Protokół Nr 130/2014
z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku w dniu 28 kwietnia 2014 r. Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu. Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad: 1.Otwarcie posiedzenia. 2.Projekty uchwał Zarządu Powiatu: -w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących im.Adama Mickiewicza w Kluczborku, -w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora Powiatowego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Kluczborku, -w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku, 3.Kwartalna informacja o wykonaniu budżetu Powiatu Kluczborskiego za I kwartał 2014 roku sporządzona według stanu na dzień 31.03.2014r. 4.Opinia RIO w Opolu do sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2013r. 5.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie wyrażenia zgody na utrzymanie oddziału kl.III (semestr V i VI) w II LO dla Dorosłych, 6.Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie organizacji kształcenia w klasach licealnych i gimnazjalnych w roku szkolnym 2014/2015, 7.Umowa pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Radłów w sprawie udzielenia dotacji celowej na realizację zadań z zakresu organizacji doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli z gminy Radłów w 2014r. 8.Pismo Burmistrza Wołczyna w sprawie zawiadomienia o przystąpieniu do zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Wołczyn oraz wsi Ligota Wołczyńska i Gierałcice, 9.Pismo Burmistrza Miasta Kluczborka w sprawie zawiadomienia o przystąpieniu do zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego terenów zainwestowanych wsi Borkowice. 10.Pismo podinspektora ds.Ochrony Zabytków informujące o rezygnacji proboszcza Parafii pw.św.Jacka w Wierzbicy Górnej z dotacji przyznanej na prace przy wieży kościoła szkieletowego w Wierzbicy Górnej (dotacja 24.850,00,-zł), 11.Informacja Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia na temat podjętych działań w celu usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych podczas kontroli przeprowadzonych przez Oddział Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Opolu w 2013r. 12.Aneksy do umowy nr FP.273.2.10.2013 z dnia 22.11.2013r.,FP.273.2.7.2013 z dnia 22.11.2013r., FP.273.2.9.2013 z dnia 26.11.2013r. na wykonanie zadania pn:,,Unowocześnienie bazy ZSP Nr 2 CKU w Kluczborku poprzez zakup sprzętu i wyposażenia”-część II, III i IV zamówienia. 13.Umowy pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Byczyna oraz pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Praszka na udzielenie dotacji celowej na realizację zadań z zakresu organizacji doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli z ww.Gminami. 14.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie uzgodnienia projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów wsi: Gortatów, Kujakowice Dolne, Krzywizna, Łowkowice, Smardy Dolne, Smardy Górne i Unieszów. 15.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie zatwierdzenia wykonania robót w związku z realizacją inwestycji pn:,,Budowa Kluczborskiego Inkubatora Przedsiębiorczości – etap II , budowa przy ul.Moniuszki 11-zaprojektuj i wybuduj”, 16.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie zbycia działki nr 1107 z k.m.3 o pow.0,1858 ha położonej w Bogacicy w celu polepszenia warunków zagospodarowania działek sąsiadujących. 17.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie wyrażenia zgody na wykonanie robót uzupełniających i dodatkowych oraz przesunięcia terminu wykonania inwestycji pn:,,Remont i przebudowa części budynku warsztatów szkolnych ZSP Nr 2 na pracownie specjalistyczne Centrum Kształcenia Ustawicznego”. 18.Aneks nr 1/2014 do Porozumienia nr 16/2012 z dnia 14.01.2013r. pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Powiatem Tarnobrzeskim w sprawie wydatków ponoszonych przez Powiat Kluczborski z tytułu pobytu małoletniego rodzeństwa z Powiatu Kluczborskiego w placówce opiekuńczo-wychowawczej. 