Protokół Nr 118/2017

z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku

w dniu 13 października 2017 r.

 

Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli także: Wicestarosta, członek Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu.

 

Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad:

 

1.Otwarcie posiedzenia.

2.Projekty uchwał Zarządu Powiatu:

-w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na powierzenie prowadzenia przez organizację pozarządową, prowadzącą działalność pożytku publicznego, punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w powiecie kluczborskim w 2018 roku.

-w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie dochodów i wydatków,

-w sprawie wydania opinii dotyczącej zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych publicznych na terenie gminy Kluczbork, 

-w sprawie wydania opinii dotyczącej zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych publicznych na terenie gminy Wołczyn, 

-w sprawie przeniesienia środków z rezerwy ogólnej i celowej budżetu,

-w sprawie przeniesienia środków z rezerwy ogólnej budżetu,

-w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków,

3.Pismo mieszkańców Kujakowic Górnych dotyczące wykonania kompleksowego remontu drogi powiatowej nr 1312 O relacji Gotartów-granica Powiatu Kluczborskiego w części stanowiącej ulicę XXX- Lecia w Kujakowicach Górnych.

4.Pismo Dyrektora ZSL-T dotyczące terminu wypłacania godzin ponadwymiarowych.

5.Pismo Dyrektora PCPR w Kluczborku dotyczące upoważnienia 2 członków Zarządu Powiatu do podpisania umowy wraz z Gminą Kluczbork na zakup dwóch mikrobusów do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III.

6.Rozliczenie dotacji celowej otrzymanej na zadanie ,,Przebudowa drogi gminnej nr 100434 O pl.Wolności w Wołczynie”.

7.Pismo Dyrektora SOSW w Kluczborku dotyczące wyrażenia zgody na powrót zatrudnienia pracownika obsługi sekretariatu z 3 etatu do pełnego etatu.

8.Sprawozdanie końcowe złożone przez Rzymskokatolicką Parafię Łowkowice z wykonania zadania publicznego pod tytułem: ,,Cudze chwalicie swego nie znacie”-organizacja I Przeglądu artystycznego dzieci i młodzieży.

9.Pismo Dyrektora WODiDZ w Kluczborku dotyczące wyrażenia zgody na wycinkę drzew rosnących przy budynku na ul.Konopnickiej 11.

10.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczące Rządowego programu ,,Aktywna tablica”.

11.Pismo Dyrektora ZDP w Kluczborku dotyczące ewentualnej sprzedaży kostki brukowej oraz płytek chodnikowych pozyskanych w trakcie realizacji zadania ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 2291 O ul.Dworcowa w Wołczynie na odcinku o długości 0,554 km”.

12.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczące kontroli obiektów szkół i placówek oświatowych powiatu kluczborskiego pod katem zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z tych obiektów.
13.
Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczące wyników naboru do szkół ponadgimnazjalnych powiatu kluczborskiego na rok szkolny 2017/2018.

14.Pismo Starosty Kluczborskiego dotyczące projektu planu dochodów i wydatków na 2018 r. związanych z realizacją przez Starostę zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących prowadzenia powiatowej części zasobu geodezyjnego i kartograficznego z uwzględnieniem zadań wynikających z przepisów ustawy–Prawo geodezyjne i kartograficzne.

15.Pismo Dyrektora DPS w Kluczborku dotyczące wydania decyzji w przedmiocie reorganizacji DPS przy ul.Wołczyńskiej 25.

16.Pismo Dyrektora DPS w Gierałcicach dotyczące wyrażenia zgody na usunięcie 25 szt.drzew rosnących na terenie parku zabytkowego.

17.Pismo Dyrektora DPS w Gierałcicach dotyczące wyrażenia zgody na zbycie 19 szt.drzew wyciętych na terenie parku zabytkowego.

18.Podsumowanie Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Kluczborskiego na lata 2017-2020 z perspektywą na lata 2021-2024.

19.Pismo Dyrektora PCPR w Kluczborku dotyczące podpisania umowy w sprawie uczestnictwa samorządu powiatowego w realizacji ,,Programu wyrównywania różnic między regionami III” w 2017 r.

20.Pismo Naczelnika Edukacji i Sportu dotyczące wyrażenia zgody na podział na grupy na zajęciach z geografii w stopniu rozszerzonym w ZSO w Kluczborku.

21.Pismo Dyrektora ZSP Nr 1 w Kluczborku dotyczące wynajęcia auta do przewozu żywności.

22.Ustalenie sposobu realizacji uchwał Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 29.09.2017 r.  

23.Wolne wnioski:

-pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu dotyczące  zmiany osoby projektanta w specjalności drogowej (realizacja zadania pn.:,,Budowa ścieżki rowerowej i kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1344O na odcinku o długości 2,855 km (0+445-3+300) –w systemie Zaprojektuj i Wybuduj”

-pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu

dotyczące przystąpienia Powiatu Kluczborskiego do współpracy z Gminą Pokój, która jest Liderem w ramach projektu :„Inwentaryzacja przyrodnicza w zabytkowym parku w Gierałcicach, ochrona in situ w zabytkowym parku w Pokoju oraz działania edukacyjno- promocyjne” oraz „Ochrona in situ w zabytkowym parku w Pokoju oraz działania informacyjno-edukacyjne”.

24.Zamknięcie posiedzenia.

 

            Następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu, które odbyło się w dniu 29.09.2017 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do protokołu Nr 117/2017 i w drodze głosowania jednogłośnie go przyjęli.

  

Do punktu 2 porządku

 

Zarząd zapoznał się z projektem uchwały w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na powierzenie prowadzenia przez organizację pozarządową, prowadzącą działalność pożytku publicznego, punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w powiecie kluczborskim w 2018 roku.

Ogłasza się otwarty konkurs ofert na powierzenie prowadzenia przez organizację pozarządową, prowadzącą działalność pożytku publicznego, punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w powiecie kluczborskim w 2018 roku.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 118/521/2017.

Kolejno przystąpiono do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie dochodów i wydatków.

Wprowadza się zmiany w uchwale budżetowej powiatu na 2017 rok polegające na zwiększeniu planu dochodów i wydatków o kwotę 4.800 zł na podstawie decyzji Wojewody Opolskiego z dnia 6 października 2017 roku z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007 r. o Karcie Polaka.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym Zarząd podjął uchwałę Nr 118/522/2017.

Zarząd zapoznał się z projektem uchwały w sprawie wydania opinii dotyczącej zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych publicznych na terenie gminy Kluczbork.

Pozytywnie opiniuje się zaliczenie dróg stanowiących własność gminy Kluczbork do kategorii dróg gminnych publicznych: droga w miejscowości Kuniów łącząca obwodnicę miasta Kluczborka z drogą powiatową nr 1318 O – Krasków - Kuniów, droga przebiegająca przez miejscowość Bażany od działki nr 8 k.m. 1, włączająca się do ul. Lipowej w miejscowości Borkowice i dalej do drogi powiatowej 1320 O – Krasków - Borkowice, droga biegnąca od drogi krajowej DK 11 w miejscowości Gotartów do drogi powiatowej nr 1322 O – Smardy – Krzywizna w miejscowości Smardy Górne,  droga biegnąca od drogi krajowej DK 11 w miejscowości Gotartów - Kolonia do granicy z działką 451 k.m. 2 obręb Smardy Górne, droga biegnąca od drogi krajowej DK 11 w miejscowości Krzywizna do drogi powiatowej  1323 O – Skałągi – Maciejów również w obrębie miejscowości Krzywizna.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 118/523/2017.

Zarząd kolejno zapoznał się z projektem uchwały w sprawie wydania opinii dotyczącej zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych publicznych na terenie gminy Wołczyn.

Pozytywnie opiniuje się zaliczenie dróg stanowiących własność gminy Wołczyn do kategorii dróg gminnych publicznych: droga w miejscowości Wierzbica Górna włączająca się dwukrotnie do drogi powiatowej nr 1343 O - DP 1348 O -Wierzbica - Świniary Małe, droga w miejscowości Duczów Wielki biegnąca od drogi krajowej DK 42 do granicy z działką nr 219 k.m. 3 w Duczowie Małym.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 118/524/2017.

Kolejnym projektem z jakim zapoznał się Zarząd był projekt w sprawie przeniesienia środków z rezerwy ogólnej i celowej budżetu.

Niniejszy projekt uchwały dotyczy uruchomienia środków z rezerwy ogólnej budżetu powiatu na 2017 rok w wysokości 2.970 zł oraz z rezerwy celowej na nagrody starosty dla nauczycieli budżetu powiatu na 2017 rok w wysokości 51.030 zł z przeznaczeniem na nagrody dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach Powiatu Kluczborskiego.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 118/525/2017.

Następnie Zarząd zapoznał się z projektem uchwały w sprawie przeniesienia środków z rezerwy ogólnej budżetu.

Niniejszy projekt uchwały dotyczy uruchomienia środków z rezerwy ogólnej budżetu powiatu na 2017 rok w wysokości 3.500 zł z przeznaczeniem na wkład własny do udziału Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kluczborku w programie „Aktywna tablica”.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 118/526/2017.

Kolejnym projektem uchwały był projekt w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 801 - Oświata i wychowanie, rozdział 80120 - Licea ogólnokształcące z § 4010 kwotę 22.673 zł  na § 3020 kwotę 22.673 zł.

Zarząd do projektu nie wniósł uwag w związku z czym podjął uchwałę Nr 118/527/2017.

 

Do punktu 3 porządku

 

Zarząd zapoznał się z pismem mieszkańców Kujakowic Górnych dotyczącym wykonania kompleksowego remontu drogi powiatowej nr 1312 O relacji Gotartów-granica Powiatu Kluczborskiego w części stanowiącej ulicę XXX-Lecia w Kujakowicach Górnych i  stwierdził, że obecnie na bieżąco na drogach powiatowych prowadzone są remonty i inwestycje, które wymagają dużego zaangażowania  środków finansowych.
Przedmiotowe ubytki na ww.odcinku zostaną wykonane, natomiast remont kompleksowy zostanie ujęty w budżecie na 2018 rok i wykonany w miarę posiadanych środków.     

 

Do punktu 4 porządku

 

Kolejną sprawą było pismo Dyrektora ZSL-T dotyczące terminu wypłacania godzin ponadwymiarowych.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się zobowiązał Naczelnika Wydziału Obsługi Finansowo-Księgowej Jednostek Organizacyjnych Powiatu do przygotowania zmiany w załączniku Nr 1 do Uchwały Nr 45/174/2016 z dnia 12 stycznia 2016 r., w którym mowa jest o terminie dostarczania do Wydziału Obsługi Finansowo-Księgowej Jednostek Organizacyjnych Powiatu Kluczborskiego dokumentów na podstawie, których sporządza się listy płac.
W celu realizacji wystąpienia PIP konieczne jest: zmiana terminu z dnia ,,najpóźniej do 20 każdego miesiąca” na ,,najpóźniej do dnia 25 każdego miesiąca” oraz, że składniki wynagrodzenia, których wysokość może być ustalona jedynie na podstawie już wykonanych prac, wypłaca się miesięcznie lub jednorazowo z dołu w ostatnim dniu miesiąca.

 

Do punktu 5 porządku

 

Następnie zapoznano się z pismem Dyrektora PCPR w Kluczborku dotyczącym upoważnienia 2 członków Zarządu Powiatu do podpisania umowy wraz z Gminą Kluczbork na zakup dwóch mikrobusów do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III. Zarząd postanowił upoważnić dwóch członków Zarządu w osobach: Piotr Pośpiech-Starosta Kluczborski oraz Urszula Pękala-Duda-Wicestarosta do podpisania oświadczenia w ww.sprawie.

 

Do punktu 6 porządku

 

Kolejna sprawą było pismo dotyczące rozliczenia dotacji celowej otrzymanej na zadanie ,,Przebudowa drogi gminnej nr 100434 O pl.Wolności w Wołczynie”.

Zarząd szczegółowo zapoznał się z przedłożonym rozliczeniem akceptując je bez wnoszenia uwag.

 

Do punktu 7 porządku

 

Zarząd przystąpił do zapoznania się z pismem Dyrektora SOSW w Kluczborku dotyczącym wyrażenia zgody na powrót zatrudnienia pracownika obsługi sekretariatu z 3 etatu do pełnego etatu.

Zarząd po ponownym rozpatrzeniu wniosku stwierdził, że w roku bieżącym nie ma możliwości powrotu do zatrudnienia pracownika obsługi sekretariatu z 3 etatu do pełnego wymiaru etatu.

 

Do punktu 8 porządku

 

Kolejno zapoznano się ze sprawozdaniem końcowym złożonym przez Rzymskokatolicką Parafię Łowkowice z wykonania zadania publicznego pod tytułem: ,,Cudze chwalicie swego nie znacie”-organizacja I Przeglądu artystycznego dzieci i młodzieży akceptując je bez wnoszenia uwag.

 

Do punktu 9 porządku

 

Zarząd zapoznał się z pismem Dyrektora WODiDZ w Kluczborku dotyczącym wyrażenia zgody na wycinkę drzew rosnących przy budynku na ul.Konopnickiej 11.

Zarząd Powiatu postanowił wyrazić zgodę na usunięcie 8 szt.drzewek rosnących przy budynku na ul.Konopnickiej 11 i wystąpienie do Gminy Kluczbork z wnioskiem o zgodę na powyższe.

