PROTOKÓŁ nr 2/2007

z posiedzenia Zarządu Powiatu Kluczborskiego

w dniu 30 stycznia 2007 r.

 

 

 

Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta – Piotr Pośpiech.

W posiedzeniu uczestniczyło trzech członków Zarządu. Ponadto w posiedzeniu udział wzięła Skarbnik Powiatu.

 

Porządek posiedzenia

 

 

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Sprawy oświaty:
  1. wniosek dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku w sprawie sfinansowania zakupu rejestratora do systemu monitoringu;
  2. informacja o wypoczynku feryjnym dzieci i młodzieży organizowanym przez szkoły i placówki oświatowe powiatu kluczborskiego podczas ferii zimowych w roku szkolnym 2006/2007;
  3. projekt uchwały w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów;
  4. projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli oraz warunków i sposobu ich przyznawania.
  1. Wniosek pana Andrzeja Sypko w sprawie kupna nieruchomości zabudowanej budynkiem po byłej pralni szpitalnej położonej w Kluczborku na działce nr 91/10.

4. Informator “Opieka Zdrowotna w Powiecie Kluczborskim w 2007 roku”.

  1. Zatwierdzenie materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku.
  2. Wolne wnioski.

 

Do punktu 1 porządku

 

 

Porządek posiedzenia został przyjęty przez obecnych członków Zarządu.

Protokół z posiedzenia Zarządu, które odbyło się w dniu 23 stycznia 2007 r. został również przyjęty.

Do punktu 2 porządku

 

 

Starosta przedstawił następujące sprawy:

  1. wniosek dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego

    w Kluczborku w sprawie sfinansowania zakupu rejestratora do systemu monitoringu; jak wynika z uzasadnienia dyrektora do powyższego wniosku – wyjaśnił Starosta, w internacie ośrodka na miesięcznych kursach zawodowych przebywa jednorazowo do 160 uczniów szkół zasadniczych pochodzących z różnych szkół, różnych środowisk i różnych regionów zarówno naszego województwa jak i kraju. Różnorodność charakterów i upodobań uczniów, stwarza mnogość sytuacji wychowawczych, nad którymi trudno jest zapanować i zapewnić należyte bezpieczeństwo wychowankom. Ponadto, w skład grup wychowawczych wchodzą zarówno chłopcy jak i dziewczęta w wieku od 15 do 19 lat. Młodzież ta przebywa w salach mieszkalnych znajdujących się na dwóch piętrach i w dwóch odmiennych skrzydłach budynku internatu, co stwarza duże trudności podczas dyżurów ogólnych. Oprócz tego, w dni wolne od nauki, Wojewódzki Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku obsługuje wiele dochodowych imprez okolicznościowych z zakresu wyżywienia i zakwaterowania, wynajmowane są sale wykładowe, pracownie, pokoje mieszkalne, kwaterowane są obozy sportowe i kolonie wraz z pełnym wyżywieniem. W trakcie trwania tych imprez, w godzinach popołudniowych i nocnych, nie ma pełnej obsady pracowniczej czuwającej nad całą organizacją. Obecnie funkcjonujący w ośrodku system monitoringu 16 kamer, działa nieprzerwanie od trzech lat. Od momentu zainstalowania monitoringu w ośrodku, zdaniem jego dyrektora, zauważono znaczną poprawę bezpieczeństwa i dyscypliny młodzieży przebywającej na terenie ośrodka i w jego obrębie. Z kolei ograniczone możliwości finansowe i techniczne w chwili zakupu systemu, nie pozwoliły na zakup rejestratora jako urządzenia samodzielnego funkcjonującego w systemie. W chwili obecnej – kontynuował Starosta, funkcję rejestratora pełni zwykły komputer, którego możliwości operacyjne są bardzo ograniczone a odtwarzanie zarejestrowanych zdarzeń jest utrudnione. Taki rejestrator zapewniłby pewną, ciągłą i nieprzerwaną pracę systemu monitoringu, dzięki której będzie można mieć pełną kontrolę i rejestrację zdarzeń na terenie ośrodka, co niewątpliwie, zdaniem dyrektora, ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo uczniów jak i osób przebywających w ośrodku. Jeśli chodzi o koszt zakupu powyższego

