Protokół Nr  111/2017

z posiedzenia Zarządu Powiatu w Kluczborku

w dniu 2 sierpnia 2017 r.

 

Posiedzenie Zarządu otworzył Starosta Kluczborski – Piotr Pośpiech. W posiedzeniu uczestniczyli także: członek Zarządu, Sekretarz i Skarbnik Powiatu.

 

Kolejno członkowie Zarządu przyjęli jednogłośnie następujący porządek obrad:

 

1.Otwarcie posiedzenia.

2.Projekty uchwał Zarządu Powiatu:

-w sprawie powołania do składu osobowego Komisji Przetargowej pracowników merytorycznie właściwych ze względu na przedmiot zamówienia,

-w sprawie powołania do składu osobowego Komisji Przetargowej pracowników merytorycznie właściwych ze względu na przedmiot zamówienia,

-w sprawie powołania komisji przetargowej w Starostwie Powiatowym do przeprowadzania rokowań cenowych na dzierżawę działki nr 98 k.m. 14 obręb Kluczbork z potencjalnymi dzierżawcami,

-w sprawie upoważnienia Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku do występowania i załatwiania spraw w imieniu Zarządu Powiatu w Kluczborku.

-w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków,

-w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków,

-w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków,

-w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków,

-w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

3.Pismo PFRON dotyczące ponownego podziału środków przewidzianych dla samorządów w planie Funduszu na rok 2017.

4.Pismo dotyczące chęci zakupu działki nr 596 ark. mapy 7 lub jej części położonej w Wołczynie w pasie drogi powiatowej  ul. Przemysłowa 1 przez wnioskodawcę.

5.Porozumienie pomiędzy Powiatem Kluczborskim a Miastem Opole dotyczące umieszczenia dziecka z Miasta Opole w rodzinie zastępczej w Powiecie Kluczborskim.  

6.Pismo Dyrektora ZSP Nr 2 CKU w Kluczborku dotyczące wyrażenia zgody na otwarcie trzech klas pierwszych w szkole Branżowej I Stopnia w liczebności kl.I a-30 uczniów, kl. I b-29 uczniów i kl. I c-30 uczniów oraz na prowadzenie zajęć z przedmiotów teoretycznych i praktycznych (ślusarz, elektryk zawodowych w klasach pierwszych ww. szkoły w czterech zawodach: ślusarz, sprzedawca, elektryk i mechanik pojazdów samochodowych.

7.Pismo Dyrektora ZSO w Kluczborku dotyczące wyrażenia zgody na kontynuację podziału na grupy na j. niemieckim w klasach IIE i II F LO w Kluczborku.

8.Pismo Dyrektora ZSO w Kluczborku dotyczące zajęć dla uczniów uzdolnionych z klas trzecich I LO w Kluczborku w roku szkolnym 2017/2018.

9.Pismo Gminy Lasowice Wielkie dotyczące zawiadomienia o przystąpieniu do sporządzenia ,,Zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lasowice Wielkie” wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

10.Pismo Dyrektora SOSW w Kluczborku dotyczące wyrażenia zgody na wprowadzenie zmian w zatrudnieniu kadry pracowników niepedagogicznych.

11.Pismo Dyrektora ZSL-T dotyczące podziału na grupy w klasie 2 a LO (zajęcia matematyki i języka polskiego),

12.Pismo AKL Elektro dotyczące dokumentacji techniczno-prawnej zasilania zakładu produkcyjnego CEDROB S.A w miejscowości Ligota Dolna ul. Przemysłowa (wydanie zgody i warunków na budowę linii kablowej na działkach 133/7, 133/5, 134/2, 156/12, 156/8 km.2 obręb Ligota Dolna)

13.Zatwierdzenie materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku.

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany Uchwały w sprawie określenia zadań do realizacji ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na 2017 rok.

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie wyrażenia zgody na  zbycie w formie darowizny nieruchomości położonej w obrębie miasta Kluczbork stanowiącej własność Powiatu Kluczborskiego na rzecz Gminy Kluczbork,

14.Pismo Dyrektora SOSW w Kluczborku dotyczące wyrażenia zgody na wyposażenie pomieszczenia (świetlica) w związku z utworzeniem nowego oddziału klasowego – kl.I ZET.

15.Aneks Nr 1 do porozumienia w sprawie umieszczenia dziecka z Powiatu Kluczborskiego w rodzinie zastępczej w Powiacie Opolskim.

