Kluczbork, 19.11.2020 r.
FP.272.11.2020.AM ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ pn.: „WYCINKA DRZEW ROSNĄCYCH W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH 1. Zamawiający: POWIAT KLUCZBORSKI, NIP 751-165-78-74 UL. KATOWICKA 1, 46-200 KLUCZBORK tel. 77 418 52 18, e-mail: zamowieniapubliczne@powiatkluczborski.pl 2. Nazwa zamówienia: "WYCINKA DRZEW ROSNĄCYCH W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH WRAZ Z NABYCIEM DREWNA POZYSKANEGO Z WYCINKI-ETAP I" 3. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego wykonania oraz płatności: Przedmiotem zamówienia jest wycinka 165 sztuk drzew przydrożnych (na podstawie Decyzji zezwalających, wydanych przez Gminy) rosnących w ciągu dróg powiatowych. Zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie wizji przedmiotowych drzew w terenie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin przedmiotowych drzew. Wykaz drzew przeznaczonych do wycinki ich gatunki i obwody, lokalizację drzew oraz numery Decyzji Gmin zezwalających na wycinkę określono w zał. nr 3 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert. Dodatkowo Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia: ü zobowiązany jest do posiadania na czas obowiązywania Umowy, ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją Umowy oraz od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, powstałych w związku z wykonywaniem prac objętych przedmiotem Umowy oraz ubezpieczenia kadry pracowników Wykonawcy. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualne dokumenty potwierdzające zawarcie umowy ubezpieczenia, a w szczególności kopię umowy i polisy ubezpieczenia, nie później niż do dnia poprzedzającego dzień, w którym ma nastąpić przekazanie terenu prac. ü Wykonawca będzie mógł przystąpić do przedmiotowych prac po protokolarnym przekazaniu terenu przez Zamawiającego. ü zobowiązany jest do rozpoznania warunków lokalnych w miejscu wykonywania prac, do zastosowania odpowiedniego sprzętu, metod cięcia oraz do zorganizowania odpowiednich zabezpieczeń w pobliżu budowli, ruchu na ciągach pieszo - jezdnych, istniejących urządzeń energetycznych, telekomunikacyjnych i występujących nasadzeń; ü zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenu prowadzonych robót i ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane swym działaniem lub zaniechaniem; ü Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie przejezdności wraz z regulacją ruchu. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca wykona i uzgodni projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prac zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 tj. z dnia 2017.04.14). ü odpowiedzialny jest za powiadomienia o utrudnieniach w związku z realizacją zamówienia - właścicieli posesji przyległych do terenu prowadzenia prac; ü odpowiedzialny jest za zabezpieczenia przed zniszczeniem ogrodzeń, budynków, roślinności itp.; ü odpowiedzialny jest za ewentualne wyłączenia oraz zabezpieczenia przed uszkodzeniem linii napowietrznych (w tym za stosowne uzgodnienia i koszty z tym związane); ü zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania zasad BHP przy wycince drzew ze szczególnym uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz.U.2006.161.1141); ü zobowiązany jest dysponować niezbędnym do należytego wykonania zamówienia profesjonalnym sprzętem. ü Wykonawca oświadcza, że wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ü Wykonawca odpowiedzialny jest i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałych w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych w czasie realizacji umowy. Za wszelkie szkody powstałe przy wycince drzew w stosunku do osób trzecich odpowiada Wykonawca. ü Usunięcie materiału po wycince drzew z korony drogi (jezdni, poboczy, chodnika) musi nastąpić w dniu wykonania wycinki. Materiały powinny być wywożone (załadunek + transport) bez powodowania zakłóceń w ruchu drogowym, a miejsce wykonywania prac musi być oznakowane i odpowiednio zabezpieczone. Uprzątnięcie terenu po wykonanej wycince drzew, frezowaniu, ścinaniu pni odbędzie się we własnym zakresie Wykonawcy i na jego koszt. ü Po wycince drzew, Wykonawca zobowiązany jest odkupić od Powiatu Kluczborskiego pozyskane ü Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość, fachowość wykonywanych prac oraz za ich zgodność ze Specyfikacją i poleceniami Zamawiającego. Po wykonaniu wycinki wszystkich przedmiotowych drzew oraz uprzątnięciu terenu po wycince, Wykonawca zgłosi pisemnie gotowość do odbioru. Zamawiający wyznaczy datę i przeprowadzi odbiór w ciągu 5 dni od pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. Po sfrezowaniu lub ścięciu pozostałych po ścince pni oraz kompleksowym uprzątnięciu terenu robót, Wykonawca zgłosi pisemnie gotowość do końcowego odbioru. Zamawiający wyznaczy datę i przeprowadzi odbiór końcowy w ciągu 5 dni od pisemnego zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu realizacji zamówienia. Zgłaszając kompleksowe zakończenie prac, Wykonawca zobowiązany jest: ü złożyć oświadczenie Wykonawcy, że wycięte drzewa nie były zasiedlone przez ptaki – brak lęgów i gniazd; ü przed zgłoszeniem do odbioru odkupić od Zamawiającego drewno pozyskane z wycinki. Po bezusterkowym odbiorze oraz spełnieniu przez Wykonawcę wszystkich formalności, Zamawiający zapłaci Wykonawcy należne wynagrodzenie w ciągu 7 dni od dostarczonej przez Wykonawcę, prawidłowo wystawionej faktury. 