     

    urządzenia, jego cena uzależniona jest od typu i możliwości technicznych rejestratora i orientacyjnie wynosi około 3.500,00 zł. Następnie Starosta powiedział, że na temat zakupu powyższego urządzenia, rozmawiał już osobiście z dyrektorem Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku i w pełni popiera potrzebę jego zakupu, jednak uważa, że dyrektor ma przecież “swój” budżet i nie musi pytać się o zgodę na każdy zakup. Pan Maciej Tomaszczyk dodał, że zgadza się ze zdaniem Starosty ale należy monitorować wszelkie zakupy, aby pod koniec roku nie okazało się, że dyrektorowi brakuje na “rzeczówkę” ,.tym bardziej że tak jak w tym przypadku dyrektor pisze, że koszt zakupu rejestratora wynosi “około” 3.500,00 zł. to żeby nie okazało się, że kosztuje on na przykład 5.000,00 zł. Członkowie Zarządu jeszcze przez chwilę rozmawiali na powyższy temat, po czym jednogłośnie uznali w pełni za zasadne zakup rejestratora do systemu monitoringu funkcjonującego w Wojewódzkim Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku. Jednocześnie postanowiono, że zakup ten powinien zostać dokonany ze środków własnych jednostki;

  2. informacja o wypoczynku feryjnym dzieci i młodzieży organizowanym przez szkoły

i placówki oświatowe powiatu kluczborskiego podczas ferii zimowych w roku szkolnym 2006/2007; Przewodniczący Zarządu oznajmił zebranym, że informacja ta została sporządzona na podstawie danych zebranych ze szkół i placówek oświatowych powiatu kluczborskiego. Jeśli chodzi o rodzaje zajęć sportowych jakie w czasie ferii zimowych tj. w okresie od 29 stycznia do 09 lutego 2007 r. będą prowadzone w szkołach ponadgimnazjalnych naszego powiatu to są to między innymi: gry i zabawy ruchowe, piłka siatkowa, piłka koszykowa, unihokej, zajęcia rekreacyjno-sportowe. Ponadto, w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku odbywać się będą następujące zajęcia dla uczniów: zajęcia komputerowe w centrum informacji internetowej, treningi reprezentacji szkolnych dziewcząt w piłce siatkowej a w Młodzieżowym Domu Kultury w Kluczborku zorganizowane zostaną półkolonie zimowe, gdzie zapewniona będzie dla dzieci opieka oraz następujące zajęcia: muzyczne, komputerowe, taneczne, plastyczne, rekreacyjno-sportowe, teatralne oraz wyjścia na basen i obiekty sportowe. Członkowie Zarządu szczegółowo zapoznali się z powyższą informacją po czym pan Maciej Tomaszczyk – członek Zarządu Powiatu powiedział, że jego uwagę w tym zestawieniu szczególnie zwróciło to, że wszystkie wyżej wymienione zajęcia, będą odbywały się w ramach środków budżetowych a żadne w ramach środków pozabudżetowych, a jego zdaniem, jest wiele możliwości ich pozyskania

 

i dyrektorzy mogliby spróbować po nie sięgnąć. Członkowie Zarządu jeszcze przez chwilę analizowali powyższą informację i po szczegółowym zapoznaniu się z nią, uznali za cenną sugestię pana Macieja Tomaszczyka – członka Zarządu Powiatu a mianowicie, że faktycznie wszystkie zajęcia w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Kluczborskiego podczas ferii odbywają się w ramach środków budżetowych natomiast dyrektorzy szkół nie postarali się o środki zewnętrzne i tę sugestię postanowili przekazać Naczelnik Wydziału Edukacji;