 

Do punktu 10 porządku

 

Następnie przystąpiono do zapoznania się z pismem Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczącym Rządowego programu ,,Aktywna tablica”.

Zarząd zapoznał się z pismem i stwierdził, że przedstawione rozliczenie środków ze względu na dokonane przesunięcia w budżecie na początku miesiąca października 2017 r. jest nieaktualne.

Zarząd postanowił o uruchomieniu kwoty 3.500,-zł z rezerwy ogólnej budżetu powiatu poprzez podjęcie uchwały Zarządu. Zarząd upoważnił dwóch członków Zarządu do podpisania umowy w osobach Piotr Pośpiech-Starosta Kluczborski oraz Jakub Goliński-członek Zarządu.

 

Do punktu 11 porządku

 

Kolejną sprawą było pismo Dyrektora ZDP w Kluczborku dotyczące ewentualnej sprzedaży kostki brukowej oraz płytek chodnikowych pozyskanych w trakcie realizacji zadania ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 2291 O ul.Dworcowa w Wołczynie na odcinku o długości 0,554 km”.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem postanowił wyrazić zgodę na sprzedaż wykazanych w piśmie materiałów pozyskanych z rozbiórki tj.płytki chodnikowe (2.00,-zł/szt. netto , 2,46,-zł brutto) oraz kostka brukowa betonowa (12,00,-zł /m2 netto)    

 

Do punktu 12 porządku

 

Pan Starosta przedstawił pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczące kontroli obiektów szkół i placówek oświatowych powiatu kluczborskiego pod katem zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z tych obiektów. Zarząd zapoznał się z przedstawioną informacją przyjmując ją do wiadomości.

 

Do punktu 13 porządku

 

Kolejno przystąpiono do zapoznania się z pismem Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczącą wyników naboru do szkół ponadgimnazjalnych powiatu kluczborskiego na rok szkolny 2017/2018.  

Zarząd zapoznał się z informacją i postanowił zobowiązać Naczelnika Wydziału do przekazania ww.informacji Komisji Oświaty.

  

Do punktu 14 porządku

 

Zarząd zapoznał się z pismem Starosty Kluczborskiego dotyczącym projektu planu dochodów i wydatków na 2018 r. związanych z realizacją przez Starostę zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących prowadzenia powiatowej części zasobu geodezyjnego i kartograficznego z uwzględnieniem zadań wynikających z przepisów ustawy–Prawo geodezyjne i kartograficzne. Zarząd zatwierdził projekt ww.planu  jednakże ostateczne wielkości zostaną przygotowane w trakcie prac nad projektem budżetu na 2018 rok.

 

Do punktu 15 porządku

 

Pan Starosta przedstawił członkom Zarządu pismo Dyrektora DPS w Kluczborku dotyczące wydania decyzji w przedmiocie reorganizacji DPS przy ul.Wołczyńskiej 25.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem stwierdził, że ustalenia audytu wraz z zaleceniami przekazane do wykonania przez Dom Pomocy Społecznej w Kluczborku zostały zatwierdzone przez Zarząd Powiatu i wprost z nich wynika zobowiązanie jednostki do działania w tym zakresie. Wszelkie formalności związane ze zmianą profilu DPS w Kluczborku Zarząd Powiatu zleca się Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej.

 

Do punktu 16 porządku

 

Zarząd zapoznał się kolejno z pismem Dyrektora DPS w Gierałcicach dotyczącym wyrażenia zgody na usunięcie 25 szt.drzew rosnących na terenie parku zabytkowego.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem wyraził zgodę na usunięcie ww.drzew rosnących na terenie parku zabytkowego i upoważnił Dyrektora DPS na wystąpienie do Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków celem uzyskania zezwolenia.

 

Do punktu 17 porządku

 

Kolejną sprawą było pismo Dyrektora DPS w Gierałcicach dotyczące wyrażenia zgody na zbycie 19 szt.drzew wyciętych na terenie parku zabytkowego.

Zarząd po zapoznaniu się z pismem oraz sporządzonym szacunkiem brakarskim postanowił wyrazić zgodę na zbycie drewna pozyskanego z ww.wycinki drzew.

 

Do punktu 18 porządku

 

Zarząd po zapoznaniu się postanowił zatwierdzić i podpisać bez uwag projekt Podsumowania Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Kluczborskiego na lata 2017-2020 z perspektywą na lata 2021-2024.

 

Do punktu 19 porządku

 

Następnie zapoznano się z pismem Dyrektora PCPR w Kluczborku dotyczącym podpisania umowy w sprawie uczestnictwa samorządu powiatowego w realizacji ,,Programu wyrównywania różnic między regionami III” w 2017 r.