19.Pismo wspólnoty mieszkaniowej dotyczące zakupu działki nr 88/19 (dot.pisma nr FP.7021.6.2014.MK). 20.Pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie opinii PKS w Kluczborku dot.działki 9/81 przy ul.Byczyńskiej. 21.Ustalenie sposobu realizacji uchwał Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 24.04.2014r. 22.Wolne wnioski. 23.Zamknięcie posiedzenia. Następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu, które odbyło się w dniu 14.04.2014 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do protokołu Nr 129/2014 i w drodze głosowania jednogłośnie go przyjęli. Do punktu 2 porządku Pan Starosta przedstawił projekty uchwał w sprawie powierzenia stanowiska: -dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących im.Adama Mickiewicza w Kluczborku, -dyrektora Powiatowego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Kluczborku, -dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku. Projekty zostały przygotowane w związku z rozstrzygniętymi konkursami na ww.stanowiska Do projektów nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwały nr 130/353/2014, 130/354/2014, 130/355/2014. Do punktu 3 porządku Zarząd zapoznał się z przedstawiona przez Panią Skarbnik kwartalną informacją o wykonaniu budżetu Powiatu Kluczborskiego za I kwartał 2014 roku sporządzoną według stanu na dzień 31.03.2014r. Pani Skarbnik poinformowała, że dochody wynoszą ogółem : plan-69.115.798,00,-zł wykonanie-19.538.093,90,-zł co stanowi 28,27%, Dochody bieżące: plan-62.273.970,00,-zł, wykonanie-19.431.012,87,-zł, co stanowi 31,20%, Dochody majątkowe: plan-6.841.828,00,-zł, wykonanie-107.081,03,zł, co stanowi 1,57%, Przychody wynoszą: plan-13.764.859,00,-zł, wykonanie-8.264.859,00,-zł, co stanowi 60,04%, -kredyty i pożyczki: plan-5.500.000,00,-zł, wykonanie-0,00,-zł, co stanowi 0,00%, -nadwyżki z lat ubiegłych: plan-8.264.859,00,-zł, wykonanie-8.264.859,00,-zł, co stanowi 100,00%, Wydatki: plan-78.254.393,00,-zł, wykonanie-19.996.389,12,-zł, co stanowi 25,55 %, Wydatki bieżące: plan-66.479.382,00,-zł, wykonanie 17.299.550,21,-zł, co stanowi 26,02%, Wydatki majątkowe: plan-11.775.011,00,-zł, wykonanie-2.696.838,91,-zł, co stanowi 22,90%, Rozchody: plan-4.626.264,00,-zł, wykonanie-1.566.550,40,-zł, co stanowi 33,86%. Kwota deficytu za I kwartał 2014 roku wyniosła 458.295,22,-zł. Zarząd przyjął powyższą informację za I kwartał 2014r. i postanowił o umieszczeniu jej na stronie internetowej bip oraz tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego. Do punktu 4 porządku Członkowie Zarządu kolejno zapoznali się z opinią RIO w Opolu do sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Kluczborskiego za 2013r. –uchwała nr 72/2014 z dnia 22 kwietnia 2014r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu. Zarząd po zapoznaniu postanowił o przekazaniu przedmiotowej opinii Radzie Powiatu. Do punktu 5 porządku Kolejną sprawą było pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie wyrażenia zgody na utrzymanie w ZSP Nr 2-CKU oddziału kl.III w II LO dla Dorosłych. Zarząd po zapoznaniu się z pismem postanowił wyrazić zgodę na utrzymanie w roku szkolnym 2014/2015 w ZSP Nr 2 –CKU w Kluczborku oddziału kl.III (semestr V i VI) w II Liceum Ogólnokształcącym dla Dorosłych z liczbą słuchaczy wynoszącą 21 uczniów. Do punktu 6 porządku Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu w sprawie organizacji kształcenia w klasach licealnych i gimnazjalnych w roku szkolnym 2014/2015 oraz wyrażenia zgody na kontynuację nauczania języka niemieckiego jako języka mniejszości narodowej w przyszłorocznych klasach drugich gimnazjum pomimo zmniejszenia liczebności grupy z siedmiu osób do pięciu osób. Zarząd po zapoznaniu się z pismem Dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku oraz wyjaśnieniami Naczelnika Wydziału