c) projekt uchwały w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów; Starosta przypomniał zebranym, że na poprzednim posiedzeniu, Zarząd Powiatu postanowił o przeprowadzeniu konkursów na stanowiska dyrektorów następujących szkół i placówek oświatowych: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1w Kluczborku, Zespołu Szkół Licealno - Technicznych w Kluczborku, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 – CKU w Kluczborku, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - RCKU w Bogdańczowicach, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kluczborku, Młodzieżowego Domu Kultury w Kluczborku oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kluczborku. Jednocześnie Zarząd Powiatu postanowił o ogłoszeniu konkursów w dwóch dziennikach: “Kulisach Powiatu” i “Gazecie Wyborczej”. Następnie członkowie Zarządu zapoznali się z treścią ogłoszenia o konkursach na w/w stanowiska. W związku z tym, że nikt z obecnych nie wniósł żadnych uwag do powyższych ogłoszeń, Starosta poddał pod głosowanie projekt uchwały w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów. Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął powyższą uchwałę;

d) projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli oraz warunków i sposobu ich przyznawania; Przewodniczący Zarządu przypomniał zebranym, że na poprzednim posiedzeniu, Zarząd Powiatu zlecił Naczelnik Wydziału Edukacji przygotowanie powyższego projektu uchwały. Następnie wyjaśnił, że konieczność podjęcia tej uchwały wynika ze zmian w ustawie Karta Nauczyciela – art. 72 ust. 1 w którym wprowadzono zapis przekazujący kompetencje radom powiatów, gmin i województw do określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli oraz warunków i sposobów ich przyznawania. Dotychczasowe brzmienie tego artykułu, zdaniem Naczelnika Wydziału Edukacji, było zapisem “martwym”, gdyż nie określało sposobów i warunków przyznawania tej pomocy. Zapis ten mówił jedynie o przeznaczeniu określonych środków finansowych w budżetach organów prowadzących na pomoc zdrowotną dla nauczycieli korzystających

 

z opieki zdrowotnej. Następnie Starosta powiedział, że Naczelnik Wydziału Edukacji proponuje, aby zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy o związkach zawodowych, powyższy projekt uchwały został przesłany do władz statutowy wszystkich związków zawodowych zrzeszających nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Kluczborski. Taka procedura wynika zresztą z uprawnień związków zawodowych, które mają prawo opiniowania projektów aktów prawnych w zakresie objętym zadaniami związków. Po uzyskaniu pozytywnych opinii związków, niniejszy projekt uchwały zostanie przedłożony Radzie Powiatu celem jego uchwalenia. Ponadto – nadal kontynuował Starosta, pani Krzysztowczyk sugeruje, aby z uwagi na fakt, że nie wszyscy nauczyciele są członkami związków zawodowych a uchwała ta dotyczy wszystkich nauczycieli – również emerytów i rencistów, przesłać go do wszystkich dyrektorów szkół i placówek oświatowych naszego powiatu z prośbą o wyrażenie opinii w tej sprawie przez rady pedagogiczne. Następnie członkowie Zarządu przystąpili do analizowania treści projektu uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli oraz warunków i sposobu ich przyznawania po czym stwierdzili, że nie wnoszą żadnych uwag do projektu powyższej uchwały. Ostatecznie, Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z powyższym projektem uchwały oraz po długiej dyskusji i zastanowieniu się, jednogłośnie postanowił o jego przesłanie do związków zawodowych tj. do Związku Nauczycielstwa Polskiego – Zarząd Oddziału w Kluczborku, Komisji Zakładowej Międzyzakładowej Organizacji Związkowej NSZZ “Solidarność” w Kluczborku, Komisji Zakładowej NSZZ “Solidarność” przy Zespole

Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku, Oddziałowej Organizacji Związku Zawodowego “Rada Poradnictwa” z siedzibą w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Kluczborku. Ponadto Zarząd Powiatu postanowił o przesłaniu w/w projektu uchwały do wszystkich dyrektorów szkół i placówek oświatowych naszego powiatu z prośbą o wyrażenie opinii w tej sprawie przez rady pedagogiczne a następnie przesłanie tych opinii do w/w związków zawodowych i do Starostwa Powiatowego w Kluczborku.