16.Wolne wnioski;

-plan pracy PODN w Kluczborku na rok szkolny 2017/2018.

-wniosek Starosty Kluczborskiego w sprawie zorganizowania robót publicznych w Starostwie Powiatowym w Kluczborku na stanowisku referenta w Wydziale Obsługi Finansowo-Księgowej Jednostek Organizacyjnych Powiatu.

17.Zamknięcie posiedzenia.

 

            Następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu, które odbyło się w dniu 21.07.2017 r. Członkowie Zarządu nie wnieśli uwag do protokołu Nr 110/2017 i w drodze głosowania jednogłośnie go przyjęli.

 

Do punktu 2 porządku

 

Zarząd przystąpił do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie powołania do składu osobowego Komisji Przetargowej pracowników merytorycznie właściwych ze względu na przedmiot zamówienia.

W przedmiotowym projekcie uchwały powołuje się Pana Wiesława Szczerbę - Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku oraz Panią Annę Kłysińską – starszego specjalistę ds.utrzymania dróg w Zarządzie Dróg Powiatowych w Kluczborku do składu osobowego Komisji Przetargowej powołanej uchwałą Nr 5/16/2015 Zarządu Powiatu z dnia 11.02.2015r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do przeprowadzenia procedury wyboru oferenta w postępowaniach przetargowych pn:

1.Przebudowa drogi powiatowej nr 2128O (ul. Jana Pawła II w Kluczborku)
 - budowa drogi rowerowej na odcinku o długości 0,868 km (0+011 – 0+879) -w systemie Zaprojektuj i Wybuduj
2.
Budowa ścieżki rowerowej i kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1344O na odcinku o długości 2,855 km (0+445-3+300)” -
w systemie Zaprojektuj i Wybuduj

3. Budowa ścieżki rowerowej i kanalizacji deszczowej w miejscowości Kochłowice na odcinku o długości 0,81 km (od km 11+261,00 do km 12+077,50), str. Lewa.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 111/479/2017.

Kolejno Zarząd zapoznał się z projektem uchwały w sprawie powołania do składu osobowego Komisji Przetargowej pracowników merytorycznie właściwych ze względu na przedmiot zamówienia.

W przedmiotowym projekcie powołuje się Pana Marcina Wiechę – Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Kluczborku oraz Pana Marka Marciniaka – Kierownika Działu Przewozów Pasażerskich Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Kluczborku  do składu osobowego Komisji Przetargowej powołanej uchwałą Nr 5/16/2015 Zarządu Powiatu z dnia 11.02.2015r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do przeprowadzenia procedury wyboru oferenta w postępowaniu przetargowym pn: Zakup taboru autobusowego w ramach projektu „Realizacja strategii niskoemisyjnych na obszarze Subregionu Północnego Województwa Opolskiego” .

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym postanowiono jednogłośnie podjąć uchwałę Nr 111/480/2017.

Następnie przystąpiono do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie powołania komisji przetargowej w Starostwie Powiatowym do przeprowadzania rokowań cenowych na dzierżawę działki nr 98 k.m. 14 obręb Kluczbork z potencjalnymi dzierżawcami.

Powołuje się Komisję przetargową, której celem jest wykonanie czynności związanych z przeprowadzeniem rokowań cenowych na dzierżawę nieruchomości nr 98 k.m. 14 obręb Kluczbork stanowiącej własność Powiatu Kluczborskiego. Do zadań komisji należy w szczególności: poinformowanie uczestników o zasadach prowadzenia rokowań,  sporządzenie protokołu z rokowań.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym postanowiono podjąć uchwałę Nr 111/481/2017.

Zarząd zapoznał się z projektem uchwały w sprawie upoważnienia Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku do występowania i załatwiania spraw w imieniu Zarządu Powiatu w Kluczborku.

Przedmiotowy projekt uchwały upoważnia Pana Wiesława Szczerbę Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku do występowania w imieniu Zarządu Powiatu w Kluczborku w zakresie określonym w projekcie.

Ponadto projekt upoważnia Pana Wiesława Szczerbę Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku do załatwiania spraw w imieniu Zarządu Powiatu w Kluczborku w tym do wydawania decyzji administracyjnych w  zakresie określonym w projekcie.

Projekt został przygotowany w związku z zatrudnieniem na stanowisko Dyrektora ZDP w Kluczborku Pana Wiesława Szczerby.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 111/482/2017.

