Protokół Nr 112/2017

z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku

w dniu 16 sierpnia 2017 r.

 

Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli także: Wicestarosta, członek Zarządu, Skarbnik Powiatu.

 

Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad:

 

1.Otwarcie posiedzenia.

2.Projekty uchwał Zarządu Powiatu:

-w sprawie przedstawienia Radzie Powiatu w Kluczborku oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za I półrocze 2017 roku.

-w sprawie uchylenia Uchwały Nr 124/330/2014 Zarządu Powiatu w Kluczborku z dnia 18 lutego 2014 roku w sprawie formy przekazywania sprawozdań budżetowych przez kierowników jednostek budżetowych Powiatu Kluczborskiego,

-w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków,

-w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków,

-w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków,

-w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie dochodów i wydatków.

3.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczące ubezpieczenia zdrowotnego uczniów z Ukrainy i Białorusi, podejmujących naukę w szkołach Powiatu Kluczborskiego.

4.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczące zwiększenia zatrudnienia w WODiDZ w Kluczborku.

5.Pismo dotyczące opinii Zarządu Powiatu w sprawie przyznania dodatków funkcyjnych i motywacyjnych dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych

6.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczące przyznania dyrektorom placówek oświatowych dodatków za warunki pracy,

7.Pismo Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Lasowice Wielkie w sprawie rozważenia możliwości uczczenia Jubileuszu 500-lecia Reformacji.

8.Decyzja w sprawie ustanowienia trwałego zarządu na rzecz ZDP w Kluczborku dla nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki zajęte pod drogę powiatową nr 1321 O-Kluczbork-Jakubowice.

9.Pismo Dyrektora PPP w Kluczborku dotyczące zabezpieczenia i przeniesienia środków w kwocie 10.600,-zł na zakup podstawowych materiałów i narzędzi niezbędnych do pracy pracownikom pedagogicznym i administracji.

10.Pismo Z-cy Kierownika Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu dotyczące Umowy na realizację przedsięwzięcia pn.:,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy Lasowice Wielkie II”,

11.Pismo Naczelnika Wydziału Obsługi Finansowo-Księgowej Jednostek Organizacyjnych Powiatu dotyczące ponownego przeanalizowania zasad wypłacania wynagrodzeń za godziny ponadwymiarowe dla nauczycieli zatrudnionych w jednostkach oświatowych Powiatu Kluczborskiego,

12.Pismo Dyrektora KIP w Kluczborku dotyczące wniosku najemców Inkubatora przy ul.Moniuszki 11 w sprawie wygłuszenia pomieszczeń.

13.Pismo Dyrektora SOSW w Kluczborku dotyczące podjęcia decyzji o adaptacji pomieszczenia w budynku SOSW na salę do rehabilitacji oraz zatrudnienie rehabilitanta.  

14.Pismo Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczpospolitej Polskiej –Zarząd Oddziału Powiatowego w sprawie dofinansowania do organizacji powiatowych zawodów sportowo-pożarniczych w dniu 09.09.2017 r.

15.Zatwierdzenie materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku.

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie uchwalenia ,,Rocznego programu współpracy powiatu kluczborskiego z organizacjami pozarządowymi na 2018 rok”,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Kluczborku w Szkołę Specjalną Przysposabiającą do Pracy, o której mowa w art.18 ust.1 pkt2 lit.d ustawy-Prawo oświatowe, w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Szkoły Policealnej Nr 3 dla Dorosłych w Kluczborku w Szkołę Policealną Nr 3 dla Dorosłych, o której mowa w art.18 ust.1 pkt 2 lit.f ustawy-Prawo oświatowe, w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Szkoły Policealnej Nr 2 dla Dorosłych w Kluczborku w Szkołę Policealną Nr 2 dla Dorosłych, o której mowa w art.18 ust.1 pkt 2 lit.f ustawy-Prawo oświatowe, w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej w Kluczborku w Branżową Szkołę I stopnia Specjalną w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Nr 2 w Kluczborku w Branżową Szkołę I stopnia Nr 2 w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Nr 1 w Kluczborku w Branżową Szkołę I stopnia Nr 1 w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej Nr 6 Specjalnej w Kluczborku w ośmioletnią Szkołę Podstawową Nr 6 Specjalną w Kluczborku,

16.Wolne wnioski.