 

 

 

 

 

 

Do punktu 3 porządku

Przewodniczący Zarządu przedstawił ofertę złożoną przez pana Andrzeja Sypko z Kluczborka dotyczącą kupna nieruchomości zabudowanej budynkiem po byłej pralni szpitalnej położonej w Kluczborku na działce nr 91/10. Następnie dodał, że oferent za powyższą nieruchomość proponuje kwotę 70.000,00 zł. przy czym nieruchomość ta została wyceniona na kwotę 160.000,00 zł. Wicestarosta stwierdził, że w takiej sytuacji, zgodnie z procedurą należy ogłosić kolejne rokowania na zbycie powyższej nieruchomości. Ponadto dodał, że należy jeszcze do rokowań ustalić wartość szacunkową powyższej nieruchomości. Po zastanowieniu się członkowie Zarządu postanowili, że w związku z tym, że poprzednie rokowania na zbycie powyższej nieruchomości przy dotychczasowej cenie tj. 160.000,00 zł. kilkakrotnie kończyły się wynikiem negatywnym, to teraz należy cenę obniżyć i postanowili o obniżeniu do wartości 140.000,00 zł. Reasumując, Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z powyższą ofertą jednogłośnie postanowił o ogłoszeniu w trybie pilnym rokowań na zbycie w/w nieruchomości i ustalił wartość szacunkową powyższej nieruchomości na poziomie 140.000,00 zł.

Do punktu 4 porządku

Starosta przedstawił informator “Opieka Zdrowotna w Powiecie Kluczborskim w 2007 roku”. Informator ten – wyjaśnił Starosta, zawiera wykaz placówek opieki zdrowotnej udzielających bezpłatnych świadczeń na terenie naszego powiatu w 2007 roku na podstawie podpisanych umów z Opolskim Oddziałem Wojewódzkim Narodowego Funduszu Społecznego Zdrowia. Informator ten zawiera również niezbędne informacje dotyczące usług świadczonych przez pogotowie ratunkowe, informacje na temat lecznictwa szpitalnego, podstawowej ambulatoryjnej opieki zdrowotnej, specjalistycznej ambulatoryjnej opieki zdrowotnej, stomatologii, lecznictwa uzdrowiskowego, leczenia w Unii Europejskiej, rehabilitacji, zaopatrzenia w środki pomocnicze i przedmioty ortopedyczne a także informacje na temat godzin pracy i plan dyżurów aptek ogólnodostępnych w powiecie kluczborskim w 2007 roku. Następnie członkowie Zarządu zapoznali się z powyższym informatorem po czym pan Maciej Tomaszczyk – członek Zarządu Powiatu stwierdził, że informacje dotyczące Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej “Remedium” s.c. w Byczynie,

 

są niezgodne z rzeczywistością gdyż pani dr Anna Gulewicz 01 stycznia 2007 r. odeszła z powyższej spółki i założyła własną praktykę, tak że przed wydaniem tego informatora, należy nanieść w nim jeszcze stosowne poprawki. W związku z tym, członkowie Zarządu postanowili zlecić Naczelnikowi Wydziału Ochrony Ludności i Promocji Zdrowia naniesienie stosownych poprawek w informatorze przed jego wydaniem po czym zaczęli zastanawiać się nad formą, w jakiej należy go wydać. Po chwili dyskusji Zarząd Powiatu jednogłośnie postanowił o wydaniu informatora “Opieka Zdrowotna w Powiecie Kluczborskim w 2007 roku” w formie wkładki do “Informatora Powiatowego” oraz postanowił o umieszczeniu jego na stronie internetowej Powiatu Kluczborskiego.

Do punktu 5 porządku

Przewodniczący Zarządu przedstawił następujące materiały na sesję Rady Powiatu w Kluczborku:

  • projekt uchwały zmieniający Uchwałę Nr II/9/2006 Rady Powiatu w Kluczborku

z dnia 08 grudnia 2006 r. w sprawie wyłączenia i likwidacji szkół w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych – Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bogdańczowicach – podjęta 08 grudnia 2006 r. uchwała w sprawie wyłączenia i likwidacji szkół w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych – Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bogdańczowicach, przewidywała likwidację szkół z dniem 31 grudnia 2006 r. a przepisy oświatowe zezwalają na likwidację szkoły z końcem roku szkolnego, dlatego też, konieczna jest zmiana dotychczasowej uchwały w kwestii dotyczącej terminu likwidacji szkół w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych – Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bogdańczowicach. Zarząd Powiatu jednogłośnie zatwierdził powyższy projekt uchwały i postanowił o jego skierowaniu na najbliższą sesję Rady Powiatu w Kluczborku;

- projekt uchwały w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego Andrzeja Nowaka – w wyniku wyborów do Rady Powiatu przeprowadzonych w dniu 12 listopada 2006 r. pan Andrzej Nowak został radnym w Okręgu Wyborczym Nr 2 z listy nr 17 KWW Ziemia Kluczborska. W dniu 23 stycznia 2007 r. w/w złożył oświadczenie o zrzeczeniu się mandatu radnego w związku z pełnieniem funkcji Zastępcy Burmistrza Miasta Kluczborka, gdyż funkcji zastępcy burmistrza nie można łączyć z członkostwem w organach jednostek

samorządu terytorialnego.

 

Zarząd Powiatu jednogłośnie zatwierdził powyższy projekt uchwały i postanowił o jego skierowaniu na najbliższą sesję Rady Powiatu w Kluczborku;

  • projekt uchwały w sprawie przyznania pierwszeństwa w nabywaniu budynków

gospodarczo-inwentarskich na rzecz najemców – Wicestarosta wyjaśnił zebranym, że przedmiotem zbycia miałyby być nieruchomości stanowiące własność Powiatu Kluczborskiego, składające się z budynków gospodarczo-inwentarskich w zabudowie segmentowej, położone w Polanowicach. Pierwszeństwo w ich nabywaniu mieliby najemcy pomieszczeń gospodarczo-inwentarskich, którzy posiadają umowy najmu tych pomieszczeń zawarte na czas nieokreślony. Członkowie Zarządu po zapoznaniu się z powyższym projektem uchwały wstępnie go przyjęli i jednogłośnie postanowili o jego skierowaniu na koleją sesję Rady Powiatu w Kluczborku po uprzednim jego zaopiniowaniu przez Radcę Prawnego a następnie przekazaniu pod obrady Komisjom Rady Powiatu w Kluczborku;

  • autopoprawka Zarządu Powiatu do projektu budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2007 rok

- Skarbnik Powiatu oznajmiła zebranym, że powyższa autopoprawka wprowadza zmiany do projektu budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2007 rok w następującym zakresie: po stronie dochodów w łącznej wysokości 148.168,00 zł.; po stronie przychodów w łącznej wysokości 400.000,00 zł. czyli zakres zmian wprowadzonych niniejszą autopoprawką powodują wzrost wydatków o łączą kwotę 548.168,00 zł. Następnie dodała, że stosownie do wprowadzonych zmian wykazanych w powyższej autopoprawce wprowadzanej do projektu uchwały budżetowej, zmianie ulegną załączniki do uchwały związane z zadaniami o charakterze inwestycyjnym i remontowym oraz plan Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej a całość wprowadzonych zmian, zawiera ujednolicony tekst projektu uchwały budżetowej. Członkowie Zarządu po zapoznaniu się z powyższą autopoprawką, nie wnieśli do niej żadnych uwag, tym samym jednogłośnie postanowili o jej skierowaniu na najbliższą sesję Rady Powiatu w Kluczborku;

  • sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu za okres od 03.01.2007 r. do 23.01.2007 r.

Zarząd Powiatu jednogłośnie postanowił o skierowaniu powyższego sprawozdania na najbliższą sesję Rady Powiatu w Kluczborku.

