Zarządzenie Nr 18 /2009

                                                    Starosty kluczborskiego  Szefa Obrony Cywilnej

Powiatu Kluczborskiego

z dnia 13 marca 2009 roku

 

zmieniające Zarządzenie w sprawie składu osobowego Zespołu do spraw Ewakuacji i Przyjęcia Ludności.

 

 

 

     Na podstawie § 3 pkt. 8 Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin (Dz. U. Nr 96, poz. 850) zarządzam co następuje:

 

 

 

   § 1. W zarządzeniu  Nr 3/2002  Szefa  Obrony  Cywilnej  Powiatu  Kluczborskiego  z  dnia                

   05 września 2002 r. w sprawie składu osobowego Zespołu do spraw Ewakuacji  i Przyjęcia   

   Ludności wprowadza się następujące zmiany:

1)     § 1 ust.2, otrzymuje brzmienie: ” Strukturę  organizacyjną  Zespołu  tworzą:

        1) Kierownik  Zespołu  -  Wicestarosta Kluczborski;      

        2) Sekcja  organizacyjno - planistyczna  w  składzie:

                a) Kierownik  sekcji  -  Dyrektor  Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,

                b) członkowie: 

- Naczelnik Wydziału  Rolnictwa, Ochrony  Środowiska i Leśnictwa,

- przedstawiciel  Wydziału  Organizacyjnego,

- przedstawiciel Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia”,

- przedstawiciel  Wydziału Komunikacji i Transportu,

- przedstawiciel Referatu Promocji Powiatu, Turystyki i Kultury, (rzecznik prasowy),

       3) Sekcja  zabezpieczenia   w  składzie:

            a) Kierownik sekcji-Kierownik Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu,

b) członkowie: 

- przedstawiciel Wydziału Komunikacji i Transportu,

- przedstawiciel Wydziału  Rolnictwa, Ochrony  Środowiska i Leśnictwa,

- przedstawiciel Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia,

- przedstawiciel  Wydziału, Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego         Promocji Zdrowia”,

- przedstawiciel  Komendy  Powiatowej Policji  w Kluczborku,

- przedstawiciel  Zarządu Powiatowego  Polskiego  Czerwonego  Krzyża;

4) Sekretarz - przedstawiciel Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego      i Promocji Zdrowia”.

2) § 2 ust.1, pkt1,lit.c otrzymuje brzmienie: ” opracowanie  z  udziałem Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia”,  planu  ewakuacji                i  przyjęcia  ludności  oraz  jego  stałe  aktualizowanie.

             3) § 4 ust.2, otrzymuje brzmienie: ” Naczelnik Wydziału Organizacyjnego do zabezpieczenia pomieszczeń do pracy Zespołu.

 

 

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.