzją Opolskiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 9 września 2010 r.

(decyzja Nr WITD.DI.0152.010/320/10/W.

3.Sprawy oświaty:

a/prośba Dyrektora WODiDZ w Kluczborku w sprawie rozłożenia na raty zaległości Miejskiego Klubu Sportowego w Kluczborku,

4.Sprawy różne:

a/pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu dotyczące oferty nr 2 w sprawie nabycia nieruchomości w I rokowaniach cenowych przeprowadzonych w dniu 22 listopada 2010 r. na nabycie nieruchomości stanowiącej własność powiatu kluczborskiego położonej w obrębie wsi Bogacica (dz.nr 1088 z k.m           3  o pow.0,1007 ha),

b/wniosek Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku w sprawie wyrażenia zgody na rozpoczęcie procedury na udzielenie zamówienia na dostawę materiałów do wykonania mieszanki piaskowo-solnej,

c/Porozumienie pomiędzy powiatem kluczborskim, a powiatem głogowskim w sprawie ustalenia warunków odpłatności za pobyt dziecka w rodzinie zastępczej i zasad ponoszenia wydatków, jakie ponosi powiat właściwy ze względu na miejsce zamieszkania dziecka przed umieszczeniem w rodzinie zastępczej,

d/sprawozdanie końcowe Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów Zarządu Oddziału Rejonowego Kluczbork z wykonania zadania publicznego o nazwie: ,,Dzień Seniora w powiecie kluczborskim,

e/pismo podinspektora ds.Ochrony Zabytków dot.akceptacji sprawozdania z wykonania prac lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków dla obiektów, które otrzymały dotację w roku budżetowym 2010 tj.: Kościół pw.Św.Mikołaja w Byczynie, Kościół pw.Św.Antoniego w Roszkowicach, Kościół filialny pw.Św.Jana z Dukli                   w Dobiercicach, Kościół pw.Św.Jana Chrzciciela w Biskupicach.

f/informacja Kierownika Działu Przewozów Pasażerskich Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Kluczborku dotycząca kursów przewidzianych do zmiany i zawieszenia (sprawa była tematem posiedzenia Zarządu Powiatu z dnia 23.11.2010r.), 

g/opinie komisji do projektu budżetu na 2011 rok: Komisja ds.Wsi, Rolnictwa i Ochrony Środowiska, Komisja Zdrowia i Bezpieczeństwa Publicznego. 

h/Aneks Nr 2 do Porozumienia z dnia 29.12.2010r.zawartego pomiędzy powiatem kluczborskim, a Miastem Opole  w sprawie umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej,

i/pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu         w sprawie uzgodnienia projektowanej trasy kanalizacji sanitarnej w obrębie działki nr 1107        z km.3 położonej w miejscowości Bogacica będącej własnością powiatu kluczborskiego (realizacja zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bogacicy”-zadanie realizowane przez Gminę Kluczbork)

5.Zatwierdzenie materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku.

a/zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2010 Nr XXXIX/228/2009

Rady Powiatu w Kluczborku,

b/projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie zmiany Uchwały Nr XLI/238/2010 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie określenia zadań do realizacji ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na 2010 rok zmienionej uchwałą Nr XLV/265/2010 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 26 sierpnia 2010 roku.,

6.Ustalenie sposobu realizacji uchwał Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 8 grudnia 2010r.  

7.Wolne wnioski.

8.Zamknięcie posiedzenia.    

 

 

            Następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu, które odbyło się w dniu 3 grudnia 2010 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do protokołu Nr 167/2010 i w drodze głosowania jednogłośnie go przyjęli.

 

 

Do punktu 2 porządku

 

Starosta przedstawił sprawy dotyczące finansów:

 

a/projekt uchwały Zarządu Powiatu w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

Pan Starosta przedstawił członkom Zarządu projekt powyższej uchwały i wyjaśnił, że zmiany wprowadzane niniejszą uchwałą dotyczą przeniesienia środków po stronie wydatków między rozdziałami klasyfikacji budżetowej. Dokonuje się zmniejszenia wydatków w dziale 750- Administracja publiczna-rozdział 75019-Rady Powiatów o kwotę 20.620,-zł, natomiast zwiększeniu ulegają wydatki w dziale 750-Administracja publiczna rozdział 75020-Starostwa Powiatowe o kwotę 20.620,-zł.

