Protokół Nr 75/2016
z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku w dniu 21 września 2016 r. Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli także: Wicestarosta, członek Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu. Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad: 1.Otwarcie posiedzenia. 2.Projekty uchwał Zarządu Powiatu: -w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków, -w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków, -w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków, -w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków, -w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków, -w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków, -w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków, -w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków. 3.Sprawozdanie Ludowego Klubu Sportowego ,,Hetman” z wykonania zadania publicznego w obszarze wspierania i upowszechniania kultury fizycznej o nazwie: ,,Piłkarskie wakacje”. 4.Porozumienie pomiędzy Powiatem Kluczborskim a Powiatem Brzeskim w sprawie przyjęcia dziecka oraz warunków jego pobytu i wysokości wydatków na jego opiekę i wychowanie w rodzinie zastępczej w Powiecie Brzeskim. 5.Pismo Dyrektora WODiDZ w Kluczborku dotyczące remontu instalacji solarnej w kotłowni internatu WODiDZ. 6.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie kontroli obiektów szkół i placówek oświatowych powiatu kluczborskiego pod kątem zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z tych obiektów. 7.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczące organizacji dodatkowych zajęć lekcyjnych języka polskiego w ZSO w Kluczborku. 8.Pismo Kierownika Referatu Promocji Powiatu, Turystyki i Kultury dotyczące upoważnienia dwóch członków Zarządu Powiatu do podpisania porozumień oraz ewentualnych z tym związanych aneksów, dotyczących organizacji punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na obszarze powiatu kluczborskiego w 2017 roku. 9.Pismo dotyczące przedłużenia umowy dzierżawy nieruchomości położonej w Kluczborku nr 98 k.m.14 o pow.6,6919 ha. 10.Pismo Larix Sp.z o.o. dotyczące przedłużenia terminu realizacji zadania pn.:,,Remont drogi powiatowej nr 1344 O (Wołczyn-Murów-DW 454) na odcinku o długości 9,080 km (w km 0+010-9+090) do dnia 07.10.2016 r. 11.Pismo Burmistrza Kluczborka dotyczące uzgodnienia projektu zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Kluczborka część południowa wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. 12.Pismo Dyrektora ZSP Nr 1 w Kluczborku dotyczące remontu budynków szkoły. 13.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie wytypowania przedstawiciela Zarządu do składu Komisji ds.opiniowania wniosków o nagrody Starosty Kluczborskiego dla nauczycieli. 14.Pismo Dyrektora WODiDZ w Kluczborku dotyczące stawek żywieniowych w stołówce WODiDZ. 15.Porozumienie pomiędzy Powiatem Kluczborskim a OSP w Byczynie dotyczące rozwiązania umowy na udzielenie dotacji. 16.Decyzje: -w sprawie ustanowienia trwałego zarządu na rzecz ZDP w Kluczborku dla nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki zajęte pod drogę powiatową nr 2291 O-ul.Dworcowa, obręb Wołczyn. -w sprawie ustanowienia trwałego zarządu na rzecz ZDP w Kluczborku dla nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki zajęte pod drogę powiatową nr 2128 O ul.Jana Pawła II w Kluczborku. 17.Opinia Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu dotycząca realizacji inwestycji drogowej pn.:,,Rozbudowa skrzyżowania na typu rondo obwodnicy Kluczborka–drogi gminnej publicznej z drogą powiatową nr 1321 O w Kluczborku”. 18.Pismo Dyrektora ZSLT w Kluczborku dotyczące organizacji dodatkowych zajęć z języka polskiego dla uczniów z Białorusi i Ukrainy. 19.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie 1 oddziału SP dla Dorosłych w zawodzie technik administracji o liczebności 27 słuchaczy. 20.Pismo Burmistrza Wołczyna dotyczące sprawozdania z rozliczenia ,,Gminno-Powiatowych Dożynek. 