Edukacji i Sportu postanowił wyrazić zgodę na kontynuację nauczania języka niemieckiego jako języka mniejszości narodowej w przyszłorocznych klasach drugich gimnazjum pomimo zmniejszenia liczebności grupy z siedmiu osób do pięciu osób. Ponadto w sprawie ustalenia przedmiotów, które będą realizowane przez uczniów w zakresie rozszerzonym w roku szkolnym 2014/2015 kompetencje takie posiada dyrektor szkoły, które wynikają z zapisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7.02.2012r. w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (zał. Nr 7 pkt.3 do Rozporządzenia). Zarząd na tym etapie nie podejmuje takich decyzji. Do punktu 7 porządku Zarząd postanowił o podpisaniu Umowy pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Radłów w sprawie udzielenia dotacji celowej na realizację zadań z zakresu organizacji doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli z gminy Radłów w 2014r. Do podpisania umowy upoważnił Starostę i Wicestarostę. Do punktu 8 porządku Kolejno Zarząd zapoznał się z pismem Burmistrza Wołczyna w sprawie zawiadomienia o przystąpieniu do zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Wołczyn oraz wsi Ligota Wołczyńska i Gierałcice Zarząd Powiatu postanowił pozytywnie zaopiniować przystąpienie do zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Wołczyn oraz wsi Ligota Wołczyńska i Gierałcice nie wnosząc do niego uwag. Do punktu 9 porządku Następnie Zarząd zapoznał się z pismem Burmistrza Miasta Kluczborka w sprawie zawiadomienia o przystąpieniu do zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego terenów zainwestowanych wsi Borkowice. Zarząd Powiatu po zapoznaniu się postanowił pozytywnie zaopiniować projekt zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego terenów zainwestowanych wsi Borkowice nie wnosząc do niego uwag. Do punktu 10 porządku Członkowie Zarządu zapoznali się z pismem podinspektora ds.Ochrony Zabytków informującym o rezygnacji proboszcza Parafii pw.św.Jacka w Wierzbicy Górnej z dotacji przyznanej na prace przy wieży kościoła szkieletowego w Wierzbicy Górnej. Powyższa dotacja została przyznana w kwocie 24.850,00,-zł. Zarząd po zapoznaniu się postanowił o przygotowaniu informacji dotyczącej kosztów oznakowania obiektów wpisanych do rejestru zabytków znakiem informującym o tym, że zabytek ten podlega ochronie. Do punktu 11 porządku Zarząd zapoznał się z informacja Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia na temat podjętych działań w celu usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych podczas kontroli przeprowadzonych przez Oddział Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Opolu w 2013r. Do punktu 12 porządku Zarząd postanowił o podpisaniu Aneksów do umowy nr FP.273.2.10.2013 z dnia 22.11.2013r.,FP.273.2.7.2013 z dnia 22.11.2013r., FP.273.2.9.2013 z dnia 26.11.2013r. na wykonanie zadania pn:,,Unowocześnienie bazy ZSP Nr 2 CKU w Kluczborku poprzez zakup sprzętu i wyposażenia”-część II, III i IV zamówienia. Do podpisania Aneksów Zarząd upoważnił Starostę i Wicestarostę. Do punktu 13 porządku Następnie Zarząd zapoznał się z treścią umów pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Byczyna oraz pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Gminą Praszka na udzielenie dotacji celowej dla Powiatu Kluczborskiego na realizację zadań z zakresu organizacji doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli z ww. Gminami. Do podpisania Umów Zarząd upoważnił Starostę i Wicestarostę. Do punktu 14 porządku Zarząd zapoznał się z pismem Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie uzgodnienia projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów wsi: Gortatów, Kujakowice Dolne, Krzywizna, Łowkowice, Smardy Dolne, Smardy Górne i Unieszów. Zarząd po zapoznaniu się postanowił pozytywnie uzgodnić zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów wsi: Gotartów, Kujakowice