w sprawie wprowadzenia procedury badania zadowolenia klienta
w Starostwie Powiatowym w Kluczborku w ramach Systemu Zarządzania Jakością według normy PN – EN ISO 9001:2001
Na podstawie art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) oraz § 13 pkt. 2 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowegow Kluczborku stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XXVIII/163/2008 Rady PowiatuwKluczborku z dnia 19 grudnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Kluczborku, zarządzam,co następuje:
§ 1. Ustalam procedurę badania zadowolenia klienta w Starostwie Powiatowymw Kluczborku stanowiącą załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 2. Procedura dotyczy zarówno badania zadowolenia klienta zewnętrznego ze sposobu świadczenia usług w Starostwie Powiatowym w Kluczborku, jak i badania stopnia zadowolenia klienta wewnętrznego, czyli pracownika Starostwa Powiatowego w Kluczborku.
§ 3. Zobowiązuję kierowników komórek organizacyjnych oraz pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy w Starostwie Powiatowym w Kluczborku do wykonywania zadań związanych z badaniem zadowolenia klienta – zgodnie z procedurą ustaloną niniejszym Zarządzeniem.
§ 4. Nadzór nad realizacją Zarządzenia powierzam Pełnomocnikowi Starosty ds. Systemu Zarządzania Jakością.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.