Zarządzenie Nr 5/2009

Starosty Kluczborskiego

z dnia 27 stycznia 2009 r.

 

w sprawie wprowadzenia procedury badania zadowolenia klienta

w Starostwie Powiatowym w Kluczborku w ramach Systemu Zarządzania Jakością według normy PN – EN ISO 9001:2001

 

 

Na podstawie art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) oraz § 13 pkt. 2 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego  w Kluczborku stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XXVIII/163/2008 Rady Powiatu  w  Kluczborku z dnia 19 grudnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Kluczborku, zarządzam,  co następuje:

 

§ 1. Ustalam procedurę badania zadowolenia klienta w Starostwie Powiatowym w Kluczborku stanowiącą załącznik do niniejszego Zarządzenia.

 

§ 2. Procedura dotyczy zarówno badania zadowolenia klienta zewnętrznego ze sposobu świadczenia usług w Starostwie Powiatowym w Kluczborku, jak i badania stopnia zadowolenia klienta wewnętrznego, czyli pracownika Starostwa Powiatowego w Kluczborku.

 

§ 3. Zobowiązuję kierowników komórek organizacyjnych oraz pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy w Starostwie Powiatowym w Kluczborku do wykonywania zadań związanych z badaniem zadowolenia klienta – zgodnie z procedurą ustaloną niniejszym Zarządzeniem.

 

§ 4. Nadzór nad realizacją Zarządzenia powierzam Pełnomocnikowi Starosty ds. Systemu Zarządzania Jakością.

 

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.