Protokół Nr 150/2010

z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku

w dniu  21 lipca  2010 r.

 

            Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu oraz Naczelnik Wydziału Edukacji i Sportu.

 

Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad:

1.Otwarcie posiedzenia.

2.Sprawy różne:

a/pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu
w sprawie ustalenia warunków i ogłoszenia  postępowania przetargowego dotyczącego usług polegających na „Prowadzeniu obsługi bankowej budżetu Powiatu Kluczborskiego i jego jednostek organizacyjnych”. Termin realizacji 01.01.2011 – 31.12.2015r.

b/projekt uchwały w sprawie powołania do składu osobowego Komisji Przetargowej pracownika merytorycznie właściwego ze względu na przedmiot zamówienia,

c/pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu
w sprawie upoważnienia dwóch członków Zarządu do podpisania umowy z wykonawcą zadania wybranym na podstawie przetargu nieograniczonego z dnia 25.06.2010 r. na wykonanie zadania pn.: „Budowa budynku biurowego Powiatowego Ośrodka Rehabilitacyjnego” oraz akceptacji umowy dot. podjęcia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji powyższego zadania i upoważnienia dwóch członków Zarządu do podpisania przedmiotowej umowy.

3.Wolne wnioski.

4.Zamknięcie posiedzenia.

Do punktu 2 porządku

 

Starosta omówił następujące sprawy, skierowane do Zarządu:

a/pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu
w sprawie ustalenia warunków i ogłoszenia  postępowania przetargowego dotyczącego usług polegających na „Prowadzeniu obsługi bankowej budżetu Powiatu Kluczborskiego i jego jednostek organizacyjnych”. Termin realizacji 01.01.2011 – 31.12.2015r. Niniejsze postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w trybie przetargu nieograniczonego. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 98 248,-zł. Zarząd Powiatu zapoznał się z w/w pismem i postanowił o przeprowadzeniu postępowania przetargowego na wykonanie powyższego zadania zgodnie z warunkami ustalonymi przez Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu.

b/projekt uchwały w sprawie powołania do składu osobowego Komisji Przetargowej pracownika merytorycznie właściwego ze względu na przedmiot zamówienia.
Do przedmiotowego projektu nie wniesiono uwag, powołując do składu osobowego Komisji Przetargowej Skarbnika Powiatu, podejmując jednogłośnie uchwałę  Nr 150/434/2010.

c/pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu
w sprawie upoważnienia dwóch członków Zarządu do podpisania umowy z wykonawcą zadania wybranym na podstawie przetargu nieograniczonego z dnia 25.06.2010 r. na wykonanie zadania pn.: „Budowa budynku biurowego Powiatowego Ośrodka Rehabilitacyjnego” oraz akceptacji umowy dot. podjęcia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji powyższego zadania i upoważnienia dwóch członków Zarządu do podpisania przedmiotowej umowy. Zarząd Powiatu zapoznał się z powyższym pismem i upoważnił Starostę i Wicestarostę do podpisania przedmiotowej umowy.

Do punktu 3 porządku

 

a/Starosta przedstawił projekt uchwały w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Pani Elżbiecie Gabryś – Dyrektorowi Powiatowego Urzędu Pracy w Kluczborku oraz Pani Jolancie Sado – Zastępcy Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Kluczborku do wykonywania zadań wynikających z projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zarząd zapoznał się z powyższym projektem oraz upoważnił Przewodniczącego Zarządu – Starostę Kluczborskiego oraz członka Zarządu – Wicestarostę Kluczborskiego do podpisania Pełnomocnictw do realizacji projektu udzielonych Dyrektorowi Powiatowego Urzędu Pracy
i Zastępcy Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy. Do przedmiotowego projektu nie wniesiono uwag podejmując jednogłośnie uchwałę Nr 150/435/2010.

b/Następnie Zarząd Powiatu upoważnił Przewodniczącego Zarządu i Wicestarostę do podpisania umowy pomiędzy Powiatem Kluczborskim a Przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „ ANDREW” na wykonanie zadania pn.: Usunięcie gałęzi i konarów drzew przydrożnych wrastających w światło skrajni drogowej oraz uszkodzonych, uschniętych i złamanych w ciągu dróg powiatowych: ul. Dworcowa, Drzymały i Opolska administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku.”

c/Kolejno Pan Starosta zapoznał zebranych z treścią ogłoszenia o terminie oraz zasadach przyznawania i składania wniosków o dotacje konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.

Zarząd do podpisania przedmiotowego ogłoszenia upoważnił Starostę.

d/Kwartalna informacja o wykonaniu budżetu powiatu kluczborskiego za II kwartał 2010 r.

Pan Starosta poinformował, że informacja ta została przygotowana według stanu na dzień 30 czerwca 2010 r. Wykonanie dochodów za II kwartał wynosi 46,53%, wykonanie przychodów 55,23%, wykonanie wydatków zostało wykonane na poziomie 43,78%, wykonanie rozchodów 74,04%.Kwota nadwyżki za II kwartał br. wyniosła 648.448,36,-zł.

Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag i przyjęli powyższą informację.

 

Do punktu 4 porządku

 

W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 150 posiedzenie Zarządu Powiatu.

Na tym protokół zakończono.

                                                                                  Zarząd Powiatu:

 

 

                                                           1.Piotr Pośpiech               ………………………………

 

 

                                                           2.Mieczysław Czapliński ………………………………

 

 

                                                           3.Otylia Skoczylas            ………………………………

 

 

                                                           4.Maciej Tomaszczyk       ……………………………….

    

   Protokołowała:

Katarzyna Hołdys