ZARZĄDZENIE NR 18/2012

Starosty Kluczborskiego

z dnia 08 marca 2012r.

 

 

w sprawie udzielania oraz sposobu rozliczania jednorazowy zaliczek na pokrycie drobnych wydatków w Starostwie Powiatowym w Kluczborku

 

 

Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009r. Nr 152 poz. 1223 z późn. zm.) oraz § 2 uchwały nr 41/102/2012 Zarządu Powiatu w Kluczborku z dnia 02 stycznia 2012r. zarządzam co następuje:

 

§1.1. W Starostwie Powiatowym w Kluczborku w 2012 roku udzielane będą zaliczki gotówkowe do rozliczenia pracownikom:

1) Wydziału Organizacyjnego na pokrycie drobnych wydatków do wysokości minimalnego

jednorazowego wynagrodzenia za pracę,

2) Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu na pokrycie drobnych

wydatków do wysokości  minimalnego jednorazowego wynagrodzenia za pracę,

 

2. W szczególnych wypadkach pracownikom Starostwa na pokrycie kosztów podróży

służbowych.

 

§2. Zasady rozliczania udzielonych zaliczek:

1) zaliczki powinny być rozliczane w terminie 7 dni od daty udzielenia nie później jednak

jak do końca miesiąca w który zostały udzielone, ostateczny termin rozliczenia winien

nastąpić do końca roku budżetowego oraz przed rozwiązaniem stosunku pracy.

2) zaliczki udzielone pod koniec roku należy rozliczyć do 31 grudnia 2012r.

3) przed udzieleniem zaliczki należy od pracownika pobrać pisemną zgodę na potrącenie z wynagrodzenia pobranej zaliczki a nie rozliczonej w terminie określonym w pkt. 1 i 2.

4) jeżeli zaliczka pobrana nie zostanie rozliczona w terminie określonym w pkt. 1 i 2

należy ją potracić z najbliższego wynagrodzenia a do czasu nie rozliczenia się z pobranej

zaliczki pracownikowi nie będą udzielane inne zaliczki.

5) sumy zaliczek udzielonych przed końcem roku a nie wydatkowanych powinny być

wpłacone na rachunek Starostwa najpóźniej w ostatnim dniu 31.12.2012r.

 

§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.