PROTOKÓŁ nr 114/2005
z posiedzenia Zarządu Powiatu Kluczborskiego
w dniu 29 lipca 2005r.
Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Stanisław Rakoczy. W posiedzeniu uczestniczyło trzech członków Zarządu. Ponadto udział wzięli: Skarbnik Powiatu, Sekretarz Powiatu.
Porządek posiedzenia:
- Otwarcie posiedzenia.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany układu wykonawczego budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2005 rok.
- Podpisanie umowy pomiędzy Gminą Kluczbork a Powiatem Kluczborskim.
- Wolne wnioski.
Do punktu 1 porządku
Porządek posiedzenia został przyjęty przez obecnych członków Zarządu.
Protokół z posiedzenia Zarządu, który odbył się w dniu 21 maja 2005 r. został również przyjęty.
Do punktu 2 porządku
Skarbnik omówił projekt uchwały w sprawie zmiany układu wykonawczego budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2005 rok. Skarbnik wyjaśnił, że projekt uchwały prowadza
Zmiany w podziale budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2005 rok, według klasyfikacji budżetowej – zał. nr 1 do uchwały oraz zmiany w podziale budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2005 rok, na plany finansowe poszczególnych jednostek organizacyjnych powiatu według klasyfikacji budżetowej co przedstawia załącznik nr 2 do niniejszej uchwały.
Wprowadza się również zmiany w podziale finansowym zadań z zakresu administracji rządowej, przyjmując za podstawę wielkości poszczególnych dotacji celowych otrzymywanych z budżetu państwa na 2005 rok oraz wielkości dochodów budżetu państwa związanych z realizacją tych zadań. Zmiany te zostały zawarte w załączniku nr 3.
Starosta poddała pod głosowanie projekt uchwały. Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w sprawie zmiany układu wykonawczego budżetu Powiatu Kluczborskiego na 2005 rok.
Do punktu 3 porządku
Przewodniczący Zarządu Powiatu przedstawił zebranym projekt umowy, która ma zostać zawarta z Gminą Kluczbork. Starosta wyjaśnił, że przedmiotem umowy jest wykonanie zadanie pn. “Remont parkingu na placu po młynie”. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę parkingu przy ul. Katowickiej w Kluczborku wraz z odwodnieniem liniowym i odprowadzeniem wody do istniejącej kanalizacji deszczowej. Ilość miejsc parkingowych: 48, powierzchnia parkingu wynosi 1.168 m2. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych. Termin rozpoczęcia robót od dnia przekazania terenu budowy, termin zakończenia robót 15.09.2005r. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy ustala się zgodnie z ofertą na kwotę netto: 94.390,48 zł.
Zarząd Powiatu postanowił o podpisaniu umowy z Gmina Kluczbork dotyczącą wykonania zadania pn. “Remont parkingu na placu po młynie”. Upoważniono Starostę oraz Wicestarostę do podpisania przedmiotowej umowy.
Do punktu 4 porządku
Starosta poinformował, że członkowie mogą zgłaszać wolne wnioski.Żaden wniosek nie został zgłoszony.
W związku z wyczerpaniem porządku posiedzenia, Starosta zamknął posiedzenie Zarządu Powiatu. Na tym protokół zakończono.
Protokołowała
Tatiana Wollna
Zarząd Powiatu
1. Stanisław Rakoczy ...............................................
2. Mieczysław Czapliński .............................................
3. Otylia Skoczylas ...............................................
4. Stanisław Stenzel ...............................................