21.Zatwierdzenie materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku. -projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2016, -projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej, -projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat, po umowie zawartej na czas oznaczony do 3 lat, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość lokalowa stanowiąca własność Powiatu Kluczborskiego położona na parterze budynku szpitalnego w Kluczborku przy ulicy M.C.Skłodowskiej 23-Pracownia Mammograficzna, -projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat, po umowie zawartej na czas oznaczony do 3 lat, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość lokalowa stanowiąca własność Powiatu Kluczborskiego położona na parterze budynku szpitalnego w Kluczborku przy ulicy M.C.Skłodowskiej 23-Pracownia RTG. 22.Ustalenie sposobu realizacji uchwał Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 14.09.2016 r. 23.Wolne wnioski. -pismo Dyrektora ZDP w Kluczborku dotyczące sprzedaży płytek chodnikowych, -pełnomocnictwo dla Pana Norberta Barcza do wystąpienia w imieniu Zarządu Powiatu 24.Zamknięcie posiedzenia. Następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu, które odbyło się w dniu 14.09.2016 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do protokołu Nr 74/2016 i w drodze głosowania jednogłośnie go przyjęli. Do punktu 2 porządku Kolejno Zarząd zapoznał się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków. Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 801 - Oświata i wychowanie, rozdział 80195 - Pozostała działalność z § 4421 kwotę 839 zł na § 4171 kwotę 700 zł, § 4111 kwotę 18 zł, § 4121 kwotę 121 zł. Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku w celu realizacji wydatków dotyczących projektu Erasmus+. Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 75/293/2016. Następnym projektem był projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków. Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między rozdziałami klasyfikacji budżetowej: zmniejszenie wydatków w dziale 801-Oświata i wychowanie, rozdział 80110-Gimnazja kwota 34.000,-zł. Zmniejszenie wydatków w dziale 801-Oświata i wychowanie, rozdział 80120-Licea ogólnokształcące kwota 34.000,-zł. Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku. Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę nr 75/294/2016. Zarząd przystąpił do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków. Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między rozdziałami klasyfikacji budżetowej: zmniejszenie wydatków w dziale 801-Oświata i wychowanie, rozdział 80151-Kwalifikacyjne kursy zawodowe kwota 40.000,-zł. Zwiększenie wydatków w dziale 801-Oświata i wychowanie, rozdział 80130-Szkoły zawodowe kwota 40.000,-zł. Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 CKU w Kluczborku. Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę nr 75/295/2016. Kolejno przystąpiono do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków. Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 700 –Gospodarka mieszkaniowa, rozdział 70005 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami z § 4010 kwotę 4.001 zł, § 4110 kwotę 364 zł na § 4120 kwotę 2 zł, § 4210 kwotę 2.181 zł, § 4260 kwotę 2.182 zł. Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Kierownika Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami. Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym postanowiono podjąć uchwałę Nr 75/296/2016. Następnym projektem uchwały był projekt w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków. Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 852 – Pomoc społeczna, rozdział 85202 – Domy pomocy społecznej z § 4010 kwotę 16.600 zł, § 4110 kwotę 5.220 zł, § 4120 kwotę 2.670 zł, § 4170 kwotę 1.880 zł, § 4780 kwotę 1.990 zł na § 4210 kwotę 5.000 zł, § 4220 kwotę 20.360 zł, § 4260 kwotę 3.000 zł. Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Gierałcicach w celu zabezpieczenia wydatków bieżących. Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 75/297/2016. Następnie Zarząd przystąpił do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków. Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 852 – Pomoc społeczna, rozdział 85201 – Placówki opiekuńczo – wychowawcze z § 4010 kwotę 44.000 zł, § 4110 kwotę 10.000 zł na § 4210 kwotę 12.000 zł, § 4220 kwotę 7.500 zł, § 4230 kwotę 3.200 zł, § 4240 kwotę 1.000 zł, § 4260 kwotę 13.000 zł, § 4280 kwotę 300 zł, § 4300 kwotę 13.000 zł, § 4400 kwotę 500 zł, § 4430 kwotę 3.500 zł. Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Dyrektora Centrum Administracyjnej Obsługi Placówek Opiekuńczo–Wychowawczych na zabezpieczenie wydatków bieżących. Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym postanowiono podjąć uchwałę Nr 75/298/2016. Kolejno Zarząd zapoznał się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków. Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 801-Oświata i wychowanie, rozdział 80111-Gimnazja specjalne z § 4260 kwotę 15.000 zł, na § 4110 kwotę 15.000 zł, rozdział 80134–Szkoły zawodowe specjalne z § 4210 kwotę 3.420 zł, § 4260 kwotę 1.000 zł, § 4300 kwotę 6.400 zł, na § 4010 kwotę 10.820 zł w dziale 854–Edukacyjna opieka wychowawcza rozdział 85401 – Świetlice szkolne z § 4040 kwotę 429 zł na § 4210 kwotę 429 zł. Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Kluczborku. Do projektu nie wniesiono żadnych uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 75/299/2016. Zarząd zapoznał się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków. Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 854 – Edukacyjna opieka wychowawcza, rozdział 85407-Placówki wychowania pozaszkolnego z § 4010 kwotę 3.932 zł na § 4210 kwotę 3.932 zł. Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Dyrektora Młodzieżowego Domu Kultury w Kluczborku. Do projektu uchwały nie wniesiono uwag w związku z czym postanowiono podjąć uchwałę Nr 75/300/2016. Do punktu 3 porządku Zarząd zapoznał się ze sprawozdaniem Ludowego Klubu Sportowego ,,Hetman” z wykonania zadania publicznego w obszarze wspierania i upowszechniania kultury fizycznej o nazwie: ,,Piłkarskie wakacje”. Do przedłożonego sprawozdania nie wniesiono uwag w związku z czym zatwierdzono je. Do punktu 4 porządku Kolejno Zarząd zapoznał się z treścią Porozumienia pomiędzy Powiatem Kluczborskim a Powiatem Brzeskim w sprawie przyjęcia dziecka oraz warunków jego pobytu i wysokości wydatków na jego opiekę i wychowanie w rodzinie zastępczej w Powiecie Brzeskim. Do podpisania Porozumienia upoważniono Starostę-Piotra Pośpiecha oraz Wicestarostę-Urszulę Pękalę-Dudę. Do punktu 5 porządku Następną sprawą było pismo Dyrektora WODiDZ w Kluczborku dotyczące remontu instalacji solarnej w kotłowni internatu WODiDZ. Zarząd Powiatu po zapoznaniu się stwierdził, że konieczne jest usunięcie awarii instalacji solarnej w kotłowni internatu w związku z czym przedmiotowe zadanie zostanie ujęte w uchwale budżetowej na najbliższą sesję w dniu 29.09.2016 r. w dziale wydatki inwestycyjne. Do punktu 6 porządku Zarząd zapoznał się z pismem Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie kontroli obiektów szkół i placówek oświatowych powiatu kluczborskiego pod kątem zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z tych obiektów. Zarząd zapoznał się z przedłożoną informacją i postanowił zobowiązać Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu do przekazania jej Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Turystyki, Rozwoju Rodziny celem zapoznania. Do punktu 7 porządku Kolejno zapoznano się z pismem Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu dotyczącym organizacji dodatkowych zajęć lekcyjnych języka polskiego w ZSO w Kluczborku. Zarząd po zapoznaniu się z pismem postanowił wyrazić zgodę na organizację dodatkowych zajęć lekcyjnych języka polskiego w ZSO w Kluczborku dla uczniów Ukrainy i Białorusi. Do punktu 8 porządku Zapoznano się z pismem Kierownika Referatu Promocji Powiatu, Turystyki i Kultury dotyczącym upoważnienia dwóch członków Zarządu Powiatu do podpisania porozumień oraz ewentualnych z tym związanych aneksów, dotyczących organizacji punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na obszarze powiatu kluczborskiego w 2017 roku. Zarząd Powiatu postanowił upoważnić dwóch członków Zarządu w osobach Starosty-Piotra Pośpiecha oraz członka Zarządu-Jakuba Golińskiego do podpisania ww.porozumień oraz ewentualnych z tym związanych aneksów. Do punktu 9 porządku Zarząd przystąpił do zapoznania się z pismem dotyczącym przedłużenia umowy dzierżawy nieruchomości położonej w Kluczborku nr 98 k.m.14 o pow.6,6919 ha. Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem wnioskodawcy postanowił wyrazić zgodę na przedłużenie umowy dzierżawy nieruchomości położonej w Kluczborku na działce nr 98 k.m.14 o pow.6,6919 na kolejny rok. Ponadto Zarząd postanowił ustalić stawkę czynszową za dzierżawę ww.nieruchomości w wysokości 0,10 zł/m2 . Do punktu 10 porządku Kolejno zapoznano się z pismem Larix Sp.z o.o. dotyczącym przedłużenia terminu realizacji zadania pn.:,,Remont drogi powiatowej nr 1344 O (Wołczyn-Murów-DW 454) na odcinku o długości 9,080 km (w km 0+010-9+090) do dnia 07.10.2016 r. Zarząd Powiatu postanowił wyrazić zgodę na przesunięcie terminu realizacji zadania pn.:,,Remont drogi powiatowej nr 1344 O (Wołczyn-Murów-DW 454) na odcinku o długości 9,080 km (w km 0+010-9+090) do dnia 07.10.2016 r. oraz wykonanie robót dodatkowych określonych w protokole i ujętych w kosztorysie stanowiących załączniki do ww.pisma. Zadanie powinno zostać rozliczone w 2017 roku. Ponadto Zarząd uznał, że po stronie wykonawcy leży sposób rozliczenia kosztów robót dodatkowych to jest: 1)objęcie kwoty faktoringiem samorządowym lub Ponadto Zarząd zobowiązał p.o.Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu do poinformowania Wojewody Opolskiego o powyższej zmianie zgodnie z zapisami umowy. Do punktu 11 porządku Następnie przystąpiono do zapoznania się z pismem Burmistrza Kluczborka dotyczącym uzgodnienia projektu zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Kluczborka część południowa wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Zarząd Powiatu postanowił pozytywnie uzgodnić proponowane zmiany. Do punktu 12 porządku Kolejno przystąpiono do zapoznania się z pismem Dyrektora ZSP Nr 1 w Kluczborku dotyczącym remontu budynków szkoły oraz likwidacji boiska asfaltowego. Zarząd zapoznał się z pismem i nie wniósł uwag do kwestii likwidacji boiska asfaltowego. Do punktu 13 porządku Zarząd zapoznał się z pismem Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie wytypowania przedstawiciela Zarządu do składu Komisji ds.opiniowania wniosków o nagrody Starosty Kluczborskiego dla nauczycieli. Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem postanowił wyznaczyć przedstawiciela Zarządu do składu Komisji ds.opiniowania wniosków o nagrody Starosty Kluczborskiego dla nauczycieli w osobie Jakuba Golińskiego, który jednocześnie będzie pełnił funkcję przewodniczącego ww.komisji. Do punktu 14 porządku Następną sprawą było pismo Dyrektora WODiDZ w Kluczborku dotyczące stawek żywieniowych w stołówce WODiDZ. Zarząd zapoznał się wstępnie z propozycją stawek żywieniowych w WODiDZ w Kluczborku i postanowił do sprawy powrócić na kolejnym posiedzeniu Zarządu. Do punktu 15 porządku Zapoznano się z treścią Porozumienia pomiędzy Powiatem Kluczborskim a OSP w Byczynie dotyczącą rozwiązania umowy na udzielenie dotacji. Zarząd do treści nie wniósł uwag jednocześnie upoważniając dwóch członków Zarządu w osobach Starosty-Piotra Pośpiecha oraz Wicestarosty-Urszuli Pękali-Dudy do jego podpisania. Do punktu 16 porządku W związku z wnioskami Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku postanowiono o podpisaniu Decyzji w następujących sprawach: -ustanowienia trwałego zarządu na rzecz ZDP w Kluczborku dla nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki zajęte pod drogę powiatową nr 2291 O-ul.Dworcowa, obręb Wołczyn. -ustanowienia trwałego zarządu na rzecz ZDP w Kluczborku dla nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki zajęte pod drogę powiatową nr 2128 O ul.Jana Pawła II w Kluczborku. Do punktu 17 porządku Kolejno Zarząd zapoznał się z opinią Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu dotyczącą realizacji inwestycji drogowej pn.:,,Rozbudowa skrzyżowania na typu rondo obwodnicy Kluczborka–drogi gminnej publicznej z drogą powiatową nr 1321 O w Kluczborku”. Zarząd Powiatu zapoznał się z opinią w powyższej sprawie i postanowił zobowiązać p.o.Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu do udzielenia odpowiedzi Pracowni Projektowej ,,Prokom” uwzględniając wszystkie otrzymane opinie. Do punktu 18 porządku Następnie przystąpiono do zapoznania się z pismem Dyrektora ZSLT w Kluczborku dotyczące organizacji dodatkowych zajęć z języka polskiego dla uczniów z Białorusi i Ukrainy. Zarząd po zapoznaniu postanowił wyrazić zgodę na organizację dodatkowych zajęć lekcyjnych języka polskiego w wymiarze 2 godzin w tygodniu dla uczniów z Ukrainy i Białorusi w ZSLT w Kluczborku. Dodatkowe lekcje z języka polskiego dla ww.uczniów z ZSP Nr 2 CKU w Kluczborku oraz ZSLT w Kluczborku będą prowadzone wspólnie w Zespole Szkół Licealno –Technicznych w Kluczborku. Do punktu 19 porządku Zapoznano się z pismem Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie 1 Oddziału Szkoły Policealnej dla Dorosłych w zawodzie technik administracji o liczebności 27 słuchaczy. Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem postanowił wyrazić zgodę na utworzenie ww.Oddziału o liczebności 27 słuchaczy. Do punktu 20 porządku Kolejno zapoznano się pismem Burmistrza Wołczyna dotyczącym sprawozdania z rozliczenia ,,Gminno-Powiatowych Dożynek. Zarząd po zapoznaniu się zaakceptował je bez wnoszenia uwag. Do punktu 21 porządku Następnie przystąpiono do zatwierdzenia materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku: -projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2016, -projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej, -projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat, po umowie zawartej na czas oznaczony do 3 lat, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość lokalowa stanowiąca własność Powiatu Kluczborskiego położona na parterze budynku szpitalnego w Kluczborku przy ulicy M.C.Skłodowskiej 23-Pracownia Mammograficzna, -projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat, po umowie zawartej na czas oznaczony do 3 lat, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość lokalowa stanowiąca własność Powiatu Kluczborskiego położona na parterze budynku szpitalnego w Kluczborku przy ulicy M.C.Skłodowskiej 23-Pracownia RTG. Zarząd ponadto postanowił upoważnić dwóch członków Zarządu w osobach Starosty-Piotra Pośpiecha, Wicestarosty-Urszuli Pękali-Dudy do podpisania rozwiązania umowy dotyczącej Pracowni RTG oraz podpisania kolejnej umowy na dzierżawę Pracowni Mammograficznej i RTG po podjęciu przez Radę Powiatu przedmiotowych uchwał. Do punktu 22 porządku Przystąpiono do ustalenie sposobu realizacji uchwał Rady Powiatu w Kluczborku z sesji Do punktu 23 porządku Kolejną sprawą było pismo Dyrektora ZDP w Kluczborku dotyczące sprzedaży płytek chodnikowych pozyskanych w trakcie realizacji zadań: -Remont ciągu komunikacyjnego o długości 16,650 km, składającego się z odcinka drogi powiatowej nr 1324 O (Smardy-Dębiniec) w km 0+000-11+892 i odcinka drogi powiatowej nr 1321 O (Kluczbork-Jakubowice) w km 0+007-4+765, -Remont drogi powiatowej nr 1344 O (Wołczyn-Murów-DW 454) na odcinku o długości 9,080 km (w km 0+010-9+090). Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem postanowił wyrazić zgodę na sprzedaż płytek chodnikowych w cenie proponowanej we wniosku t.j. 2,00,-zł netto. Zapoznano się kolejno z pismem Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu w sprawie wyrażenia zgody i udzielenia pełnomocnictwa na odbiór usuniętego pojazdu z parkingu strzeżonego, demontaż w stacji demontażu pojazdów wraz z późniejszym jego wyrejestrowaniem. Pełnomocnictwo dotyczy pojazdu marki Honda Civic 1.3 Kat. Zarząd postanowił wyrazić zgodę na powyższe udzielając pełnomocnictwa Naczelnikowi Wydziału Komunikacji i Transportu. Do punktu 24 porządku W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 75 posiedzenie Zarządu Powiatu. Na tym protokół zakończono. Zarząd Powiatu: 1.Piotr Pośpiech ……………………………… 2.Urszula Pękala-Duda ……………………………… 3.Jakub Goliński ……………………………… Protokołowała: Joanna Strzelczyk
w Kluczborku w zakresie wykonywania czynności adm.związanych z otrzymaniem zezwolenia na odbiór pojazdu z park.strzeżonego, demontażem oraz późniejszym jego wyrejestrowaniem -dotyczy poj.marki Honda Civic 1.3 KAT.
2)wystawienie faktury z terminem płatności do końca miesiąca lutego 2017 r.
Jeśli chodzi natomiast o remont elewacji oraz rynien i pionów deszczowych Zarząd zleca zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych, jednocześnie informuje, że w chwili pojawienia się środków finansowych przeprowadzone zostaną niezbędne prace naprawcze i remontowe.
z dnia 14.09.2016 r.: