Zarządzenie Nr 32/2018
Starosty Kluczborskiego
z dnia 5 lipca 2018 r.
w sprawie utworzenia Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
Na podstawie art. 38a ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 995 z późn. zm.) zarządza się co następuje:
§1. Tworzy się Powiatową Komisję Bezpieczeństwa i Porządku zwaną dalej „Komisją”w następującym składzie:
1) Piotr Pośpiech Starosta Kluczborski – Przewodniczący Komisji,
2) Jarosław Kielar Burmistrz Kluczborka,
3) Jan Leszek Wiącek Burmistrz Wołczyna,
4) Robert Świerczek Burmistrz Byczyny,
5) Wojciech Smolnik przedstawiciel Rady Powiatu w Kluczborku,
6) Norbert Waliczek przedstawiciel Rady Powiatu w Kluczborku,
7) Łukasz Gigiel przedstawiciel Komendanta Powiatowego Policji w Kluczborku,
8) Mariusz Łuszczyński przedstawiciel Komendanta Powiatowego Policji w Kluczborku,
9) Anna Jastrzębska – Zastępca Prokuratora Rejonowego w Kluczborku.
§2. Do udziału w pracach Komisji z głosem doradczym powołuję:
1) Daniela Gagata – Wójta Gminy Lasowice Wielkie,
2) Mariusza Stępnia - p.o. Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej
w Kluczborku,
3) Elżbietę Gabryś - Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Kluczborku,
4) Iwonę Rudnicką - Hrynyszyn Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Kluczborku,
5) Małgorzatę Zabierowską - Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
w Kluczborku,
6) Wiesława Szczerbę - Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku,
7) Krzysztofa Bocianka - Powiatowego Lekarza Weterynarii w Kluczborku,
8) Piotra Rasztara - Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kluczborku,
9) Sylwię Jarczewską - Prezesa Zarządu Powiatowego Centrum Zdrowia S.A.
w Kluczborku,
10) Rozalię Słoniowską - Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu Starostwa Powiatowego
w Kluczborku,
11) Norberta Barcza - Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kluczborku,
12) Mieczysława Zalecińskiego - Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia Starostwa Powiatowego w Kluczborku.
§3. Kadencja Komisji trwa 3 lata.
§4. Obsługę administracyjno - biurową Komisji zapewnia Wydział Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia Starostwa Powiatowego w Kluczborku.
§5. Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia Starostwa Powiatowego w Kluczborku.
§6. Traci moc:
1) Zarządzenie Nr 14/2015 Starosty Kluczborskiego z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie utworzenia Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
2) Zarządzenie Nr 38/2016 Starosty Kluczborskiego z dnia 14 listopada 2016 r. zmieniające zarządzenie Nr 14/2015 Starosty Kluczborskiego z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie utworzenia Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
3) Zarządzenie Nr 7/2017 Starosty Kluczborskiego z dnia 9 lutego 2017 r. zmieniające zarządzenie Nr 14/2015 Starosty Kluczborskiego z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie utworzenia Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
§7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.