Zarząd zapoznał się z projektem uchwały w  sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między rozdziałami klasyfikacji budżetowej: zmniejszenie wydatków w dziale 801-Oświata i wychowanie, rozdział 80130-Szkoły zawodowe kwota 30.000,-zł. Zwiększenie wydatków w dziale 801-Oświata i wychowanie, rozdział 80151-Kwalifikacyjne kursy zawodowe kwota 30.000,-zł.  

Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1  w Kluczborku na zabezpieczenie wydatków związanych z kwalifikacyjnymi kursami zawodowymi.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 111/483/2017 Kolejno Zarząd przystąpił do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 854 -Edukacyjna opieka wychowawcza, rozdział 85407-Placówki wychowania pozaszkolnego z: § 4010 kwotę 15.000 zł na: § 4210 kwotę  10.000 zł, § 4260 kwotę  3.000 zł, § 4300 kwotę 2.000 zł.

Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Dyrektora Młodzieżowego Domu Kultury w Kluczborku z konieczności zabezpieczenia wydatków związanych z zakupem węgla oraz opłaty za energię elektryczną.

Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto jednogłośnie uchwałę
Nr 111/484/2017.

Następnie przystąpiono do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 801 - Oświata i wychowanie, rozdział 80134 - Szkoły zawodowe specjalne z § 4040 kwotę 6.884 zł na § 4210 kwotę 1.162 zł, § 4260 kwotę 3.000 zł, § 4270 kwotę 165 zł, § 4300 kwotę 1.000 zł, § 4360 kwotę 705 zł, § 4410 kwotę 200 zł, § 4520 kwotę 500 zł, § 4700 kwotę  152 zł.

Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kluczborku w celu zabezpieczenia wydatków bieżących w związku z oszczędnościami pozostałymi na dodatkowym wynagrodzeniu rocznym. Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto Uchwałę Nr 111/485/2017.

Kolejno przystąpiono do zapoznania się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między rozdziałami klasyfikacji budżetowej: zmniejszenie wydatków w dziale 854-Edukacyjna opieka wychowawcza, rozdział 85406-Poradnie psychologiczno-pedagogiczne, w tym poradnie specjalistyczne kwota 30.000,-zł.

Zwiększenie wydatków w dziale 854-Edukacyjna opieka wychowawcza, rozdział 85410-Internaty i bursy szkolne kwota 30.000,-zł.

Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku na zakup wyposażenia do zaadaptowanych pomieszczeń na pokoje mieszkalne, która miała na celu zwiększenie liczby miejsc w Internacie. Dodatkowa liczba miejsc jest niezbędna do zakwaterowania zwiększającej się liczby młodzieży pochodzącej ze wschodniej granicy, która wyraziła chęć nauki w szkołach powiatu kluczborskiego. Natomiast w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kluczborku pojawiły się oszczędności na płacach
w związku z późniejszym powrotem pracowników z urlopów macierzyńskich. Dyrektor Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kluczborku wyraził zgodę na przeniesienie środków z oszczędności do Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku. Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 111/486/2017.

Następnie Zarząd zapoznał się z projektem uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu po stronie wydatków.

Dokonuje się następujących przeniesień środków w budżecie po stronie wydatków między paragrafami: w dziale 801–Oświata i wychowanie, rozdział 80130 – Szkoły zawodowe z § 4040 kwotę 20.162 zł na  § 4210 kwotę 10.000 zł, § 4260 kwotę 10.162 zł.

Zmiany objęte niniejszym projektem uchwały wprowadza się na wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 CKU w Kluczborku na zabezpieczenie wydatków bieżących związanych z energią i zakupami. Zmniejsza się wydatki z tytułu oszczędności na dodatkowym wynagrodzeniu rocznym. Do projektu nie wniesiono uwag w związku z czym podjęto uchwałę Nr 111/487/2017.

           

Do punktu 3 porządku

 

Zarząd zapoznał się z pismem PFRON dotyczącym ponownego podziału środków przewidzianych dla samorządów w planie Funduszu na rok 2017 przyjmując je do wiadomości.

 

Do punktu 4 porządku

 

Kolejną sprawą było pismo dotyczące chęci zakupu działki nr 596 ark. mapy 7 lub jej części położonej w Wołczynie w pasie drogi powiatowej  ul. Przemysłowa 1 przez wnioskodawcę.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem oraz opinią Biura FP postanowił nie wyrażać zgody na podział i sprzedaż części ww.działki z uwagi na jej przeznaczenie, czyli na drogę publiczną, wysokimi kosztami związanymi z przeprowadzeniem procedury podziału, wyceny i sprzedaży oraz koniecznością zmiany planu zagospodarowania przestrzennego.  

Wielkość i szerokość przedmiotowej działki stanowi rezerwę terenową pod ewentualne przyszłe inwestycje celu publicznego, jakimi są drogi lokalne.

 

Do punktu 5 porządku

 

Następnie Zarząd zapoznał się z treścią Porozumienia pomiędzy Powiatem Kluczborskim a Miastem Opole dotyczącym umieszczenia dziecka z Miasta Opole w rodzinie zastępczej w Powiecie Kluczborskim.   Do treści Porozumienia nie wniesiono uwag w związku z czym upoważniono dwóch członków Zarządu w osobach: Piotr Pośpiech-Starosta Kluczborski oraz Jakub Goliński-członek Zarządu do jego podpisania.

 

Do punktu 6 porządku

 

Zarząd przystąpił do zapoznania się z pismem Dyrektora ZSP Nr 2 CKU w Kluczborku dotyczącym wyrażenia zgody na otwarcie trzech klas pierwszych w szkole Branżowej I Stopnia w liczebności kl.I a-30 uczniów, kl. I b-29 uczniów i kl. I c-30 uczniów oraz na prowadzenie zajęć z przedmiotów teoretycznych i praktycznych (ślusarz, elektryk zawodowych w klasach pierwszych ww. szkoły w czterech zawodach: ślusarz, sprzedawca, elektryk i mechanik pojazdów samochodowych.

Zarząd po zapoznaniu się postanowił wyrazić zgodę na utworzenie klasy pierwszej w Branżowej Szkole I stopnia Nr 2 w Kluczborku o liczebności kl.I a -30 uczniów, kl.I b-29 uczniów i kl.I c-30 uczniów.

Natomiast Zarząd negatywnie zaopiniował projekt prowadzenia zajęć teoretycznych dla uczniów kształcących się w zawodach: ślusarz, elektryk, sprzedawca, mechanik pojazdów samochodowych.

Do punktu 7 porządku

 

Kolejną sprawą z porządku posiedzenia było pismo Dyrektora ZSO w Kluczborku dotyczące wyrażenia zgody na kontynuację podziału na grupy na j. niemieckim w klasach IIE i II F LO w Kluczborku.

Zarząd po zapoznaniu się z pismem Dyrektora ZSO w Kluczborku oraz opinią Wydziału postanowił wyrazić zgodę na podział na grupy na lekcjach j.niemieckiego w klasach II E i II F zgodnie z opinią Wydziału. 

 

Do punktu 8 porządku

 

Zarząd przystąpił do zapoznania się z pismem Dyrektora ZSO w Kluczborku w sprawie wprowadzenia dodatkowych zajęć w ilości 10 godzin dla uczniów uzdolnionych z klas trzecich I LO w Kluczborku w roku szkolnym 2017/2018 i postanowił przychylić się do prośby wnioskodawcy zgodnie z opinią Wydziału Edukacji.

 

Do punktu 9 porządku

 

Następnie przystąpiono do zapoznania się z pismem Gminy Lasowice Wielkie dotyczącym zawiadomienia o przystąpieniu do sporządzenia ,,Zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lasowice Wielkie” wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Zarząd postanowił pozytywnie uzgodnić proponowane zmiany wraz z prognozą odziaływania na środowisko.

 

Do punktu 10 porządku

 

Zarząd zapoznał się z pismem Dyrektora SOSW w Kluczborku dotyczącym wyrażenia zgody na wprowadzenie zmian w zatrudnieniu kadry pracowników niepedagogicznych.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem oraz opinią Wydziału postanowił, że jeśli chodzi o zatrudnienie pracownika obsługi sekretariatu z 3 etatu na pełny etat Zarząd powróci do tematu.

W przypadku zwiększenia zatrudnienia na stanowisku pomocy nauczyciela w zespołach uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym Zarząd wyraził zgodę na zatrudnienie pomocy nauczyciela w wymiarze 1 etatu Ponadto Zarząd wyraził zgodę na zatrudnienie asystenta nauczyciela świetlicy w wymiarze 1 etatu.

 

Do punktu 11 porządku

 

Kolejną sprawą było pismo Dyrektora ZSL-T dotyczące podziału na grupy w klasie 2 a LO na zajęciach matematyki i języka polskiego.

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem oraz opinią Wydziału postanowił wyrazić zgodę z uwzględnieniem, że dodatkowe godziny wynikające z podziału na grupy zostaną przeznaczone dla nauczycieli ZSO w Kluczborku na dopełnienie etatów.