Do przedmiotowego projektu uchwały nie wniesiono żadnych uwag. W drodze głosowania Zarząd podjął 4 głosami za, przy braku głosów przeciw i wstrzymujących się uchwałę           Nr1/1/2010 .
b/projekt uchwały Zarządu Powiatu w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

Kolejno Starosta przedstawił następny projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

Poinformował, że projekt przedmiotowej uchwały dotyczy naszej jednostki organizacyjnej, którą jest Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kluczborku. Na wniosek Dyrektora szkoły przeniesieniu ulegają środki z działu 801-Oświata i wychowanie-rozdział 80102- Szkoły podstawowe specjalne (9.600,-zł), 80111-Gimnazja specjalne (3.050,-zł), 80134-Szkoły zawodowe specjalne (500,-zł), co daje razem kwotę 13.150,-zł na dział 801-Oświata               i wychowanie- rozdział 80121-Licea Ogólnokształcące specjalne.

Do projektu uchwały nie wniesiono zapytań w związku z czym podjęto uchwałę Nr 1/2/2010 w przedmiotowej sprawie.

c/projekt uchwały Zarządu Powiatu w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

Pan Starosta omawiając powyższy projekt uchwały poinformował, że w uchwale dokonuje się przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków w dziale 852-Pomoc społeczna,

rozdział 85220-Jednostki specjalistycznego poradnictwa, mieszkania chronione i ośrodki interwencji kryzysowej z § 4110 kwotę 299,-zł, § 4120 kwotę 236,-zł, § 4210 kwotę 430,-zł,    § 4350 kwotę 500,-zł, § 4300 kwotę 2.081,-zł na § 4170 kwotę 3.546,-zł. Środki te mają posłużyć na zapłacenie należności dla Radcy Prawnego w związku z interwencją w Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Kluczborku.

Do projektu nie wniesiono żadnych zapytań w związku z czym Zarząd Powiatu jednogłośnie 4 głosami za, przy braku głosów przeciw i wstrzymujących podjął uchwałę Nr 1/3/2010          w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.    

d/wniosek Kancelarii Radcy Prawnego ,,LEX”-Zbigniewa Łątki w sprawie ponownego rozłożenia na raty opłaty administracyjnej w formie kary pieniężnej nałożonej na właściciela prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą P.U.H. ,,Hugo Trans”ul. Powstańców 31, 48-250 Głogówek decyzją Opolskiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego      z dnia 9 września 2010 r.(decyzja Nr WITD.DI.0152.010/320/10/W.)

Pan Starosta przedstawił zebranym przedmiotowy wniosek i wyjaśnił, że właściciel firmy,     w którego imieniu występuje radca Prawny zwrócił się z wnioskiem o rozłożenie na raty opłaty administracyjnej w formie kary pieniężnej   w wysokości 4.800.00,-zł, która została nałożona na niego jako właściciela firmy P.U.H ,,Hugo Trans” ul.Powstańców 31 48-250 Głogówek decyzją Opolskiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego. Zarząd Powiatu zgodnie z § 5 Uchwały Nr XLIII/255/2010 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 27 maja 2010r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu umarzania, odraczania i rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawnych i stosowania ulg z urzędu, który mówi o tym, że- ,,W przypadkach, gdy zachodzi ważny interes dłużnika lub interes publiczny kierownik jednostki organizacyjnej powiatu działając na zasadach określonych      w  § 4, na wniosek dłużnika, może jednorazowo odraczać terminy zapłaty całości lub części należności lub rozłożyć płatność całości lub części należności na raty na okres nie dłuższy niż do końca roku budżetowego licząc od dnia złożenia wniosku.”   

W związku z powyższym Zarząd negatywnie rozpatrzył wniosek właściciela firmy P.U.H. ,,Hugo Trans”ul. Powstańców 31, 48-250 Głogówek.  