17.Zamknięcie posiedzenia.

 

 

            Następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu, które odbyło się w dniu 02.08.2017 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do protokołu Nr 111/2017 i w drodze głosowania jednogłośnie go przyjęli.

 

Do punktu 2 porządku

 

Zarząd zapoznał się z projektem uchwały w sprawie przedstawienia Radzie Powiatu

w Kluczborku oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za I półrocze 2017 roku.

Powyższe sprawozdanie zawiera:

-wykonanie planu dochodów budżetu Powiatu Kluczborskiego za I półrocze 2017 r.,

-wykonanie planu wydatków budżetu Powiatu Kluczborskiego za I półrocze 2017 r.,

-wykonanie planu dochodów i wydatków zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych przez powiat za I półrocze 2017 r.,

-wykonanie dochodów i wydatków związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie porozumień z organami tej administracji realizowanych przez powiat w 2017 roku stan na 30.06.2017 roku,

-wykonanie dochodów i wydatków budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2017 rok związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie umów lub porozumień z jednostkami samorządu terytorialnego stan na 30.06.2017 roku.,

-wykonanie planu przychodów i rozchodów budżetu Powiatu Kluczborskiego za I półrocze 2017 r.,

-stan realizacji planu wydatków inwestycyjnych na dzień 30.06.2017 roku,

-informację o stanie zadłużenia Powiatu Kluczborskiego,

-informację o dokonanych zmianach budżetu powiatu w okresie sprawozdawczym

-informację o zrealizowanych dochodach i przychodach,   

-informację o zrealizowanych wydatkach i rozchodach.

Zarząd zapoznał się także z informacją o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Kluczborskiego.

Nie wniesiono zapytań do powyższego projektu uchwały w związku z czym Zarząd podjął Uchwałę Nr 112/488/2017 w sprawie przedstawienia Radzie Powiatu w Kluczborku oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za I półrocze 2017 r.          
Przedmiotowe sprawozdanie zostanie przesłane do Regionalnej Izby Obrachunkowej celem zaopiniowania.

Kolejno przystąpiono do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr 124/330/2014 Zarządu Powiatu w Kluczborku z dnia 18 lutego 2014 roku w sprawie formy przekazywania sprawozdań budżetowych przez kierowników jednostek budżetowych Powiatu Kluczborskiego.

Uchylenia dokonuje się w związku z wprowadzeniem Uchwały Nr 107/460/2017 Zarządu Powiatu w Kluczborku z dnia 20 czerwca 2017 roku w sprawie formy przekazywania sprawozdań finansowych, sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z wykonania budżetu.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 112/489/2017.

Następnie przystąpiono do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 150-Przetwórstwo przemysłowe, rozdział 15011-Rozwój przedsiębiorczości z § 4010 kwotę 50.000 zł na § 4260 kwotę 20.000 zł, §4300 kwotę 30.000 zł.

Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Dyrektora Kluczborskiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Zmniejszenie wydatków na wynagrodzeniach wynika z oszczędności jakie powstały w wyniku uruchomienia środków z tytułu kosztów pośrednich z realizowanych projektów. Środki będą przeznaczone na zakup usług i energii w jednostce.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 112/490/2017.

Zarząd przystąpił do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 801 –Oświata i wychowanie, rozdział 80151 – Kwalifikacyjne kursy zawodowe z § 4040 kwotę 3.410 zł  na § 4210 kwotę 3.410 zł.

Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 CKU w Kluczborku. Zmniejsza się wydatki z tytułu oszczędności na dodatkowym wynagrodzeniu rocznym, środki te przeznacza się na wydatki bieżące w jednostce.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 112/491/2017.

Kolejno przystąpiono do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 853 -Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej, rozdział 85321- Zespoły do spraw orzekania o niepełnosprawności z: § 4260 kwotę 5.000 zł na § 4010 kwotę5.000 zł.

Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kluczborku .Do przedłożonego projektu nie wniesiono uwaga w związku z czym podjęto uchwałę Nr 112/492/2017.

Następnie przystąpiono do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie dochodów i wydatków.

Wprowadza się zmiany w uchwale budżetowej powiatu na 2017 rok polegające na zwiększeniu planu dochodów i wydatków o kwotę 58.730 zł na podstawie decyzji Wojewody Opolskiego z dnia 11 sierpnia 2017 roku z przeznaczeniem na zatrudnianie przez powiaty koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w ramach realizacji Programu asystent rodziny i koordynator rodzinnej pieczy zastępczej na rok 2017, wprowadzonego zgodnie z art.247 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 112/493/2017.

 

Do punktu 3 porządku

 

Zarząd przystąpił do zapoznania się z pismem Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczącym ubezpieczenia zdrowotnego uczniów z Ukrainy i Białorusi, podejmujących naukę w szkołach Powiatu Kluczborskiego.

Zarząd Powiatu zapoznał się z pismem i stwierdził, że podstawą do wykupienia polisy ubezpieczeniowej u komercyjnego ubezpieczyciela będzie najkorzystniejsza oferta wybrana wśród złożonych ofert. Zarząd ponadto zwrócił się z prośbą do Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu o przedłożenie informacji o ilości uczniów z Ukrainy i Białorusi posiadających uprawnienia do ubezpieczenia w ZUS z uwagi na posiadanie Karty Polaka.  

 

Do punktu 4 porządku

 

Kolejno Zarząd zapoznał się z pismem Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczącym zwiększenia zatrudnienia w WODiDZ w Kluczborku.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem Dyrektora WODiDZ w Kluczborku wyraził zgodę na zatrudnienie od dnia 1 września 2017 r. zgodnie z wnioskiem i opinią Wydziału Edukacji i Sportu. Jednocześnie Zarząd zwrócił uwagę na konieczność pozyskania pracowników w ramach robót publicznych w odniesieniu do 10 etatów pedagogicznych, 2 etatów pomocy kuchennej oraz dwóch etatów sprzątaczki.

  

Do punktu 5 porządku

 

Następnie zapoznano się z pismem dotyczącym opinii Zarządu Powiatu w sprawie przyznania dodatków funkcyjnych i motywacyjnych dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z przedłożonymi propozycjami dodatków funkcyjnych i motywacyjnych dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych Powiatu Kluczborskiego na okres od 1 września 2017 r. do 31 grudnia 2017 r., postanowił zaopiniować pozytywnie dodatki funkcyjne.

Natomiast, jeśli chodzi o dodatek motywacyjny Zarząd zaopiniował go w wysokości 25% dla wszystkich dyrektorów.

Powyższe wysokości przyznanych dodatków zostały również przyjęte decyzją Starosty Kluczborskiego. Ponadto pozytywnie zaopiniowano przyznanie dodatku funkcyjnego dla nauczyciela–konsultanta Pani Anny Dzierżan –Dyrektorce PODN w Kluczborku w wysokości 10% pobieranego wynagrodzenia zasadniczego, na okres od 1.09.2017 r. do 31.12.2017 r.

 

Do punktu 6 porządku

 

Kolejną sprawą było pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczące przyznania dyrektorom placówek oświatowych dodatków za warunki pracy.

