Zarządzenie Nr 18 /2009
Starosty kluczborskiego Szefa Obrony Cywilnej Powiatu Kluczborskiego z dnia 13 marca 2009 roku zmieniające Zarządzenie w sprawie składu osobowego Zespołu do spraw Ewakuacji i Przyjęcia Ludności. Na podstawie § 3 pkt. 8 Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin (Dz. U. Nr 96, poz. 850) zarządzam co następuje: § 1. W zarządzeniu Nr 3/2002 Szefa Obrony Cywilnej Powiatu Kluczborskiego z dnia 05 września 2002 r. w sprawie składu osobowego Zespołu do spraw Ewakuacji i Przyjęcia Ludności wprowadza się następujące zmiany: 1) § 1 ust.2, otrzymuje brzmienie: ” Strukturę organizacyjną Zespołu tworzą: 1) Kierownik Zespołu - Wicestarosta Kluczborski; 2) Sekcja organizacyjno - planistyczna w składzie: a) Kierownik sekcji - Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, b) członkowie: - Naczelnik Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa, - przedstawiciel Wydziału Organizacyjnego, - przedstawiciel Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia”, - przedstawiciel Wydziału Komunikacji i Transportu, - przedstawiciel Referatu Promocji Powiatu, Turystyki i Kultury, (rzecznik prasowy), 3) Sekcja zabezpieczenia w składzie: a) Kierownik sekcji-Kierownik Biura Funduszy Pomocowych, Mienia Powiatu i Promocji Powiatu, b) członkowie: - przedstawiciel Wydziału Komunikacji i Transportu, - przedstawiciel Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa, - przedstawiciel Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia, - przedstawiciel Wydziału, Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego Promocji Zdrowia”, - przedstawiciel Komendy Powiatowej Policji w Kluczborku, - przedstawiciel Zarządu Powiatowego Polskiego Czerwonego Krzyża; 4) Sekretarz - przedstawiciel Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia”. 2) § 2 ust.1, pkt1,lit.c otrzymuje brzmienie: ” opracowanie z udziałem Wydziału Spraw Obywatelskich, Zarządzania Kryzysowego i Promocji Zdrowia”, planu ewakuacji i przyjęcia ludności oraz jego stałe aktualizowanie”. 3) § 4 ust.2, otrzymuje brzmienie: ” Naczelnik Wydziału Organizacyjnego do zabezpieczenia pomieszczeń do pracy Zespołu”. § 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.