Zarząd postanowił o podpisaniu umowy do czego upoważnił Piotra Pośpiecha-Starostę Kluczborskiego oraz Urszulę Pękalę-Duda-Wicestarostę. 

 

Do punktu 20 porządku

 

Kolejno Zarząd zapoznał się z pismem Naczelnika Edukacji i Sportu dotyczącym wyrażenia zgody na podział na grupy na zajęciach z geografii w stopniu rozszerzonym w ZSO w Kluczborku.

Zarząd Powiatu postanowił wyrazić zgodę na ww.podział na zajęciach z geografii w stopniu rozszerzonym w roku szkolnym 2017/2018. Jednakże w przypadku zmniejszenia liczby uczniów do 34 ww.podział nie będzie zasadny. 

 

Do punktu 21 porządku

 

Zarząd zapoznał się z pismem Dyrektora ZSP Nr 1 w Kluczborku dotyczącym wynajęcia auta do przewozu żywności. Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem postanowił wyrazić zgodę na wynajęcie auta dostawczego do przewozu żywności z PĆP  m.in. do szpitala na czas naprawy auta znajdującego się w serwisie.

 

Do punktu 22  porządku

 

Przystąpiono do ustalenie sposobu realizacji uchwał Rady Powiatu w Kluczborku z sesji w dniu 29.09.2017 r..:

 

1.      Uchwałę Nr XXXIV/221/2017 zmieniająca Uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu kluczborskiego na rok 2017-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu,

2.      Uchwałę Nr XXXIV/222/2017 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu,

3.      Uchwałę Nr XXXIV/223/2017 w sprawie uchwalenia powiatowego programu ochrony środowiska-postanowiono przekazać Naczelnikowi Wydziału ROŚ.

Do punktu 23 porządku

 

Kolejno zapoznano się z pismem Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu dotyczącym  zmiany osoby projektanta w specjalności drogowej (realizacja zadania pn.:,,Budowa ścieżki rowerowej i kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1344O na odcinku o długości 2,855 km (0+445-3+300) –w systemie Zaprojektuj i Wybuduj”.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem postanowił wyrazić zgodę na zmianę osoby projektanta w specjalności drogowej przy realizacji ww.zadania i jednocześnie zobowiązał Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu do przygotowania Aneksu nr 1 do umowy FP.273.2.16.2017., do którego podpisania upoważnił dwóch członków Zarządu w osobach: Piotr Pośpiech-Starosta Kluczborski oraz Jakub Goliński-członek Zarządu.     

Następnie głos zabrał Jakub Goliński-członek Zarządu, który poinformował, że Pani Wójt Gminy Pokój złożyła naszemu powiatowi ofertę współpracy w ramach projektu: „Inwentaryzacja przyrodnicza w zabytkowym parku w Gierałcicach, ochrona in situ w zabytkowym parku w Pokoju oraz działania edukacyjno promocyjne” oraz „Ochrona in situ w zabytkowym parku w Pokoju oraz działania informacyjno-edukacyjne”.

Współpraca dotyczyłaby części dotyczącej edukacji i włączone by zostały szkoły oraz MDK.

Realizacja projektu rozpoczęłaby się od stycznia 2019 roku po podpisaniu umowy przy 15% wkładzie własnym powiatu.

Zarząd Powiatu postanowił o przystąpieniu Powiatu Kluczborskiego jako Partnera do współpracy z Gminą Pokój, która jest Liderem  w ramach projektu :„Inwentaryzacja przyrodnicza w zabytkowym parku w Gierałcicach, ochrona in situ w zabytkowym parku w Pokoju oraz działania edukacyjno promocyjne” oraz „Ochrona in situ w zabytkowym parku w Pokoju oraz działania informacyjno edukacyjne”.

Jednocześnie Zarząd postanowił upoważnić dwóch członków Zarządu w osobach:
Piotr Pośpiech-Starosta Kluczborski, Urszula Pękala-Duda do podpisania umowy oraz ewentualnych aneksów.

 

Do punktu 24 porządku

 

W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 118 posiedzenie Zarządu Powiatu.

Na tym protokół zakończono.

 

                                                                                  Zarząd Powiatu:

 

 

                                                           1.Piotr Pośpiech               ………………………………

 

 

                                                           2.Urszula Pękala-Duda    ………………………………

 

 

                                                           3.Jakub Goliński                ………………………………

 

 

                                                          

 

       Protokołowała:

 

    Joanna Strzelczyk