Pan Starosta postanowił o przyznaniu dodatków w następujących wysokościach:

-Pani Anicie Kieslich-Dyrektorowi Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kluczborku 7 % pobieranego wynagrodzenia zasadniczego na okres od 1.09.2017 r. do 31.12.2017 r.,

-Pani Ewie Porębie-Dyrektorowi Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kluczborku za prowadzenie zajęć w warunkach trudnych- w wysokości 12 % pobieranego wynagrodzenia zasadniczego, na okres od 1.09.2017 r. do 31.12.2017 r. oraz za prowadzenie zajęć w warunkach uciążliwych w wysokości 14 % pobieranego wynagrodzenia zasadniczego.

 

Do punktu 7 porządku

 

Zarząd zapoznał się wstępnie z pismem Proboszcza Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Lasowice Wielkie w sprawie rozważenia możliwości uczczenia Jubileuszu 500-lecia Reformacji. Zarząd postanowił, że powróci do sprawy na jednym z kolejnych posiedzeń.

 

Do punktu 8 porządku

 

Następnie zapoznano się z wnioskiem ZDP w Kluczborku z dnia 09.08.2017 r. i postanowiono o podpisaniu Decyzji w sprawie ustanowienia trwałego zarządu na rzecz ZDP w Kluczborku dla nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki zajęte pod drogę powiatową nr 1321 O-Kluczbork-Jakubowice.

 

Do punktu 9 porządku

 

Kolejną sprawą było pismo Dyrektora PPP w Kluczborku dotyczące zabezpieczenia i przeniesienia  środków w kwocie 10.600,-zł na zakup podstawowych materiałów i narzędzi niezbędnych do pracy pracownikom pedagogicznym i administracji.

Zarząd zapoznał się z pismem i postanowił, że środki na cel wymieniony w piśmie powinny zostać pozyskane ze zwrotu 50% faktury za wykonany remont wejścia głównego przez PCPR  w kwocie 4450,-zł oraz z wypłaty odszkodowania za szkody wynikające z zalania budynku w kwocie 2500,-zł.

Pozostałe niezbędne wydatki powinny zostać pokryte w ramach budżetu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kluczborku.

 

Do punktu 10 porządku

 

Zarząd zapoznał się z pismem Z-cy Kierownika Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu dotyczącym wyrażenia zgody na cesję wierzytelności z tytułu zawartej w dniu 17 lipca 2017 r. umowy na realizację przedsięwzięcia pn.:,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy Lasowice Wielkie II”.

Zarząd Powiatu po analizie wyraził zgodę na cesję wierzytelności z tytułu zawartej umowy na realizację przedsięwzięcia pn.:,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy Lasowice Wielkie II” jednakże w umowie powinny znaleźć się zapisy dotyczące możliwości egzekwowania ewentualnych kar umownych wynikających z umowy zamawiającego i wykonawcy.

 

Do punktu 11 porządku

 

Zarząd zapoznał się z pismem Naczelnika Wydziału Obsługi Finansowo-Księgowej Jednostek Organizacyjnych Powiatu dotyczącym ponownego przeanalizowania zasad wypłacania wynagrodzeń za godziny ponadwymiarowe dla nauczycieli zatrudnionych w jednostkach oświatowych Powiatu Kluczborskiego.

Zarząd postanowił, że w związku z projektem ustawy o finansowaniu zadań oświatowych dotyczącym między innymi zmiany przepisów art.39 ust.3 i 4 ustawy–Karty Nauczyciela polegających na zmianie terminu wypłaty wynagrodzeń nauczycieli zostanie dookreślony sposób ich wypłaty. Ustawodawca proponuje, aby termin wypłaty składników wynagrodzenia, które przed dniem wejścia w życie ustawy były wypłacane nauczycielowi miesięcznie z dołu, a nie jak dotychczas z góry.

Do czasu wejścia w życie ww.Ustawy wypłata wynagrodzeń będzie realizowana na dotychczasowych zasadach.    

