Kluczbork, dnia 25 lutego 2020 r.

OR-R.0012.1.4.2020.MG

 

Pan/i/

……………………..

……………………

 

Zawiadamiam, że w dniu 10 marca 2020 r.  /wtorek/ o godz. 13:00
odbędzie się posiedzenie Komisji Budżetu i Rolnictwa
Rady Powiatu w Kluczborku


Posiedzenie odbędzie się w Starostwie Powiatowym w Kluczborku

Duża sala konferencyjna

 

 

Porządek posiedzenia:

1.   Otwarcie posiedzenia

2. Stacjonarna Opieka Medyczna w Powiecie Kluczborskim. Analiza medycznego zabezpieczenia Powiatu Kluczborskiego w kontekście ubiegłorocznych zmian
w ratownictwie medycznym w Polsce.

a) Bieżące problemy i potrzeby (Prezes PCZ S.A.)

b) Informacja na temat sytuacji finansowej spółki, wstępna informacja o realizacji kontraktu
w 2019 roku oraz stan zadłużenia spółki. Ponadto informacja o wielkości ryczałtu jako poszczególnych składowych kontraktu z NFZ dla szpitala w Kluczborku oraz informacja o jego zmianach w trakcie 2019 roku. (Prezes PCZ S.A.)

c) Informacja na temat stanu realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych,
w tym zrealizowanych w 2019 roku, między innymi badania przesiewowe dla dzieci, badania przesiewowe dla osób powyżej pięćdziesiątego roku życia w zakresie profilaktyki jelita grubego oraz dwóch projektów, które dotyczą sprzętu medycznego. (Prezes PCZ S.A.)

d) Wstępna informacja Zarządu Powiatu w Kluczborku na temat rozmów z poszczególnymi gminami Powiatu Kluczborskiego na temat dofinansowania działalności PCZ S.A. (Zarząd Powiatu)

e) Informacja Zarządu PCZ S.A. na temat podwyżek w kwocie 200 złotych do pensji zasadniczej w 2019 roku. Jeśli takie podwyżki były realizowane w 2019 roku to jakie skutki one spowodowały. (Prezes PCZ S.A.)

f) Informacja Zarządu Powiatu w Kluczborku oraz Zarządu PCZ S.A. w Kluczborku na temat planów związanych z opuszczonym budynkiem po ginekologii (Zarząd Powiatu) oraz (Prezes PCZ S.A.)

3. Wolne wnioski.     

4. Zamknięcie posiedzenia.

 

 

Zaproszeni:
1.Mirosław Birecki – Starosta Kluczborski,

2.Magdalena Żmuda- Lewald – Skarbnik Powiatu,

3.Anna Szczygieł – Naczelnik Wydziału Obsługi Finansowo-Księgowej Jednostek Organizacyjnych Powiatu,

4.Magdalena Panek - Dyrektor ds. finansowych w PCZ S.A. w Kluczborku

5.Marcin Kisilica- Prezes PCZ S.A w Kluczborku,

6.Marcin Wiecha – Przewodniczący Rady Nadzorczej PCZ S.A. w Kluczborku

7.Mieczysław Zaleciński – Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia.

 

 


Przewodniczący Komisji

Budżetu i Rolnictwa

Robert Wietrzyk

 

 

 

 

 

 

 

 

Niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę

do udzielenia przez zakład pracy zwolnienia

Radnego w celu wzięcia udziału w pracach Rady

na podst.art.22,ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r.
o samorządzie  powiatowym /.Dz.U.  z 2019 r., poz. 511 z późn.zm.../.