Dolne, Krzywizna, Łowkowice, Smardy Dolne, Smardy Górne i Unieszów z przeznaczeniem pod elektrownie wiatrowe. Do punktu 15 porządku Członkowie Zarządu zapoznali się z pismem Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie zatwierdzenia wykonania robót w związku z realizacją inwestycji pn:,,Budowa Kluczborskiego Inkubatora Przedsiębiorczości–etap II, budowa przy ul.Moniuszki 11-zaprojektuj i wybuduj”. W związku z powyższym Zarząd Powiatu postanowił wyrazić zgodę na wykonanie robót polegających na ułożeniu nowej nawierzchni asfaltowej, która nie była uwzględniona w ofercie firmy POLBAU. Ponadto Zarząd zaakceptował firmę Remonty Dróg Marcinków RDM Grzegorz Marcinków Michałów 23, 49-332 Olszanka jako wykonawcę i w związku z tym upoważnił Starostę i Wicestarostę do podpisania umowy. Do punktu 16 porządku Kolejną sprawą było pismo dotyczące zbycia działki nr 1107 z k.m.3 o pow.0,1858 ha położonej w Bogacicy w celu polepszenia warunków zagospodarowania działek sąsiadujących. Zarząd po zapoznaniu się z pismem postanowił wyrazić zgodę na sprzedaż przedmiotowej działki w Bogacicy w celu polepszenia warunków zagospodarowania działek sąsiadujących. Ponadto Zarząd zobowiązał Kierownika Biura Funduszy Pomocowych do zlecenia wyceny oraz podziału ww.działki. Do punktu 17 porządku Członkowie Zarządu zapoznali się z pismem Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie wyrażenia zgody na wykonanie robót uzupełniających i dodatkowych oraz przesunięcia terminu wykonania inwestycji pn:,,Remont i przebudowa części budynku warsztatów szkolnych ZSP Nr 2 na pracownie specjalistyczne Centrum Kształcenia Ustawicznego”. Zarząd Powiatu wyraził zgodę na wykonanie robót uzupełniających i dodatkowych w związku z realizacją ww.inwestycji takich jak: -wykonanie okien w kolorze brąz od strony zewnętrznej, -kanalizacja deszczowa, -wykonanie dodatkowych podłączeń grzejników c.o. w dwóch pracowniach, -dodatkowe roboty elektryczne, -dodatkowe roboty elektryczne instalacja strukturalna. Ponadto Zarząd postanowił o przesunięciu terminu do dnia 31.05.2014r. Zarząd upoważnił dwóch członków Zarządu w osobie Starosty i Wicestarosty do podpisania umowy. Do punktu 18 porządku Zarząd postanowił o podpisaniu Aneksu nr 1/2014 do Porozumienia nr 16/2012 z dnia 14.01.2013r. pomiędzy Powiatem Kluczborskim, a Powiatem Tarnobrzeskim w sprawie wydatków ponoszonych przez Powiat Kluczborski z tytułu pobytu małoletniego rodzeństwa z Powiatu Kluczborskiego w placówce opiekuńczo-wychowawczej. Do podpisania Aneksu Zarząd upoważnił Starostę i Wicestarostę. Do punktu 19 porządku Pan Starosta przedstawił członkom Zarządu pismo wspólnoty mieszkaniowej dotyczące zakupu działki nr 88/19 (dot.pisma nr FP.7021.6.2014.MK) położonej w Kluczborku przy ul.Żeromskiego 3b stanowiącej własność Powiatu Kluczborskiego. Powyższa sprawa była tematem posiedzenia w dniu 14.04.2014r., gdzie wspólnota zwróciła się z pismem o przyznanie służebności prawa przejazdu i przechodu przez ww.działkę. Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem przedstawicieli wspólnoty mieszkaniowej postanowił o: -ujęciu ustalonego prawa przechodu i przejazdu dla mieszkańców i każdoczesnych właścicieli ww.nieruchomości, -zbyciu działki nr 88/18, 88/19 uwzględniającej służebność na działce nr 88/19. Do punktu 20 porządku Kolejną sprawą było pismo Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu przedkładające opinię PKS w Kluczborku dot.działki 9/81 przy ul.Byczyńskiej. Pan Starosta przypomniał, że z wnioskiem o dzierżawę ww.działki zwrócił się prywatny dzierżawca w celu wykorzystania przedmiotowej działki pod tor kartingowy. W związku z tym Zarząd zwrócił się do PKS-u o opinię w tej sprawie. Zarząd po zapoznaniu się z negatywną opinią PKS w Kluczborku w sprawie dzierżawy działki nr 9/82 stanowiącej własność Powiatu Kluczborskiego położonej przy ul.Byczyńskiej postanowił nie wyrażać zgody na ww.dzierżawę