 

Do punktu 12 porządku

 

Zarząd Powiatu zapoznał się z pismem najemców skierowanym do Dyrektora KIP w Kluczborku w odniesieniu do którego zauważa, iż wewnętrzny podział powierzchni Inkubatora na lokale użytkowe miał na celu dać możliwość swobodnego operowania powierzchnią lokali zgodnie z potrzebami najemców. W związku z tym została zastosowana lekka konstrukcja ścian działowych spotykana w wielu instytucjach i urzędach.
Wygłuszenie ścian wymagałoby wyłożenia materiałem izolacyjnym i zamknięcia ich materiałem trwałym (karton-gips). W odniesieniu do wszystkich lokali jest to przedsięwzięcie kosztochłonne, a dodatkowo obiekt został zbudowany z dofinansowania ze środków z Unii Europejskiej i do połowy 2019 roku objęty jest trwałością projektu, co należy rozumieć jako brak możliwości dokonywania zmian w konstrukcji obiektu. 

  

Do punktu 13 porządku

 

Kolejno zapoznano się z pismem Dyrektora SOSW w Kluczborku dotyczące podjęcia decyzji o adaptacji pomieszczenia w budynku SOSW na salę do rehabilitacji oraz zatrudnienie rehabilitanta.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem zwrócił się z prośbą do Dyrektora SOSW w Kluczborku o przedstawienie propozycji jeśli chodzi o formę umowy oraz terminu zatrudnienia pracownika rehabilitacji.

 

Do punktu 14 porządku

 

Następnie Zarząd przystąpił do zapoznania się z pismem Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczpospolitej Polskiej–Zarząd Oddziału Powiatowego w sprawie dofinansowania do organizacji powiatowych zawodów sportowo-pożarniczych w dniu 09.09.2017 r.

Zarząd Powiatu zapoznał się z pismem i postanowił zobowiązać Skarbnika do przygotowania na kolejny Zarząd projektu uchwały o uruchomieniu środków z rezerwy ogólnej we wnioskowanych w piśmie kwotach.

 

Do punktu 15 porządku

 

Zarząd przystąpił do zatwierdzenia materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku.

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie uchwalenia ,,Rocznego programu współpracy powiatu kluczborskiego z organizacjami pozarządowymi na 2018 rok”,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Kluczborku w Szkołę Specjalną Przysposabiającą do Pracy, o której mowa w art.18 ust.1 pkt2 lit.d ustawy-Prawo oświatowe, w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Szkoły Policealnej Nr 3 dla Dorosłych w Kluczborku w Szkołę Policealną Nr 3 dla Dorosłych, o której mowa w art.18 ust.1 pkt 2 lit.f ustawy-Prawo oświatowe, w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Szkoły Policealnej Nr 2 dla Dorosłych w Kluczborku w Szkołę Policealną Nr 2 dla Dorosłych, o której mowa w art.18 ust.1 pkt 2 lit.f ustawy-Prawo oświatowe, w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej w Kluczborku w Branżową Szkołę I stopnia Specjalną w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Nr 2 w Kluczborku w Branżową Szkołę I stopnia Nr 2 w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Nr 1 w Kluczborku w Branżową Szkołę I stopnia Nr 1 w Kluczborku,

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej Nr 6 Specjalnej w Kluczborku w ośmioletnią Szkołę Podstawową Nr 6 Specjalną w Kluczborku,

Zarząd po zapoznaniu się z przedłożonymi materiałami postanowił o ich zatwierdzeniu i przekazaniu pod obrady Rady Powiatu.

 

Do punktu 16 porządku

 

Innych spraw nie poruszano.

 

Do punktu 17 porządku

 

W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 112 posiedzenie Zarządu Powiatu.

Na tym protokół zakończono.

 

Zarząd Powiatu:

 

 

1.Piotr Pośpiech               ………………………………

 

 

2.Urszula Pękala-Duda    ………………………………

 

 

3.Jakub Goliński                ……………………………..

 

 

Protokołowała:

 

Joanna Strzelczyk