 

Do punktu 3 porządku

 

Kolejnym punktem posiedzenia były następujące sprawy oświaty:

a/prośba Dyrektora WODiDZ w Kluczborku w sprawie rozłożenia na raty zaległości Miejskiego Klubu Sportowego w Kluczborku,

Członkowie Zarządu zapoznali się z prośbą Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku w sprawie rozłożenia na raty zaległości MKS w Kluczborku. Rozłożenie na raty dotyczy kwoty 20.252,80,-zł.

Zarząd Powiatu negatywnie rozpatrzył przedmiotowy wniosek w oparciu również o zapisy    § 5 Uchwały Nr XLIII/255/2010 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 27 maja 2010r.               w sprawie szczegółowych zasad i trybu umarzania, odraczania i rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawnych i stosowania ulg z urzędu.  

 

Do punktu 4 porządku

 

Następnym punktem obrad były pozostałe sprawy, skierowane do Zarządu: 

 

a/pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu dotyczące oferty nr 2 w sprawie nabycia nieruchomości w I rokowaniach cenowych przeprowadzonych w dniu 22 listopada 2010 r. na nabycie nieruchomości stanowiącej własność powiatu kluczborskiego położonej w obrębie wsi Bogacica (dz.nr 1088 z k.m           3  o pow.0,1007 ha).

Zarząd rozpatrując złożoną ofertę nabycia nieruchomości stanowiącej własność powiatu kluczborskiego  położonej w obrębie wsi Bogacica-działka nr 1088 z k.m 3 o pow.0,1007 ha postanowiono wyrazić zgodę na jej zbycie za cenę 35.860,-zł brutto (wartość nieruchomości zgodnie z operatem szacunkowym 37.860,-zł + 22% VAT),    

b/wniosek Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku w sprawie wyrażenia zgody na rozpoczęcie procedury na udzielenie zamówienia na dostawę materiałów do wykonania mieszanki piaskowo-solnej.

Zarząd Powiatu rozpatrując wniosek Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku

w związku z realizacją zadania z budżetu powiatu w 2011 roku. na udzielenie zamówienia na dostawę materiałów do wykonania mieszanki piaskowo-solnej wyraził zgodę na wszczęcie  postępowania w w/w sprawie, które umożliwi podpisanie umowy na dostawę materiałów w miesiącu styczniu 2011 roku, a szacunkowa wartość planowanych do zakupu materiałów wyniesie 120.000,-zł.

c/Porozumienie pomiędzy powiatem kluczborskim, a powiatem głogowskim w sprawie ustalenia warunków odpłatności za pobyt dziecka w rodzinie zastępczej i zasad ponoszenia wydatków, jakie ponosi powiat właściwy ze względu na miejsce zamieszkania dziecka przed umieszczeniem w rodzinie zastępczej.

Kolejno Pan Starosta przedstawił członkom Zarządu treść Porozumienia w sprawie umieszczenia dziecka z powiatu głogowskiego w rodzinie zastępczej w powiecie kluczborskim. Zarząd postanowił o podpisaniu powyższego Porozumienia i w związku z tym upoważnił Starostę i Wicestarostę do jego podpisania.

d/sprawozdanie końcowe Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów Zarządu Oddziału Rejonowego Kluczbork z wykonania zadania publicznego o nazwie: ,,Dzień Seniora w powiecie kluczborskim”.

Członkowie Zarządu zapoznali się z przedłożonym sprawozdaniem końcowym z wykonania zadania publicznego o nazwie :,,Dzień Seniora w powiecie kluczborskim” przyjmując je bez wnoszenia uwag.

e/pismo podinspektora ds.Ochrony Zabytków dot.akceptacji sprawozdania z wykonania prac lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków dla obiektów, które otrzymały dotację w roku budżetowym 2010 tj.: Kościół pw.Św.Mikołaja w Byczynie, Kościół pw.Św.Antoniego w Roszkowicach, Kościół filialny pw.Św.Jana z Dukli                   w Dobiercicach, Kościół pw.Św.Jana Chrzciciela w Biskupicach.

