Uchwała Nr 34/112/2019
Zarządu Powiatu w Kluczborku z dnia 09 sierpnia 2019 r. w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie dochodów i wydatków Działając na podstawie art. 32 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. Zarząd Powiatu w Kluczborku uchwala co następuje: § 1. Zwiększa się budżet Powiatu Kluczborskiego po stronie dochodów o kwotę 75 879,80 zł w następującym dziale klasyfikacji budżetowej: 853 Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej 75 879,80 85321 Zespoły do spraw orzekania o niepełnosprawności 75 879,80 2110 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na zadania bieżące z zakresu administracji rządowej oraz inne zadania zlecone ustawami realizowane przez powiat 75 879,80 § 2. Zwiększa się budżet Powiatu Kluczborskiego po stronie wydatków o kwotę 75 879,80 zł w następującym dziale klasyfikacji budżetowej: 853 Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej 75 879,80 85321 Zespoły do spraw orzekania o niepełnosprawności 75 879,80 Wydatki bieżące w tym: Wydatki związane z realizacja zadań statutowych Wynagrodzenie i pochodne od wynagrodzeń 75 879,80 40 554,80 35 325,00 § 3.Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Zarząd Powiatu: 1.Przewodniczący................................................ Mirosław Birecki 2.Członek ……..................................................... Rafał Neugebauer 3.Członek………………………………………………..…………………. Artur Nowak Uzasadnienie
o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2019 r. poz.511 tj.) oraz Uchwały Rady Powiatu w Kluczborku Nr III/31/2018 z dnia 27 grudnia 2018r. w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Kluczborskiego na rok 2019 r.
Zmiany objęte niniejszą uchwałą wprowadza się na podstawie decyzji Wojewody Opolskiego Nr FB.I.3111.1.73.2019.JK oraz nr FB.I.3111.1.7.2019.JKr z dnia 01 sierpnia 2019r. sprawie zwiększenia dotacji w kwocie 75 879,80 zł przeznaczonej na zadania określone w art. 6ca ust.1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, realizowane przez powiatowe zespoły do spraw orzekania o niesprawności.