Kluczbork, 2024-12-16

KD.2110.8.2024.AT

 

 

Starosta Kluczborski

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze –

Główny Specjalista w Biurze Funduszy Pomocowych,

Mienia Powiatu i Promocji Powiatu

 

 

I Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Kluczborku, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork

 

 

II Określenie stanowiska: Główny Specjalista w Biurze Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu  

 

 

III Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:

  1. wykształcenie wyższe magisterskie,
  2. 5 – letni staż pracy na stanowisku związanym z wnioskowaniem, realizacją  i  rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym z funduszy europejskich,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu wnioskowania, realizacji i rozliczania projektów współfinasowanych ze środków zewnętrznych, w tym ze środków UE, znajomość dokumentów programowych oraz wytycznych z zakresu funduszy unijnych niezbędnych do pozyskiwania środków zewnętrznych przez powiat tj.:

- Wytyczne dotyczące realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027,

- Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027,

- Wytyczne dotyczące zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym hybrydowych na lata 2021-2027,

- Wytyczne dotyczące sposobu korygowania nieprawidłowości na lata 2021-2027,

- Wytyczne dotyczące informacji i promocji Funduszy Europejskich na lata 2021-2027,

- Wytyczne dotyczące warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2021-2027,

- Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027,

- Program regionalny Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027,

- Szczegółowy opis priorytetów programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027.

 

  1. Znajomość przepisów prawa w zakresie:

- ustawy o samorządzie powiatowym,

- ustawy o finansach publicznych,

- ustawy prawo zamówień publicznych,

- ustawy prawo budowlane,

- ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027,

- pakiet rozporządzeń polityki spójności na lata 2021-2027.

 

 

IV Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów:

  1. posiadanie doświadczenia w pracy w administracji samorządowej.
  2. Cechy osobowości: komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność i obowiązkowość, odporność na stres, utrzymywanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy.
  3. umiejętność logicznego myślenia i analizy, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność pracy w zespole, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
  4. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, pakietu MS Office,
  5. prawo jazdy kategorii B.

V Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Wyszukiwanie informacji związanych z możliwościami pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań powiatu,

2. Przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów ze źródeł zewnętrznych,

3. Wdrażanie projektów realizowanych przy współudziale środków zewnętrznych, monitorowanie ich realizacji, koordynacja działań w projekcie,

4. Rozliczanie projektów, prowadzenie sprawozdawczości w ramach realizowanych projektów,

5. Prowadzenie wymaganych działań promocyjnych projektów,

6. Archiwizacja dokumentów w ramach realizowanych projektów,

7. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi powiatu i komórkami organizacyjnymi Starostwa w zakresie przygotowania i realizacji projektów,

8. Współpraca z innymi jednostkami samorządu terytorialnego przy opracowywaniu wspólnych projektów.

 

VI Warunki pracy na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy: pełny etat,
  2. umowa o pracę,  
  3. praca administracyjno – biurowa, praca przy pomocy komputera, praca na III piętrze budynku wielokondygnacyjnego, w razie potrzeby praca poza siedzibą urzędu.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Kluczborku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

 

VII Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej - podpisany własnoręcznie,
  2. List motywacyjny podpisany własnoręcznie,
  3. Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (do pobrania ze strony BIP Starostwa Powiatowego w Kluczborku),
  4. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  5. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganego stażu pracy (świadectw pracy, zaświadczeń – w przypadku aktualnego zatrudnienia), 
  6. Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
  7. Własnoręcznie podpisane oświadczenia o:

1)   posiadaniu obywatelstwa polskiego,

2)   posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

3)   braku  prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)   nieposzlakowanej opinii,

5)   wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w dokumentach złożonych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Głównego Specjalisty w Biurze Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

VIII Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Starostwa pod adresem:

Starostwo Powiatowe w Kluczborku,

ul. Katowicka 1,

46-200 Kluczbork

 

z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Głównego Specjalisty w Biurze Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu”

 

Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 stycznia 2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data i godzina wpływu do Sekretariatu Starostwa)

 

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu,  nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

 

IX Dodatkowe informacje:

  1. I etap naboru - otwarcie ofert nastąpi komisyjne w dniu 21 stycznia 2025 r. o godz. 9.00 w sali nr 213 Starostwa Powiatowego w Kluczborku, w celu sprawdzenia spełnienia wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu,
  2. II etap naboru – rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 22 stycznia 2025 r. o godz. 9.00 w sali nr 213 Starostwa Powiatowego w Kluczborku,
  3. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni o tym fakcie telefonicznie.

 

Wszelkie informacje związane z przedmiotowym naborem będą umieszczane na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń, znajdującej się w siedzibie Starostwa na II piętrze obok pokoju nr 201. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 77 418 52 18 wew. 121

 

 

 

 

 

Starosta Kluczborski

 

Mirosław Birecki

 

  

 

 

Klauzula informacyjna dla osób biorących udział w procesie naboru na stanowisko Głównego Specjalisty w Biurze Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu

 

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane w skrócie RODO) informujemy, że:

 

  1. Administratorem danych osobowych jest Starosta Kluczborski, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, tel. 77 418 52 18, e-mail: starostwo@powiatkluczborski.pl.
  2. W Starostwie powołano Inspektora Ochrony Danych Osobowych; kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: nr tel. 77 418 65 20, e-mail: starostwo@powiatkluczborski.pl.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko podane w ogłoszeniu. 
  4. Odbiorcą danych osobowych jest Komisja rekrutacyjna powołana w celu wyłonienia kandydata na stanowisko Głównego Specjalisty w Biurze Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu,
  5. Po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru m.in. w zakresie imienia i nazwiska wybranego kandydata oraz jego miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będzie umieszczona na tablicy informacyjnej  w Starostwie Powiatowym w Kluczborku oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa przez okres 3 miesięcy.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U z 2020, poz. 164 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
  7. Przysługują Państwu prawa: do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, do przenoszenia danych.
  8. Jeśli uważają Państwo, że przetwarzanie przez administratora danych osobowych jest niezgodne z RODO, wówczas przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który jest organem nadzorczym.
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru.