Kluczbork, 31.01.2018r.

FP.6844.1.2018.MW

 

 

DECYZJA

 

 

Na podstawie art. 44 i 45 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 121 z późn. zm.), art. 104 Kodeks postępowania  administracyjnego (Dz.U. z 2017 r. poz. 1257 z późn. zm.).

Po rozpatrzeniu wniosku Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku nr ZDP-4.6870.1.2018.MB z 30 stycznia 2017 roku o ustanowienie trwałego zarządu dla nieruchomości stanowiących drogę powiatową Zarząd Powiatu w Kluczborku w składzie:

Piotr Pośpiech - Przewodniczący Zarządu

Urszula Pękala-Duda – Członek Zarządu

Jakub Goliński - Członek Zarządu

 

o r z e k a

 

ustanowić trwały zarząd na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku
z siedzibą w Kluczborku ul. Jagiellońska 3, dla nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki:

zajęta pod drogę powiatową nr 2119 O – ul. Sikorskiego, Kluczbork

 

Lp.

Numer działki

Arkusz mapy

Obręb

Powierzchnia działki w ha

Księga wieczysta

1

165/2

12

Kluczbork

0,0211

OP1U/00040978/8

2

168/2

12

Kluczbork

0,0320

OP1U/00040978/8

3

166/2

12

Kluczbork

0,2007

OP1U/00075596/0

4

349/4

12

Kluczbork

0,1533

OP1U/00080636/1

5

541/3

12

Kluczbork

0,7366

OP1U/00040978/8

 

1. Wartość gruntu 57 185,00

2. Łączna powierzchnia gruntu wynosi 1,1437 ha,

3. Nie uiszcza się opłat z tytułu trwałego zarządu,

4. Trwały zarząd zostaje ustanowiony na czas nieokreślony,

5. Odstępuje się od protokolarnego przekazania nieruchomości o którym mowa w art. 45 ust. 3 cytowanej ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ponieważ znajdują się one we władaniu trwałego zarządcy ustanowionego niniejszą decyzją.

        Zgodnie z art. 107 §4 i 130 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego decyzja nie wymaga uzasadnienia bowiem uwzględnia ona w całości wniosek strony i podlega wykonaniu przed terminem do wniesienia odwołania jako zgodna z żądaniem stron.

        Od  niniejszej  decyzji  służy  odwołanie  do  Samorządowego  Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Zarządu Powiatu w Kluczborku w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

        Decyzja ta stanowi podstawę do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów Starostwa Powiatowego w Kluczborku oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych w Sądzie Rejonowym w Kluczborku.

 

 

 

 

1............................................................

Piotr Pośpiech - Przewodniczący Zarządu

 

2.............................................................

Urszula Pękala – Duda-Członek Zarządu

 

                                      3.............................................................

                                      Jakub Goliński - Członek Zarządu

 

 

 

 

 

Otrzymują :

1. Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku ulica Jagiellońska 3,

2. Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Kluczborku,

3. Sąd Rejonowy w Kluczborku – Wydział Ksiąg Wieczystych,

4. Zarząd Powiatu w Kluczborku

5. a/a.