4. Termin realizacji zamówienia: - wycinka drzew wraz z uprzątnięciem terenu po wycince do dnia 28.02.2021 r. - frezowanie lub ścinanie pni wraz z całkowitym uprzątnięciem terenu do dnia 30.04.2021 r. 5. Kryterium oceny ofert: najniższa cena ofertowa brutto - waga 100% 6. Sposób przygotowania oferty: Ofertę cenową sporządzić należy pisemnie w języku polskim oraz dostarczyć do siedziby: Starostwa Powiatowego w Kluczborku, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, pok. Nr 211 Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty związane z terminowym Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta, określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta. W przypadku gdy oferta podpisana jest przez Pełnomocnika Wykonawcy, wraz z ofertą należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. 7. Termin składania ofert: do dnia: 26.11.2020 r. do godz. 1100. Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane. 8. Termin związania ofertą: 30 dni liczony od terminu składania ofert. 9. Postępowanie zostanie unieważnione jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa niż kwota, jaką Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny. 10. Kontakt z osobami prowadzącymi zamówienie w imieniu Zamawiającego: Powiat Kluczborski, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, tel. 77 418-52-18 opis przedmiotu zamówienia - Wiesław Szczerba, adres e-mail: wszczerba@powiatkluczborski.pl, procedura postępowania – Anna Malejki, adres e-mail: zamowieniapubliczne@powiatkluczborski.pl 11. Postanowienia końcowe: O dokonanym wyborze, Zamawiający poinformuje na stronie internetowej BIP: http://kluczbork.starostwo.nowoczesnagmina.pl/?c=520 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do zawarcia umowy w terminie i w miejscu określonym przez Zamawiającego telefonicznie lub mailowo. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Załączniki: Nr 1 Formularz ofertowy Nr 2 Kosztorys ofertowy Nr 3 Wykaz drzew Nr 4 Szacunek brakarski 59 szt. Nr 4A Szacunek brakarski 106 szt. Nr 5 Istotne postanowienia umowy Nr 6 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna 12. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH - Zapytanie o cenę realizacji zamówienia publicznego nr FP.272.11.2020.AM o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27) pn.: „WYCINKA DRZEW ROSNĄCYCH W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH WRAZ Z NABYCIEM DREWNA POZYSKANEGO Z WYCINKI-ETAP I” INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej "RODO", informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Kluczborski, z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Kluczborku, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, adres e-mail: starostwo@powiatkluczborski.pl, tel.: 774185218 2) Został wyznaczony inspektor ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób: - listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Kluczborku, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork - poprzez email: starostwo@powiatkluczborski.pl Telefonicznie: nr 77 418 52 18. 3) Zamawiający informuje, iż Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn: „WYCINKA DRZEW ROSNĄCYCH W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH WRAZ Z NABYCIEM DREWNA POZYSKANEGO Z WYCINKI-ETAP I” prowadzonego w trybie zapytania ofertowego o cenę. 4) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 5) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 6) Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO." 7) Podanie danych osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne. Niepodanie danych-imienia, nazwiska, adresu, skutkuje brakiem możliwości uczestniczenia w przedmiotowym postępowaniu w celu realizacji zamówienia nr FP.272.11.2020.AM. 1) Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 2) Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
na zamówienie publiczne nr FP.272.11.2020.AM
o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27)
WRAZ Z NABYCIEM DREWNA POZYSKANEGO Z WYCINKI-ETAP I”
- zwracamy się z Zapytaniem o cenę usługi i zapraszamy do składania ofert -
Pnie po ścince drzew zlokalizowanych w poboczu drogi (120 szt.) należy sfrezować lub ściąć 10 cm poniżej poziomu gruntu na poboczu. Wykonawca zobowiązany jest nabyć drewno pozyskane z wycinki w okresie i zgodnie z warunkami niniejszego Zaproszenia do składania ofert. Wartość pozyskanego drewna nie ulegnie zmianie po ścięciu drzew. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - zał. nr 6.
W przypadku uchybienia przedmiotowemu obowiązkowi Zamawiający ma prawo wstrzymać się z przekazaniem terenu prac do czasu ich przedłożenia, co nie powoduje wstrzymania biegu terminów umownych w zakresie wykonania Umowy przez Wykonawcę;
z wycinki drewno na podstawie faktury wystawionej przez Zamawiającego w oparciu o Szacunek brakarski - zał. nr 4 i 4A. Wartość pozyskanego drewna nie ulegnie zmianie po ścięciu drzew, którą to Wykonawca składający Ofertę bez zastrzeżeń akceptuje. Pozostałe materiały z wycinki, Wykonawca wywiezie poza teren pasa drogowego i zagospodaruje lub zutylizuje we własnym zakresie oraz na własny koszt. Wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotowego zamówienia w całości ponosi Wykonawca.
i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, zysk, ryzyko Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, w tym podatek VAT, wszelkie rabaty itp. Wykonawca musi wkalkulować wszystkie okoliczności mające wpływ na cenę zamówienia. Ofertę należy złożyć pisemnie wg wzoru Formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 1
do niniejszego Zaproszenia (do pobrania ze strony BIP: http://kluczbork.starostwo.nowoczesnagmina.pl/?c=520/ lub w siedzibie Starostwa).