Kluczbork, 2025-03-07
KD.2110.4.2025.AT
Starosta Kluczborski
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze –
Geodety w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji
Geodezyjnej i Kartograficznej
I Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Kluczborku,
ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork
II Określenie stanowiska: Geodeta w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
III Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:
- wykształcenie wyższe geodezyjne i kartograficzne,
- obywatelstwo polskie,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
IV Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów:
- posiadanie doświadczenie w wykonawstwie geodezyjnym,
- znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie wykonywanych zadań, w szczególności:
znajomość ustaw:
- Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Instrukcja Kancelaryjna,
- ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
- przepisy dotyczące ochrony danych osobowych,
znajomość przepisów wykonawczych do ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne w szczególności:
- w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT,
- w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej,
- w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
- w sprawie wzorów wniosków o udostępnienie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, licencji i Dokumentu Obliczenia Opłaty, a także sposobu wydawania licencji,
- w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów,
- w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
- w sprawie rozgraniczania nieruchomości,
- w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych,
- w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości,
- w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- w sprawie ewidencji zbiorów i usług danych przestrzennych objętych infrastrukturą informacji przestrzennej,
- w sprawie formularzy dotyczących zgłaszania prac geodezyjnych i prac kartograficznych, zawiadomienia o wykonaniu tych prac oraz przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- cechy osobowości: sumienność, bezstronność, komunikatywność, samodzielność, dyskrecja, szacunek dla drugiego człowieka, wytrwałość, odporność na stres.
- umiejętność logicznego myślenia, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność słuchania i wysławiania się, umiejętność pracy w zespole, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa, umiejętność planowania i organizowania pracy,
- umiejętność obsługi komputera, pakietu Office, programu Geo-Info.
V Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do podstawowych obowiązków należy przygotowywanie i prowadzenie spraw w zakresie zadań niżej wymienionych:
1. udzielanie informacji o posiadanym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, sposobach jego wykorzystania i udostępniania, oraz udostępnianie tego zasobu zainteresowanym,
2. przygotowywanie danych do obsługi i wyceny zamówień oraz zgłoszeń prac geodezyjnych,
3. obsługa interesantów w zakresie informacji i przygotowania danych do sprzedaży dokumentów, map i innych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
4. wykonywanie reprodukcji kserograficznych map, dokumentów zasobu,
5. sporządzanie dokumentów obliczenia opłaty,
6. przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień oraz zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych,
7. gromadzenie i bieżąca aktualizacja zbiorczych informacji statystycznych dotyczących treści zasobu,
8. rejestrowanie, segregowanie, ewidencjonowanie i przygotowywanie operatów, materiałów podlegających wyłączeniu z zasobu, sporządzanie wykazów materiałów zasobu geodezyjnego przeznaczonych do wyłączenia z zasobu,
9. tworzenie i aktualizacja zasobu zabezpieczającego,
10. ewidencjonowanie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego: weryfikacja pod względem przydatności użytkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencjonowanie materiałów udostępnianych z zasobu,
11. obsługa sprzętu informatycznego,
12. tworzenie, prowadzenie i udostępnianie numerycznych baz danych w posiadanym systemie informatycznym Geo Info, ich weryfikacja, ochrona i zabezpieczanie,
13. pełnienie zastępstw w czasie nieobecności innych pracowników w zakresie ich obowiązków,
14. przekazywanie przełożonym informacji, sprawozdań z realizacji powierzonych zadań,
15. wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania referatu PODGiK oraz Wydziału.
VI Warunki pracy na stanowisku:
- wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godzin tygodniowo,
- umowa o pracę,
- praca administracyjno – biurowa, praca przy pomocy komputera, bezpośredni kontakt z klientem, praca na parterze budynku wielokondygnacyjnego,
- możliwa okresowa praca w terenie i konieczność przemieszczania się poza stałe miejsce wykonywania pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Kluczborku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
VII Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej - podpisany własnoręcznie,
- List motywacyjny podpisany własnoręcznie,
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (do pobrania ze strony BIP Starostwa Powiatowego w Kluczborku),
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
- Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie stażu pracy (świadectw pracy, zaświadczeń – w przypadku aktualnego zatrudnienia,) – w przypadku Kandydatów posiadających doświadczenie w wykonawstwie geodezyjnym,
- Własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
1) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
2) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
3) braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowanej opinii,
5) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w dokumentach złożonych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Geodety w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
VIII Termin i miejsce składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Starostwa pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Kluczborku,
ul. Katowicka 1,
46-200 Kluczbork
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Geodety w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej”
Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 marca 2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data i godzina wpływu do Sekretariatu Starostwa)
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
IX Dodatkowe informacje:
- I etap naboru - otwarcie ofert nastąpi komisyjne w dniu 28 marca 2025 r. o godz. 9.00 w sali nr 213 Starostwa Powiatowego w Kluczborku, w celu sprawdzenia spełnienia wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu,
- II etap naboru – rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 31 marca 2025 r. o godz. 10.00 w sali nr 213 Starostwa Powiatowego w Kluczborku.
- Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni o tym fakcie telefonicznie
Wszelkie informacje związane z przedmiotowym naborem będą umieszczane na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń, znajdującej się w siedzibie Starostwa na II piętrze obok pokoju nr 201. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 77 418 52 18 wew. 121.
Starosta Kluczborski
Mirosław Birecki
Klauzula informacyjna dla osób biorących udział w procesie naboru na stanowisko Geodety w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane w skrócie RODO) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Starosta Kluczborski, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, tel. 77 418 52 18, e-mail: starostwo@powiatkluczborski.pl.
- W Starostwie powołano Inspektora Ochrony Danych Osobowych; kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: nr tel. 77 418 65 20, e-mail: starostwo@powiatkluczborski.pl.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko podane w ogłoszeniu.
- Odbiorcą danych osobowych jest Komisja rekrutacyjna powołana w celu wyłonienia kandydata na stanowisko Geodety w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
- Po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru m.in. w zakresie imienia i nazwiska wybranego kandydata oraz jego miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Kluczborku oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa przez okres 3 miesięcy.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U z 2020, poz. 164 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
- Przysługują Państwu prawa: do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, do przenoszenia danych.
- Jeśli uważają Państwo, że przetwarzanie przez administratora danych osobowych jest niezgodne z RODO, wówczas przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który jest organem nadzorczym.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru.