Kluczbork, 2024-07-05

KD.2110.5.2024.AT

 

 

Starosta Kluczborski

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze –

Podinspektora w Wydziale Komunikacji i Transportu

 

 

I Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Kluczborku,

ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork

 

II Określenie stanowiska: Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu

 

III Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:

  1. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
  2. co najmniej 2 lata stażu pracy,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

IV Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów:

  1. znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie wykonywanych zadań, w szczególności:

- Ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,

- Kodeksu Postępowania Administracyjnego,

- Ustawy o opłacie skarbowej oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,

- Ustawy o recyclingu pojazdów wycofanych z eksploatacji oraz przepisów

wykonawczych do tej ustawy,

- Ustawy o samorządzie powiatowym,

- Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych, rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji  i zakresu działania archiwów zakładowych,

- Przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

  1. cechy osobowości: komunikatywność, rzetelność, sumienność, dokładność, odpowiedzialność, szacunek dla drugiego człowieka, odporność na stres, utrzymanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy.
  2. umiejętność logicznego myślenia, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność słuchania i wysławiania się, umiejętność pracy w zespole, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
  3. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, pakietu MS Office, doświadczenie w obsłudze systemu CEPiK będzie dodatkowym atutem. 

V Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie i załatwianie spraw w zakresie:

  1. Rejestracji pojazdu, czasowej rejestracji pojazdu,
  2. Wymiany dowodu rejestracyjnego,
  3. Wymiany tablic rejestracyjnych,
  4. Wydawania wtórników w związku z zagubieniem, zniszczeniem lub kradzieżą,
  5. Zmiany rodzaju pojazdu,
  6. Dokonania zmian w opisie pojazdu,
  7. Zgłoszenia zbycia pojazdu,
  8. Czasowego wycofania pojazdu z ruchu na czas określony ustawą,
  9. Nadawania cech identyfikacyjnych pojazdu,
  10. Wyrejestrowania pojazdu,
  11. Wydawania zaświadczeń orz przygotowania sprawozdań z rejestracji pojazdów.

VI Warunki pracy na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godzin tygodniowo,
  2. umowa o pracę,  
  3. praca administracyjno – biurowa, praca przy pomocy komputera, wymuszona siedząca pozycja ciała, bezpośredni kontakt z klientem, praca pod presją czasu wymagająca bardzo dobrej organizacji pracy,
  4. praca na parterze budynku wielokondygnacyjnego, stanowisko zlokalizowane w wieloosobowym pokoju biurowym.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Kluczborku, w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

 

VII Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej - podpisany własnoręcznie,
  2. List motywacyjny podpisany własnoręcznie,
  3. Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (do pobrania ze strony BIP Starostwa Powiatowego w Kluczborku),
  4. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  5. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganego stażu pracy (świadectw pracy, zaświadczeń – w przypadku aktualnego zatrudnienia), 
  6. Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
  7. Własnoręcznie podpisane oświadczenia o:

1)   posiadaniu obywatelstwa polskiego,

2)   posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

3)   braku  prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)   nieposzlakowanej opinii,

5)   wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w dokumentach złożonych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Podinspektora w Wydziale Komunikacji i Transportu, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

VIII Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Starostwa pod adresem:

Starostwo Powiatowe w Kluczborku,

ul. Katowicka 1,

46-200 Kluczbork

 

z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Komunikacji  i Transportu”

 

Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 lipca 2024 r.  do godz. 15.00 (decyduje data i godzina wpływu do Sekretariatu Starostwa)

 

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

  

IX Dodatkowe informacje:

  1. I etap naboru - otwarcie ofert nastąpi komisyjne w dniu 25 lipca 2024 r. o godz. 9.00 w sali nr 213 Starostwa Powiatowego w Kluczborku, w celu sprawdzenia spełnienia wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu,
  2. II etap naboru – rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 26 lipca 2024 r. o godz. 9.00 w sali nr 213 Starostwa Powiatowego w Kluczborku. W przypadku dużej liczby kandydatów w celu zakwalifikowania do rozmowy odbędzie się test ze znajomości przepisów prawa,  
  3. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni o tym fakcie telefonicznie.

 

Wszelkie informacje związane z przedmiotowym naborem będą umieszczane na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń, znajdującej się w siedzibie Starostwa na II piętrze obok pokoju nr 201. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 77 418 52 18 wew. 121

 

 

 

 

 

Starosta Kluczborski

 

Mirosław Birecki

 

 

 

 

 

 

  

Klauzula informacyjna dla osób biorących udział w procesie naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Komunikacji i Transportu

 

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane w skrócie RODO) informujemy, że:

 

  1. Administratorem danych osobowych jest Starosta Kluczborski, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, tel. 77 418 52 18, e-mail: starostwo@powiatkluczborski.pl.
  2. W Starostwie powołano Inspektora Ochrony Danych Osobowych; kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: nr tel. 77 418 65 20, e-mail: starostwo@powiatkluczborski.pl.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko podane w ogłoszeniu. 
  4. Odbiorcą danych osobowych jest Komisja rekrutacyjna powołana w celu wyłonienia kandydata na stanowisko Podinspektora w Wydziale Komunikacji i Transportu,
  5. Po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru m.in. w zakresie imienia i nazwiska wybranego kandydata oraz jego miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będzie umieszczona na tablicy informacyjnej  w Starostwie Powiatowym w Kluczborku oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa przez okres 3 miesięcy.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U z 2020, poz. 164 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
  7. Przysługują Państwu prawa: do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, do przenoszenia danych.
  8. Jeśli uważają Państwo, że przetwarzanie przez administratora danych osobowych jest niezgodne z RODO, wówczas przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który jest organem nadzorczym.
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru.