Zarządzenie Nr 5/2011                             
 Starosty Kluczborskiego z dnia 10 stycznia 2011r.       w sprawie: wprowadzenia programu do obsługi planowania budżetu, sporządzenia Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz sprawozdawczości budżetowej.     Na    podstawie    §13  ust. 2  pkt. 2  lit. a    Regulaminu   Organizacyjnego   Starostwa Powiatowego w Kluczborku  uchwalonego Uchwałą Nr XXVIII/163/2008 Rady Powiatu w Kluczborku z dnia 19 grudnia 2008r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Kluczborku zarządzam co następuje:   §1.1. Wprowadzić do stosowania w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego                          w Kluczborku  programów  służących do obsługi sprawozdawczości finansowej:       1) "Budżet JST Plus” tworzący zbiorowe sprawozdania ze sprawozdań jednostkowych przesyłanych z jednostek organizacyjnych , inspekcji i straży      2) "Budżet JB Plus" przeznaczony do sporządzania  jednostkowych sprawozdań               z wykonania budżetu. 2. Programy te tworzą całość systemu informatycznego mającego na celu automatyzujące zbieranie wszystkich wymaganych przepisami sprawozdań i na ich podstawie tworzenie zbiorowych sprawozdań przetransportowywanych do systemu Besti@ a następnie przesyłanych elektronicznie do Regionalnej Izby Obrachunkowej                       w Opolu, Wojewody Opolskiego oraz składanie sprawozdań Radzie Powiatu.   §2.1. Wprowadzić do stosowania program służący do obsługi planowania i realizacji budżetu w Powiecie Kluczborskim począwszy od konstrukcji projektu budżetu jednorocznego jak i Wieloletniej Prognozy Finansowej poprzez uchwalenie budżetu, wprowadzania zmian aż po kompleksową analizę z wykonania wraz ujęciem zaangażowania z funkcją automatycznego wysyłania planów do systemu sprawozdawczego "Budżet JB Plus" oraz Besti@ pn. " Plan B- WPF" w  następujących komórkach organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kluczborku : - Wydział Finansowy - Serwer - Wydział Organizacyjny - Biuro Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu  - Referat  Promocji Powiatu, Turystyki i Kultury - Wydział Edukacji i Sportu - Samodzielne Stanowisko ds. kadr - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami 2. Program ten służy do automatycznego zbierania wszystkich wymaganych przepisami informacji służących do planowania i realizacji budżetu. Jest również przystosowany do planowania i realizacji budżetu zadaniowego.   §3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.