UCHWAŁA NR 121/362/2009 ZARZĄDU POWIATU W KLUCZBORKU z dnia 20.10.2009 r. w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Zarządu Powiatu w Kluczborku do Komisji Inwetaryzacyjnej Na podstawie § 5 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 lutego 1999 w sprawie trybu przekazywania mienia przez Skarb Państwa powiatom i miastom na prawach powiatu oraz określenia kategorii mienia wyłączonego z przekazywania (Dz. U. Nr 13, poz. 114). Zarząd Powiatu uchwala, co następuje: § 1. Wyznacza się przedstawicieli Zarządu Powiatu w Kluczborku do Komisji Inwetaryzacyjnej: 1) Pośpiech Piotr – członek komisji, 2) Mieczysław Czapliński – członek komisji. § 2. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu w Kluczborku. § 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. 1........................................... Piotr Pośpiech – Przewodniczący Zarządu 2........................................... Mieczysław Czapliński – Członek Zarządu 3........................................... Otylia Skoczylas – Członek Zarządu 4........................................... Maciej Tomaszczyk – Członek Zarządu UZASADNIENIE Ustawa z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.) przewiduje przekazanie powiatom mienia w trybie określonym w §1 ustawy. Komisja Inwentaryzacyjna w dotychczasowym składzie nie dokonała pełnej inwentaryzacji nieruchomości gruntów i dróg przekazanych w poczet mienia Powiatu. Ponieważ w ostatnim czasie nastąpiły zmiany kadrowe konieczne jest powołanie nowej Komisji Inwentaryzacyjnej. Część nie przejętych dróg oraz ulice miejskie zaliczone do kategorii dróg powiatowych znajdują się w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg,a niektóre grunty pod tymi drogami do chwili obecnej należą do zasobów nieruchomości gmin, RNR, WZMIGW, UM, Nadleśnictwa i osób prywatnych. Ponadto do wszystkich działek wymagających podziału geodezyjnego wymagane jest założenie karty inwentaryzacyjnej.
W związku z powyższym konieczne jest powołanie komisji do zakończenia prac inwentaryzacyjnych.