Zarządzenie Nr 18 /2009
Starosty kluczborskiego Szefa Obrony Cywilnej
Powiatu Kluczborskiego
z dnia 13 marca 2009 roku
zmieniające Zarządzenie w sprawie składu osobowego Zespołu do spraw Ewakuacji i Przyjęcia Ludności.
Na podstawie § 3 pkt. 8 Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin (Dz. U. Nr 96, poz. 850) zarządzam co następuje:
§ 1. W zarządzeniu Nr 3/2002 Szefa Obrony Cywilnej Powiatu Kluczborskiego z dnia
05 września 2002 r. w sprawie składu osobowego Zespołu do spraw Ewakuacji i Przyjęcia
Ludności wprowadza się następujące zmiany:
1) § 1 ust.2, otrzymuje brzmienie: ” Strukturę organizacyjną Zespołu tworzą:
1) Kierownik Zespołu - Wicestarosta Kluczborski;
2) Sekcja organizacyjno - planistyczna w składzie:
a) Kierownik sekcji - Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
b) członkowie:
- Naczelnik Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa,
- przedstawiciel Wydziału Organizacyjnego,
- przedstawiciel Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia”,
- przedstawiciel Wydziału Komunikacji i Transportu,
- przedstawiciel Referatu Promocji Powiatu, Turystyki i Kultury, (rzecznik prasowy),
3) Sekcja zabezpieczenia w składzie:
a) Kierownik sekcji-Kierownik Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu,
b) członkowie:
- przedstawiciel Wydziału Komunikacji i Transportu,
- przedstawiciel Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa,
- przedstawiciel Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia,
- przedstawiciel Wydziału, Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego Promocji Zdrowia”,
- przedstawiciel Komendy Powiatowej Policji w Kluczborku,
- przedstawiciel Zarządu Powiatowego Polskiego Czerwonego Krzyża;
4) Sekretarz - przedstawiciel Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia”.
2) § 2 ust.1, pkt1,lit.c otrzymuje brzmienie: ” opracowanie z udziałem Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia”, planu ewakuacji i przyjęcia ludności oraz jego stałe aktualizowanie”.
3) § 4 ust.2, otrzymuje brzmienie: ” Naczelnik Wydziału Organizacyjnego do zabezpieczenia pomieszczeń do pracy Zespołu”.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.