Zarządzenie Nr 63/2008
Starosty Kluczborskiego z dnia 22 grudnia 2008 r. w sprawie wprowadzenia procedury dot. ustalania przez dyrektora szkoły w porozumieniu z organem prowadzącym warunków korzystania ze stołówki szkolnej, w tym wysokości opłat za posiłki Na podstawie art. 67a ust. 3 w związku z art. 5c pkt. 3 ustawy z dnia 07 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) zarządzam co następuje: §1. Wprowadza się następującą procedurę ustalania przez dyrektora szkoły w porozumieniu z organem prowadzącym warunków korzystania ze stołówki szkolnej, w tym wysokości opłat za posiłki: 1) Dyrektor jednostki oświatowej opracowuje projekt Zarządzenia Dyrektora szkoły/placówki, w którym określa proponowane warunki korzystania ze stołówki szkolnej oraz wysokość opłat za posiłki, z zastrzeżeniem zawartym w art. 67a ust. 4 ww. ustawy. 2) Projekt Zarządzenia, którym mowa w §1 wraz z uzasadnieniem, dyrektor przedstawia Staroście Kluczborskiemu nie później niż na 14 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w wysokości opłat lub warunków korzystania ze stołówki. 3) Starosta Kluczborski akceptuje projekt bez zbędnej zwłoki lub po zasięgnięciu dodatkowej opinii Zarządu Powiatu w Kluczborku. 4) Projekt podpisany przez Starostę Kluczborskiego, opatrzony pieczątką imienną i datą, stanowi podstawę do wprowadzenia Zarządzenia do realizacji. 5) Podpisany projekt Zarządzenia odsyła się niezwłocznie Dyrektorowi szkoły/placówki. 6) Dyrektor szkoły/placówki wprowadza Zarządzenie do realizacji. §2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.