Protokół Nr 65/2008

z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku

w dniu 30 czerwca 2008r.

 

 

            Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu oraz Naczelnik Wydziału Edukacji i Sportu.

 

Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad:

 

1.Otwarcie posiedzenia.

2.Sprawy finansowe:

a/uchwała w sprawie zmiany układu wykonawczego budżetu Powiatu Kluczborskiego

na 2008 rok,

3.Sprawy różne:

a/pismo Marszałka Województwa Opolskiego w sprawie wytypowania organizatora Dożynek Wojewódzkich 2008, 

4.Wolne wnioski.

5.Zamknięcie posiedzenia.

 

           

Do punktu 2 porządku

 

Starosta przedstawił sprawy dotyczące finansów:

a/uchwała w sprawie zmiany układu wykonawczego budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2008 rok.

Przedmiotowa uchwała przygotowana została zgodnie z zapisami ustawy o finansach publicznych i obejmuje zmiany w budżecie Powiatu Kluczborskiego w miesiącu czerwcu 2008 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do przedłożonego projektu uchwały. W drodze głosowania podjęli jednogłośnie uchwałę Nr 65/200/2008 w przedmiotowej sprawie.

 

 

Do punktu 3 porządku

 

Kolejnym punktem posiedzenia były sprawy różne:

a/pismo Marszałka Województwa Opolskiego w sprawie wytypowania organizatora Dożynek Wojewódzkich 2008.

Pan Starosta przedstawił członkom Zarządu Powiatu pismo Zarządu Województwa Opolskiego w sprawie wytypowania organizatora Dożynek Wojewódzkich 2008 . Niniejsze pismo informuje, że Zarząd Województwa wytypował jako organizatora Dożynek Gminę Byczyna. Zarząd Powiatu zapoznał się z powyższym pismem przyjmując je do wiadomości.      

 

 

Do punktu 4 porządku

 

Następnym punktem obrad były pozostałe sprawy, skierowane do Zarządu: 

-uchwała Zarządu Powiatu w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kluczborku.

Uchwała przedmiotowa została przygotowana na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawnych. W celu zapewnienia prawidłowej realizacji przypisanych ustawowo zadań, lepszej organizacji pracy oraz koordynacji działań wprowadzono zmiany organizacyjne w postaci utworzenia referatów tematycznych.

Kolejno członkowie Zarządu Powiatu ponownie powrócili do tematu związanego z lokalizacją drogi dla inwestycji pn:,, Budowa obwodnicy miejscowości Bąków w ciągu drogi krajowej S-11  km 494+100,00 do km 497+

Następnym pismem jakie wpłynęło do Zarządu Powiatu było pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie zwolnienia z czynszu najemców garaży w Zespole Szkół Licealno-Technicznych w Kluczborku Zarząd Powiatu zapoznał się z pismem i postanowił, że nie będzie rozstrzygał kwestii związanej z gospodarowaniem mieniem będącym w trwałym zarządzie Dyrektora Szkoły ZSLT w Kluczborku. Zarząd zobowiązał Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu do przygotowania na kolejne posiedzenie Zarządu informacji związanej z:

ilością garaży, ich położeniem, stanem technicznym, usytuowania ich na mapie, pobieranymi kosztami od najemców. 

Ponadto Zarząd Powiatu upoważnił dwóch członków Zarządu do podpisu specyfikacji oraz wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących zamówienia publicznego na ,,Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do kwoty 12.500,000 PLN na finansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań”. Do podpisania upoważniono Starostę i Wicestarostę. 

Innych spraw nie poruszano.    

 

Do punktu 5 porządku

 

W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 65 posiedzenie Zarządu Powiatu.

Na tym protokół zakończono.

 

                                                                                  Zarząd Powiatu:

 

 

                                                           1.Piotr Pośpiech               ………………………………

 

 

                                                           2.Mieczysław Czapliński ………………………………

 

 

                                                           3.Otylia Skoczylas            ………………………………

 

 

                                                           4.Maciej Tomaszczyk       ……………………………….

      Protokołowała:

    Joanna Strzelczyk