Zarząd po zapoznaniu się z przedmiotowymi sprawozdaniami zgodnie z § 11 ust.1 Uchwały Nr XIX/101/2007 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 29 listopada 2007 r. w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków zaakceptował sprawozdanie z wykonania prac i robót objętych dotacją dla następujących kościołów:

-Kościół pw.Św.Mikołaja w Byczynie,

-Kościół pw.Św.Antoniego w Roszkowicach,

-Kościół filialny pw.Św.Jana z Dukli w Dobiercicach,

-Kościół pw.Św.Jana Chrzciciela w Biskupicach

nie wnosząc do nich żadnych uwag. 

f/informacja Kierownika Działu Przewozów Pasażerskich Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Kluczborku dotycząca kursów przewidzianych do zmiany i zawieszenia (sprawa była tematem posiedzenia Zarządu Powiatu z dnia 23.11.2010r.).

W związku z informacją Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Kluczborku              o zamiarze zmian oraz zawieszenia z przyczyn ekonomicznych niektórych kursów autobusowych (wykaz kursów przewidzianych do zawieszenia lub likwidacji dostępny jest     w Biurze Zarządu i Rady Powiatu w dokumentach posiedzenia Zarządu) po szczegółowej analizie postanowiono nie wyrazić zgody na likwidację przedmiotowych kursów autobusowych. Ponadto zobowiązano Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu do wystąpienia z pismem do Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Kluczborku          w sprawie przedłożenia racjonalizatorskich zmian w celu poprawienia rentowności kursów.

g/opinie komisji do projektu budżetu na 2011 rok: Komisja ds.Wsi, Rolnictwa i Ochrony Środowiska, Komisja Zdrowia i Bezpieczeństwa Publicznego.

Pan Starosta przedstawił członkom Zarządu Powiatu opinie przedłożone przez Komisję Zdrowia i Bezpieczeństwa Publicznego oraz Komisję ds.Wsi, Rolnictwa i Ochrony Środowiska w sprawie projektu budżetu powiatu kluczborskiego na 2011 rok.

Zarząd po zapoznaniu się z w/w opiniami postanowił, że po analizie wszystkich stanowisk komisji ustosunkuje się i  przedłoży opinię Zarządu Powiatu na sesję w dniu 30.12.2010r.  

h/Aneks Nr 2 do Porozumienia z dnia 29.12.2010r.zawartego pomiędzy powiatem kluczborskim, a Miastem Opole  w sprawie umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej.

Członkowie Zarządu zapoznali się z treścią Aneksu Nr 2 do w/w Porozumienia.

Członkowie Zarządu wyrazili zgodę na podpisanie przedmiotowego Aneksu zawartego pomiędzy Miastem Opole, a powiatem kluczborskim na umieszczenie dziecka z Miasta Opole w rodzinie zastępczej w powiecie kluczborskim. Do podpisania przedmiotowego Aneksu Nr 2 Zarząd Powiatu upoważnił Starostę i Wicestarostę.  

i/pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu         w sprawie uzgodnienia projektowanej trasy kanalizacji sanitarnej w obrębie działki nr 1107        z km.3 położonej w miejscowości Bogacica będącej własnością powiatu kluczborskiego (realizacja zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bogacicy”- zadanie realizowane przez Gminę Kluczbork)

Pan Starosta poinformował członków Zarządu, że w związku z realizacją zadania pn:,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bogacicy” , Gmina Kluczbork jako inwestor zadania zwróciła się z prośbą do powiatu kluczborskiego jako właściciela działki nr 1107        z km.3 położonej w miejscowości Bogacica zgodnie z art.140 kodeksu cywilnego                 o uzgodnienie projektowanej trasy kanalizacji sanitarnej w obrębie przedmiotowej działki.        W związku z powyższym Zarząd Powiatu postanowił wyrazić zgodę na uzgodnienie projektowanej trasy kanalizacji sanitarnej  w obrębie działki nr 1107 z k.m. 3 położonej           w miejscowości Bogacica będącej własnością powiatu kluczborskiego.

