UCHWAŁA NR 121/362/2009
ZARZĄDU POWIATU W KLUCZBORKU
z dnia 20.10.2009 r.
w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Zarządu Powiatu w Kluczborku do Komisji Inwetaryzacyjnej
Na podstawie § 5 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 lutego 1999 w sprawie trybu przekazywania mienia przez Skarb Państwa powiatom i miastom na prawach powiatu oraz określenia kategorii mienia wyłączonego z przekazywania (Dz. U. Nr 13, poz. 114). Zarząd Powiatu uchwala, co następuje:
§ 1. Wyznacza się przedstawicieli Zarządu Powiatu w Kluczborku do Komisji Inwetaryzacyjnej:
1) Pośpiech Piotr – członek komisji,
2) Mieczysław Czapliński – członek komisji.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu w Kluczborku.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
1...........................................
Piotr Pośpiech – Przewodniczący Zarządu
2...........................................
Mieczysław Czapliński – Członek Zarządu
3...........................................
Otylia Skoczylas – Członek Zarządu
4...........................................
Maciej Tomaszczyk – Członek Zarządu
UZASADNIENIE
Ustawa z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.) przewiduje przekazanie powiatom mienia w trybie określonym w §1 ustawy. Komisja Inwentaryzacyjna w dotychczasowym składzie nie dokonała pełnej inwentaryzacji nieruchomości gruntów i dróg przekazanych w poczet mienia Powiatu. Ponieważ w ostatnim czasie nastąpiły zmiany kadrowe konieczne jest powołanie nowej Komisji Inwentaryzacyjnej.
Część nie przejętych dróg oraz ulice miejskie zaliczone do kategorii dróg powiatowych znajdują się w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg,a niektóre grunty pod tymi drogami do chwili obecnej należą do zasobów nieruchomości gmin, RNR, WZMIGW, UM, Nadleśnictwa i osób prywatnych. Ponadto do wszystkich działek wymagających podziału geodezyjnego wymagane jest założenie karty inwentaryzacyjnej.
W związku z powyższym konieczne jest powołanie komisji do zakończenia prac inwentaryzacyjnych.