Zarządzenie Nr 63/2008

Starosty Kluczborskiego

 z dnia 22 grudnia 2008 r.

 

 

w sprawie wprowadzenia procedury dot. ustalania przez dyrektora szkoły w porozumieniu  z organem prowadzącym warunków korzystania ze stołówki szkolnej, w tym wysokości opłat za posiłki 

 

 

            Na podstawie art. 67a ust. 3 w związku z art. 5c pkt. 3 ustawy z dnia 07 września  1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)  zarządzam co następuje:

 

  

§1.  Wprowadza się następującą procedurę ustalania przez dyrektora szkoły w porozumieniu       z organem prowadzącym  warunków korzystania ze stołówki szkolnej, w tym wysokości opłat za posiłki:

1) Dyrektor jednostki oświatowej opracowuje projekt Zarządzenia Dyrektora szkoły/placówki, w którym określa proponowane warunki korzystania ze stołówki szkolnej oraz wysokość opłat za posiłki, z zastrzeżeniem zawartym w art. 67a ust. 4 ww. ustawy.

2) Projekt Zarządzenia, którym mowa w §1 wraz z uzasadnieniem, dyrektor przedstawia Staroście Kluczborskiemu nie później niż na 14 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w wysokości opłat lub warunków korzystania ze stołówki.

3) Starosta Kluczborski akceptuje projekt bez zbędnej zwłoki lub po zasięgnięciu dodatkowej opinii Zarządu Powiatu w Kluczborku.

4) Projekt podpisany przez Starostę Kluczborskiego, opatrzony pieczątką imienną i datą, stanowi podstawę do wprowadzenia Zarządzenia do realizacji.

5) Podpisany projekt Zarządzenia odsyła się niezwłocznie Dyrektorowi szkoły/placówki.

6) Dyrektor szkoły/placówki wprowadza Zarządzenie do realizacji.

 

§2.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.