 

 

 

 

 

Do punktu 6 porządku

a) Pan Maciej Tomaszczyk – członek Zarządu Powiatu zaproponował, aby rozważyć możliwość umiejscowienia przy drogach powiatowych terenowych punktów ważenia pojazdów. Taka waga jest w Byczynie i gdy jest włączana, kierowcy chcąc ją ominąć, kierują się na drogi powiatowe. Najczęściej, zdaniem pana Tomaszczyka, jadą przez Ciecierzyn, Kostów, Janówkę, Jaśkowice czyli drogami, które i tak nie są w najlepszym stanie. Taki punkt ważenia kosztuje około 10.000,00 zł. a za tę kwotę nie wyremontuje się żadnej drogi i dlatego też, może dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku rozważy możliwość umiejscowienia przy drogach powiatowych terenowych punktów ważenia. pojazdów. Propozycja ta spotkała się z dużą aprobatą ze strony pozostałych członków Zarządu Powiatu i w związku z tym, Starosta zaproponował, aby dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku oraz Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu rozpoznali oraz przygotowali powyższą sprawę od strony przepisów regulujących możliwość umiejscowienia przy drogach powiatowych terenowych punktów ważenia pojazdów i tak też ostatecznie jednogłośnie postanowiono;

b) Starosta przedstawił wniosek zastępcy Burmistrza Byczyny w sprawie sprzedaży na rzecz Gminy Byczyna budynku nr 82 położonego w Polanowicach z przeznaczeniem na siedzibę środowiskowego hufca pracy. Następnie pan Maciej Tomaszczyk wyjaśnił zebranym, że Zespół Szkół Gimnazjalnych, Licealnych i Zawodowych w Byczynie, we współpracy z Opolską Wojewódzką Komendą Ochotniczych Hufców Pracy, organizuje środowiskowy hufiec pracy w Polanowicach. Do hufca tego uczęszczać będą uczniowie z Powiatu Kluczborskiego, mający z rożnych powodów trudności w nauce, dla których będzie to szansa na ukończenie szkoły i zdobycie atrakcyjnego zawodu. Na siedzibę środowiskowego hufca pracy – kontynuował pan Tomaszczyk, Gmina Byczyna planuje przeznaczyć budynek dydaktyczny nr 82 w Polanowicach, gdyż budynek ten spełnia potrzeby siedziby hufca jednakże wymaga remontu. W związku z tym, Gmina Byczyna zobowiązuje się pokryć koszty remontu przedmiotowego budynku oraz koszty związane z wynagrodzeniem zatrudnionych w hufcu nauczycieli jednak prosi nas o sprzedaż budynku nr 82 w Polanowicach za symboliczną złotówkę. Członkowie Zarządu zapoznali się z powyższym wnioskiem po czym stwierdzili, że na dzień dzisiejszy nie będą podejmować decyzji w przedmiotowej sprawie.

Decyzję w tej sprawie Zarząd Powiatu postanowił podjąć na kolejnym posiedzeniu, po dokonaniu wizji w terenie, na którym przedmiotowy budynek znajduje się;

c – d) Wicestarosta przedstawił projekty następujących uchwał przygotowanych

przez Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu: w sprawie uchwalenia regulaminu przetargowego na zbywanie nieruchomości powiatowych oraz w sprawie powołania Komisji Przetargowej w Starostwie Powiatowym w celu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości będących własnością Powiatu Kluczborskiego. Członkowie Zarządu po wstępnym zapoznaniu się z nimi stwierdzili, że konieczne jest naniesienie poprawek w powyższych projektach uchwał i dlatego też, jednogłośnie zlecili Naczelnikowi Wydziału Gospodarki Mieniem Powiatu dokonanie niezbędnych ich poprawek oraz przedłożenie Radcy Prawnemu do zaopiniowaniu. Jednocześnie postawiono, że po dokonaniu powyższych czynności Naczelnik Wydziału Gospodarki Mieniem Powiatu ma ponownie przedłożyć powyższe projekty uchwał na następne posiedzenie Zarządu Powiatu.

 

W związku z wyczerpaniem porządku posiedzenia, Starosta zamknął posiedzenie Zarządu Powiatu. Na tym protokół zakończono.

 

Protokołowała

Danuta Oziembłowska Zarząd Powiatu

1. Piotr Pośpiech ...............................................

2. Mieczysław Czapliński ...............................................

3. Otylia Skoczylas ...............................................

4. Maciej Tomaszczyk ...............................................