 

Do punktu 5 porządku

 

Kolejno członkowie Zarządu Powiatu przystąpili do zapoznania się z projektami uchwał przygotowanymi na kolejną sesję Rady Powiatu.

Pani Skarbnik szczegółowo omówiła projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2010 Nr XXXIX/228/2009 Rady Powiatu           w Kluczborku. Jak wyjaśniła Pani Skarbnik projekt ten wprowadza zmiany w planie dochodów budżetu powiatu, powodujące zmniejszenie planowanych dochodów o kwotę 375.476,-zł  w tym:

-zwiększenie dochodów bieżących w kwocie 4.691.444,-zł,

-zmniejszenie dochodów majątkowych w kwocie 5.066.920,-zł.

Ponadto Pani Skarbnik wyjaśniła, że przedmiotowy projekt uchwały wprowadza zmiany        w planie wydatków budżetu powiatu, powodujące zmniejszenie planowanych wydatków           o kwotę 375.476,-zł w tym: zwiększenie wydatków bieżących jednostek budżetowych na kwotę 101.295,-zł, zmniejszenie wydatków majątkowych w kwocie 476.771,-zł.

Ponadto przenosi się środki po stronie wydatków, które dotyczą wniosków złożonych przez jednostki organizacyjne powiatu, a także podyktowane są koniecznością realizacji zadań wprowadzonych niniejszą uchwałą.

Wprowadza się również zmiany w planie kwoty dotacji celowych dla dzieci umieszczonych w placówkach opiekuńczo-wychowawczych.

Pani Skarbnik poinformowała także, że projekt powyższej uchwały wprowadza zmiany          w planie wydatków inwestycyjnych na 2010 rok. Zmniejszeniu ulegają środki na zadaniu: remont drogi powiatowej Nr 1319O Ligota Dolna-Bogacica-Jasienie.

Natomiast zwiększa się środki na zadaniu: zakup i montaż dźwigów osobowych w Zespole Szkół Licealno-Technicznych i Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 (Budynek Pracowni Ćwiczeń Praktycznych) w Kluczborku.         

Następnym omówionym projektem uchwały był projekt w sprawie zmiany Uchwały            Nr XLI/238/2010 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie określenia zadań do realizacji ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na 2010 rok zmienionej uchwałą Nr XLV/265/2010 Rady Powiatu         w Kluczborku z dnia 26 sierpnia 2010 roku.

Pan Starosta wyjaśnił, że w projekcie uchwały proponuje się wprowadzenie zmian w podziale środków finansowych. Zmiany te dotyczą przeniesienia niewykorzystanych środków z zadań z zakresu aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych w kwocie 20.875,00,-zł, rehabilitacji społecznej tj. dofinansowania sportu, kultury, rekreacji i turystyki w kwocie 890,00,-zł, uczestnictwa w turnusach rehabilitacyjnych w kwocie 12.417,00,-zł, likwidacji barier architektonicznych, w komunikowaniu się i barier technicznych w kwocie 6.262,64,-zł. Łączna kwota to 40.444.64,-zł na dofinansowanie zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny, przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze.

Ponadto Pan Starosta poinformował, że niewykorzystane środki na wymienionych zadaniach spowodowane są rezygnacjami osób z przyznanego dofinansowania tj.turnusy rehabilitacyjne, sport, kultura, rekreacja i turystyka, a także zgonem wnioskodawcy.

Zdaniem Starosty takie przeniesienie środków umożliwi dofinansowanie dla większej liczby osób niepełnosprawnych dorosłych i dzieci do zakupu przedmiotów ortopedycznych                i środków pomocniczych.    

Członkowie Zarządu przyjęli powyższe materiały i postanowili o ich skierowaniu pod obrady sesji.

