Kluczbork,2007-06-20     

 RP-0041/XIV/2007

 

 

                                                           Radni

                                                           Rady Powiatu

                                                           w Kluczborku 

 

 

Zawiadamiam, że w dniu 28 czerwca 2007r. /czwartek/  odbędzie się

XIV sesja Rady Powiatu w Kluczborku. Sesja odbędzie się w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Kluczborku ul. Katowicka 1 / II piętro/.

         Początek obrad o godz.12 00.

 

                                   Porządek obrad:

 

             1.Sprawy porządkowo-organizacyjne:

                a/otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad,
                b/zatwierdzenie porządku obrad,

                c/ zatwierdzenie protokołu z XIII sesji.

             2.Interpelacje i zapytania radnych.

             3.Podjęcie uchwał w sprawach:

                 a/zmiany uchwały Nr VII/30/2007 Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie

                     uchwalenia budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2007 rok,

                 b/ustalenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu

                    Powiatu Kluczborskiego za pierwsze półrocze oraz zakresu i formy informacji

                    o przebiegu wykonania planu finansowego niektórych jednostek zaliczanych

                    do podsektora samorządowego,

                 c/przyjęcie sprawozdania Likwidatora SPZOZ ZOZ w Kluczborku z działalności

                    jednostki za 2006 r. oraz sprawozdania finansowego SPZOZ ZOZ za 2006 r.,

                 d/ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w I kategorii zaszeregowania

                    w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego.         

             4.Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania radnych.

             5.Przyjęcie sprawozdania z realizacji planu gospodarki odpadami.

                /radni otrzymali powyższe sprawozdanie na płycie CD wraz z uchwałą

                 Zarządu Powiatu Nr 18/69/2007 z dnia 19 czerwca 2007 r, forma pisemna   

                 znajduje się do wglądu w Biurze Rady oraz w Wydziale Rolnictwa, Ochrony  

                 Środowiska i Leśnictwa ze względu na obszerność materiału/.     

             6.Przyjęcie sprawozdania z działalności Zarządu Powiatu.

             7.Wolne wnioski i zapytania.

             8.Zamknięcie obrad.  

 

                                                                                    Przewodniczący Rady

                                                                                     Mariusz Pieńkowski                                                

                                  

Niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę

do udzielenia przez zakład pracy zwolnienia

radnego w celu wzięcia udziału w pracach Rady

na podst. art. 22 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r.

o samorządzie powiatowym /Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn.zm./