z dnia 29 maja 2008r.
w sprawie : organizacji odbywania praktyk szkolnych i studenckich w Starostwie Powiatowym w Kluczborku
Na podstawie § 63 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Kluczborku stanowiącego załącznik do Uchwały Nr IX/144/2007 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 16 marca 2007 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Kluczborku, zarządzam, co następuje:
§ 1. Odbycie praktyki zawodowej przez uczniów, słuchaczy , studentów odbywa się
na podstawie umowy/ porozumienia zawartej/ego pomiędzy Starostwem Powiatowym a szkołą/uczelnią, po uzgodnieniu terminu praktyki z naczelnikiem Wydziału/samodzielnym stanowiskiem,
§2. Umowa określa szczegółowe prawa i obowiązki każdej ze stron,
§3. Rejestr umów dotyczących odbywanych w Starostwie Powiatowym praktyk prowadzony jest przez Wydział Organizacyjny,
§ 4.Naczelnik Wydziału/ samodzielne stanowisko, w którym uczeń/student odbywa praktykę ma obowiązek zapoznać się z programem praktyki i nadzorować jego realizację,
§5. Naczelnicy Wydziałów / samodzielne stanowiska sprawują funkcję opiekuna praktyki,
§6. Po zakończeniu praktyki, opiekun praktyki jest zobowiązany do sporządzenia i podpisu dwóch egzemplarzy zaświadczenia potwierdzającego odbycie praktyki,
§7. Opiekun praktyki przekazuje jeden egzemplarz zaświadczenia osobie odbywającej praktykę , drugi do Wydziału Organizacyjnego,
§8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.