 

Do punktu 6 porządku

 

Kolejno przystąpiono do ustalenia sposobu realizacji uchwał z II sesji Rady Powiatu               w Kluczborku z dnia 8.12.2010 r.:

1.      Uchwałę Nr II/5/2010 w sprawie wstąpienia nowego radnego z okręgu wyborczego
nr 4-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu,

2.      Uchwałę Nr II/6/2010 w sprawie wstąpienia nowego radnego z okręgu wyborczego
nr 2-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu,

3.      Uchwałę Nr II/7/2010 w sprawie wyboru Wiceprzewodniczących Rady Powiatu
w Kluczborku-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu,

4.      Uchwałę Nr II/8/2010 w sprawie wyboru Starosty Kluczborskiego-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu, Skarbnikowi Powiatu, Kierownikowi Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu, Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.

5.      Uchwałę Nr II/9/2010 w sprawie wyboru Wicestarosty Kluczborskiego-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu, Skarbnikowi Powiatu, Kierownikowi Biura Funduszy Pomocowych Mienia Powiatu i Promocji Powiatu, Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego. 

6.      Uchwałę Nr II/10/2010 w sprawie wyboru pozostałych członków Zarządu-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu, Skarbnikowi Powiatu, Kierownikowi Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu, Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.

7.       Uchwałę Nr II/11/2010 w sprawie powołania Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu.

8.      Uchwałę Nr II/12/2010 w sprawie powołania Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Turystyki, Rozwoju Rodziny-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu,

9.      Uchwałę Nr II/13/2010 w sprawie powołania Komisji ds. Wsi, Rolnictwa i Ochrony Środowiska-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu,

10.  Uchwałę Nr II/14/2010 w sprawie powołania Komisji Zdrowia i Bezpieczeństwa Publicznego-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu,

11.  Uchwałę Nr II/15/2010 w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu,

12.  Uchwałę Nr II/16/2010 w sprawie powołania Przewodniczącego Komisji Budżetu
 i Rozwoju Gospodarczego-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu,

13.  Uchwałę Nr II/17/2010 w sprawie powołania Przewodniczącego Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Turystyki, Rozwoju Rodziny-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu,

14.  Uchwałę Nr II/18/2010 w sprawie powołania Przewodniczącego Komisji ds. Wsi, Rolnictwa i Ochrony Środowiska-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu,

15.  Uchwałę Nr II/19/2010 w sprawie powołania Przewodniczącego Komisji Zdrowia
 i Bezpieczeństwa Publicznego-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu,

16.  Uchwałę Nr II/20/2010 w sprawie powołania Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu,

17.  Uchwałę Nr II/21/2010 w sprawie powołania Zastępcy Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu ,

18.  Uchwałę Nr II/22/2020 w sprawie powołania Sekretarza Komisji Rewizyjnej-postanowiono przekazać do Biura Zarządu i Rady Powiatu ,

19.  Uchwałę Nr II/23/2010 w sprawie ustalenia wynagrodzenia Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Kluczborku-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu oraz Głównemu Specjaliście ds.Kadr,

20.  Uchwałę Nr II/24/2010 w sprawie zmiany Uchwały Nr XLII/248/2010 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 29 kwietnia 2010 r. w sprawie uchwalenia Statutu Powiatu Kluczborskiego-postanowiono przekazać Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.

 

 

 

 

Do punktu 7 porządku

 

Pan Starosta przedstawił członkom Zarządu przedłożone przez Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia sprawozdanie podsumowujące akcję szczepień profilaktycznych przeciwko meningokokom typu C u dzieci sześcioletnich –rocznik 2004 w powiecie kluczborskim w 2010 r.

Członkowie Zarządu po szczegółowym zapoznaniu się z treścią sprawozdania przyjęli je nie wnosząc do niego uwag.

 

Do punktu 8 porządku

 

W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 1 posiedzenie Zarządu Powiatu.

Na tym protokół zakończono.

 

 

                                                                                  Zarząd Powiatu:

 

 

                                                           1.Piotr Pośpiech               ………………………………

 

 

                                                           2.Mieczysław Czapliński ………………………………

 

 

                                                           3.Artur Nowak                 ………………………………

 

 

                                                           4.Maciej Tomaszczyk       ……………………………….

 

 

      Protokołowała:

 

   Joanna Strzelczyk