działki z przeznaczeniem na tor kartingowy. Do punktu 21 porządku Przystąpiono do ustalenia sposobu realizacji uchwał Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 24.04.2014r.: 1. Uchwałę Nr XL/303/2014 w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Kluczborskiego na rok 2014 Nr XXXVIII/288/2013 Rady Powiatu w Kluczborku-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu, 2. Uchwałę Nr XL/304/2014 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej-postanowiono przekazać Skarbnikowi Powiatu, 3. Uchwałę Nr XL/305/2014 w sprawie przyjęcia Powiatowego programu wyrównywania szans edukacyjnych-postanowiono przekazać Naczelnikowi Wydziału Edukacji i Sportu, Naczelnikowi Wydziału Komunikacji i Transportu oraz Prezesowi PKS, 4. Uchwałę Nr XL/306/2014 w sprawie przyjęcia Regulaminu Powiatowego programu wyrównywania szans edukacyjnych-postanowiono przekazać Naczelnikowi Wydziału Edukacji i Sportu, Naczelnikowi Wydziału Komunikacji i Transportu oraz Prezesowi PKS, 5. Uchwałę Nr XL/307/2014 w sprawie przekształcenia Domu Dziecka „Nasz Dom Bogacica-Bąków” z siedzibą w Bogacicy w Centrum Opieki nad Dzieckiem w Bogacicy-postanowiono przekazać Dyrektorowi PCPR w Kluczborku, Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego 6. Uchwałę Nr XL/308/2014 w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kluczborku za rok 2013-postanowiono przekazać Dyrektorowi PCPR w Kluczborku, 7. Uchwałę Nr XL/309/2014 w sprawie przyjęcia planów pracy komisji stałych Rady Powiatu w Kluczborku na 2014 rok-postanowiono przekazać Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego. Do punktu 22 porządku Zarząd Powiatu w świetle otrzymanego projektu Porozumienia Nr 3/2014 pomiędzy Wojewodą Opolskim, a Powiatem Kluczborskim w sprawie realizacji w 2014r. rządowego programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań ,,Razem bezpieczniej” postanowił upoważnić Starostę i Wicestarostę do jego podpisania. Kolejno Zarząd zapoznał się z pismem Dyrektora Zespołu Szkół Licealno-Technicznych w Kluczborku w sprawie wyrażenia zgody na umieszczenie na działce nr 194/8 i 194/3 przyłącza cieplnego na odcinku około 4 m od istniejącej komory cieplnej ECO. Zgoda ta jest konieczna do budowy przyłącza cieplnego do Urzędu Skarbowego w Kluczborku. W związku z powyższym Zarząd postanowił wyrazić zgodę na umieszczenie ww.przyłącza. Zarząd zapoznał się pismem Kierownika Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu w sprawie realizacji inwestycji w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych –Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój pn:,,Remont drogi powiatowej Nr 13010 (Byczyna-Bruny-DP1337O) w km 0-K) 59-13+072 o długości 13,013 km oraz drogi gminnej Nr 100504O (Miechowa-Proślice-Brzóska-Polanowice) na odcinku w miejscowości Proślice w km 4+538,25 -5+068,25 o długości 0,530 km” Pan Starosta wyjaśnił, że przedmiotowa inwestycja została zakwalifikowana do dofinansowania w 2014r. w ramach ww.programu. W związku z powyższym Zarząd postanowił o przeprowadzeniu przetargu w trybie przetargu nieograniczonego, ustala się zabezpieczenie wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie oraz wadium w wysokości 1,5% szacunkowej wartości inwestycji. Ponadto Zarząd zobowiązał Kierownika Biura do przygotowania projektu uchwały w sprawie powołania do składu osobowego komisji przetargowej nowego członka, merytorycznie właściwego ze względu na przedmiot zamówienia. Zarząd również upoważnił dwóch członków Zarządu w osobie Starosty i Wicestarosty do podpisania umowy z wykonawcą oraz ewentualnych aneksów. Do punktu 23 porządku W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 130 posiedzenie Zarządu Powiatu. Na tym protokół zakończono. Zarząd Powiatu: 1.Piotr Pośpiech ……………………………… 2.Mieczysław Czapliński ……………………………… 3.Artur Nowak ……………………………… 4.Maciej Tomaszczyk ………………………………. Protokołowała: Joanna Strzelczyk