 

Do punktu 12 porządku

 

Następnie zapoznano się z pismem AKL Elektro dotyczącym dokumentacji techniczno-prawnej zasilania zakładu produkcyjnego CEDROB S.A w miejscowości Ligota Dolna ul. Przemysłowa (wydanie zgody i warunków na budowę linii kablowej na działkach 133/7, 133/5, 134/2, 156/12, 156/8 km.2 obręb Ligota Dolna).

Zarząd Powiatu po zapoznaniu się z pismem oraz opinią Biura FP postanowił wyrazić zgodę na budowę linii kablowej podziemnej 15 kV na działkach 133/7, 133/5, 134/5, 134/2, 156/12, 156/8 km.2 jednakże w przypadku uzyskania zgody na budowę sieci, wykonawca powinien powiadomić właściciela o terminie rozpoczęcia i zakończenia planowanych prac a także po zakończeniu winien pozostawić teren w stanie pierwotnym.

Ponadto w związku z realizacją na ww.działkach przez Gminę Kluczbork zadania związanego z kolejnym etapem budowy obwodnicy miasta Kluczborka przedsiębiorstwo AKL Elektro powinno uzgodnić szczegółowe warunki budowy linii kablowej z Gminą Kluczbork.

 

Do punktu 13 porządku

 

Kolejno przystąpiono do zatwierdzenia materiałów na sesję Rady Powiatu w Kluczborku:

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie zmiany Uchwały w sprawie określenia zadań do realizacji ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na 2017 rok.

-projekt uchwały Rady Powiatu w Kluczborku w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w formie darowizny nieruchomości położonej w obrębie miasta Kluczbork stanowiącej własność Powiatu Kluczborskiego na rzecz Gminy Kluczbork. Zarząd po analizie materiałów postanowił je zatwierdzić i przekazać pod obrady Rady Powiatu.

Do punktu 14 porządku

 

Zarząd zapoznał się z pismem Dyrektora SOSW w Kluczborku dotyczącym wyrażenia zgody na wyposażenie pomieszczenia (świetlica) w związku z utworzeniem nowego oddziału klasowego – kl.I ZET.

Zarząd po zapoznaniu się z pismem stwierdził, że  na chwilę obecną nie ma możliwości zabezpieczenia wnioskowanej kwoty w wysokości 181.110,00,-zł.

Wnioskowana kwota powinna zostać ujęta w planie wydatków na rok 2018, jednakże ewentualna realizacja części prac powinna zostać sfinansowana  w oparciu o środki własne. 

 

Do punktu 15 porządku

 

Następnie zapoznano się z treścią Aneksu Nr 1 do porozumienia w sprawie umieszczenia dziecka z Powiatu Kluczborskiego w rodzinie zastępczej w Powiacie Opolskim.

Do treści Aneksu nie wniesiono uwag w związku z czym postanowiono o jego podpisaniu do czego upoważniono Piotra Pośpiecha-Starostę Kluczborskiego oraz Urszulę Pękalę-Duda-Wicestarostę.

 

Do punktu 16 porządku

 

Kolejno Zarząd zapoznał się z przedłożonym przez Dyrektora PODN planem pracy na rok szkolny 2017/2018.

Zarząd do planu pracy nie wniósł uwag zatwierdzając go bez uwag.

Zarząd zapoznał się z wnioskiem Starosty Kluczborskiego w sprawie zorganizowania robót publicznych w Starostwie Powiatowym w Kluczborku na stanowisku referenta w Wydziale Obsługi Finansowo-Księgowej Jednostek Organizacyjnych Powiatu.

Zarząd postanowił wyrazić zgodę na zorganizowanie ww.robót publicznych. Zarząd Powiatu upoważnił do podpisania wniosku Piotra Pośpiecha-Starostę Kluczborskiego i Jakuba Golińskiego - Członka Zarządu Powiatu. 

 

Do punktu 17 porządku

 

W związku z wyczerpaniem porządku Starosta podziękował wszystkim za udział w obradach i zamknął 111 posiedzenie Zarządu Powiatu.

Na tym protokół zakończono.

 

                                                                                  Zarząd Powiatu:

 

 

                                                           1.Piotr Pośpiech               ………………………………

 

 

                                                           2.Urszula Pękala-Duda    ………………………………

 

 

                                                           3.Jakub Goliński                ………………………………

 

 

                                                          

 

       Protokołowała:

 

     Joanna Strzelczyk