Uchwała Nr 25/56/2011
Zarządu Powiatu w Kluczborku z dnia 22 sierpnia 2011r. W sprawie określenia działań Przewodniczącego Zarządu Powiatu w Kluczborku związanych z funkcjonowaniem i oceną systemu kontroli zarządczej w jednostkach podległych i nadzorowanych Powiatu Kluczborskiego. Działając na podstawie art. 69 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. Zarząd Powiatu w Kluczborku uchwala co następuje: §1. Zobowiązuje się Przewodniczącego Zarządu Powiatu w Kluczborku do: 1) opracowania i wdrożenia szczegółowych zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Powiecie Kluczborskim wobec podległych i nadzorowanych jednostek organizacyjnych, 2) przekazywania Zarządowi Powiatu na bieżąco informacji z przeprowadzanych analiz, przeglądów i kontroli w ramach funkcjonującego systemu kontroli zarządczej, 3) Przeprowadzania oceny funkcjonowania kontroli zarządczej na poziomie podstawowym w podległych i nadzorowanych jednostkach organizacyjnych, 4) Przedstawiania corocznie Zarządowi Powiatu sprawozdania z realizacji kontroli zarządczej za dany rok kalendarzowy w terminie do 31 marca następnego roku kalendarzowego. §2. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu. §3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
1………………………………………………………………… Piotr Pośpiech – Przewodniczący Zarządu 2……………………………………………………………….. Mieczysław Czapliński – Wicestarosta 3……………………………………………………………….. Maciej Tomaszczyk – Członek Zarządu 4..…………………………………………………………….. Artur Nowak – Członek Zarządu
o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240), w związku z art. 32 ust.2 ustawy
z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz,1592 z późn. zm.)